Charlie's eetcafé

Het Hoge Land 19 2652 EA Berkel en Rodenrijs Nederland Kaart

Over het restaurant Charlie's eetcafé

Charlie's ligt misschien op een aparte locatie, maar met een verrassend leuke Amerikaanse inrichting (ook onze tuin) Van de grill komen de smakelijkste vlees- en visgerechten, met bijpassende (speciaal voor Charlie's geselecteerde) speciaalbieren en wijnen. Een gezellige plek voor een gezellig avondje uit. Ook voor groepen.

Meer informatie over restaurant Charlie's eetcafé

• Kom je met de auto?
    Is te vinden op sportpark het Hogeland tussen de sportvelden.
  • : Mega grote parkeer plek vlak voor de deur

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 21:30
Zaterdag 16:30 - 21:30

Lola D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Waren een tijd niet geweest, de pittige sparreribs zijn gewoon lekker pittig maar de smaak en/of marinade van de BBQ spaerribs mogen wat zoeter met meer marinade erop, de oude smaak beviel ons meer, wel goed gaar en frietjes salade etc waren heerlijk, ijsje en koffie na super!
Bediening zeer vriendelijk en gezellig een feestje om zo uit eten te gaan!
Was voor ons gezin een bijzondere dag dit was een mooie afsluiting,...
Lydia G.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Eten is niet bijzonder, maar wel prima. Ruime keus, zowel vlees/vis als vegetarisch. Vriendelijke bediening. Je merkt overigens wel dat het een sportkantine is, aan de kleedkamerlucht bij de ingang. ;-)
lauenada .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
lekker gegeten en een goede bediening. leuke vlotte jongens.
er werd meerdere malen gevraagd of alles naar wens was. en er werd vlot aangevuld.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Heerlijk gegeten, met een gevarieerde menukaart. Bediening is heel vriendelijk. Het enige waar wat aan zou moeten gebeuren is het time-management. Een kwartier wachten tot je eindelijk de menu en later de dessertkaart mag zien en meer dan een half uur wachten tussen de gangen is niet acceptabel
Riet H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Wij hebben genoten van het heerlijke eten, het was erg druk waardoor het met de drankjes wat fout ging ,maar verder complimenten voor de goede bediening.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Komen (kwamen) al jaren als vaste klant. Altijd tot in de puntjes verzorgd en lekker eten. Nu in maart 2017 nieuwe kaart. Geen smaak. Peper en zout duidelijk vergeten. Bediening slordig. 5 Drankjes besteld, 4 op het dienblad, waarvan 1 fout. Brood met kruidenboter etc. vooraf besteld. Toen hoofdgerecht werd opgediend was dit nog steeds niet geserveerd. Na vele jaren vaste klant te zijn geweest, gaan wij niet meer terug. Jammer. Vonden het altijd een erg leuke tent.
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Ik kom er al jaren. Echter sinds 1 maart 2017 is er een nieuwe menukaart en deze is getest. Ik nam de tomatensoep vooraf en deze vind ik iets minder dan de heerlijke soep die ze eerst hadden en in zo'n leuk pannetje serveerden. Door het grote bord is het nu sneller koud. Ook was de soep stugger doordat het goed gevuld was met de groente. Hierdoor vond ik het niet meer echt soep.
Mijn zoon had voorgerecht de vis en die was perfect.
Het hoofdgerecht mixed grill was voortreffelijk lekker.
En het desert New York was meer dan genoeg en heerlijk ijs.
Natuurlijk komen wij weer gauw terug bij Charlie's.
Ss C.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
We kwamen hier met valentijnsdag en me jarige vriendin. Omdat we met zijn tweeen waren gold de verjaardagsactie niet. Op zich geen probleem totdat we uit het niets een fles witte wijn kado kregen en een verjaardagstoetje.
Wat een service! Personeel houdt je in de stemming met grappen en grollen.
Het vlees was fantastisch. Ze adviseren je altijd hoe of wat je met het vlees het beste kan doen.
Top zaak.
Hier gaan wij zeker terug
Elly N.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hebben een fijne avond gehad. De bediening is vrolijk en beleefd. Het eten was goed. De steak je schoonmoeder was goed gebakken, de Lendebiefstuk was wat meer doorbakken dan medium. Het was druk, maar de sfeer maakte het goed.
jeannetkuijpers .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Voor de zoveelste keer weer gegeten bij Charlies. Was weer heerlijk en super gezellig. En supervriendelijk personeel, lekker gewoon. We komen natuurlijk weer teug. Leuke tent en heerlijk eten!!!
Emely M.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Hier gegeten met de AH restaurant actie. Leuke kaart, jonge maar enthousiaste bediening, prima eten. Genoeg parkeerruimte. Voor herhaling vatbaar.
GoBu .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Vrij druk eetcafé, maar wel gezellig. De bediening was heel vriendelijk en behulpzaam en er werd goed rekening gehouden met mijn voedselallergieën. Kwaliteit van lendenbiefstuk en zalm was erg goed, maar wel jammer dat de rest vrij basic was. Behalve een bakje sla verder geen groente. Heerlijke mosterdsoep vooraf en het stroopwafelkruimeldessert met moccaijs en -creme is zeker ook een aanrader.
ilsemeerpoel .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Super leuk en enthousiast personeel. Het eten daarin tegen viel tegen.. niet bijzonder.. dessert te veel saus.. evt schaaltje saus ernaast?
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Prima eten goede ambiance en vriendelijk personeel. Wat wil je nog meer?
Uitgebreide kaart. Voor ieder wat wils.
Parkeren in overvloed.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
geen op of aanmerking het was goed geregeld en goed te eten,
een rustig gelegen, sfeer was goed.
Wij gaan er beslist nog een seten.
Johan X.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Gezellige sfeer en een volle zaak! Helaas was er een grote groep van 30 personen die bediend moesten worden waardoor we ruim 40 min hebben gewacht voordat de bestelling werd opgenomen. We waren met 4 kinderen maar die hebben zich prima vermaakt met de kleurplaat.

