Château Restaurant Neercanne

Cannerweg 800 6213 ND Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Château Restaurant Neercanne

Château Neercanne in Maastricht kent een rijke culturele en culinaire traditie. Chef de Cuisine Hans Snijders en Junior Chef de Cuisine Gilbert von Berg staan garant voor culinair vakmanschap en Limburgse gastvrijheid. Laat u verrassen door de mooie creaties en heerlijke smaakcombinaties. Het aperitief wordt geschonken in de unieke wijnkelder gelegen in de grotten.

Het restaurant biedt een indrukwekkend uitzicht over de baroktuinen en de Jekervallei tot aan Maastricht. Bij mooi weer kunt u lunchen of dineren op het terras.

Château Neercanne is bekroond met 1 Michelinster.

-------------------------

Château Neercanne has a rich cultural and culinary tradition, having been awarded its Michelin-starred status every year since 1986. Headed by Chef de Cuisine, Hans Snijders and Junior Chef de Cuisine Gilbert von Berg, the team creates memorable gastronomic experiences, complemented by a range of carefully selected wines.

A destination in itself, guests can enjoy an aperitif in the candlelit wine cellar, within in the Marl Caves and on warm summer days, dine al fresco on the Terrace overlooking the Jeker countryside.

Meer informatie over restaurant Château Restaurant Neercanne

9,2

Jouw recensie over het restaurant Château Restaurant Neercanne

Theo K.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
En bezoek aan Château Neercanne is altijd weer een feest in alle opzichten. Schitterende ambiance, gastvrij, fijne bediening, uitstekende wijn en culinair is alles op hoog niveau.
leo B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
heerlijk gegeten, deskundige en vlotte aangename bediening, mooie ambiance
Luc S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Uitstekend 5-gangenmenu, topwijn(kaart), heel fijne (na)middag in/op het mooiste terras van Limburg (Belgisch Limburg inbegrepen)! Prijs/kwaliteit dik in orde.
B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Een prachtige locatie met mooie omgeving. Heerlijke gerechten en zeer vriendelijke bediening. Het uitzicht vanaf het terras is bijzonder.
Jack M.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Eten was goed, maar de verhouding prijs/kwaliteit is scheef !!
Voorbeeld: 3 glaasjes sourcy € 18,75 een kir royal € 12,50: ik vind het nogal prijzig.
Bediening: niet overdreven vriendelijk, zelfs een beetje arrogant en als hoogtepunt: een kelner die zich bemoeit met de tafelconversatie, zonder dat daarom werd gevraagd !!
Hans-Peter V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Was rustig, maar deed niets af aan de sfeer, eten en bediening!
Arlette D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Alles prima. Zeer attente vriendelijke bediening. Eten zeer lekker en attractief. Lekkere wijnen. Koffie met zeer luchtig gebak.
V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Zeer smakelijk paasdiner genoten (2 amuses, hamichi, kabeljauw, shortrib, lam/kalfswang en citroen mouse), alles zeer apart en hoog op smaak. Glutenvrij zeer goed opgelost. Wijnarrangement zeer passend. Bijgaande uitleg interessant en amusant, leuke bediening.
Ambiance spreekt voor zich, is gewoon prachtig, misschien binnenkort een verfje hier en daar. Maar zeker iets om nu van mijn bucket list te kunnen schrappen.
Erik E.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
super om aperatief in de wijnkelder te nuttigen (zijnde deel van mergelgrot), echt verrassend!
Eten was ook super, met zorg opgemaakt en mooie smaak combinaties.
verbetertips: kaarsen (waxinelichtjes)) op de tafels zaten in simple doorzichtige glazen, daar mag je toch wat meer van verwachten in zo'n gelegenheid. Op de schhorsteen stond wel een mooie versie.
Het nagerecht werd geserveerd met groot bestek ipv klein desert bestek. Bij zo'n gelegenheid verwacht je wel wat meer aandacht voor detail.
Verder hele mooie avond gehad!
Remie V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Fantastisch gegeten, heerlijk wijnarrangemet, fijne sfeer en super goed verzorgd door Lotte en Robert.
We hebben ons echt gast(vrij) gevoeld. En dat was niet de laatste keer vermoed ik????????
R G.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
de complexiteit van de ingrediënten van de gerechten overschaduwen enigszins de smaakbeleving; het wijnarrangement was niet echt inspirerend en de relatie met de gerechten niet overtuigend. maar de grootste tegenvaller was het publiek, dat buitengewoon smakeloos, slecht en dus ongepast gekleed was: niet château waardig! Na diverse geslaagde tegenvallers was dit bezoek voor het eerst tegenvallend!
C.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Ondanks de ongepaste kritische opmerkingen van één van mijn disgenoten, was de service uitstekend. Het was zeer professioneel, dat het warme voorgerecht opnieuw werd klaargemaakt, omdat er 2 personen niet aan tafel waren bij het serveren.
willemien E.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
We hebben lekker gegeten, alle gerechten waren met zorg bereid, een fijne sfeer, de bediening was heel professioneel, niet te aanwezig, heel vriendelijk!
We komen zeker nog eens terug, met mooi weer op het terras!
Frederik K.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Een van de meest prachtige locaties in en om Maastricht. Een tafel voor 2 aan het raam is het leukst. Het eten is subliem en in combinatie met het wijnarrangement een genot. Een absolute aanrader.
Rudy D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
We hebben het 5-gangenmenu genomen en het was zeer lekker en meer dan voldoende voor 's avonds.
Prijs-kwaliteit is zeer goed. We komen zeker nog eens terug.
Willy M.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Als steeds superieur, is voor ons DE toplocatie bij uitstek. Temperatuur in restaurant had iets warmer mogen zijn, was ook de koudste dag van dit jaar tot op heden. En dat liet zich toch beetje voelen aan het venster.
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Zoals gewoonlijk was dit weer een topavond bij Chateau Neercanne. Eten en wijn waren goed op elkaar afgestemd. Service is geweldig! Tot snel zou ik zeggen.
henri V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Prima, een aanrader! Kwaliteit en entourage zijn perfect. Bediening is vriendelijk en zeer voorkomend. Menus zijn op hoog niveau met een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Petra C.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Dit is onze tweede Wine & Dine-avond. Maar telkens zijn wij weer verbaasd over de klantvriendelijkheid van het personeel en niet alleen tijdens deze avonden, maar ook tijdens onze andere bezoeken en dit alles in een feeëriek kader. SUPER !!!
jos B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Het chateau is een ge-wel-dig gebouw en heeft een heer-lijk-e omgeving! Tilt je echt omhoog.
De bediening is heel prettig en de gerechten zijn heerlijk.