Charlie's Eetcafé

Het Hoge Land 19 2652 EA Berkel en Rodenrijs Nederland Kaart

Over het restaurant Charlie's Eetcafé

Charlie's ligt misschien op een aparte locatie, maar met een verrassend leuke Amerikaanse inrichting (ook onze tuin) Van de grill komen de smakelijkste vlees- en visgerechten, met bijpassende (speciaal voor Charlie's geselecteerde) speciaalbieren en wijnen. Een gezellige plek voor een gezellig avondje uit. Ook voor groepen.

Meer informatie over restaurant Charlie's Eetcafé

bus 174 ( 2 haltes vanaf randstad rail westpolder )
  • Kom je met de auto?
    Gelegen in sportpark het Hoge Land tussen de voetbal-, tennis- en hockeyverenigingen in.
  • : Grote parkeerplek voor de deur (gratis)

Elke dag geopend vanaf 16:00 uur. Eventueel eerder op aanvraag. De keuken sluit om 21:30 uur. Na 21.30 uur kleine kaart tot 23:30 uur. Bij reservering zetten wij altijd een gratis karaf water op tafel met munt & citroen.

Jouw recensie over het restaurant Charlie's Eetcafé

Marco S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
goed gegeten bij Charlies met uitstekende bediening van Kitty, die de kinderen goed weet te vermaken.
J. O.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Lekker gegeten, leuk personeel.
Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
We zijn er nu 2x geweest en beide keren waren super! Lekker eten en gewoon vriendelijk en aardig personeel. We komen zeker terug!
Jowi1956 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Een gezellig eetcafe met fijne bediening en lekker eten voor een goede prijs de sfeer voelt wanneer je binnen komt goed aan .
ruime parkeer gelegen heid kom hier zeker nog een keer terug
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Heerlijke malse varkenshaas gegeten en de tomatensoep was ook zalig
scheijndel21 .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Lekker eten, hele vriendelijke bediening. Inrichting is gezellig, helemaal in kerstsfeer! Het enige puntje van kritiek is dat we het hoofdgerecht al kregen terwijl we ons stokbrood nog niet op hadden terwijl dit wel was afgesproken
tatiana H.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
de ribeye was voortreffelijk
Angela O.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
We hebben lekker gegeten alleen viel voor mij persoonlijk de peppersteak een beetje tegen. Ik heb wel eens betere steaks gegeten maar alsnog was het wel lekker. De spareribs waren daarentegen echt heerlijk en mals! De combi deal is een aanrader :)
dineke K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
lekker gegeten voor leuke prijs
Angela H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten en altijd gezellig. Personeel is super, eten is super, het ziet er allemaal gezellig en schoon uit, dus we komen zeer zeker weer terug!
Joost K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Altijd erg fijn om met ons gezin bij Charlie's te eten. Het is een gezellige sfeer waar ook de kinderen zich thuis voelen. Het is laagdrempelig en de bediening doet het perfect. Altijd een leuk gesprekje, ze denken goed mee en eigenljjk alles kan geregeld worden. Heel f;exibel. Ons zoontje heeft een glutenintolerantie en bij Charlies is dat geen probleem. Er is zelfs een glutenvrije menukaart!
josee2411 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Voor de eerste keer hier wezen eten. Niet een plek die verwacht, tussen sportvelden en in een sporthal, voor z'n gezellig ingericht restaurant. Prima service en lekkere menu kaart.
Zeker nog een keer terug.
Annemarie B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Goede en zeer vriendelijke en spontane bediening. No-nonsense eten: lekker en snel. Goede avond gehad
Lorette E.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij hebben met familie een leuke en gezellige avond gehad met lekker eten, ook de kinderen hebben genoten. Fijne ontvangst en service. Wij komen gauw terug. Charlie's zeker een aanrader!
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Ruime menukaart, voor iedereen wat wils. Leuke bediening en gezellige inrichting. Parkeren voor de deur.heerlijk gegeten!
Nico K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Charlie'restaurant is een goede gelegenheid om er even uit te zijn.
Eten is goed, de bediening uitstekend, altijd een vriendelijk woord.
Wij zijn er nu een aantal malen geweest en de kwaliteit is nog steeds goed, een aanrader.
Maris13 D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH Actie. Ruime keus uit voor-, hoofd- en nagerechten. Goede en zeer vriendelijke bediening, goede sfeer en gezellige inrichting. We gaan zeker nog een keer terug.
Jolie B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Altijd gezellig en lekker eten, en als er al een probleempje is wordt dit prima opgelost. Je kunt er makkelijk parkeren.
Daniëla P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We waren met 8 personen en de sfeer was prima. Het personeel was erg vriendelijk en gezellig. Het eten was heerlijk en we gaan zeker nog een keer terug!!
Daniëla P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de sfeer was goed! Erg vriendelijk personeel en het eten was goed warm en leuk gepresenteerd! Komen zeker nog een keer terug!!