Chasséhof

Meer informatie over restaurant Chasséhof

7,1
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
We hebben zaterdag met vrienden bij chassehof gegeten. Het was de eerste keer na de verandering. Er wordt gesproken van wereldgerechten, maar het was voornamelijk Japans en Chinees. Er was veel keus uit verschillende gerechten die je in de wok, of op de bakplaat kan laten bereiden. Het was eigenlijk hetzelfde als voor de verandering, allen was nu de koffie , thee en niet alcoholische drank inclusief. Voor bier of wijn moet je muntjes bijkopen. De desserts zijn wel uitgebreider dan eerst. De bediening was erg vriendelijk en correct. Al met al een gezellige avond en lekker eten.
Meyrem C.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Gisteren di 29 dec voor eerst naar chassehof geweest. Het viel erg tegen. De slogan van gerechten van alle werelddelen op de kaart is wat overdreven. Duidelijk vroeger een wokrestaurant geweest en wat uitgebreid met wat andere gerechten. Hoofdgerechten alleen Japans en Chinees georiënteerd met wat friet en snackgerechten. Wat er op viel bij binnenkomst dat veel bakken leeg waren en het werd nog erger toen een groep van 60 jonge mannen van 25 binnenkwamen die hongerig de borden vol propte. Sushi was standaard op en als er een schaal werd gebracht moest je dat echt in de gaten hebben want dit was binnen no time leeg. Het was gewoon te druk en konden de vraag duidelijk niet aan. Bij de grill en wokgedeelte was het ook een groot drama. Mijn bestelling op de plaat werd voor mijn neus weggekaapt tot twee keer toe. Zodat ik die techniek ook maar ging toepassen. Speelkamer is ook een aanfluiting met voetbaltafel, wip en tv.
Door drukte geen vriendelijk ontvangst binnen en we hebben ons niet erg gastvriendelijk behandeld gevoeld .Misschien dat wij en mijn kinderen etenstijd in Tilburg gewend zijn maar hier gaan wij nooit meer naar toe. Als kinderen van 12 jaar al klagen dat wil al heel wat zeggen. Niet echt fijn Chassehof in Breda.
Rien H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
In een woord bar slecht : koud eten, sfeerloos , entree chaotisch.
Zonde van de" inkt" om te reageren.
VEEL EN VEEL TE DUUR. Alleen bier was goedkoop.
Jammer van het geld.
Hanneman .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
Een grootse eetschuur, maar dan doe ik het geheel absoluut geen recht aan. Het concept: je kunt onbeperkt binnen je afgesproken tijd eten en drinken (geen alcoholische drankjes, die moet je bij bestellen en betalen). Maar het geheel is wel zeer divers: bbq, japans, wok, sushi, friet, hamburgers/ salades, et cetera. Ook ruime keuze in desserts. Gaandeweg de avond kwamen wel diverse vakken leeg, maar het geheel is gewoon goed verzorgd. Vriendelijke bediening, snel afruimen ook na een gerecht. Kortom: leuk concept met vriendelijke en nette bediening. Wij hebben goed gegeten, geen verfijning, maar wel goed.
Josetteb .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
We hebben hier met een groep van 44 personen gegeten van het buffet. Prima als je zelf wilt lopen en gezellig tussendoor met elkaar wilt kletsen. Ook plaats verwisselen is makkelijk tijdens het eten. Het eten is er goed. Het is groot en gericht op groepen mensen. Hier moet je niet wezen om intiem en gezellig te tafelen.
Kimbhagwan .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Vorige week bij Chassehof geweest. Heerlijk gegeten. De jongeman die ons hielp was spontaan en we werden na het betalen direct naar onze tafel begeleidt. Wij komen hier al 2 jaar lang, en nu is het wel een berichtje waard! Want ze doen echt hun best. Tot de volgende keer weer!
Minstapolio .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Wereldrestaurant Chasséhof is het juiste restaurant voor een gezellige en heerlijke avond.
Onbeperkt eten en drinken voor een vaste prijs (vooraf betalen).

