Charlie's Burger 33

Zaterdag 12:00 - 05:00
7,2
Lois L.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Beste burgers van Amersfoort! Met de vele keuzes die ze hebben, is er voor ieder wat wils. Jammer dat de sfeer en inrichting meer als snackbar zijnde is. Ik denk dat deze tent echt top zou zijn als burger restaurant waar mensen echt voor naar Amersfoort zouden komen!
Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Naar mijn mening het beste burgerrestaurant van Amersfoort! Zeker als je bij Long John gaat zitten en daar je burger besteld ben je helemaal in de hemel (Al weet ik niet of je tegenwoordig je burger nog bij Long John kan bestellen)

De Jamie Oliver en de Holy Quacamoly zijn toch echt wel mijn favorieten. Precies goede uitgebalanceerde smaken, met mooie ingrediënten.

Een enkele keer is de burger wat aan de koude kant, zonder gezeur sturen ze dat een nieuwe. Echt een geweldige service. Ook de medewerkers zijn zeer vriendelijk en weten waar ze het over hebben. Aankleding bij Charlie's Burger zelf is wat kil, en oogt vrij goedkoop. Zeker toen we onze drankjes in plastic glazen kregen, zonde!

Kortom een echte aanrader als je een goeie burger wilt eten in hartje Amersfoort.
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
We hebben 19 maart met een groep vrienden hamburgers gegeten bij Charlie's Burger33. Wat ons betreft een van de betere hamburgrestaurants! Zeker een aanrader om nog eens terug te gaan.
Brigitte_Harald V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Erg lekkere hamburgers en vlees (hoewel ik ooit een taaie biefstuk had).

De sfeer is erg goed en de open keuken met bbq is natuurlijk een mooie ervaring. De bediening is erg netjes.

Leuk detail is dat ze naast wijn advies ook bier advies geven per gerecht.
Kayleigh D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
De lekkerste hamburgers van Amersfoort! De prijs/kwaliteit verhouding klopt. De hamburgers zijn sappig en belegd met verse groenten en lekkere kaas. Voor ieder wat wils, de menukaart is groot genoeg en zelfs als vegetariër kun je hier je lol op! Heerlijk! En eindelijk een keer een restaurant waar ze goeie muziek draaien! Wel jammer dat je zelf moet bestellen (staat nergens aangegeven(ik zag het niet)) en hier verliest de service dus een puntje op. Verder echt top!
Ummu K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Zeker een aanrader als je in Amersfoort bent! De burgers zijn heerlijk en de prijs die ze ervoor vragen is echt niet verkeerd. Het personeel is erg vriendelijk. Ik kom hier altijd heel graag!
Lies B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Een ruime keuze uit zeer smakelijke hamburgers. Als je een plate bestelt dan zitten er super lekkere frieten met goede mayo bij. Salade vond ik wat armoedig. De tuin aan de gracht is heel sfeervol en een leuke plek om na het winkelen even te onthaasten. Personeel mag wat persoonlijker.
Robin T.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2015
De hamburgers in deze "American diner" behoren beslist tot de beste van het land. Ik geef niet of zelden een 10, dus een 9. Ook de andere "gerechten" zijn oké, soms wat te zoet. De service kan beter, maar er wordt bewust met jonge mensen gewerkt. De eigenaar is opgeleid bij Fifteen in Amsterdam, dat bedoeld is om kansarme jongeren in de horeca te laten groeien. Daar slaagt deze zaak wel in. Het is bovendien mogelijk om Charlie's aanbod op diverse locaties op het nabijgelegen Lieve Vrouwekerkhof te bestellen en op te eten. Een goed concept! Het decor in de zaak zelf is gewoon Amerikaans en daar moet je van houden. Dat kan je niet met een gewoon restaurant vergelijken. Aanrader voor een eenvoudige maaltijd of tijdens het borrelen op een terras aan één van de mooiste pleinen van het land.
Leone R.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Kom hier regelmatig samen met mijn vriend om een burger te eten. Burgers zijn altijd heerlijk, en de service is top! Toen wij laatst (onwetend) een kwartier voor openingstijd binnen kwamen werden we niet weggestuurd, maar werd onze bestelling direct al opgenomen. Klantvriendelijkheid staat hoog op het lijstje bij Charlie's!
Vera W.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Lekkere burgers, wachttijden zijn soms wel wat lang, zeker op zaterdag. Leuk dat je deze lekkere manier van fast food in een gezellige sfeer, The long John, kan eten.
Natalee .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
We hebben bijna 1,5 uur zitten wachten op onze hamburgers en toen het kwam was het broodje koud en de friet droog (leek zeker geen zelfgemaakte friet).
Ik vroeg om ketchup en moest daar extra voor betalen want ik eerlijk gezegd wel vreemd vond.
Vroeg daarna om bestek voor de salade (eet sla liever met een vork) en dat leek een grote moeite voor het meisje die het eten bracht (ze zei eerst dat ik het binnen kon vragen,want ik zat op het terras, maar uiteindelijk heeft ze het toch maar zelf gebracht).

