Charlie's eetcafé

Het Hoge Land 19 2652 EA Berkel en Rodenrijs Nederland Kaart

Over het restaurant Charlie's eetcafé

Charlie's ligt misschien op een aparte locatie, maar met een verrassend leuke Amerikaanse inrichting (ook onze tuin) Van de grill komen de smakelijkste vlees- en visgerechten, met bijpassende (speciaal voor Charlie's geselecteerde) speciaalbieren en wijnen. Een gezellige plek voor een gezellig avondje uit. Ook voor groepen.

Meer informatie over restaurant Charlie's eetcafé

• Kom je met de auto?
    Is te vinden op sportpark het Hogeland tussen de sportvelden.
  • : Mega grote parkeer plek vlak voor de deur

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 21:30
Zaterdag 16:30 - 21:30

Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We zijn met de ah actie daar wezen eten en het was goed eten en veel.
Een aanrader voor iedereen!
Personeel ook erg vriendelijk!
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
De bediening was top en amicaal. Snelle bediening en het eten was top .
En er hangt een goede en zeer gezellige sfeer ????
scheijndel21 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Leuk gezellig eetcafe waar je voor een goede prijs heerlijk kunt eten. Ook erg leuke en vriendelijke bediening
Goede parkeergelegenheid. Ook een leuk buitenterras
jonette B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
supervriendelijk personeel ,eten was prima, grappig restaurant waarin veel te zien is,goed gevulde borden,reserveren supermakkelijk
Aarti H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Service en bediening was goed, personeel vriendelijk en eten was heerlijk. Locatie is goed te bereiken, inrichting is leuk en gezellig
J. B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Vriendelijk ontvangst en die vriendelijkheid is tijdens ons gehele verblijf ook gebleven. We zijn hier terecht gekomen via de AH restaurantactie, anders zou de locatie op een sportcomplex niet snel gemaakt zijn. Het hoge waarderingscijfer gaf de doorslag en de nieuwsgierigheid of het restaurant echt haar cijfer waard is. Ik kan zeggen het hoge cijfer klopt. We hebben heerlijk gegeten (als hoofdgerechten de varkenshaas @ de zalmspiezen). Leuk Amerikaans ingericht. Overal wat te zien/te lezen.
Temp tussen de gangen ligt vrij hoog, dus voor het dessert (werd ook voorgesteld) een iets langere pauze. Het enige wat mij opviel was de grootte van het (rode) wijnglas, waardoor je het idee krijgt - niet gemeten :-) - dat er karig wordt geschonken.
sjoeber .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Hebben heerlijk gegeten met de ah bon ! Zeer klantvriendelijk en overheerlijke gerechten, gastvrije bediening ! Komen zeker terug , echt een aanrader!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Wij hebben met zijn vieren heerlijk gegeten van het driegangen diner van AH. Allemaal iets anders en alles was goed. De bediening vergat soms iets waardoor het wachten iets langer duurde. Wij komen zeker nog een keer terug om andere gerechten uit te proberen. Er was een uitgebreide keuze zeker voor zo'n aanbieding.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Gezellige ambiance, vriendelijk personeel en eigenaar en heerlijk eten. Nog nooit iets niet lekkers geserveerd gekregen.
hans V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Eten was super
Service ook
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Weer lekker gegeten, zoals gewoonlijk ????. Gezellig personeel, al jaren prima service.
Gabrielle L.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
goede service, lekker eten, leuke entourage, vriendelijke personeel veel keuze en zeker voor herhaling vatbaar!!!!!!!!!
kunnen een hoop tenten een voorbeeld aan nemen
Marinca .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Ondanks dat het eigenlijk niet kon werd toch rekening gehouden met mijn visuele handicap en kregen we een lichte tafel. Leuke frisse jongens in de bediening en ik heb me rot gezocht naar kritische punten. NIET gevonden!! Chapeau. We komen zeker een keer terug. Vooral mijn spiesjes zalm was bereid zoals ik het graag wilde.
Helen D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Warm ontvangst.
Het eten was heerlijk en genoeg keuzes en de bediening geïnteresseerd en vriendelijk.
We waren met vrienden maar met de familie of partner zou ik ook zo terugkomen. Bedankt en tot snel.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Prima gegeten. Naar mijn idee wel een andere kok dit keer. Erg veel pesto op de carpacio en de pampasteak was iets minder van smaak. Nog steeds een aanrader hoor. Ik kom er nog steeds erg graag.
Joost E.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
We hebben een kind met Coeliakie. Er werd werd perfect meegedacht door Kitty om een glutenvrij menu voor hem samen te stellen. Echt top!
Sonja W.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
ik vind debediening goed van de jongens die er lopen,en het eten ook goed en lekker.
zeker genoeg.Ik ben er al 4 of 5 keer geweest met vriend.en vriendin en de hele familie,dus zeker voor herhaling vatbaar.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
De biefstuk van één maaltijd zat met een grote zeen en derhalve moeilijk te eten. Voor de rest was de kwaliteit van de maaltijd goed
John S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Een verrassend eetgelegenheid. We kwamen hier voor de 1e keer en het is ons zeer goed bevallen. Lekker eten, ontzettend leuke bediening met aandacht voor de klant.
HeleendeBruijn .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Wederom weer heel goed, hele gezellige bediening maakte er echt een feestje van. Eten weer prima. Komen hier nu al voor de vierde keer. Komen uit Vlaardingen maar vinden het echt de moeite om hier naar toe te gaan.