Bij dit restaurant kom ik maar al te graag. Ruime keuze aan heerlijke lekkernijen en drankjes. Topkwaliteit gerechten voor ieder zijn smaak. Bij dit restaurant heb ik eigenlijk nog geen minpunten ondervonden. Je merkt dat ze echt hun best doen de klanten een fijne avond te bieden.

Bas G.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2014
Wat een teleurstelling!
Bij binnenkomst was de enige vraag, 4 personen? Onze poging om te zeggen dat we gereserveerd hadden werd genegeerd. Na 15 minuten wachten op ons drankje, maar eens gaan kijken wat het buffet te bieden had, erg veel dat wel, maar ja frikandellen, kipnuggets, patat, bitterballen enz. kan je ook halen bij de plaatselijke friettent. Het zal zijn geweest dat we er op een maandag waren maar de gerechten werden niet bijgevuld. Ook de wok is een aanfluiting, nu weet ik dat ze je eten eerst in een pan met kokend water dompelen om het voor te garen, maar daarna had mijn gerecht nog geen 30 seconden in de wok gezeten. Dit is niet je eten wokken maar koken. De bakplaat maar eens proberen, een lekker stukje pangafilet had ik wel zin in, ook dit was geen succes afblussen met een flinke scheut rode wijn en doorgeven met een overdaad aan bosui en knoflook, de smaak van de vis was ver te zoeken :-(
Heb je zin in een gezellig avond je uit-eten dan moet je zeker hier niet zijn, zelfs een achtergrond muziekje hebben ze niet.
Even snel eten kan je hier goed terecht, maar verwacht zeker geen gastvrije bediening of kwalitatief goed eten.
Dan nog maar even terug komen op het feit dat we gereserveerd hadden, om gebruik te kunnen maken van hun all-in arrangement moet je reserveren. Je betaald dan €26,90 p.p.
Jammer dat toen we de rekening gepresenteerd kregen hier geen rekening mee was gehouden. We hadden dat bij binnenkomst moeten melden. Juist ja, hadden we dat niet geprobeerd.
Dit was eens maar nooit meer.
Leonard J.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2014
Zonder reserveren naar de Wok gegaan. We werden bij de zaal bij het bargedeelte geplaatst, wat overigens de leukste en warmste plek is bij dit restaurant.
Vriendelijke ontvangst, fijne bediening, aardige wok koks, goed aangevulde buffetten, ruime dessertkeus!.
En uiteindelijk zeer goed betaalbaar voor ongeveer € 25,- per persoon inclusief drankjes. Niet om elke week te doen, maar zeker weer voor een volgende keer.
Arthur O.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2013
Uitgenodigd door vrienden gingen we naar dit wokrestaurant. De formule is bekend, je kunt er wokken, iets laten braden op een bakplaat, "gewone" hollandse chinese gerechten eten en zelfs ook patat en frikandellen krijgen. Dus voor iedereen "haut-cuisine". Verbazingwekkend was de hoeveelheid zout, peper, knoflook, olie en andere vochtigheid die men op de bakplaat op mijn stukje biefstuk deponeerde, en weg was de smaak van het vlees. Maar laten we een "gekregen chinees niet in de bek kijken", het was gezellig. En wie haalt niet eens op een druilerige zondag wat bij de chinees? Hier haal je het ook, maar eet je het in de zaak zelf.
Hermanwiegerman .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
sfeer te druk, rumoerig, chaotisch en ongezellig.
eten, bij veel andere wokrestaurants beter.
miste eigenlijk ook kerry saus bij wokken.
wachten bij binnenkomst, gereserveerd, vervolgens groep die niet hadden gereserveerd worden eerder geholpen
lang wachten tot je weer drinken kunt bestellen
ondanks reservering kom je aan een tafel te zitten die nog niet eens afgeruimd was
lange rijen bij bakplaat en wok.
