Charlie's Burger 33

Krankeledenstraat 18 3811 BN Amersfoort Nederland Kaart

Speciale deals

20% korting op je rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Charlie's Burger 33

Bij Charlie’s Burger 33 doen we dingen gewoon anders. Wij geloven in service, kwaliteit en waar voor je geld. Al onze burgers zijn 100% rundvlees en worden vers in het zicht van onze gasten bereid. We werken met lokale leveranciers maar zijn nooit bang om ver te zoeken naar het juiste product. Als team proberen wij meer dan alleen burgers te verkopen, we geven een ervaring mee. Het zijn zware tijden maar bij ons krijg je top kwaliteit voor een mooie prijs. Buiten onze burgers om verkopen we ook; heerlijke snacks, wraps, salades en munchies. zo is er voor ieder wat wils.

Meer informatie over restaurant Charlie's Burger 33

• Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Charlie's Burger 33

Michel B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Gewoon een goeie, chaotische burgertent... je gaat er niet heen voor de sfeer, maar voor die keigoeie burgers. Het personeel loopt zich letterlijk uit de naad voor je. Neem het rumoer op de koop toe, waan je lekker op de markt, en geniet vooral!
Leendert V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Burgers goed belegd en heerlijk qua smaak. Hier kom ik zeker terug!
Leuke en enthousiaste bediening, mensen met passie voor wat ze doen.
Sabrina L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Wir waren 30 Minuten zu spät und wurden trotzdem total nett empfangen. Die Burger waren hervorragend, ebenso die Süßkartoffelpommes. Sollten wir nochmal nach Amsterdam reisen kommen wir wieder:-)
Edward L.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Zeer vriendelijke bediening. Hamburger lekker maar veel en vet. Interieur niet meer van deze tijd.
Dorine R.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Hamburgers waren echt top maar de patat was vet
Hannah S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Heerlijke hamburger, alleen was het vlees (de hamburger dus) niet meer heel (rond) naar lag het in stukken op het broodje - wat het eten een beetje lastig maakte. Maar dat deed niets af aan de smaak.
Vriendelijke bediening, alleen erg lang wachten op de koffie / thee - die niet heel warm was.
Ryan B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Eten was erg lekker.
Fredenthea .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
We komen al jaren bij dit burgerrestaurant. Veel keuze, goede ingredienten, goed klaargemaakt.

De burgers zijn altijd heerlijk, de service vriendelijk maar in de weekenden kan het gewoon gruwelijk druk zijn en duurt het wat langer. Dit komt omdat ze veel aandacht besteden aan hun burgers en alles vers klaarmaken.

Wij gaan altijd doordeweeks als we zin hebben in een echt goeie burger en dan gaat alles vlotjes.

De prijzen zijn trouwens ook zeer redelijk.
Minou S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
De frietjes waren koud
Wendelmoet V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Was erg druk waardoor we pas 3/4 - 1 uur later onze burger kregen. Toen we onze burger half op hadden kwam pas de kipburger van onze dochter! En we hadden nog gewacht om te beginnen maar na 5 min toch maar gaan eten anders werd onze burger koud ! Verder heerlijk gegeten aardige meiden. We komen vaker hier maar we hadden de pech dat er n groep van 12 personen voor ons waren!
Rinze K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
De reservering voor 6 personen op zondag om 12.00 is bevestigd, maar het restaurant bleek bij aankomst 's zondags gesloten.
Simone B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk gegeten met goede service!
Diana A.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
lekker gegeten. Maar de service was erg langzaam. Hebben erg lang op ons eten moeten wachten. mensen die na ons kwamen zaten uiteindelijk eerder te eten.
Theo R.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Voor burgers is dit dé plek in Amersfoort. Heerlijk!
Petra Z.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Was niet echt een gezellig tentje, eten is wel erg lekker! Bediening kwam maar een keer langs vroeg niet of wel nog wat drinken wouden enz, kwamen wel veel kanten binnen en moesten lang wachten tot ze werden geholpen waar door er een rij kwam door het restaurantje (is niet heel groot en ruim) niet erg gezellig tijdens het eten.
Jing Li V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heel smerig dat iedereen buiten zat te roken. Verpest je eten
Mieneke L.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Leuk en gezellig, kom zeker weer terug!
Jamie F.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Te belachelijk voor woorden! Vanwege de harde muziek met moeite mijn bestelling kunnen doorgeven aan het personeel waarbij ik hem op het hart drukte dat het vlees van de burgers HELEMAAL doorbakken moeten zijn omdat mijn vriend ernstig ziek is en absoluut geen rood vlees mag.
Dorothée V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Super restaurant ook voor catering aan huis een topattractie met heerlijke burgers, echt een feest. Top gastheer en uiterst vriendelijk.
beun .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Als je naar deze zaak gaat moet je alleen voor het eten gaan! Voorde rest is alles boten van de klok! Om te beginnen kom je er met de rolstoel eigenlijk nauwelijks in door die dranger op de deur en een kuil bij de ingang. Een van de gasten moet dan zo alert en attent zijn om de deur te openen omdat het personeel met z'n zessen in een hoekje zitten en nergens erg in hebben! Dan word je redelijk onpersoonlijk geholpen en blijkt 3 kwartier later dat ze niet eens goed hebben opgelet! Verkeerde saus...