Charlie's eetcafé

Het Hoge Land 19 2652 EA Berkel en Rodenrijs Nederland Kaart

Over het restaurant Charlie's eetcafé

Charlie's ligt misschien op een aparte locatie, maar met een verrassend leuke Amerikaanse inrichting (ook onze tuin) Van de grill komen de smakelijkste vlees- en visgerechten, met bijpassende (speciaal voor Charlie's geselecteerde) speciaalbieren en wijnen. Een gezellige plek voor een gezellig avondje uit. Ook voor groepen.

Meer informatie over restaurant Charlie's eetcafé

• Kom je met de auto?
    Is te vinden op sportpark het Hogeland tussen de sportvelden.
  • : Mega grote parkeer plek vlak voor de deur

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 21:30
Zaterdag 16:30 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Charlie's eetcafé

• Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
bijzondere locatie (als onderdeel van een sportcomplex) , hele leuke/gezellige sfeer, heerlijk eten en vriendelijke bediening
marco V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
De zalm was prima. Echter een bijgerecht als patat zou niet zo moeilijk moeten zijn, helaas was die dus smaakloos. Hetzelfde geldt voor de twisterpatat. De bijgeleverde salade was een beetje karig, zou best iets meer mogen zijn.
De toetjes zijn een beetje over-priced.
shaggey .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Hier gegeten met AH- restaurantactie.
Prima uitgebreid keuzemenu.
Het eten was zalig, de locatie verrassend, gezellige sfeer en de bediening zeer kundig en vriendelijk.
Kortom een echte aanrader
Mia A.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk eten, vriendelijke mensen in de bediening, gezellige sfeer.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Hadden geen al te hoge verwachtingen maar eten was prima en de bediening heel vriendelijk. Het is een veredelde sportkantine maar wel gezellig.
Sonja K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We hebben er geweldig goed gegeten, alles perfect klaar gemaakt. Dikke pluim voor de kok. Het personeel was erg gezellig en vriendelijk . We gaan er zeker terug. Kortom, alles dik in orde!!!!!!!
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heel goed gegeten, personeel is echt heel vriendelijk, zelden zulk prettig personeel meegemaakt.
Waren hier met de AH Actie, goed keuzemenu.
Zeker een restaurant om terug te komen!
Willem1953 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Goede ontvangst goed gegeten borden zagen er allemaal goed en de hoeveelheid was ook precies goed.
We waren met zijn zessen en iedereen vond het goed.
Kan het best aanbevelen
wvdstraaten .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Prima restaurant met goede, vriendelijke service. We hebben hier genoten van een goed diner en ook de huiswijn was van goede kwaliteit. En er is gratis parkeergelegenheid voor de deur.
esma4 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk eten van een uitgebreide AH-menukaart.
Wij hadden vooraf tomatensoep/carpaccio, als hoofdgerecht spareribs/varkenshaasje/steak/schnitzel en toe koffie/thee/dame blanche. Alles erg smakelijk. De bediening was prettig en zorgde dat je niets tekort kwam.
jaffa81 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Sfeervol en gezellig eetcafe met supervriendelijk personeel die ook in zijn voor een geintje.
Zeker een aanrader!
Verbeterpunt zou wat mij betreft de carpaccio zijn. Te dik en de smaak kan beter. Overig was uitstekend.
L-Sw .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Leuke gelegenheid, vlotte bediening. Heerlijke voor- en hoofdgerechten.
Kwaliteit en smaak van toetjes blijft achter tov voor- en hoofdgerecht.
WL V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Zeer positieve ervaring met Charlie's! Vriendelijke bediening die leuk met onze zoon van drie omging, heerlijk eten, zeer ruime porties, comfortabel zitten, kleurplaat voor de kleine, leuke details als smurfenmayonaise. Er was een fout gemaakt, wij hadden het normale menu gekregen terwijl wij met de AH-actie hadden gereserveerd, waardoor we gerechten hadden gegeten die eigenlijk niet onder de actie vielen. Dit was natuurlijk niet onze fout, de medewerker deed dan ook totaal niet moeilijk en loste het direct keurig op. We kregen zakjes en bakjes omdat onze zoon niet alles op kreeg. Al met al: top! Wij komen hier zeker terug!
Bea K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. De steak was goed gebakken en zo mals. Er was een ondedwongen, gezellige sfeer. Leuke bediening.
donkerswil .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
We zijn leuk ontvangen en het was gezellig druk, leuke muziek niet te hard, het eten was lekker en er was genoeg, frietjes bij gevraagd en zonder problemen gekregen .We gingen van de A H actie maar konden niet merken dat het enig verschil maakt.Gezellig en vriendelijk personeel.
Dus voor herhaling vatbaar
Helma L.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
We vinden dat de tafeltjes dicht bij elkaar staan, dus weinig privacy. Personeel was erg vriendelijk maar toen het drukker werd, was het overzicht een beetje weg. Mensen kregen veel later hun eten terwijl ze er eerder zaten. En wij zelf hebben een kwartier moeten wachten op extra patat, terwijl dit zo zou komen We waren helaas uitgegeten toen de patat kwam. Verder is het eten duur naar verhouding wat je krijgt. Jammer dat er maar een bakje sla bij zit, een extra groente had lekker geweest. Het is fijn om voor de deur te parkeren en dit is gratis.
Eboroek .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Het blijft een sportkantine, en daar is het eten en de bediening ook naar. Eten op zich goed, maar niet meer dan dat. Men reageerde wel heel goed op onze hond die een heerlijke verse bak water kreeg.
Bob R.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Spareribs waren niet lekker, de combinatie die je kan maken uit vier verschillende sausen, dir moeten jullie achterwege laten en alleen de saus gebruiken die bij spareribs hoort, het varkenshaasje was wel lekker.
v.d.straaten .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer met prima en gezellige bediening. Een aanrader.
Zo hoort de horeca zijn klanten te ontvangen.
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heel aardig personeel relaxte ongedwongen sfeer
Heerlijk gegeten