Heb aan twee verschillende mensen de rekening gevraagd, de eerste persoon was het vergeten en ik zat alweer 15minnuten te wachten.

Hamburger was zeker niet de moeite waard en de bediening was vreselijk sloom (het was echt niet druk), behalve de jongen die de bestelling had opgenomen die was wel aardig en medelevend vooral over de wachttijd van bijna 1,5 uur.
Marco L.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2014
Charlie's Burger 33 heeft altijd heerlijke versgemaakte burgers. Rond etenstijd moet je alleen geen haast hebben, doordat ze ook aan een aantal kroegen in de buurt leveren duurt het vaak redelijk lang tot de burgers klaar zijn. Milkshakes zijn vaak door drukte ook niet te krijgen. Prima zaak verder!
Ernst D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
De lekkerste hamburgers van heel Amersfoort! Het is altijd beter dan fastfood. Super leuk, veel verschillende ingrediënten. Je wordt keurig in je tempo bediend.

Niet dat vlotte, van eten op en dan oprotte!
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2014
Lekker op het terras gezeten, in het zonnetje en een van de beste burgers in Nederland gegeten. Het decor buiten is geweldig (binnen minder) en het eten is echt goed! Een aanrader!
H M.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2014
Heerlijke verse burgers en patat. Alles is met verse producten en dat proef je! Ook hebben ze hele lekkere kaasstengels. Heel fijn dat ze lange openingstijden hebben.
Giuseppina R.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Zeker een aanrader! Bij Charlie's Burger 33 altijd een warm onthaal. Vrolijk en opgewekt personeel die je graag helpen. Wat heel veel mensen denk ik niet weten is dat aan de achterkant van Charlie's Burger een prachtig terras ligt aan de gracht. Heerlijk zitten en genieten van een goede Burger en een fijne omgeving. Lieve vrouwe kerk om de hoek en ook de markt en de binnenstad. Het eten is lekker en vult goed, en daarna niet het gevoel dat je zo een vieze vette burger op hebt! Kortom daar ben ik zeker vaker te vinden ;)
Roxyhansen .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2014
Na een avondje shoppen besloten we aan te schuiven bij dit restaurant. De hamburger en frietjes waren heerlijk. Je kreeg een goede portie en het vlees was erg mals. Desondanks we op het terras zaten, kwam de bediening vaak genoeg langs om een nieuwe bestelling op te nemen. Zeker een aanrader als je een fastfood-liefhebber bent!
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
Best burgers in town, en misschien wel van heel Nederland!
Kom er regelmatig en het is er altijd goed. Helaas is het wel zo dat vaak lang moet wachten. Wel moet gezegd worden dat het personeel altijd vriendelijk is
Stephan2604 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2013
Afgelopen Zaterdag hier gegeten.
Stuntelige bediening, de tafel was nog smerig van vorige eters, ik kreeg een servet om het zelf schoon te maken ?!? Om bestek moeten we vragen. De burger zelf was wel goed, perfect rundvlees en goed broodje. Frietjes waren "luchtig" gebakken. Conclusie: prijs kwaliteit is ok, bediening zou wat vriendelijker kunnen.
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2013
Je bent bevoorrecht man als je hier lekker in het zonnetje kan zitten aan het water met een goeie burger! De prijs is misschien een tikkeltje aan de hoge kant maar er mag gezegd worden dat de burgers prima smaakte.

Bediening erg aardig en snel met het opnemen van de bestelling. Binnen is het wat minder mooi qua entourage maar in de zomer en ideale plek voor een simpele maar lekkere lunch.