Charme Hotel Restaurant Wildthout

Hammerweg 40 7731 AK Ommen Nederland Kaart

Over het restaurant Charme Hotel Restaurant Wildthout

Pure producten en pure smaken. Ambachtelijk bereid en als plaatjes gepresenteerd! Iedere dag doen wij onze uiterste best om van ieder gerecht een feestje te maken. Onze huiselijke sfeer, vakkundige, attente, maar vooral gezellige bedieningsbrigade maken uw lunch of diner tot een waar feest!

Meer informatie over restaurant Charme Hotel Restaurant Wildthout

9,3

Jouw recensie over het restaurant Charme Hotel Restaurant Wildthout

Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Heerlijk gegeten, leuke avond gehad en vriendelijk personeel! Aanrader
Job V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Even zoeken, zo helemaal aan de rand van Ommen, maar dan heb je ook wat! Een perfecte zondagmiddaglunch met heerlijke tataki van tonijn, prcies goed gebakken hartenbiefstuk, een wildzwijnprocureur, die uitmuntend was (de dag ervoor in een "Lekker"restaurant nog ervaren, hoe het niet moest) en een dessert van speculaas en mandarijn ijs. Allemaal plaatjes en , belangrijker: zeer goed op smaak.
Mooie wijnen, ontzettend vriendelijk personeel; een raadsel, waarom de zaak niet vol zat! Kom op Michelin en Lekker ! Waar blijven jullie?
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Sfeervolle ruimte die verdeeld is zodat we het niet als groot of vol ervaren. Gastvrij personeel dat met passie kan vertellen over de gerechten. Fantastische wijnen, mooie bordjes en vernieuwende gerechten. We hebben genoten van dit verrassingsdiner.
Monique Z.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Heerlijk gegeten; als een plaatje op het bord en heerlijk van smaak! Met aandacht gekookt, geserveerd en natuurlijk ook opgegeten. Dank, we komen zeker nog een keer terug.
Ab S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Prima ambiance. Eten was erg lekker. Hoofdgerecht was niet echt warm. Bediening vriendelijk en kundig. Aanrader. Betaling met Gift2you mogelijk.
Jaap Z.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Fantastisch, heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant!!!! De bediening was kundig en betrokken!!! We hebben een heerlijke, ontspannende avond gehad.
Anita en Mathijs K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Menukaart, kan misschien iets meer uitgebreid. Meer vegetarische gerechten.

Wij komen zeker terug.

Vriendelijke groeten Mathijs en Anita.
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
het vijfgangen menu is buitengewoon.Sfeer aangenaam professioneel rustig. prachtige ruimte chic sterwaardig. rundvlees amuse verfijnd. de tartaar tonijn uit de kunst.
de thaise kokos kerriesoep heerlijk de runderlende prachtig op smaak.
dessert mooi.
al met al geweldig en subliem.
Mark T.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijke avond gehad. Eten was goed en bediening keurig.
Michel M.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
voorbeeld van een perfect
uitgebalanceerde verhouding tussen voedsel, bediening en sfeer.
echte aanrader voor iedereen die een avond culinair wil genieten
gewoon doen !!
Gerrit S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk gegeten op het prachtige terras. Top lokatie
Joost L.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Geweldig gegeten vriendelijke bediening en een uitstekende keuken. Prima amuse van bloemkool met piccalilly en sarranoham Smaken van zuur waren iets te overheersend bij het voorgerecht (tonijn tartaar). goede huiswijn uit de languedoc. Hoofdgerecht kalfswang was prima jus van madeira iets te heftig. Na gerecht worteltaart en kaasplank prima keuze goed van smaak en alles van Hollandse producten. Afsluiter koffie al met al een prima avond. Ruimte tussen gerechten was goed.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Avondje tafelen met z'n tweetjes bij Wildthout, prachtige creaties in fraaie ambiance. Pittig geprijsd. De bediening hebben wij als nogal geforceerd en houterig ervaren. Zeker niet warm belangstellend en oprecht. Ik sluit niet uit dat we nogmaals gaan, maar voorlopig even niet.
F O.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij Wildthout in een sfeervolle ambiance. Jammer dat de AH restaurantactie inmiddels weer afgelopen is. Biedt nl. gelegenheid om eens buiten de eigen woonplaats te dineren.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Spontane ontvangst, goed bezet restaurant maar toch een mooie plek met veel privacy. Verrassend en smakelijk (keuze)menu. Goede wijnsuggesties, ook van wijnen die (nog?) niet op de kaart stonden. Kleurrijke presentatie. Kortom, een adres om naar terug te keren.
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Hier gelogeerd en gegeten via een grouponactie. In het ruime restaurant, dat op deze zaterdag avond druk bezet was, genoten van een uitstekend viergangenmenu. Er werd rekening gehouden met dieetwensen. Alle wijnen die behoorden tot het wijnarrangement waren buitengewoon lekker van smaak. Bediening kan iets beter op elkaar worden afgestemd. Op verzoek wordt kraanwater geserveerd.
Zeker voor herhaling vatbaar.
LH K.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Wij hebben genoten van een heerlijk diner. De kaart was verrassend, de bediening attent, de sfeer gezellig. Wij komen zeker nog een keer terug. Klein puntje; parkeren naast het hotel zou met wat extra buitenverlichting veiliger kunnen.
Klaasje P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant met prettige bediening. Beslist de moeite waard om er nog een keer te gaan eten.
Nanne B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Het eten overtrof elke verwachting. Tot in detail was het top: huisgemaakte hapjes bij de koffie.
En geweldige gastheer!
Ajpijlman P.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We hebben goed gegeten bij het restaurant, de bediening was vriendelijk en nadrukkelijk aanwezig. Er was keuze in de gerechten: uitstekend! Wildthout moet oppassen voor het effect dat heel mooi, opgemaakte composities niet belangrijker worden dan de smaak van de gerechten. De viseters zijn zeer aan hun trekken gekomen. Al met al een plezierige avond in Ommen.