Charrels

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Charrels

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Charrels

• Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Wederom een fijn onthaal. Gastvrij en malse biefstuk. Ook creme brule was top! Dank je Claudia en team.
Debby H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Vanavond, onverwacht, bij Charrels een overheerlijke biefstuk gegeten. Prijs-kwaliteit was prima, de biefstuk was zalig. Vriendelijke bediening en het was sfeervol met kerstdecoratie aangekleed. Wij gaan zeker weer zo'n heerlijke biefstuk eten!!
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Geweldige gastvrouw en haar man in de keuken gepassioneerd. Je wordt heel menselijk benaderd en er is tijd voor echte aandacht.
Bart E.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Lekker gegeten voor een goeie prijs!
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Fijne bediening. Gastvrouw is echt gastvrij. Eten van goede kwalireit. Prijs is zeer aangenaam.
Reinier S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Prima bistro kwaliteit niets meer of minder
Kitty W.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Gereserveerd voor manlief en een vriend...nav een zeer plezierig eigen bezoek vorige week...kwamen thuis met een zeer tevreden glimlach en de boodschap hoe ontzettend geweldig de biefstuk in jus is????
c. S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst. Het eten was voortreffelijk, de biefstuk was heerlijk mals, zou graag het recept van de salade willen hebben die vond ik zooooooo lekker. Echt een aanrader mensen.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heel lekker gegeten, in een hartelijke omgeving. Bij gelegenheid komen we graag terug.
Niels O.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Gezellig Haags restaurant met vriendelijke bediening. Veel verschillende keuze tussen vlees en vis gerechten.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Voor de 1e keer bij Charrels gegeten. Biefstukken waren top. Heerlijk op smaak, supermals en goed gebakken. Ze werden opgediend met heerlijk frietjes en een kleine salade.
Het kaasplankje voor 3 personen zag er wat vreemd uit. Van alle kaassoorten 2 stukjes. Kaas smaakte goed. Het andere toetje was zoet maar niet bijzonder. Maar Charrels is zeker een aanrader.
Kitty W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Gezellig...was als thuiskomen ..warm en open...vriendelijk no noncence bediening!
kareltjedegrote K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Vanavond hier gegeten met groupon, 3 gangen diner a la carte. Organisatorisch slecht, meer dan 1.5 uur moeten wachten op het 1e gerecht. Dat bleek niet het voorgerecht maar het hoofdgerecht te zijn. En het nagerecht mochten we niet van de kaart kiezen zoals onze groupon vermelde, maar we kregen een bolletje ijs met slagroom.
Debbie D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Gisteravond gegeten bij charrels.
Erg goed gegeten. Leuke bediening.
prijsverhouding/ kwaliteit top!
We komen zeker nog een keer terug!
Irene 1955 V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Met een Groupondeal hier gegeten. We hadden als voorgerecht garnalen "Charrels", deze waren romig en pittig en werden warm geserveerd samen met wat stokbrood. Als hoofdgerecht hadden we de biefstuk Charrels met uien, spekjes en champignons. De biefstuk wordt standaard medium-rare gebakken. Op ons verzoek werd de patat vervangen door brood. Zowel het voor- als het hoofdgerecht waren heerlijk.
De bediening is attent. Het restaurant is gezellig en heeft een goede akoestiek. Ook zonder Groupon redelijke prijzen! Alleen de drankjes zijn behoorlijk aan de prijs. Jammer dat het dessert van de deal alleen uit ijs bestaat.
jeanette T.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Met collega's gisteren heerlijk gegeten bij Charrels, eindelijk een goed biefstuk restaurant in Den Haag.
We komen snel weer terug.
Kwint H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Prima prijs/kwaliteit. Hier kun je voor een hele schappelijke prijs gewoon goed 'hollands' eten. Biefstuk met frites en sla voor nog geen 13,-...... Vriendelijke bediening. Gezellige avond zonder al teveel opsmuk.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten met hele aardige bediening.
Tonnie S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Prima gegeten. De wachttijd tussen de gerechten vonden wij te lang. Verder toptent.
Erik J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Zeer teleurstellend. Het vlees (we hadden spareribs en een grote biefstuk) is op zich erg lekker, maar daar houdt het dan ook wel op. "Alle hoofdgerechten worden geserveerd met friet en een salade" staat op de kaart. We kregen een paar (véél te weinig) slappe, te kort gefrituurde, frietjes van onder McDonald's-kwaliteit. Daarnaast kregen we een bakje sla met julienne gesneden wortel en een smak mayonaise erdoorheen geroerd, bah!

De achtergrondmuziek stond te hard en was om ellendig van te worden (tenzij het je smaak is): Paul de Leeuw en diverse levenslied-achtige nummers...

Tot slot aten wij hier tijdens het "Iens-festival" waarbij we 50% korting op de rekening kregen. Dit stond in eerste instantie niet op de rekening toen wij deze vragen, en toen wij dit aangaven, vond de bediende het nodig om mee te delen dat ze het echt onzin vond dat deze actie ook geldig was op de drankjes tijdens het eten. Beetje vreemd!

Op het vlees na was deze ervaring helaas drie keer niks!