Over het restaurant Château Restaurant Neercanne

Château Neercanne in Maastricht kent een rijke culturele en culinaire traditie. Chef de Cuisine Hans Snijders en Junior Chef de Cuisine Gilbert von Berg staan garant voor culinair vakmanschap en Limburgse gastvrijheid. Laat u verrassen door de mooie creaties en heerlijke smaakcombinaties. Het aperitief wordt geschonken in de unieke wijnkelder gelegen in de grotten.

Het restaurant biedt een indrukwekkend uitzicht over de baroktuinen en de Jekervallei tot aan Maastricht. Bij mooi weer kunt u lunchen of dineren op het terras.

Château Neercanne is bekroond met 1 Michelinster.

-------------------------

Château Neercanne has a rich cultural and culinary tradition, having been awarded its Michelin-starred status every year since 1986. Headed by Chef de Cuisine, Hans Snijders and Junior Chef de Cuisine Gilbert von Berg, the team creates memorable gastronomic experiences, complemented by a range of carefully selected wines.

A destination in itself, guests can enjoy an aperitif in the candlelit wine cellar, within in the Marl Caves and on warm summer days, dine al fresco on the Terrace overlooking the Jeker countryside.

Meer informatie over restaurant Château Restaurant Neercanne

9,4

Jouw recensie over het restaurant Château Restaurant Neercanne

Bas M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Geweldige ervaring! Prachtige setting die je doet geloven dat je in Toscanne bent. Eten was geweldig en super vegetarisch menu! Echt een aanrader!
Rebecca L.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Exceptional food
L.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Stond al op m'n lijstje sinds ik 30 jaar geleden op de hotelschool liep.
Eindelijk ben ik er geraakt en weet ik zeker dat ik hier nog terug kom.
Diner op het terras was onovertrefbaar
Michel M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Ons wijnclubje was uitermate gelukkig met jullie ontvangst, attenties en verzorging! Jullie sommelier heeft ons zeer deskundig een bijzonder interessante wijnkeuze gebracht. Ook zijn beschrijvingen bewezen zijn zeer acurate kennis. Gefeliciteerd, jullie zijn TOP!
B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Prima gelegenheid. Vriendelijk en deskundig personeel. Mijn enige kritiekpunt is dat er tussen de gerechten in soms te lange wachttijd zit.
G.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Fantastische culinaire ervaring in een mooi historisch kader en een prachtig uitzicht op Maastricht en omgeving.
Toplocatie en echt genoten!
Sonia B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
we hadden een fijne avond maar merkten dat de gerechten veel simpeler waren dan voorheen - bij navraag bleek er een nieuwe kok te zijn - we wensen hem veel succes maar missen de vorige - die maakte van elk bord een schilderijtje waarbij elk klein detail een speciale smaakontdekking was - dit hebben we gemist ! wat we kregen was super lekker, maar veel eenvoudiger gepresenteerd dan voordien - toch wat jammer !
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
een zomeravond met je lief op het terras van Chateau Neercanne is een droom. Fantastische keuken; geweldige bediening en de ambiance fenomenaal!
Ilse F.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Geen feedback noodzakelijk. Zeer tevreden.
V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Subliem eten, mooie locatie en vriendelijk personeel.. zonder woorden. Een aanrader... We gaan zeker terug.

Prijs/ kwaliteit OK.
Astrid M.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Enorm genoten van het prachtige terras with a view. De heerlijke gerechten, wijnen en vlotte en vriendelijke bediening waren perfect. We komen er zeker weer terug. Top avond gehad. Mooie herinnering.
Monica C.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Super gegeten.. ALLES was top.. Al vele malen getafeld in de Chateau ... Altijd uiterst tevreden maar dinsdag was het Neerkanjermenu niet alleen een streling voor het oog maar ook een summum voor onze smaakpapillen ..!’
H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Terras buiten was gedekt. Ideaal voor een prachtige zomeravond met mooi uitzicht op de Pietersberg.
De sfeer is sprookjesachtig. Fijne en gastvrije ontvangst en bediening.
Een heerlijk coquille-gerecht.
Aggie H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Was wederom een culinair genot, met zeer kundige bediening en goede service
Barry C.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Eten op een zeer mooie locatie. Het weer was ons gunstig gezind, waardoor we buiten hebben kunnen zitten tijdens het diner. De sfeer is erg ongedwongen en zeer fijn.

Het eten is geweldig en de wijnen passen ontzettend goed bij de gerechten.

Eten bij Château Restaurant Neercanne is telkens een belevenis die nooit teleurstelt.
Marco J.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Super gegeten van uitmuntende kwaliteit
Goede bediening met verstand van zaken
Schitterend uitzicht
Gewoon perfect en een plek om terug te komen
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Wederom op deze unieke en mooi gelegen plek een heerlijke culinaire avond mogen beleven op het terras.
De gerechten waren voortreffelijk en heerlijk en knap samengesteld.
Wij komen hier zeker terug.
Jean-Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Château Neercanne staat voor de meest fijne keuken naar mijn smaak, de voorgestelde wijnen altijd uitstekend gepast, uitmuntende service in een prachtige locatie.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Het verblijf in de wijnkelder (aperitief) vonden wij te lang duren. Ongeveer 1 uur.
Daarnaast hadden we graag enige uitleg gehad over de wijnkelder.
Het was jammer dat de aperatief-tafel niet schoon was.
Op de menukaart stond eekhoortjesbrood, moet zijn eekhoorntjesbrood.
Wij hadden een enorm fijne avond als gezin.
Fantastisch eten en heerlijke wijnen.
helene F.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heel lekker gegeten!! We zijn echt goed verwend; mooie ambiance; gewoon prachtig. Jammer dat het terras al bezet was door een gezelschap maar de wijnkelder was een mooi alternatief.