Charlie's Burgers & Steaks

31-438200396

Meer informatie over restaurant Charlie's Burgers & Steaks

Nellie B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Afgelopen maandag avond hier heerlijk gegeten. Op een oktoberavond nog heerlijk op het terras kunnen zitten dankzij de terrasverwarming. Bediening was vriendelijk. Ruim keuze op het menu, zelf een hamburger met bacon en kaas besteld. De hamburger werd snel geserveerd, waardoor je niet te lang hoeft te wachten. De kwaliteit van het eten was erg goed, vooral de frietjes waren erg smakelijk.
Narkosmarkus .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Gisteravond gegeten met 4 man. Een beschrijving van de gekozen gerechten; spareribs 900g niet mals en slecht gemarineerd. De ossenhaas 300g was prima stuk vlees maar niet naar wens medium gebakken. De T-bone 500g was heel slecht, geen mooi stuk vlees. Deze is zeker niet aan te raden ook vanwege de hoge prijs, niet mals en slecht gebakken. Uiteindelijk de burger was prima en daarvoor moet je hier eten. Prima restaurant qua inrichting, service en netheid keuken. Burgers kun je er dus gerust eten en de bijlage zijn smakelijk maar de steaks en spareribs ergens anders eten. De 180€ was het niet waard, erg jammer.
Noahgras .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Vandaag wezen eten bij Charlie's op onze trouwdag, alles super hier.
Ik had van te voren gevraagd of ons liedje gedraaid kon worden bij het opdienen van het hoofdgerecht, dit werd ook gedaan.
Zeker een aanrader.
Bert En Esther M.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Uitstekende service! Ik kan als lactose intolerant persoon niet overal eten, maar het leek wel alsof niets teveel was. Het was een zeer prettige ervaring voor mij. Hartstikke bedankt voor de perfecte service en het heerlijke eten! Mijn complimenten!
RoZu16 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Afgelopen week gaan eten bij Charlie's Burgers & Steaks. Veel goede dingen over gelezen, dus maar eens een burger gaan proeven. Simpel gezegd, het was prima. Meer ook echt niet. Mooie, leuk ingerichte zaak, mooie menukaart met genoeg keus. Bediening erg traag (zaten maar 5 tafeltjes). Zeer irritant was het luidruchtig communiceren tussen keuken en bar. En dit ging niet over werkgerelateerde items. Op de kaart staat dat je op de krijtborden moet kijken voor de speciale burgers. Dit bord hangt dus ergens naast de keuken, niet leesbaar. Bediening kan het amper uitleggen. De burger was lekker en op smaak. Lekkere frietjes erbij. Al met al geen bijzondere ervaring na alle positieve berichten. Prijs/kwaliteit erg aan de hoge kant voor wat je daadwerkelijk krijgt.
Jaime053 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Serveersters waren vlot en correct, direct nadat we zaten werden de drankjes opgenomen en de kaart uitgedeeld. Over de bediening zeker geen klachten. Het was mooi weer dus we zaten buiten. Prima tafeltje en dito stoeltjes. Het terras is netjes evenals het meubilair.. als vleesliefhebber had ik dit steakhouse uitgekozen online. Ik was aangenaam verrast toen ik op de kaart de porterhouse stake zag staan ( mimimum afname 800 gram ). Deze zie je niet vaak in Nederland op de kaart staan dus heb ik deze besteld. De serveerster kwam 5 minuten later terug dat ze alleen een stuk van 920 gram uit de vriezer hadden liggen.. toen ging er al een alarm belletje rinkelen, maar ik heb hem toch besteld... Toen we heb kregen viel mij de harde donker gekleurde rand bovenaan direct op. Het vlees was niet rood maar licht rood/roze. Het leek alsof dit stuk vlees ( meerdere malen )ingevroren was geweest. Hij smaakte niet heel slecht maar zo hoort een stuk vlees van 78 euro niet te smaken. Ik bestel mijn vlees ook altijd zonder saus. Ik wil vlees proeven en niks anders. Toch lagen er takjes rozemarijn overheen, deze smaak was helemaal in het vlees getrokken en dat was nou net niet de bedoeling.. De extra bestelde groente ( broccoli en asperges ) waren smakeloos, en de broccoli veel te kort gekookt en dus keihard. Al met al was de kwaliteit van zo'n mooi stuk vlees voor een zaak die zichzelf profileert als steakhouse echt ver onder de maat. Een groot deel hiervan mag het restaurant zich aanrekenen, maar deels ook zeker de leverancier van het vlees, want qua cut was het ook niet de mooiste Porterhouse.. oh had ik al verteld dat we er gewoon de volle pond van 78 euro voor moesten betalen ?? We kregen wel een gratis kopje koffie als excuses, dat dan weer wel.
Kleine_snoeperd .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Op een rustige middag neergestreken op het bijna lege terras om alleen even iets te drinken. Omdat we van de dienstdoende dame het laatste tafeltje onder de terrasheaters mochten claimen zodat onze baby geen jou zou vatten zijn we toch maar even in de menukaart gaan kijken. De jongedame stampte moeiteloos alle specials van die dag op uit haar hoofd en een half uurtje later zaten wij te genieten van een burger en de ribbetjes. Vooral de jongedame in de bediening deed het fantastisch, ook al werkte zij daar nog niet zo lang. Wij hebben genoten van het eten en de manier waarop het geserveerd werd. Mochten we weer eens in de buurt zijn komen we zeker terug!
