Charlie's eetcafé

Het Hoge Land 19 2652 EA Berkel en Rodenrijs Nederland Kaart

Over het restaurant Charlie's eetcafé

Charlie's ligt misschien op een aparte locatie, maar met een verrassend leuke Amerikaanse inrichting (ook onze tuin) Van de grill komen de smakelijkste vlees- en visgerechten, met bijpassende (speciaal voor Charlie's geselecteerde) speciaalbieren en wijnen. Een gezellige plek voor een gezellig avondje uit. Ook voor groepen.

Meer informatie over restaurant Charlie's eetcafé

• Kom je met de auto?
    Is te vinden op sportpark het Hogeland tussen de sportvelden.
  • : Mega grote parkeer plek vlak voor de deur

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 21:30
Zaterdag 16:30 - 21:30

Gert V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Buiten eten op langste dag was plezierig hoewel een paar mieren op tafel waren een klein beetje lastig!
AH actie + a la carte (alc als zoon wil alleen pasta of burger eten)
Monica G.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Vlotte bediening, flinke porties, gezellig terras. Het lijkt misschien niet zo gezellig tussen de sportvelden, maar daar merk je niets van in het restaurant en terras zelf. Hier gaan we vaker komen!
Rianne R.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Het eten was grandioos. Vooraf Carpaccio met oude kaas! Wat een hele goede originele smakelijke combinatie was!
Ook het hoofdgerecht ' steak je schoonmoeder' was voortreffelijk.

Hoewel we eerst wat twijfel hadden over de lokatie, zo tussen de sportvelden, hebben ze er zeker een leuke gezellig plek van gemaakt die zeker niet aanvoelt als een ' sportkantine' (wat wij van te voren dachten) :)

Wij gaan hier zeker terug.

P.s. waren hier me de AH actie, prima porties! Hoofdgerecht zelfs wat te veel vlees (voor een man vast geen probleem).
HeleendeBruijn .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Goed gegeten, vriendelijke bediening. Zijn nu al een paar keer geweest en nog nooit terleurgesteld. Je heb een behoorlijke keus met het albertheijn menu. Tegen meerbetaling kun je zelfs nog meer krijgen.
Lenie H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Lekker buiten gegeten .sfeer goed.etenkeus prima 35.00 p menu via Ahactie 2e gratis.min punt te snel vragen Wat drinker te bestsellen terwijl je glas nog half oil zit len
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Spontane bediening, op tijd geserveerd en er werd regelmatig gevraagd of het goed was. Qua prijs-kwlaiteitsverhouding zeer goed
P.C. V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar. Wij vonden de Nacho Cheese echt een topper. Heerlijk. De steak en de zalm waren ook heerlijk.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Weer heerlijk gegeten, altijd een feestje om naar Charlie's te gaan.
Heerlijk eten en de vernieuwde carpaccio is erg lekker!
Lola D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Waren een tijd niet geweest, de pittige sparreribs zijn gewoon lekker pittig maar de smaak en/of marinade van de BBQ spaerribs mogen wat zoeter met meer marinade erop, de oude smaak beviel ons meer, wel goed gaar en frietjes salade etc waren heerlijk, ijsje en koffie na super!
Bediening zeer vriendelijk en gezellig een feestje om zo uit eten te gaan!
Was voor ons gezin een bijzondere dag dit was een mooie afsluiting,...
Lydia G.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Eten is niet bijzonder, maar wel prima. Ruime keus, zowel vlees/vis als vegetarisch. Vriendelijke bediening. Je merkt overigens wel dat het een sportkantine is, aan de kleedkamerlucht bij de ingang. ;-)
lauenada .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
lekker gegeten en een goede bediening. leuke vlotte jongens.
er werd meerdere malen gevraagd of alles naar wens was. en er werd vlot aangevuld.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Heerlijk gegeten, met een gevarieerde menukaart. Bediening is heel vriendelijk. Het enige waar wat aan zou moeten gebeuren is het time-management. Een kwartier wachten tot je eindelijk de menu en later de dessertkaart mag zien en meer dan een half uur wachten tussen de gangen is niet acceptabel
Riet H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Wij hebben genoten van het heerlijke eten, het was erg druk waardoor het met de drankjes wat fout ging ,maar verder complimenten voor de goede bediening.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Komen (kwamen) al jaren als vaste klant. Altijd tot in de puntjes verzorgd en lekker eten. Nu in maart 2017 nieuwe kaart. Geen smaak. Peper en zout duidelijk vergeten. Bediening slordig. 5 Drankjes besteld, 4 op het dienblad, waarvan 1 fout. Brood met kruidenboter etc. vooraf besteld. Toen hoofdgerecht werd opgediend was dit nog steeds niet geserveerd. Na vele jaren vaste klant te zijn geweest, gaan wij niet meer terug. Jammer. Vonden het altijd een erg leuke tent.
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Ik kom er al jaren. Echter sinds 1 maart 2017 is er een nieuwe menukaart en deze is getest. Ik nam de tomatensoep vooraf en deze vind ik iets minder dan de heerlijke soep die ze eerst hadden en in zo'n leuk pannetje serveerden. Door het grote bord is het nu sneller koud. Ook was de soep stugger doordat het goed gevuld was met de groente. Hierdoor vond ik het niet meer echt soep.
Mijn zoon had voorgerecht de vis en die was perfect.
Het hoofdgerecht mixed grill was voortreffelijk lekker.
En het desert New York was meer dan genoeg en heerlijk ijs.
Natuurlijk komen wij weer gauw terug bij Charlie's.
Ss C.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
We kwamen hier met valentijnsdag en me jarige vriendin. Omdat we met zijn tweeen waren gold de verjaardagsactie niet. Op zich geen probleem totdat we uit het niets een fles witte wijn kado kregen en een verjaardagstoetje.
Wat een service! Personeel houdt je in de stemming met grappen en grollen.
Het vlees was fantastisch. Ze adviseren je altijd hoe of wat je met het vlees het beste kan doen.
Top zaak.
Hier gaan wij zeker terug
Elly N.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hebben een fijne avond gehad. De bediening is vrolijk en beleefd. Het eten was goed. De steak je schoonmoeder was goed gebakken, de Lendebiefstuk was wat meer doorbakken dan medium. Het was druk, maar de sfeer maakte het goed.
jeannetkuijpers .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Voor de zoveelste keer weer gegeten bij Charlies. Was weer heerlijk en super gezellig. En supervriendelijk personeel, lekker gewoon. We komen natuurlijk weer teug. Leuke tent en heerlijk eten!!!
Emely M.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Hier gegeten met de AH restaurant actie. Leuke kaart, jonge maar enthousiaste bediening, prima eten. Genoeg parkeerruimte. Voor herhaling vatbaar.
GoBu .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Vrij druk eetcafé, maar wel gezellig. De bediening was heel vriendelijk en behulpzaam en er werd goed rekening gehouden met mijn voedselallergieën. Kwaliteit van lendenbiefstuk en zalm was erg goed, maar wel jammer dat de rest vrij basic was. Behalve een bakje sla verder geen groente. Heerlijke mosterdsoep vooraf en het stroopwafelkruimeldessert met moccaijs en -creme is zeker ook een aanrader.