Charme Hotel Restaurant Wildthout

Hammerweg 40 7731 AK Ommen Nederland Kaart

Over het restaurant Charme Hotel Restaurant Wildthout

Pure producten en pure smaken. Ambachtelijk bereid en als plaatjes gepresenteerd! Iedere dag doen wij onze uiterste best om van ieder gerecht een feestje te maken. Onze huiselijke sfeer, vakkundige, attente, maar vooral gezellige bedieningsbrigade maken uw lunch of diner tot een waar feest!

Meer informatie over restaurant Charme Hotel Restaurant Wildthout

Jouw recensie over het restaurant Charme Hotel Restaurant Wildthout

Michel M.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
voorbeeld van een perfect
uitgebalanceerde verhouding tussen voedsel, bediening en sfeer.
echte aanrader voor iedereen die een avond culinair wil genieten
gewoon doen !!
Gerrit S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk gegeten op het prachtige terras. Top lokatie
Joost L.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Geweldig gegeten vriendelijke bediening en een uitstekende keuken. Prima amuse van bloemkool met piccalilly en sarranoham Smaken van zuur waren iets te overheersend bij het voorgerecht (tonijn tartaar). goede huiswijn uit de languedoc. Hoofdgerecht kalfswang was prima jus van madeira iets te heftig. Na gerecht worteltaart en kaasplank prima keuze goed van smaak en alles van Hollandse producten. Afsluiter koffie al met al een prima avond. Ruimte tussen gerechten was goed.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Avondje tafelen met z'n tweetjes bij Wildthout, prachtige creaties in fraaie ambiance. Pittig geprijsd. De bediening hebben wij als nogal geforceerd en houterig ervaren. Zeker niet warm belangstellend en oprecht. Ik sluit niet uit dat we nogmaals gaan, maar voorlopig even niet.
FO F.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij Wildthout in een sfeervolle ambiance. Jammer dat de AH restaurantactie inmiddels weer afgelopen is. Biedt nl. gelegenheid om eens buiten de eigen woonplaats te dineren.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Spontane ontvangst, goed bezet restaurant maar toch een mooie plek met veel privacy. Verrassend en smakelijk (keuze)menu. Goede wijnsuggesties, ook van wijnen die (nog?) niet op de kaart stonden. Kleurrijke presentatie. Kortom, een adres om naar terug te keren.
Derek-K .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Hier gelogeerd en gegeten via een grouponactie. In het ruime restaurant, dat op deze zaterdag avond druk bezet was, genoten van een uitstekend viergangenmenu. Er werd rekening gehouden met dieetwensen. Alle wijnen die behoorden tot het wijnarrangement waren buitengewoon lekker van smaak. Bediening kan iets beter op elkaar worden afgestemd. Op verzoek wordt kraanwater geserveerd.
Zeker voor herhaling vatbaar.
lhthkooij .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Wij hebben genoten van een heerlijk diner. De kaart was verrassend, de bediening attent, de sfeer gezellig. Wij komen zeker nog een keer terug. Klein puntje; parkeren naast het hotel zou met wat extra buitenverlichting veiliger kunnen.
Klaasje P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant met prettige bediening. Beslist de moeite waard om er nog een keer te gaan eten.
Nanne B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Het eten overtrof elke verwachting. Tot in detail was het top: huisgemaakte hapjes bij de koffie.
En geweldige gastheer!
Ajpijlman P.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We hebben goed gegeten bij het restaurant, de bediening was vriendelijk en nadrukkelijk aanwezig. Er was keuze in de gerechten: uitstekend! Wildthout moet oppassen voor het effect dat heel mooi, opgemaakte composities niet belangrijker worden dan de smaak van de gerechten. De viseters zijn zeer aan hun trekken gekomen. Al met al een plezierige avond in Ommen.
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wederom ongelooflijk genoten.
Het eten is evenals het personeel subliem.
Het 5 gangen menu van de chef is een aan een schakeling van lekkere gerechten die zeer goed worden begeleid door bij passende wijnen.
De zwarte brigade kwijt zich zeer vriendelijk en kundig van hun taak
Bedankt voor wederom een zeer culinaire ervaring en tot een volgende keer
Jorita M.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Mooi restaurant, duidelijk wel veel hotelgasten die hier ook eten, we hadden een drie gangen menu en dit werd helder uitgelegd. Ook dat er een wijziging in het menu was van kalfs naar varkenswang. Geen probleem. Personeel was super vriendelijk eten was goed, mooie smaakcombinaties. het enige wat ons wat bevreemde was dat we geen wijnarrangement erbij konden nemen, want dan moest men voor ons flessen speciaal open maken, zeker omdat wij allebei iets anders kozen uit het menu. Er waren genoeg gasten dus leek ons dit geen probleem.Maar ook wel begrijpelijk. Personeel koos dan de wijn bij het gerecht en dat was ook prima. Heelrlijk gegeten en de moeite van het omrijden waard
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We hebben met vrienden waarmee we ieder jaar oud&nieuw vieren net als vorig jaar (met AH-deal) met heel veel plezier hier gegeten. Het eten was perfect. De sfeer prima en de bediening erg vriendelijk.Een aanrader !
Wij komen graag volgend jaar weer !
Ko S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
We aten in Wildhout op derde kerstdag.
Geweldige gastheer, belangstellend en had kennis van zaken.
De bediening was vriendelijk, correct en accuraat.
Eten was op maat en lekker. We hadden een drie gangen menu.
We probeerden zowel witte als rode wijn van de kaart. Met deskundig advies een goede combinatie bij de gerechten. En voor een redelijke prijs.
En ondanks dat we met de Aha actie daar aten, hadden we steeds het gevoel dat we daar welkom waren.
We zaten in de gezellige burgemeesterkamer, met behoorlijke privacy.
Kortom, een aanrader! Geen wonder dat Wildhout onlangs in de Overijsselse verkiezingen heel hoog scoorde!
De tafel van Karien H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Prima keuken.
Eric H.
Uitstekende gerechten, mooi opgemaakt, en met een goed bijpassend glas wijn
devriesmoerman .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Het menu wat geboden werd was boven verwachting. De gerechten waren erg smakelijk vooral de zacht gegaarde kalfswang was voortreffelijk. Ook met dieet wensen heeft men zeer goed rekening gehouden. Ontvangst en bediening zijn zeer vriendelijk zonder opdringerig te zijn. Kortom een geslaagde avond. Wij komen zeker terug.
Ronny D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
heerlijk gegeten met amuse van het huis en broodje erbij alles was goed op smaak en enorm lekker bereidt.
top restaurant en top locatie.
Personeel vriendelijk en gemotiveerd.
komen hier zeker nog wel eens terug.
Yv24 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
heerlijk gegeten en prima wijn gedronken. Attente bediening! Prijzen menu's e.d. hoger dan gemiddeld, waardoor de eindafrekening wat tegen viel.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
4-gangen verrassingsmenu met wijnarrangement genomen en in één woord geweldig, echt een aanrader dit restaurant. Ook de bediening verdient een flinke pluim, vriendelijk en legden keurig uit wat wij op ons bord kregen, dat gold ook voor de wijnen.