Charlie's Eetcafé

Het Hoge Land 19 2652 EA Berkel en Rodenrijs Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Carpaccio USA style
      Classic Nacho's
      Crispy Onion Rings & Fried Jalapeños
      Cheesy Eggplant Soup
  • Hoofdgerechten
    • Veggie enchillada gevuld met o.a. mais, borlotti- en kidneybonen
      American BBQ Ribs
      Asian Pork Ribs
      Chicken Sate
      Cajun Salmon
      Thai beef - Gewokte diamanthaas puntjes in een oosterse saus met taugé, paprika en peultjes
  • Nagerecht
    • Fresh Strawberries
      Pear panna cotta - Panna cotta van peer geserveerd met gekarameliseerde hazelnoot, dulche de leche en verse bramen
      Nice Surprice
      Dame Blanche
      Koffie naar keuze

Over het restaurant Charlie's Eetcafé

Charlie's ligt misschien op een aparte locatie, maar met een verrassend leuke Amerikaanse inrichting (ook onze tuin) Van de grill komen de smakelijkste vlees- en visgerechten, met bijpassende (speciaal voor Charlie's geselecteerde) speciaalbieren en wijnen. Een gezellige plek voor een gezellig avondje uit. Ook voor groepen.

Meer informatie over restaurant Charlie's Eetcafé

bus 174 ( 2 haltes vanaf randstad rail westpolder )
  • Kom je met de auto?
    Gelegen in sportpark het Hoge Land tussen de voetbal-, tennis- en hockeyverenigingen in.
  • : Grote parkeerplek voor de deur (gratis)

Elke dag geopend vanaf 16:00 uur. Eventueel eerder op aanvraag. De keuken sluit om 21:30 uur. Na 21.30 uur kleine kaart tot 23:30 uur. Bij reservering zetten wij altijd een gratis karaf water op tafel met munt & citroen.

Jouw recensie over het restaurant Charlie's Eetcafé

Peter S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Rianne R.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Heerlijk gegeten met de Ah restaurant actie. Was een speciaal menu maar nog genoeg keus. Hele gezellige bediening. Ik was er al meer geweest en nu het gezelschap waar ik mee was waren het er ook over eens het is echt een aanrader.
Ed S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Gister meegedaan met de bingo/buffet middag . We waren met 4 personen en verder was het helemaal vol . De bingo was superleuk en er waren mooie en leuke prijzen . Tussendoor was er een zeer uitgebreid buffet met heerlijke gerechten , daarna was er nog een dessertbuffet met voor ieder wat wils . Kortom : het was erg lekkere en gezellige middag . Tot de volgende keer !! Gr. Ed Sanders
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Het aangebodene via AH actie was prima. De carpaccio meet kaas en spekjes belegd heel smakelijk. De spareribs overheerlijk van smaak en mals, het vlees liet makkelijk los. En veel. De bijproducten patat, aardappelringen en sla erg lekker. De kipsaté met bakje sla erg lekker. (N)ice surprise als toetje; bordje vol met ijs, mousse, fruit, brownie en slagroom. Wij hebben voortreffelijk gedineerd.
Jm J.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Menu niet geslaagd
Michel K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Hier met vrienden wezen eten, en er zijn wel wat punten die zeker beter kunnen.
Zo zijn de wachttijden tussen de gangen door onacceptabel lang. Personeel komt vragen of alles naar wens is terwijl we nog niets gehad hebben. Bij het melden van een zure / chemische smaak aan de salade werd geantwoord dat dit smaakgebonden is, een andere klant had namelijk een hele salade op. Nogmaals gezegd dat er echt een hele nare bijsmaak aan de salade zat en ook toen was het weer smaakgebonden. Spareribs waren gaar maar lauw en de kipsaté was duidelijk niet zelfgemaakt.
later op de avond ging het geluid van de televisie (sportzender) die aanstond over de speakers door de zaak heen
Over de muis die door de zaak heenliep hebben we maar niets meer gezegd.
Manon K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Was weer erg lekker en gezellig!
Manfred V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
goed op smaak, simpel eten. Lekkere biertjes
Carola V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Zoals ik gewend ben van Charlie, erg goed alles. Een heerlijk avondje weg.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Het is altijd goed en gezellig bij Charlie's. Lekker eten, top bediening in een informele sfeer. Komen hier graag. Het was enorm druk toen wij er waren, dus duurde het iets langer tot het eten kwam, maar dan heb je ook fijn de gelegenheid om lekker bij te praten met je gezelschap. Fijne avond gehad.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Gezellige sfeer,goede service en lekker en veel eten..
Els V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
we hebben nu lang moeten wachten
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
We moesten in eerste instant8e lang wachten voor we konden bestellen. Dit werd hierna goed gemaakt. Leuke tent, aparte locatie.
Gerard J.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten in een gezellige muzikale sfeer.
Winky V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Heerlijk gegeten,gezellig eetcafe en een zeer prettige bediening, alles bij elkaar voelt het zer goed!
Kees K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Als je aan komt rijden vraag je je af wat het moet worden zo tussen de sportvelden maar het is een heel gezellig restaurant met een leuke inrichting. We hebben hier prima gegeten. Er is voortreffelijk gekookt. Heel smaakvol. De bediening was ook heel gastvrij en nam ook nog even tijd voor een praatje.
Jetske V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
goed ,eten van de ah actie en voldoende keus
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
was vroeger beter.... tegenwoordig een beperkte keus bij AH actie zo zijn klassiekers als steek je schoenmoeder biefstuk of een normaal uien of tomatensoepje van de kaart verdwenen ...... erg jammer
Liane D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Super vriendelijk personeel, de vega optie festival was een bijzonder lekker geheel. Alles was eigenlijk lekker en weer gezellig geholpen.