Charlie Chiu's

Zamenhofdreef 21-23 3562 JT Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Charlie Chiu's

Nvnieuwendijk .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Zojuist gedineerd bij Charlie Chiu in Overvecht. Ze bieden een breed scala aan maaltijden. Zo zijn er broodjes, diverse menu's en is er de mogelijkheid om zelf een wokgerecht samen te stellen. Ik ben voor de laatste optie gegaan en nam udon met garnalen, een aantal groentes en thaise kerrie saus. Het gerecht was snel klaar en werd warm geserveerd. Het smaakte erg goed. Alles was gaar en niks was aangebrand. Daarnaast krijg je een zeer grote portie. Voor mij was dit wel wat te veel, maar hier biedt Charlie Chiu's een goede oplossing voor: je mag de restanten van je maaltijd meenemen in een doggy bag. Ook de service en ambiance waren in orde!
Laura B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij Charlie Chiu's. Ik had zelf een wok samengesteld met bami, kouseband, baby maïs, bamboescheuten en gebakken uitjes en als saus pittige soja en ketjap. Het was een heel bord vol en de smaak was erg goed. Het was zelfs zo veel dat ik een deel mee moest nemen naar huis. Gelukkig is dit geen enkel probleem en krijg je gewoon een bakje mee. De bediening was ook vriendelijk en het eten werd snel gemaakt. We hoefden maar ongeveer 5 minuten te wachten totdat onze twee wokgerechten klaar waren. Ook het decor is prima en past goed bij de sfeer van het Oosten.
Elsvanbarten .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Bij charlie chuis kun je van verschillende opties gebruik maken. Zo kan je er lunchen, dineren en afhalen. Ik heb hier gedineerd. Er zijn verschillende bestaande menu's waar je uit kan kiezen, maar de mogelijkheid is er ook om zelf te beslissen wat je wilt. Zo kan je kiezen of je bijvoorbeeld rijst, met een bepaalde vissoort, groenten en saus wilt. De koks maken dit dan vers voor je neus. Erg lekker en snelle service!
Valentijn S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2012
Chinees gegeten op Hoog-Catharijne Utrecht: bij twee tafelgenoten smaakte de Indonesische kipsate ondefinieerbaar (vlees droog en sate geklonterd). De frietjes erbij waren lekker knapperig. Bij beiden geproefd en ze hadden helemaal gelijk.
Mijn Gon Bao Chicken (kip in licht pikante sojasaus) was wel mals. Kleine portie gemarineerde kip, maar door de frisse salade en grote hoeveelheid pandanrijst werd mijn maag goed gevuld. Voor €6,75 redelijk lekker gegeten: ik had geluk met mijn gerecht.
Door aan de zijkant te zitten aan een groot raam met uitzicht over het busstation en hoge gebouwen rondom vergeet je dat je op het immens drukke Hoog-Catharijne zit. Het interieur is vergelijkbaar met een fastfoodrestaurant: makkelijk schoon te houden zonder authentieke sfeer.
Bestellen aan de balie, werden snel geholpen en binnen 10 minuten was het eten er voor allevijf personen.
Voor een goedkope, snelle hap Chinees is de kwaliteit per gerecht wisselend.
ThePeckMan .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2012
Ik was een paar weken geleden met een goede vriend van mij bij Charlie Chiu. Het aanbod op de menukaart is gevarieerd. Je kunt er terecht voor een patatje, maar je kunt ook een wokmaaltijd samenstellen. Mijn goede vriend en ik gingen voor de visburger en ik nam een menu. Je krijgt dan een bekertje en dan kun je wachten op de bestelling. Het personeel is meestal druk bezig met opdienen, gerechten bereiden, opruimen en schoonmaken en hierdoor voel je toch een afstand tussen de klant en het personeel. Het eten is redelijk goed, maar het is geen top doordat de smaak niet onderscheidend genoeg is. Het decor is niet slecht, maar de tafeltjes zijn aan de kleine kant.