Charlie's Burger 33

Krankeledenstraat 18 3811 BN Amersfoort Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Charlie's Burger 33

Bij Charlie’s Burger 33 doen we dingen gewoon anders. Wij geloven in service, kwaliteit en waar voor je geld. Al onze burgers zijn 100% rundvlees en worden vers in het zicht van onze gasten bereid. We werken met lokale leveranciers maar zijn nooit bang om ver te zoeken naar het juiste product. Als team proberen wij meer dan alleen burgers te verkopen, we geven een ervaring mee. Het zijn zware tijden maar bij ons krijg je top kwaliteit voor een mooie prijs. Buiten onze burgers om verkopen we ook; heerlijke snacks, wraps, salades en munchies. zo is er voor ieder wat wils.

Meer informatie over restaurant Charlie's Burger 33

• Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Eten was erg lekker.
Fredenthea .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
We komen al jaren bij dit burgerrestaurant. Veel keuze, goede ingredienten, goed klaargemaakt.

De burgers zijn altijd heerlijk, de service vriendelijk maar in de weekenden kan het gewoon gruwelijk druk zijn en duurt het wat langer. Dit komt omdat ze veel aandacht besteden aan hun burgers en alles vers klaarmaken.

Wij gaan altijd doordeweeks als we zin hebben in een echt goeie burger en dan gaat alles vlotjes.

De prijzen zijn trouwens ook zeer redelijk.
Minou S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
De frietjes waren koud
Wendelmoet V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Was erg druk waardoor we pas 3/4 - 1 uur later onze burger kregen. Toen we onze burger half op hadden kwam pas de kipburger van onze dochter! En we hadden nog gewacht om te beginnen maar na 5 min toch maar gaan eten anders werd onze burger koud ! Verder heerlijk gegeten aardige meiden. We komen vaker hier maar we hadden de pech dat er n groep van 12 personen voor ons waren!
Rinze K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
De reservering voor 6 personen op zondag om 12.00 is bevestigd, maar het restaurant bleek bij aankomst 's zondags gesloten.
Simone B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk gegeten met goede service!
Diana A.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
lekker gegeten. Maar de service was erg langzaam. Hebben erg lang op ons eten moeten wachten. mensen die na ons kwamen zaten uiteindelijk eerder te eten.
Theo R.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Voor burgers is dit dé plek in Amersfoort. Heerlijk!
Petra Z.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Was niet echt een gezellig tentje, eten is wel erg lekker! Bediening kwam maar een keer langs vroeg niet of wel nog wat drinken wouden enz, kwamen wel veel kanten binnen en moesten lang wachten tot ze werden geholpen waar door er een rij kwam door het restaurantje (is niet heel groot en ruim) niet erg gezellig tijdens het eten.
Jing Li V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heel smerig dat iedereen buiten zat te roken. Verpest je eten
Mieneke L.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Leuk en gezellig, kom zeker weer terug!
Jamie F.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Te belachelijk voor woorden! Vanwege de harde muziek met moeite mijn bestelling kunnen doorgeven aan het personeel waarbij ik hem op het hart drukte dat het vlees van de burgers HELEMAAL doorbakken moeten zijn omdat mijn vriend ernstig ziek is en absoluut geen rood vlees mag.
Dorothée V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Super restaurant ook voor catering aan huis een topattractie met heerlijke burgers, echt een feest. Top gastheer en uiterst vriendelijk.
beun .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Als je naar deze zaak gaat moet je alleen voor het eten gaan! Voorde rest is alles boten van de klok! Om te beginnen kom je er met de rolstoel eigenlijk nauwelijks in door die dranger op de deur en een kuil bij de ingang. Een van de gasten moet dan zo alert en attent zijn om de deur te openen omdat het personeel met z'n zessen in een hoekje zitten en nergens erg in hebben! Dan word je redelijk onpersoonlijk geholpen en blijkt 3 kwartier later dat ze niet eens goed hebben opgelet! Verkeerde saus...
Lois L.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Beste burgers van Amersfoort! Met de vele keuzes die ze hebben, is er voor ieder wat wils. Jammer dat de sfeer en inrichting meer als snackbar zijnde is. Ik denk dat deze tent echt top zou zijn als burger restaurant waar mensen echt voor naar Amersfoort zouden komen!
Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Naar mijn mening het beste burgerrestaurant van Amersfoort! Zeker als je bij Long John gaat zitten en daar je burger besteld ben je helemaal in de hemel (Al weet ik niet of je tegenwoordig je burger nog bij Long John kan bestellen)

De Jamie Oliver en de Holy Quacamoly zijn toch echt wel mijn favorieten. Precies goede uitgebalanceerde smaken, met mooie ingrediënten.

Een enkele keer is de burger wat aan de koude kant, zonder gezeur sturen ze dat een nieuwe. Echt een geweldige service. Ook de medewerkers zijn zeer vriendelijk en weten waar ze het over hebben. Aankleding bij Charlie's Burger zelf is wat kil, en oogt vrij goedkoop. Zeker toen we onze drankjes in plastic glazen kregen, zonde!

Kortom een echte aanrader als je een goeie burger wilt eten in hartje Amersfoort.
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
We hebben 19 maart met een groep vrienden hamburgers gegeten bij Charlie's Burger33. Wat ons betreft een van de betere hamburgrestaurants! Zeker een aanrader om nog eens terug te gaan.
Harald V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Erg lekkere hamburgers en vlees (hoewel ik ooit een taaie biefstuk had).

De sfeer is erg goed en de open keuken met bbq is natuurlijk een mooie ervaring. De bediening is erg netjes.

Leuk detail is dat ze naast wijn advies ook bier advies geven per gerecht.
Kayleigh D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
De lekkerste hamburgers van Amersfoort! De prijs/kwaliteit verhouding klopt. De hamburgers zijn sappig en belegd met verse groenten en lekkere kaas. Voor ieder wat wils, de menukaart is groot genoeg en zelfs als vegetariër kun je hier je lol op! Heerlijk! En eindelijk een keer een restaurant waar ze goeie muziek draaien! Wel jammer dat je zelf moet bestellen (staat nergens aangegeven(ik zag het niet)) en hier verliest de service dus een puntje op. Verder echt top!
Ummu K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Zeker een aanrader als je in Amersfoort bent! De burgers zijn heerlijk en de prijs die ze ervoor vragen is echt niet verkeerd. Het personeel is erg vriendelijk. Ik kom hier altijd heel graag!