Meer informatie over restaurant Charlie's Kitchen

• : Parkeerplaats

- Ontbijt 10:00 - 18:00

Dewi1989 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Vorige week woensdag met een vriendin hier ontbeten. Bediening was super heel aardig en spontaan. Ze raadde ons een brazillian breakfast aan, was ook erg lekker!
Judith T.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Ik ben eerlijk gezegd verbaasd over alle positieve reacties.
Vanmiddag gegeten en moet zeggen dat wij het een teleurstellend ervaring vonden.
Ten eerste is het er ronduit vies, Wij plakten vast aan de tafel, wc was echt heel vies.
Mijn vriendin had een soep besteld met tortilla chips. Het was ten eerste geen soep maar een papje, wel op smaak gelukkig. Er werd zonder overleg brood bij geserveerd, pas toe wij hier vragen over stelden bleek de tortilla’s chips op te zijn.
In mijn gerecht zat (ik dacht eerst glas maar zal wel zand of zoiets zijn geweest) daar schrok ik behoorlijk van. Pas toen ik mijn mond in het toilet gespoeld had was het weg.
Wat ons vooral verbaasde dat hoewel het meisje wist wat er gebeurde zij niet de moeite nam om zich te verontschuldigen voor wat er gebeurd was.
Er zijn genoeg ander leuke tentjes in de buurt wat ik eerder zou adviseren

Beste Judje, ik vind het heel erg om te lezen dat je zo'n vervelende ervaring hebt gehad. Ik heb Charlie's Kitchen een jaar geleden geopend en werk zelf al een jaar lang 7 dagen per week met heel veel aandacht, zorg en liefde om een fijne plek te creëeren met lekker, gezond eten goede service en een fijne sfeer. Ik ben deze week voor het eerst sinds ruim een jaar een paar dagen op vakantie. Het lezen van deze aller eerste negatieve resensie breekt dan ook mijn hart. Hoewel ik niet twijfel aan de kundigheid van de mensen die voor mij werken neem ik je klacht heel serieus en zal ik mijn vakantie beëindigen om te zien of dit inderdaad zo is. In ieder geval wil ik je ook bedanken voor je feedback, en hoewel zoiets nog nooit eerder is voorgevallen, zal ik waarschijnlijk in de toekomst andere maatregelen treffen als ik een keertje een paar dagen vrij neem. Uiteraard ben je van harte welkom om nog eens langs te komen en Charlie's Kitchen te ervaren zoals de bedoeling is. Liefs Charlie

Reactie van proever:

Charlie, ik voel mij gelijk een beetje schuldig! Iedereen heeft recht op een vakantie. Maar eerlijk is eerlijk, ik woon in de buurt en was oprecht teleurgesteld. Ik beloof je dat ik nogmaals ga proberen!
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Vandaag erg lekkere lunch gegeten bij Charlie's. Sandwich met zalm en wasabi-mayonaise. Vriendelijk personeel, oprecht. Jammer dat het binnen een beetje donker oogt, verder wel grappig al die jaren-50 meubeltjes en prullaria.
Oli1234 .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Charlie's Kitchen is een pop-up ontbijt/lunch tentje vlakbij de Meent. Inrichting is zwaar over de top jaren '50-'60?, niet mijn smaak, maar zo tot in de puntjes uitgevoerd dat we er met zijn drieen erg om moesten lachen.
Er staat niet veel op de kaart, maar het ontbijt wat we kregen zag er erg verzorgd uit en was lekker.
Kortom: erg leuke en betaalbare ontbijt/lunch toevoeging aan Rotterdam Centrum. Prijs/kwaliteit is goed en de service is top.