Charlie's eetcafé

Het Hoge Land 19 2652 EA Berkel en Rodenrijs Nederland Kaart

Over het restaurant Charlie's eetcafé

Perfectie van de grill

De chef heeft de kunst van het grillen meester gemaakt. Malse steaks, de perfecte spare-ribs, sappige kip; de kaart is gevuld met lekkernijen. Kies er een paar heerlijke side dishes bij en je avond kan niet meer stuk. De perfecte plek voor een avond uit met familie en vrienden.

Meer informatie over restaurant Charlie's eetcafé

• Kom je met de auto?
    Is te vinden op sportpark het Hogeland tussen de sportvelden.
  • : Gratis parkeren voor de deur

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 21:30
Zaterdag 16:30 - 21:30

Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Ik kom er al jaren. Echter sinds 1 maart 2017 is er een nieuwe menukaart en deze is getest. Ik nam de tomatensoep vooraf en deze vind ik iets minder dan de heerlijke soep die ze eerst hadden en in zo'n leuk pannetje serveerden. Door het grote bord is het nu sneller koud. Ook was de soep stugger doordat het goed gevuld was met de groente. Hierdoor vond ik het niet meer echt soep.
Mijn zoon had voorgerecht de vis en die was perfect.
Het hoofdgerecht mixed grill was voortreffelijk lekker.
En het desert New York was meer dan genoeg en heerlijk ijs.
Natuurlijk komen wij weer gauw terug bij Charlie's.
Ss C.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
We kwamen hier met valentijnsdag en me jarige vriendin. Omdat we met zijn tweeen waren gold de verjaardagsactie niet. Op zich geen probleem totdat we uit het niets een fles witte wijn kado kregen en een verjaardagstoetje.
Wat een service! Personeel houdt je in de stemming met grappen en grollen.
Het vlees was fantastisch. Ze adviseren je altijd hoe of wat je met het vlees het beste kan doen.
Top zaak.
Hier gaan wij zeker terug
Elly N.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hebben een fijne avond gehad. De bediening is vrolijk en beleefd. Het eten was goed. De steak je schoonmoeder was goed gebakken, de Lendebiefstuk was wat meer doorbakken dan medium. Het was druk, maar de sfeer maakte het goed.
jeannetkuijpers .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Voor de zoveelste keer weer gegeten bij Charlies. Was weer heerlijk en super gezellig. En supervriendelijk personeel, lekker gewoon. We komen natuurlijk weer teug. Leuke tent en heerlijk eten!!!
Emely M.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Hier gegeten met de AH restaurant actie. Leuke kaart, jonge maar enthousiaste bediening, prima eten. Genoeg parkeerruimte. Voor herhaling vatbaar.
GoBu .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Vrij druk eetcafé, maar wel gezellig. De bediening was heel vriendelijk en behulpzaam en er werd goed rekening gehouden met mijn voedselallergieën. Kwaliteit van lendenbiefstuk en zalm was erg goed, maar wel jammer dat de rest vrij basic was. Behalve een bakje sla verder geen groente. Heerlijke mosterdsoep vooraf en het stroopwafelkruimeldessert met moccaijs en -creme is zeker ook een aanrader.
ilsemeerpoel .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Super leuk en enthousiast personeel. Het eten daarin tegen viel tegen.. niet bijzonder.. dessert te veel saus.. evt schaaltje saus ernaast?
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Prima eten goede ambiance en vriendelijk personeel. Wat wil je nog meer?
Uitgebreide kaart. Voor ieder wat wils.
Parkeren in overvloed.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
geen op of aanmerking het was goed geregeld en goed te eten,
een rustig gelegen, sfeer was goed.
Wij gaan er beslist nog een seten.
Johan X.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Gezellige sfeer en een volle zaak! Helaas was er een grote groep van 30 personen die bediend moesten worden waardoor we ruim 40 min hebben gewacht voordat de bestelling werd opgenomen. We waren met 4 kinderen maar die hebben zich prima vermaakt met de kleurplaat.

Eenmaal besteld was het eten er vlot. Ruime porties en schappelijke prijs, zeker het kindermenu voor slechts €5,-.

Klein minpuntje is dat de Entrecote tot 2x toe niet warm was. Maar dit is goed opgepakt door de bediening en ander gerecht aangeboden gekregen.

