Charlie's eetcafé

Het Hoge Land 19 2652 EA Berkel en Rodenrijs Nederland Kaart

Over restaurant Charlie's eetcafé

Perfectie van de grill

De chef heeft de kunst van het grillen meester gemaakt. Malse steaks, de perfecte spare-ribs, sappige kip; de kaart is gevuld met lekkernijen. Kies er een paar heerlijke side dishes bij en je avond kan niet meer stuk. De perfecte plek voor een avond uit met familie en vrienden.

Meer informatie over restaurant Charlie's eetcafé

• Kom je met de auto?
    Is te vinden op sportpark het Hogeland tussen de sportvelden.
  • : Gratis parkeren voor de deur

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 21:30
Zaterdag 16:30 - 21:30

Joke H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten en waren aangenaam verrast dat mijn man een fles wijn aangeboden kreeg omdat het zijn verjaardag was!
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Lekker gegeten bij Charlie's in Berkel met AH kaart. Attente bediening, lekker eten (biefstuk en schnitzel). Gezellig rumoerig, maar wij hadden er geen last van. Wel jammer dat ze geen desserts zonder ijs hebben.
Verder was het zeer geslaagd. Wij komen zeker terug.
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Heerlijk gegeten met vriendinnen en onwijs gezellig geholpen. Vriendelijk personeel en ruime keuze op de menukaart. Hangt een gezellig sfeer.
Jjvanleeuwen .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten.
Ze hebben een speciale AH-restaurant-actie menu, met daarop ruime keuze.
We hebben gekozen voor een uiensoep en een mosterdsoep vooraf. Beide waren overheerlijk.
Daarna een biefstuk voor mijn man en spareribs voor mij, ook beide heel erg smakelijk.
De biefstuk was perfect bereid en de spareribs waren heerlijk gaar. Ik kon kiezen uit 7 verschillende smaken en mocht van de ober 2 verschillende "gebruiken" voor mijn gerecht.
Dit werd geserveerd met heerlijke frietjes en een bakje (jammer genoeg verlepte) sla.

We waren na voor- en hoofdgerecht verzadigd en we hadden geen ruimte meer voor het nagerecht.
Gelukkig mochten we in plaats van - de overheerlijke nagerechten die we voorbij zagen komen - ook lekker een kopje koffie nemen.
En daarmee hebben wij ons heerlijk etentje afgesloten.

Enige minpuntje was dat we wel heel lang hebben moeten wachten, eerst om onze keuze door te geven en daarna op het eten zelf.
Dat gezegd hebbende: het eten was wel de moeite van het wachten waard!
Marco H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gezellige sfeer en lekker eten. En de bediening is heel netjes en vlot, ze vragen vaak of alles naar wens, kortom gewoon top, echt een aanrader! Als voorgerecht hadden wij een mandje brood, flinke stuken stokbrood en lekkere smeersels, als hoofdgerecht had de chicken wrap,deze was bereid met heerlijke kipfilet en lekkere groene en saus en mijn vrouw had de kipsaté, deze was heerlijk mals bereid met heerlijke pindasaus. Ook het toetje was verrukkelijk, lekker ijs, overgoten met karamelsaus en stukjes stroopwafel. Ik zou dit restaurant aan iedereen aanraden! Wij komen hier zeker terug!
De-hun .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Onze zoon heeft glutenintolerantie en daar werden we goed mee geholpen. Top! Zeer goede en leuke bediening. .
Karelvanandel .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Samen met familie heerlijk en ontspannen gegeten. Goede kwaliteit van het eten. Uitgebreide keuze vanaf de AH-kaart.
Leuke en spontane bediening.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Fijne vlotte bediening, ondanks de drukte! Prima!
Het 3-gangendiner was uitstekend verzorgd. Wijntje erbij en genieten maar!
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gegeten met de AH-bonnen. Met zijn vieren voor € 110,- incl. fooi. Het is een eetcafé dus ja ietwat rumoerig, maar heel gezellig! Bediening is prima. Schnitzel vond ik niet echt schnitzel, mijn zwager had de steak. Die was oke. Prijs-kwaliteitverhouding ..... door de AH-bonnen oke, anders had het te duur geweest.
Cynthia D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Leuke gezellige bediening, lekker eten. Goed keuze menu voor een AH restaurantactie. Leuk ingericht, zit wel op een aparte plek maar dat is niet storend.
S L.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Erg lang wachten voordat er iets gebeurd. Na drie kwartier eindelijk bestelling kunnen doen, daarna lang wachten op eten. Na vragen of er nog eten kwam, kwam er uiteindelijk na half uurtje onze gerechten. Deze waren prima, maar 1 persoon kreeg geen friet erbij. Direkt aangegeven, zou direkt komen. Maar aan het eind van de maaltijd was er nog niet. Geen excuus van hun kant, van geen enkele kant.
Het eten wat we kregen was wel prima.
Lieke P.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Weer heerlijk gegeten en gezeliigheid met het personeel. Geslaagde avond. Tot de volgende keer.
Ook voor de kids alles mogelijk. Zoals zelf ijsje maken
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gezellige bediening, eten prima maar geen culinaire hoogstandjes. Grote menu kaart, zelfs een kaart voor de kleinere eter. Bij het vlees alleen een klein bakje salade, geen andere groenten. Leuke avond gehad. Kom zeker nog eens terug.
RvdBulk .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Na het lezen van vorige recensies hadden we het rumoeriger verwacht maar het was er gezellig druk en je kon echt goed met elkaar praten. Het is geen chic restaurant maar om voor een redelijke prijs een goed en lekker hapje te eten is het prima! De keuze was ook goed.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
We hebben met 5 personen een hele gezellige avond gehad bij Charly's eetcafe. We hebben geboekt met 2 AH restaurant kaarten, waardoor we voor 2 personen het 3 gangenmenu niet hoefde te betalen. Als je de prijs van €35,-- vergelijkt met de menu kaart zijn er 3 gangenmenu's die goedkoper zijn, maar ook die duurder zijn. Dus wat dat betreft is de prijs netjes gekozen. De ontvangst was hartelijk. De keuze was gevarieert en voor iedereen wel iets wat ie lekker vond. De hoeveelheid en kwaliteit was uitstekend. Het was er gezellig druk. Al met al voor herhaling vatbaar.
Karelvanandel .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Samen met partner Mogen kiezen uit het AH-keuzemenu. Het aanbod was zeer uitgebreid en gevarieerd. Lekker onder het genot van een drankje en vriendelijke bediening.
Yvette W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Gisteren ( donderdagavond in de herfstvakantie) zijn we met het gezin lekker uit eten gegaan. We hadden twee AH bonnen en waren opzoek naar een restaurant in de buurt.
Toen we aankwamen om 17.00 uur waren we de eerste, dat bleef niet zo. Het was gezellig druk. De serveerster was heel vriendelijk, nam de tijd om even een praatje te maken. De bediening was goed. Het eten deed er zeker niet aan onder. We hebben een leuke avond gehad met lekker eten. Wij komen zeker nog een keertje terug.
A D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Volle bak op donderdagavond. Net iets te weinig bediening, leek het om ons heen, zelf geen last van gehad. Carpaccio stond klaar in de koelkast, want die werd snel uitgeserveerd. Hoofdmenu spareribs en lendebiefstuk waren heerlijk. Geen dessert genomen, maar de koffie met bonbon. Jammer dat de bonbon geen luxe was. Had de avond mooi kunnen afronden.
CBraam .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Gezellig restaurant met veel parkeergelegenheid, uitgebreide kaart met zeer goed eten en vriendelijk personeel! Een aanrader!