Eenmaal besteld was het eten er vlot. Ruime porties en schappelijke prijs, zeker het kindermenu voor slechts €5,-.

Klein minpuntje is dat de Entrecote tot 2x toe niet warm was. Maar dit is goed opgepakt door de bediening en ander gerecht aangeboden gekregen.

Al met al een prima gezellig ongedwongen eetcafe/restaurant dat zeker ook met kinderen is aan te raden.
MeindertB .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Bij binnenkomst kregen we meteen een tafel toegewezen. Daarna duurde het te lang voordat het drinken opgenomen werd. Toen we daar een opmerking over maakten, werd er daarna zeer correct bediend. De bediening excuseerde zich en gaf een verklaring waarom dit gebeurd was.
De maaltijd was goed, de gerechten smaakten ons erg goed. Onze dochter van 7 at ook alles op, inclusief de patat, terwijl ze daar normaal gesproken niet zo'n fan van is.
Het ijs duurde weer wat aan de lange kant, nadat het op de bar gezet was, moesten we toch nog wel een tijdje wachten voordat het gebracht werd, terwijl ik bij het betalen eventjes moest wachten, omdat er ijs voor andere gasten uitgeserveerd moest worden.
De totale rekening, 70 euro, is wat aan de hoge kant voor 3 drankjes, 2 x spareribs met friet en salade en 1x een groot kindermenu, met als toetje 3 ijscoupes.
Kortom, goed gegeten, de bediening liet wat steekjes vallen.
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Erg gezellig, leuk ingericht, informeel grand café. Zowel voor jong als een wat ouder publiek, kinderen welkom en deze kunnen zich goed vermaken. Eten van goede kwaliteit, de kipsate iets aan de droge kant (1 persoon vond dit, de andere niet, dus kwestie van smaak), biefstuk uitstekend. Menu was goed qua prijs. Aan te raden om achteraf nog een kopje koffie te drinken, krijg je een lekker likeurtje bij en een bonbon. Zeker een aanrader Charlie's en voor herhaling vatbaar.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Heerlijk gegeten en snelle bediening. Klein minpuntje: toen de rekening werd gebracht aan tafel zei de serveerster het bedrag nogal hard. Zij mag dit volgens mij niet zeggen maar moet stil de rekening neerleggen. Wij gaven dit kado aan familie.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk eten!! Aardige bediening. Gezellige inrichting. Wel wat lang moeten wachten met bestellen maar het was ook stampvol. Wat mij betreft trekken ze er 1 sporthal bij, nog meer Charlie's!!!