Over het restaurant Château Restaurant Neercanne

Adelijk eten

Je kunt je geen indrukwekkendere omgeving voorstellen om te dineren dan Château restaurant Neercanne. Je eet à la carte in een verstrekkend kasteel in de Limburgse heuvels bij Maastricht. Je hebt uitzicht over de oude baroktuinen en de Jekervallei.

Meer informatie over restaurant Château Restaurant Neercanne

9,3

Jouw recensie over het restaurant Château Restaurant Neercanne

Willy M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Ga relatief veel op restaurant, maar Chateau Neercanne is TOP. Ben nog nooit ontevreden vertrokken. Echt super kwaliteit, Meer dan aan te raden.
Willy - Hasselt
Klaas M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
prima ervaring, borrel vooraf in wijngrot was leuk initiatief, maar zonder verdere gasten en redelijk lang alleen gelaten. Tempo eten/wachttijd was precies goed (redelijk past daar het beste bij). Vriendelijk personeel, Robbert had de juiste informatie, feedback, kennis en vriendelijkheid. Overige collega's ook zeer kundig.
Wilco H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Het eten heeft ons geweldig gesmaakt! Ook de bediening verdient een pluim! En dit op een unieke, maar vooral mooie locatie!
Guido T.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Erg goed, erg lekker !
georges W.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
De smaak was uitstekend, de porties wel erg klein. De sfeer in het restaurant opgefokt. De plaats van onze tafel was ronduit slecht. Je reserveert op tijd en krijgt dan een tafel toegewezen in het looppad. De kaaswagen kon niet passeren.
Marie M.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Zeer vlotte, vriendelijke en alerte bediening met veel oog voor detail in een prachtig kader.
Heerlijk menu, met daarna bezoekje aan de keuken.
elise S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
geweldig verzorgde avond !
Heerlijk gegeten en goed verzorgd
Jeroen T.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Zeer goed restaurant met hartelijke ontvangst door uiterst vriendelijk personeel inclusief glas champagne in de mergelgrot.
henri V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
uitstekend restaurant; prachtig gebouw en sfeervolle inrichting.
bediening was uitstekend. heerlijke en mooie gerechten met een uitstekend wijnarrangement.
Coen Q.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Bij Chateau Neercanne is het altijd heerlijk.
Perfecte en vriendelijke bediening. Er is altijd een gezellige, ontspannen sfeer en je ziet alle mensen om je heen er ook echt van genieten.
Julia R.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Uitstekend gegeten in een prachtige locatie. Bediening als altijd zeer goed. Ik eet regelmatig in chateau Neercanne en de kwaliteit en service is van zeer hoog niveau.
Snah E.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Geen muziek. Niet echt noodzakelijk, maar viel me toch op. Daardoor wel goed met elkaar kunnen converseren. Wel zeer fijn personeel. We voelden ons zeer op ons gemak.
johannes H.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Geweldige service, fantastisch eten en niets teveel voor personeel. Kortom, geweldige ervaring. Alles in een unieke setting en prima sfeer.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
We waren afgelopen zondag met z’n vieren. Lunchen. Een 4-gangen menu. De heren Hertenbiefstuk en de dames kabeljauw. Perfect in een woord. De huiswijn (Viognier) was prima. Ook de tussen- en voorgerechten waren prima evenals de koffie na met een heerlijk taartje. Bij aankomst was het druk. Beetje rommelige ontvangst. Omdat het erg druk was, was het vooral in het begin erg rumoerig. De akoestiek laat wat te wensen over. Maar de lunch was voortreffelijk zoals altijd.
4wheell J.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
De kleding van de vrouwelijke serveerster paste van geen kanten. Overigens was de bediening vriendelijk en correct. Er was zelfs goede alcoholvrije witte wijn.
Wijnand P.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Heel knus en warm ingericht,tafels goed geplaatst
ingang naar chateau van provinciale weg te klein aangegeven kan groter en duidelijker.
parkeerplaats bij hoofdingang vergroten en verharden met b.v. grint
Roger U.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Fantastische bediening op hoog niveau, echter niet stijf en afstandelijk, aangepast aan gasten.
Avondvullend genieten.
Mooie produkten, vakkundig bereid en symbiose op bord.
Aangename portionering.
Ook in dialect. Super.
We komen alweer terug !
helene V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Fantastisch ! Prachtige omgeving, fantastische gezellige en respectvolle ontvangst, heerlijk eten, heerlijke wijn. Een bezoek om niet te vergeten en zeker te herhalen ! Veel dank namens de hele familie.
jenny.solbrig .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Wij hebben hier voor de 2e keer gegeten, het was weer heerlijk! Echt genoten van het eten en echt een avondje uit.
Wij komen zeker nog eens terug.
Gina C.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Lekker gegeten; prijs/kwaliteit oké. Alleen jammer dat de champagne vééééél te koud werd geserveerd. Om naar toilet te gaan moest je wel door een erg koude gang. In het donker is de locatie ook wel erg moeilijk te vinden.