Charrels

Noordeinde 123 2514 GG Den Haag Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Charrels

• : Parkeergarage Hilton Hotel

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Charrels

Petra B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
De live muziek was echt veel te hard en stoorde ons. Eten en bediening waren prima. De biefstuk is echt een aanrader. Wij waren met 6 personen en daarom was het jammer dat de live muziek zo hard was. Wij konden elkaar niet meer verstaan. Het personeel probeerde het wel te regelen.
V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Voor het gene wat je betaald is het goed. Verder niet heel bijzonder, maar eten is goed en restaurant verder is redelijk simpel.
Rutger V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk gegeten, lekkere biefstuk met goede prijs/kwaliteit verhoudingen. Heel aardige bediening en lekker koffie in de tuin achter kunnen drinken
Annemieke D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
De biefstuk en de sate waren heerlijk. De spareribs iers minder maar dat is dan ook niet hun specialiteit. Frietjes zijn lekker maar de portie een beetje klein. Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Lionne T.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heel erg lekker gegeten bij Charrels. Gezellige bediening die niet onnodig vaak aan je tafel stond. Het was erg rustig, dat was jammer. Wij kunnen dit restaurant zeker aanbevelen!
R. M.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Met 20% korting een goede en goed medium/rare gebakken biefstuk van 200 gram gegeten. We namen "speciaal" dwz een grote portie spekjes, ui en champignons erbij. Voor ons werd een lekkere tomaten/rucolasla gemaakt, omdat we niet tegen koolsla kunnen. Voor die speciale service past extra waardering. De frites waren krokant. Met bruschetta, kreeftensoep vooraf en twee glazen matige rode wijn erbij was de rekening € 45, dus rekenden we € 50 af. Twee vrolijke, aardige jonge vrouwen bedienden vlot en oplettend. Tevreden fietsten we naar huis. Charrels heeft de zaken uitstekend op orde.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
De 'romige' saus bij de garnalen was wat waterig, de smaak was prima; de biefstuk was onovertroffen, een absolute 10! Het dessert viel tegen ('Dit moet je hebben geproefd') en het was fijn geweest, als je ook daarbij servetjes had gekregen. Het herentoilet (zit) is erg laag, hoogte kleuterschool. Erg onhandig voor mensen die slecht ter been zijn. Zeep en handdoekjes waren op; we waren vroege gasten, dus het heeft er veel van weg, dat dit niet is gecontroleerd voor de opening.
De ambiance en de vriendelijke serveerster maakten veel goed. En oh, die biefstuk... zo lekker!
Krirno B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heel smakelijke gerechten en blijf de biefstuk met witte plakken brood heerlijk vinden.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Binnenkomst was vriendelijk na 10min. kwamen ze de drank opnemen. Moest zelf (later) om de menukaart vragen. De (huis)wijn was prima maar nadat het voorgerecht op was en het wijnglas leeg moest ik zelf om een 2e glas vragen. Dit kan allemaal wel iets vlotter. De biefstuk die we hadden besteld was zeer goed, alleen werd er niet gevraagd hoe we de biefstuk wilden hebben. Beetje vreemd. De biefstuk zelf was erg goed en (toevallig) gebakken zoals ik het graag eet medium/rare. Voor de rest een prima gelegenheid om nog een keer te komen eten.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Een biefstuk die naar waarheid ouderwets lekker genoemd word. We miste alleen de witte boterham????
Dus bij deze tot de volgende keer.
hans K.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
De is een leuke sfeer en een zeer goede en vriendelijke bediening en het eten is erg lekker.
Gespecialiseerd in Biefstuk Charrell.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Top gegeten!
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Ik ben een echte vleeseter maar zoals de biefstuk bali hier geweldig.
Lang niet meer zo lekker gegeten.
Heb al weer geboekt.
Nancy B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Super goed eten zeker een aanrader!! Biefstuk heerlijk mals en vriendelijk personeel en niet zo duur dus reserveer snel voor de lekkerste biefstuk van den haag
Els S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Het was mijn eerste keer maar zal niet de laatste .zijn ,vond het super verzorgt en zeer gezellig.niks meer aan toe tevoegen.
Kelsey F.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Gezellige zaak met uitstekende kwaliteit eten voor een goede prijs. Biefstuk is een aanrader! Wij komen zeker nog eens terug.
Gina A.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Onwijs gezellige avond gehad live muziek
De hele tent was in feeststemming
Eten prijs kwaliteit verhouding helemaal goed
Heerlijk gegeten ????
Bettina B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Super lekker gegeten voor een een hele lage prijs ..echt snel weer terug en zeker de moeite waard om te gaan proberen !!!!
Manuela Y.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Leuke tent, met heerlijk eten! Je word goed bedient, ze zijn erg vriendelijk en vrolijk en over het eten ben ik zeer te spreken.
Astrid Z.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Heerlijk gegeten,echt geweldige biefstuk en een hele leuke zorgzame bediening. Kortom een top avond#voor herhaling vatbaar