T1 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Ongelofelijk wat hier gebeurd. Dit is nu echt het voorbeeld van een enorme vreetschuur waarbij het niet gaat om de kwaliteit maar de kwantiteit. Wij kregen een tafeltje boven. Iets wat niet zo handig is aangezien je steeds de trap op en af moest als je iets te eten wilde halen. Het buffet bestond uit, frikadellen en bitterballen, nasi, roomsoezen, wat verloren groente en gerechten die leken op kant en klare afhaalchinees. Het ziet er erg onsmakelijk uit en deze gerechten zijn alles behalve dan zelf ( met liefde) gemaakt. De wok gerechten zijn eigenlijk het enige eetbare want ook de gerechten op de plaat zijn verschrikkelijk. Dan wel weer jammer dat de sauzen niet zelf gemaakt worden. De sliptong was gewoon niet meer goed (leek alles behalve vers) en de biefstuk was ontzettend taai en leek gewoon uit de supermarkt. Op alles doen ze zoveel knoflook en blussen ze het af met alcohol zodat alles dezelfde smaak heeft en om waarschijnlijk de belabberde kwaliteit van het product te camoufleren. De "koks" achter de plaat en wok zien er ongelukkig uit en een lach is teveel gevraagd. Daarnaast sta je ongeveer 15 minuten te wachten op je gerecht. Dit is totaal niet gezellig als je met wat mensen gaat eten. Tot mijn verbazing was het erg druk op zaterdagavond. Het zat bijna vol. Al met al: enorm slecht gegeten. Dan is een ume of een gewone chinees toch echt veel beter.
Jfwiet .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2013
Met een groep hier gegeten, het eten is best aardig en word lekker voor je gewokt of gegrilleerd. Toen het tijd was om af te rekenen (los van elkaar) kregen we te horen dat 1 iemand niet betaald had terwijl we zeker wisten dat iedereen betaald had. Dag erna kreeg ik te horen van een vriendin dat zij met vrienden op dezelfde manier opgelicht zijn. Afrader! Ik kom er nooit weer.
Marike T.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2013
Je kan hier zelf alles samenstellen wat je wilt eten. Van het voorgerechtenbuffet (koud en warm), 2 soepen, voor de wok en de bakplaat en vervolgens je dessert.
Nadeel is wel dat je vaak lang moet wachten bij de bakplaat en de wok.
Bediening is vriendelijk. Prijzen zijn zeer redelijk, want je kan hier een hele avond onbeperkt eten.
Mercedes D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2012
Veel keuze in eten. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Het personeel was er vriendelijk maar niet bijzonder. Het is er erg druk en niet persoonlijk gemaakt. De sfeer is oppervlakkig. Het decor is totaal niet interressant. Je kan er snel en veel eten. Maar daar blijft het dan ook bij..
Marjolein_B .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2012
Prima gegeten in dit wokrestaurant.
De bediening was heel attent, we konden iedere keer vlot drankjes bestellen en deze werden ook heel snel gebracht. Eten was prima, er was erg veel keus en er was ook aan de kinderen gedacht (patat, nuggets, frikadellen, etc.). Alles was vers en werd continu aangevuld.
Enige minpunt: op de website staan foto's van een mooie speelkamer voor de kinderen. De speelkamer is er inderdaad, maar er stond in: een kapotte tv, een tv-meubel, zes plastic stoeltjes waarvan vier kapot, een kapotte kruiptunnel en een tafelvoetbalspel zonder bal. Mocht je er dus naartoe gaan met het idee dat je kinderen er lekker kunnen spelen en jij rustig kunt eten, dat is dus niet zo. Ik begreep van een van de gasten dat het speelgoed vernield was, en dat er nu eerst een camera geïnstalleerd wordt en dat er daarna nieuw speelgoed komt.
Rokoko K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2012
Ontvangst vriendelijk, volop keuze om te wokken en te grillen. Vlees is wel eens malser geweest. Ook vind ik het jammer dat op de grill overal dezelfde kruiden en knoflook-/uienmengsel gebruikt worden. Het interieur is niet bijzonder, meer type vreetschuur. Bediening niet onaardig, maar ook niet bijzonder. Prima plek om in korte tijd veel te eten.
P.M. V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
Hier al een aantal keren gaan eten. Wat you see is what you get. Genoeg keuze in de wok, bakplaat en buffet. Wij hebben nog kleine kinderen maar de speelkamer is boven en dat is niet altijd even makkelijk.