Over het restaurant Château Restaurant Neercanne

Château Neercanne in Maastricht kent een rijke culturele en culinaire traditie. Chef de Cuisine Hans Snijders en Junior Chef de Cuisine Gilbert von Berg staan garant voor culinair vakmanschap en Limburgse gastvrijheid. Laat u verrassen door de mooie creaties en heerlijke smaakcombinaties. Het aperitief wordt geschonken in de unieke wijnkelder gelegen in de grotten.

Het restaurant biedt een indrukwekkend uitzicht over de baroktuinen en de Jekervallei tot aan Maastricht. Bij mooi weer kunt u lunchen of dineren op het terras.

Château Neercanne is bekroond met 1 Michelinster.

-------------------------

Château Neercanne has a rich cultural and culinary tradition, having been awarded its Michelin-starred status every year since 1986. Headed by Chef de Cuisine, Hans Snijders and Junior Chef de Cuisine Gilbert von Berg, the team creates memorable gastronomic experiences, complemented by a range of carefully selected wines.

A destination in itself, guests can enjoy an aperitif in the candlelit wine cellar, within in the Marl Caves and on warm summer days, dine al fresco on the Terrace overlooking the Jeker countryside.

Meer informatie over restaurant Château Restaurant Neercanne

9,4

Jouw recensie over het restaurant Château Restaurant Neercanne

LUC H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
was een leuke ervaring was enkel spijtig dat aperitief niet werd vermeld van welk huis het kwam
was wel zeer leuk gebracht in kalkgrotten
eten was uitstekend en was zeer goede bediening
W.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Zoals altijd opnieuw verassend in positieve zin.
Heerlijk gegeten en spontaan en oprechte bediening, maar ja bij Oostwegel is di de regelen.
Peter O.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Prachtige locatie, fantasievolle gerechten die verfijnd waren bereid, de wijnkelder is ook bijzonder sfeervol.
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Heerlijk gegeten! Verrassende combinaties en passende wijnen, vriendelijke service met duidelijke uitleg en presentatie en prachtige locatie.
John V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Geweldige, mooie, lekkere gerechten. De kelners hebben niet alleen oog voor het eten, maar houden alles scherp in de gaten om van dienst te kunnen zijn wanneer mogelijk.
LP H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
mooie ambiance met heerlijk eten met zachte rustige muziek en een prachtig uitzicht op het Jeker dal
Egide N.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Aangename sfeer in een prachtig kader, lekker eten en verzorgde dranken. Vlotte en gemoedelijke service, zo hoort het.;;;;
Fer A.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
hallo wij hadden afgelopen zaterdag voor de eerste keer een bezoek gebracht aan neercanne.wat een lekker eten zeg!bediening was zeer correct en vriendelijk,en ze kwamen netjes vragen of er bijpassende wijn geschonken mogt worden en ook dat was heerlijk.dit was een proefdiner omdat we 1ste kerstdag al geboekt hadden.gwoon perfect!
ik verheug mij nu al op 1ste kerstdag!
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Klasse restaurant met uitstekende kwaliteit en smaak. Ga het aanbevelen aan mijn culinaire vrienden
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Uiterst fijne lunch gehad, hoofdgerecht was mij iets te zwaar maar dat ligt aan mij met een beperkte eetlust. Wijnen waren in goede harmonie met name de desert wijn. Mijn vrouw Jeanne was ook ingenomen met haar verjaars kado . Bij leven en welzijn graag tot een volgende keer. We zijn slechts 2 maal per jaar in de buurt en leven verder als Bourgondiër als God in frankrijk. Jaap van de woestijn.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Het eten was verrukkelijk. De service redelijk en de inrichting is inmiddels wel toe aan vernieuwing, aangezien deze stoffig en sleets begint te worden. Ook de verlichting moet up-dated worden en een combinatie met moderne (schilder)kunst zou een meer in deze tijd passende uitstraling geven aan het overigens mooie basisinterieur, waardoor de klassieke/antieke onderdelen ook beter tot hun recht zullen komen.
Jeanne D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Ik heb samen met mijn dochter een heerlijke avond gehad. Hier is nog echt sprake van “tafelen”.
De gerechten waren stuk voor stuk uitermate zorgvuldig samengesteld en waren een streling voor het oog. Een en ander werd op bevlogen en zeer vriendelijke manier uitgelegd.
Het bijpassende wijnarrangement was een feestje en ook herkomst en smaak werden uitermate deskundig uitgelegd.
Wij hebben enorm genoten en komen graag nog een keer terug.
HGA V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
voor een dergelijk restaurant, verwacht je meer persoonlijke aandacht..of het nu kwam door een groot gezelschap in de grotten aan de overzijde,maar de wachtijd tussen de diverse gerechten was te lang.....heerlijk gegeten dat wel.....
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Wij hadden een fantastische avond in een ontspannen sfeer. Aanzienlijk leuker dan wij eerder meemaakten in een ***restaurant. Zelfs het eten was lekkerder!!!
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Mijn vrouw en ik hebben het bijzonder geapprecieerd dat we als bejaarden en kleine verbruikers onthaald en behandeld werden als prinsen.
D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
We hebben genoten van de culinaire verwennerij en de topgastronomie en top locatie, vriendelijk en professioneel personeel, familiale benadering
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Altijd weer een feest op Chateau Neercanne. Deze keer 'Beleving' met een dierbare vriendin: telkens een gerecht en/of wijntje op een ander mooi plekje in het Chateau. Uitzicht, service, warme gastvrijheid en heerlijke wijn- en spijs...Top!
roger L.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Gisterenavond gedineerd in de Gulden Toren. Private dining in optima forma. Het was een viergangen verrassingsmenu: salade van coquilles, kabeljauw in een knoflookschuim, tarbot in kruidenbotersaus en een fruittaartje met frambozensorbetijjs. Een voor een voortreffelijk. En de service is ongeëvenaard, vriendelijk correct en attent. Was er een minpuntje. Absoluut niet. Ik kan het iedereen aanraden. Chapeau Chateau Neercanne
G.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Prachtige locatie op een zonnige zomerdag, wij hadden de pech dat het niet erg helder was en daardoor het fraaie uitzicht beperkt, voor diegenen die het nog niet hebben ervaren de lunch is wat mij betreft een aanrader!!! Heerlijk gegeten!! Alles top!!
Diana K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Fantastische beleving. Geweldig kookniveau, 5 gangen menu met een fantastische kaasplank na.