Charlie's Burger 33

Krankeledenstraat 18 3811 BN Amersfoort Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Charlie's Burger 33

Bij Charlie’s Burger 33 doen we dingen gewoon anders. Wij geloven in service, kwaliteit en waar voor je geld. Al onze burgers zijn 100% rundvlees en worden vers in het zicht van onze gasten bereid. We werken met lokale leveranciers maar zijn nooit bang om ver te zoeken naar het juiste product. Als team proberen wij meer dan alleen burgers te verkopen, we geven een ervaring mee. Het zijn zware tijden maar bij ons krijg je top kwaliteit voor een mooie prijs. Buiten onze burgers om verkopen we ook; heerlijke snacks, wraps, salades en munchies. zo is er voor ieder wat wils.

Meer informatie over restaurant Charlie's Burger 33

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Charlie's Burger 33

Theo R.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Voor burgers is dit dé plek in Amersfoort. Heerlijk!
Petra Z.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Was niet echt een gezellig tentje, eten is wel erg lekker! Bediening kwam maar een keer langs vroeg niet of wel nog wat drinken wouden enz, kwamen wel veel kanten binnen en moesten lang wachten tot ze werden geholpen waar door er een rij kwam door het restaurantje (is niet heel groot en ruim) niet erg gezellig tijdens het eten.
Jing Li V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heel smerig dat iedereen buiten zat te roken. Verpest je eten
Mieneke L.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Leuk en gezellig, kom zeker weer terug!
James F.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Te belachelijk voor woorden! Vanwege de harde muziek met moeite mijn bestelling kunnen doorgeven aan het personeel waarbij ik hem op het hart drukte dat het vlees van de burgers HELEMAAL doorbakken moeten zijn omdat mijn vriend ernstig ziek is en absoluut geen rood vlees mag.
Dorothée V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Super restaurant ook voor catering aan huis een topattractie met heerlijke burgers, echt een feest. Top gastheer en uiterst vriendelijk.
beun .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Als je naar deze zaak gaat moet je alleen voor het eten gaan! Voorde rest is alles boten van de klok! Om te beginnen kom je er met de rolstoel eigenlijk nauwelijks in door die dranger op de deur en een kuil bij de ingang. Een van de gasten moet dan zo alert en attent zijn om de deur te openen omdat het personeel met z'n zessen in een hoekje zitten en nergens erg in hebben! Dan word je redelijk onpersoonlijk geholpen en blijkt 3 kwartier later dat ze niet eens goed hebben opgelet! Verkeerde saus...
Lois L.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Beste burgers van Amersfoort! Met de vele keuzes die ze hebben, is er voor ieder wat wils. Jammer dat de sfeer en inrichting meer als snackbar zijnde is. Ik denk dat deze tent echt top zou zijn als burger restaurant waar mensen echt voor naar Amersfoort zouden komen!
Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Naar mijn mening het beste burgerrestaurant van Amersfoort! Zeker als je bij Long John gaat zitten en daar je burger besteld ben je helemaal in de hemel (Al weet ik niet of je tegenwoordig je burger nog bij Long John kan bestellen)

De Jamie Oliver en de Holy Quacamoly zijn toch echt wel mijn favorieten. Precies goede uitgebalanceerde smaken, met mooie ingrediënten.

Een enkele keer is de burger wat aan de koude kant, zonder gezeur sturen ze dat een nieuwe. Echt een geweldige service. Ook de medewerkers zijn zeer vriendelijk en weten waar ze het over hebben. Aankleding bij Charlie's Burger zelf is wat kil, en oogt vrij goedkoop. Zeker toen we onze drankjes in plastic glazen kregen, zonde!

Kortom een echte aanrader als je een goeie burger wilt eten in hartje Amersfoort.
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
We hebben 19 maart met een groep vrienden hamburgers gegeten bij Charlie's Burger33. Wat ons betreft een van de betere hamburgrestaurants! Zeker een aanrader om nog eens terug te gaan.
Brigitte_Harald V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Erg lekkere hamburgers en vlees (hoewel ik ooit een taaie biefstuk had).

De sfeer is erg goed en de open keuken met bbq is natuurlijk een mooie ervaring. De bediening is erg netjes.