Kayleigh V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Hele leuke vrolijke bediening. Originele menukaart en ook de glazen waren leuk en origineel. Eten was prima, maar niet mega bijzonder. Toetjes en milkshake waren top! al met al een erg goede ervaring!
Vmhan .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Ongedwongen sfeer, lekker eten in grote porties. De bediening was heel attent en vriendelijk. Bij het afrekenen verbaasde we ons over de rekening, ruimte genoeg voor grote fooi! Als voorgerecht de nacho's gedeeld met 2 personen, dat was ook meer dan genoeg en heel lekker! Hoofdgerechten waren de emperor burger, heerlijk vlees! En de spareribs pikant, maar waren niet heel pittig, echter wel erg lekker.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
We kwamen hier aan op een zondagavond net na 21.00 met de vraag of we nog iets konden eten. Na het even nagevraagd de hebben bij de kok bleek dit geen enkel probleem te zijn.
Nadat we plaats hadden genomen in dit sfeervol ingerichte restaurant was de keuze nog vrij lastig aangezien er veel lekkere dingen op de kaart staan. Eenmaal besteld was het eten redelijk snel klaar en konden we aanvallen.
Het was echt enorm lekker en zoveel dat we het gewoon niet op konden!
Toen de rekening kwam waren we aangenaam verrast want het was echt niet duur.
We komen hier zeker nog een keer terug en kunnen het iedereen van harte aanbevelen
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
Nadat we een hoop restaurants hadden bekeken besloten toch om bij Charlie's burgers en steaks te eten. We kenden deze zaak niet hetgeen kon kloppen omdat hij pas in 2014 is geopend. We waren eigenlijk op zoek naar een andere zaak waar we de laatste keer waren maar het bleek nu dat Charlie's daar nu inzit. Het was voor een zondagavond niet heel druk (in heel Valkenburg niet) maar toch zaten er een aantal mensen wat ons een goed gevoel gaf. De kaart had een aantal verrassende burgers op het menu staan. Naast de klassieke american ook een cheeseburger, een veggie, een lamsburger en een aantal specials. Daar namen wij 2 van. The emperor met wagyu rund met rucola en truffelmayonaise. Heel lekker. Frietjes die erg heet en krokant gebakken waren zaten erbij. Mijn man nam de BFF burger bestaande uit een rundvleesburger, chilimayonaise, jalapenos pepers Erg lekker. We wilden ipv 1 portie friet de wedges maar dat hadden ze niet goed begrepen. En die zaten toen al in de pan. Heel netjes dat deze niet werden berekend. Daarnaast hadden we ook nog een colesla. Lekker maar niet de originele die wij hadden verwacht. Hier zat komkommer, rode ui en groene olijven in. De huisbaas was erg lekker en de rekening onder de 50 euro. Al met al erg lekker gegeten. Als je niet uitgebreid wilt eten maar wel met een voldaan gevoel ergens vandaan wil komen en niet al teveel uitgeven is dit een aanrader.
Harry B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2014
lekker gegeten bij charlie voorgerecht pompoen soep heerlijk vers , hoofd t-bone percies goed deze keuken weet hoe het moet aanrader
Zondermeer .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Uit het enorme aanbod aan restaurants in Valkenburg, voor de eerste avond van onze vakantie voor Charlie's gekozen mbv Iens. Een uitstekende keuze! Een leuk restaurant met een gezellige uitstraling. Omdat er op het terras gerookt werd, kozen wij ervoor om binnen te gaan eten. Vriendelijke bediening, correct en behulpzaam. De nacho's zijn hier absoluut een aanrader. de T-bone steak was mooi rare met lekkere groente erbij. De friet viel wat tegen, niet zelfgemaakt. Mijn vriend had gekozen voor een pittige hamburger. Lekker mals en goed op smaak, maar niet echt pittig. Er mag wel wat extra cayennepeper op. Lekkere koffie toe. Dit restaurant is zeker een aanrader, goede prijs/kwaliteitverhouding.
Marijkedezon .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
Blij verrast waren wij door de kaart bij "charlie's" Wij hebben heerlijk gegeten deze kok begrijpt hoe een medium entrecote behoort te zijn!
Vlotte bediening maar geen gejaag zoals in meerdere restaurants in Valkenburg wel het geval is.
Heerlijke carpaccio vooraf en mijn man een uiensoep.
Allemaal dik in orde! Deze mensen begrijpen het! (Daarom is het er ook lekker druk)
Ga zo door!
B A.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Vanmiddag geluncht in Valkenburg bij dit restaurant. Prima atmosfeer op het terras. Het eten is prima voor het geld. Een salade met kip en een tosti waren prima. Hoeveelheid is aan de ruime kant, maar dat zal het Amerikaanse zijn. Het is een typisch zien en gezien worden terras. Bediening is vriendelijk en correct.
Samenvattend, prima plek voor een lunch in Valkenburg.
Chantal L.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2014
Hier heb ik een heerlijke cheeseburger gegeten en mijn vriend een wagyuburger.
Allebei super lekker en echt vers.
Het is een hippe zaak met vlotte bediening.
Prijs/ kwaliteit is top.
Ik kom gauw eens terug want wil graag de caeser salade met gamba's eten en de spare-ribs haha en de rest van de kaart.
Alle gerechten wat voorbij kwamen zagen er smakelijk uit.