Charlie's Eetcafé

Het Hoge Land 19 2652 EA Berkel en Rodenrijs Nederland Kaart

Over het restaurant Charlie's Eetcafé

Charlie's ligt misschien op een aparte locatie, maar met een verrassend leuke Amerikaanse inrichting (ook onze tuin) Van de grill komen de smakelijkste vlees- en visgerechten, met bijpassende (speciaal voor Charlie's geselecteerde) speciaalbieren en wijnen. Een gezellige plek voor een gezellig avondje uit. Ook voor groepen.

Meer informatie over restaurant Charlie's Eetcafé

• Kom je met de auto?
    Gelegen in sportpark het Hoge Land tussen de voetbal-, tennis- en hockeyverenigingen in.
  • : Grote parkeerplek voor de deur (gratis)

Elke dag geopend vanaf 17:00 uur. Eventueel eerder op aanvraag. De keuken sluit uiterlijk om 21:30 uur.

Jouw recensie over het restaurant Charlie's Eetcafé

Joost K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Altijd erg fijn om met ons gezin bij Charlie's te eten. Het is een gezellige sfeer waar ook de kinderen zich thuis voelen. Het is laagdrempelig en de bediening doet het perfect. Altijd een leuk gesprekje, ze denken goed mee en eigenljjk alles kan geregeld worden. Heel f;exibel. Ons zoontje heeft een glutenintolerantie en bij Charlies is dat geen probleem. Er is zelfs een glutenvrije menukaart!
josee2411 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Voor de eerste keer hier wezen eten. Niet een plek die verwacht, tussen sportvelden en in een sporthal, voor z'n gezellig ingericht restaurant. Prima service en lekkere menu kaart.
Zeker nog een keer terug.
Annemarie B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Goede en zeer vriendelijke en spontane bediening. No-nonsense eten: lekker en snel. Goede avond gehad
Lorette E.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij hebben met familie een leuke en gezellige avond gehad met lekker eten, ook de kinderen hebben genoten. Fijne ontvangst en service. Wij komen gauw terug. Charlie's zeker een aanrader!
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Ruime menukaart, voor iedereen wat wils. Leuke bediening en gezellige inrichting. Parkeren voor de deur.heerlijk gegeten!
Nico K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Charlie'restaurant is een goede gelegenheid om er even uit te zijn.
Eten is goed, de bediening uitstekend, altijd een vriendelijk woord.
Wij zijn er nu een aantal malen geweest en de kwaliteit is nog steeds goed, een aanrader.
Maris13 D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH Actie. Ruime keus uit voor-, hoofd- en nagerechten. Goede en zeer vriendelijke bediening, goede sfeer en gezellige inrichting. We gaan zeker nog een keer terug.
Jolie B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Altijd gezellig en lekker eten, en als er al een probleempje is wordt dit prima opgelost. Je kunt er makkelijk parkeren.
Daniëla P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We waren met 8 personen en de sfeer was prima. Het personeel was erg vriendelijk en gezellig. Het eten was heerlijk en we gaan zeker nog een keer terug!!
Daniëla P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de sfeer was goed! Erg vriendelijk personeel en het eten was goed warm en leuk gepresenteerd! Komen zeker nog een keer terug!!
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten in dit gezellige eetcafe. Lijkt wel een beetje Amerikaans ingericht. Gezellige nette en vlotte bediening. Drie gangen zijn te veel, maar voor bv een lekkere sate of zalm kom ik hier snel terug!
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
bijzondere locatie (als onderdeel van een sportcomplex) , hele leuke/gezellige sfeer, heerlijk eten en vriendelijke bediening
Carootje63 V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Met de AH bon gegeten. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Lekker gegeten. Kreeg de spareribs die over waren mee naar huis. Gezellige omgeving. Wel lastig te vinden, omdat het tussen de sportvelden ligt.
Wim N.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Gezellige gelegenheid om een hapje te eten. Goede bediening. Was op een woensdagavond en het was gezellig druk. Lekkere biertjes. Ruim voldoende smaakvolle porties. Kom er zeker binnenkort weer terug.
marco V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
De zalm was prima. Echter een bijgerecht als patat zou niet zo moeilijk moeten zijn, helaas was die dus smaakloos. Hetzelfde geldt voor de twisterpatat. De bijgeleverde salade was een beetje karig, zou best iets meer mogen zijn.
De toetjes zijn een beetje over-priced.
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Hier gegeten met AH- restaurantactie.
Prima uitgebreid keuzemenu.
Het eten was zalig, de locatie verrassend, gezellige sfeer en de bediening zeer kundig en vriendelijk.
Kortom een echte aanrader
Mia A.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk eten, vriendelijke mensen in de bediening, gezellige sfeer.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Hadden geen al te hoge verwachtingen maar eten was prima en de bediening heel vriendelijk. Het is een veredelde sportkantine maar wel gezellig.
Sonja K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We hebben er geweldig goed gegeten, alles perfect klaar gemaakt. Dikke pluim voor de kok. Het personeel was erg gezellig en vriendelijk . We gaan er zeker terug. Kortom, alles dik in orde!!!!!!!
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heel goed gegeten, personeel is echt heel vriendelijk, zelden zulk prettig personeel meegemaakt.
Waren hier met de AH Actie, goed keuzemenu.
Zeker een restaurant om terug te komen!