Al met al een prima gezellig ongedwongen eetcafe/restaurant dat zeker ook met kinderen is aan te raden.
MeindertB .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Bij binnenkomst kregen we meteen een tafel toegewezen. Daarna duurde het te lang voordat het drinken opgenomen werd. Toen we daar een opmerking over maakten, werd er daarna zeer correct bediend. De bediening excuseerde zich en gaf een verklaring waarom dit gebeurd was.
De maaltijd was goed, de gerechten smaakten ons erg goed. Onze dochter van 7 at ook alles op, inclusief de patat, terwijl ze daar normaal gesproken niet zo'n fan van is.
Het ijs duurde weer wat aan de lange kant, nadat het op de bar gezet was, moesten we toch nog wel een tijdje wachten voordat het gebracht werd, terwijl ik bij het betalen eventjes moest wachten, omdat er ijs voor andere gasten uitgeserveerd moest worden.
De totale rekening, 70 euro, is wat aan de hoge kant voor 3 drankjes, 2 x spareribs met friet en salade en 1x een groot kindermenu, met als toetje 3 ijscoupes.
Kortom, goed gegeten, de bediening liet wat steekjes vallen.
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Erg gezellig, leuk ingericht, informeel grand café. Zowel voor jong als een wat ouder publiek, kinderen welkom en deze kunnen zich goed vermaken. Eten van goede kwaliteit, de kipsate iets aan de droge kant (1 persoon vond dit, de andere niet, dus kwestie van smaak), biefstuk uitstekend. Menu was goed qua prijs. Aan te raden om achteraf nog een kopje koffie te drinken, krijg je een lekker likeurtje bij en een bonbon. Zeker een aanrader Charlie's en voor herhaling vatbaar.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Heerlijk gegeten en snelle bediening. Klein minpuntje: toen de rekening werd gebracht aan tafel zei de serveerster het bedrag nogal hard. Zij mag dit volgens mij niet zeggen maar moet stil de rekening neerleggen. Wij gaven dit kado aan familie.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk eten!! Aardige bediening. Gezellige inrichting. Wel wat lang moeten wachten met bestellen maar het was ook stampvol. Wat mij betreft trekken ze er 1 sporthal bij, nog meer Charlie's!!!
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten en waren aangenaam verrast dat mijn man een fles wijn aangeboden kreeg omdat het zijn verjaardag was!
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Eten is goed leuk en amicaal personeel en er hangt een hele gezellige sfeer en wat je ook vraag is te veel dus gewoon top
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Lekker gegeten bij Charlie's in Berkel met AH kaart. Attente bediening, lekker eten (biefstuk en schnitzel). Gezellig rumoerig, maar wij hadden er geen last van. Wel jammer dat ze geen desserts zonder ijs hebben.
Verder was het zeer geslaagd. Wij komen zeker terug.
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Heerlijk gegeten met vriendinnen en onwijs gezellig geholpen. Vriendelijk personeel en ruime keuze op de menukaart. Hangt een gezellig sfeer.
jjvanleeuwen .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten.
Ze hebben een speciale AH-restaurant-actie menu, met daarop ruime keuze.
We hebben gekozen voor een uiensoep en een mosterdsoep vooraf. Beide waren overheerlijk.
Daarna een biefstuk voor mijn man en spareribs voor mij, ook beide heel erg smakelijk.
De biefstuk was perfect bereid en de spareribs waren heerlijk gaar. Ik kon kiezen uit 7 verschillende smaken en mocht van de ober 2 verschillende "gebruiken" voor mijn gerecht.
Dit werd geserveerd met heerlijke frietjes en een bakje (jammer genoeg verlepte) sla.

We waren na voor- en hoofdgerecht verzadigd en we hadden geen ruimte meer voor het nagerecht.
Gelukkig mochten we in plaats van - de overheerlijke nagerechten die we voorbij zagen komen - ook lekker een kopje koffie nemen.
En daarmee hebben wij ons heerlijk etentje afgesloten.

Enige minpuntje was dat we wel heel lang hebben moeten wachten, eerst om onze keuze door te geven en daarna op het eten zelf.
Dat gezegd hebbende: het eten was wel de moeite van het wachten waard!