Charme Hotel Restaurant Wildthout

Hammerweg 40 7731 AK Ommen Nederland Kaart

Over restaurant Charme Hotel Restaurant Wildthout

Is het kunst of eten?

In een groot landhuis in de groene omgeving van Ommen zit charme hotel Wildthout. Chefkok Raoul Seysener staat aan het hoofd van de brigade en kookt steevast met seizoensproducten vers van het land die zoveel mogelijk van biologische aard zijn. En als je er evenement wilt organiseren, zijn exclusieve diners en overnachtigen uiteraard ook mogelijk.

Meer informatie over restaurant Charme Hotel Restaurant Wildthout

De tafel van Karien H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Prima keuken.
Eric H.
Uitstekende gerechten, mooi opgemaakt, en met een goed bijpassend glas wijn
Devriesmoerman .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Het menu wat geboden werd was boven verwachting. De gerechten waren erg smakelijk vooral de zacht gegaarde kalfswang was voortreffelijk. Ook met dieet wensen heeft men zeer goed rekening gehouden. Ontvangst en bediening zijn zeer vriendelijk zonder opdringerig te zijn. Kortom een geslaagde avond. Wij komen zeker terug.
Ronny D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
heerlijk gegeten met amuse van het huis en broodje erbij alles was goed op smaak en enorm lekker bereidt.
top restaurant en top locatie.
Personeel vriendelijk en gemotiveerd.
komen hier zeker nog wel eens terug.
Yv24 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
heerlijk gegeten en prima wijn gedronken. Attente bediening! Prijzen menu's e.d. hoger dan gemiddeld, waardoor de eindafrekening wat tegen viel.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
4-gangen verrassingsmenu met wijnarrangement genomen en in één woord geweldig, echt een aanrader dit restaurant. Ook de bediening verdient een flinke pluim, vriendelijk en legden keurig uit wat wij op ons bord kregen, dat gold ook voor de wijnen.
Bram K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Gisteren van het driegangenmenu genoten. Verrassend en erg lekker! Vooraf rillette van vis, mooi opgemaakt en verfijnde smaak. Daarna boterzachte kalfswang te midden van diverse fijne groenten. Veel smaken, perfect op elkaar afgestemd. Het notentaartje was een uitgebreide proeverij. Wat een mooi afgestemd menu. En de attente en enthousiaste bediening zorgden voor een uitstekend verblijf in het mooie restaurant.
Schepers-r .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Waren voor de eerste keer. Met vrienden. Gezellige locatie en eten was goed,
Kalfswang vonden ze heel lekker, en de vis was ook prima.
Avdzalm1 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Kwalitatief zeer goed eten. Ook heel uniek! Ieder seizoen een andere menukaart. Gezellige setting. Voor herhaling vatbaar.
Henrprinsen .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Menu was verrassend en heel smakelijk ,de bediening behulpzaam en attent.Je had de tijd tussen de gangen door en het is zeker de moeite waard
Adine .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
wat een verassing waren de gerechten die we kregen. plaatjes op het bord en ontzettend lekker we hebben heerlijk genoten van al het lekkers met de bijbehorende wijntjes. verder zeer gastvriendelijk. top avond gehad. aanrader: gin tonic
Hendrika B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijk gegeten, met zorg bereid. Bediening erg vriendelijk en attent. Een echte aanrader, we komen zeker nog een keer terug.
Spj S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Ik vond het fantastisch.
Alles klopt.
Ze koken hier op Michelin niveau
De koks die er koken hebben ervaring bij de librije opgedaan, dus je moet hier beslist gaan eten.
Klare127 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Hoge kwaliteit van de gerechten ook m.b.t. de opmaak. Ook de aandacht van het personeel was uitstekend en niet opdringerig. Wel beperkte kaart maar dat had met de AH-actie te maken.
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
We hebben lekker gegeten. Borden zagen er allemaal mooi en verzorgd uit. Erg vriendelijke bediening. Fijne rustige omgeving.
Anjameijer78 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Eten regelmatig in dit restaurant, gaan vanuit Groningen apart naar Ommen om hier te eten. Ook deze keer weer heerlijk gegeten, fantastische gerechten en mooie opmaak van de borden. De bediening was ook weer super, heel gemoedelijk en heel correct.
Keuze uit drie voor-, hoofd-, en nagerechten en alles even goed en smakelijk.
C.d.haan .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Middels AH actie: in onze ogen perfect. We hebben er gezeten op goede stoelen! En .....geen harde - overheersende muziek. HEERLIJK!!!!!
Wat mij betreft echt een aanrader.
Aheuver .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Wij gingen met hoge verwachtingen heen, gezien de score. Nu dit is beloond! Het was een geweldige avond. Het eten mooi opgediend en heerlijk. Er was rustig de tijd tussen de gangen. De smaak was uitstekend. Het nagerecht was een weldaad voor de tong, heerlijk vers rood fruit. We zaten bij het open raam, dus binnen en toch buiten. Nergens iets op aantemerken.
Leny1947 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
De bediening was vriendelijk en correct. Het eten heerlijk en heel mooi opgemaakt. Zeker een restaurant om nogeens terug te komen.
FO F.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Wildthout heeft een heerlijk 3-gangenmenu samengesteld ihkv AH-actie. Vanwege de fraaie nazomer met andere gasten op het terras kunnen genieten van de zomeravond. We komen er zeker op niet al te lange termijn weer eens terug.
Fred.roels .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Uitstekend eten, geserveerd door een zeer prettige en deskundige bediening.
De serre van dit restaurant heeft een fijne rustige atmosfeer.