Leuk detail is dat ze naast wijn advies ook bier advies geven per gerecht.
Kayleigh D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
De lekkerste hamburgers van Amersfoort! De prijs/kwaliteit verhouding klopt. De hamburgers zijn sappig en belegd met verse groenten en lekkere kaas. Voor ieder wat wils, de menukaart is groot genoeg en zelfs als vegetariër kun je hier je lol op! Heerlijk! En eindelijk een keer een restaurant waar ze goeie muziek draaien! Wel jammer dat je zelf moet bestellen (staat nergens aangegeven(ik zag het niet)) en hier verliest de service dus een puntje op. Verder echt top!
Ummu K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Zeker een aanrader als je in Amersfoort bent! De burgers zijn heerlijk en de prijs die ze ervoor vragen is echt niet verkeerd. Het personeel is erg vriendelijk. Ik kom hier altijd heel graag!
Lies B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Een ruime keuze uit zeer smakelijke hamburgers. Als je een plate bestelt dan zitten er super lekkere frieten met goede mayo bij. Salade vond ik wat armoedig. De tuin aan de gracht is heel sfeervol en een leuke plek om na het winkelen even te onthaasten. Personeel mag wat persoonlijker.
Robin T.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2015
De hamburgers in deze "American diner" behoren beslist tot de beste van het land. Ik geef niet of zelden een 10, dus een 9. Ook de andere "gerechten" zijn oké, soms wat te zoet. De service kan beter, maar er wordt bewust met jonge mensen gewerkt. De eigenaar is opgeleid bij Fifteen in Amsterdam, dat bedoeld is om kansarme jongeren in de horeca te laten groeien. Daar slaagt deze zaak wel in. Het is bovendien mogelijk om Charlie's aanbod op diverse locaties op het nabijgelegen Lieve Vrouwekerkhof te bestellen en op te eten. Een goed concept! Het decor in de zaak zelf is gewoon Amerikaans en daar moet je van houden. Dat kan je niet met een gewoon restaurant vergelijken. Aanrader voor een eenvoudige maaltijd of tijdens het borrelen op een terras aan één van de mooiste pleinen van het land.
Leone R.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Kom hier regelmatig samen met mijn vriend om een burger te eten. Burgers zijn altijd heerlijk, en de service is top! Toen wij laatst (onwetend) een kwartier voor openingstijd binnen kwamen werden we niet weggestuurd, maar werd onze bestelling direct al opgenomen. Klantvriendelijkheid staat hoog op het lijstje bij Charlie's!
Vera W.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Lekkere burgers, wachttijden zijn soms wel wat lang, zeker op zaterdag. Leuk dat je deze lekkere manier van fast food in een gezellige sfeer, The long John, kan eten.
natalee .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
We hebben bijna 1,5 uur zitten wachten op onze hamburgers en toen het kwam was het broodje koud en de friet droog (leek zeker geen zelfgemaakte friet).
Ik vroeg om ketchup en moest daar extra voor betalen want ik eerlijk gezegd wel vreemd vond.
Vroeg daarna om bestek voor de salade (eet sla liever met een vork) en dat leek een grote moeite voor het meisje die het eten bracht (ze zei eerst dat ik het binnen kon vragen,want ik zat op het terras, maar uiteindelijk heeft ze het toch maar zelf gebracht).

Heb aan twee verschillende mensen de rekening gevraagd, de eerste persoon was het vergeten en ik zat alweer 15minnuten te wachten.

Hamburger was zeker niet de moeite waard en de bediening was vreselijk sloom (het was echt niet druk), behalve de jongen die de bestelling had opgenomen die was wel aardig en medelevend vooral over de wachttijd van bijna 1,5 uur.
Marco L.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2014
Charlie's Burger 33 heeft altijd heerlijke versgemaakte burgers. Rond etenstijd moet je alleen geen haast hebben, doordat ze ook aan een aantal kroegen in de buurt leveren duurt het vaak redelijk lang tot de burgers klaar zijn. Milkshakes zijn vaak door drukte ook niet te krijgen. Prima zaak verder!
ernst D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
De lekkerste hamburgers van heel Amersfoort! Het is altijd beter dan fastfood. Super leuk, veel verschillende ingrediënten. Je wordt keurig in je tempo bediend.

Niet dat vlotte, van eten op en dan oprotte!