Charley's Diner

Dammerweg 106 1394 GT Nederhorst Den Berg Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Charley's Diner

Avondje American style!

Eenmaal binnen bij Charley’s Diner ervaar je ‘the real American way of living’. Hier eet je de lekkerste steaks en voortreffelijke vis- en vegetarische gerechten. Maar ook aan de kleintjes is gedacht met het speciale kindermenu. De enthousiaste bediening zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Niet voor niks is dit restaurant met zijn heerlijke jaren-50 entourage al tijden een begrip in Nederland. Twijfel niet langer en ga voor een avondje American style!

Meer informatie over restaurant Charley's Diner

Bereikbaar met Bus (station Hinderdam)
  • Kom je met de auto?
    www.charleys-diner.nl
  • : Parkeerplaats

woensdag t/m Zondag 13:00 - 23:30 winter periode zomers 7 dagen geopend

teunis L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hebben een gezellige avond gehad en heerlijk gegetent
F.E. V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
.fdassssssssssssssssssssssssss
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''';23o[-rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Margriet T.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Een van de vier toetjes was werkelijk smerig, dat gaf de kok ook toe, maar de ober kwam meteen met een goede oplossing. Ën ander toetje.
Jorg N.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Wij hadden nog een HEMA lekkerweg kadokaart liggen die we heel graag hier wilden gebruiken, en deze was bijna niet meer geldig. De eigenaar zei dat het ook geen probleem was om deze kaart te gebruiken bij het afhalen. Bestelling gedaan, kaart meegenomen. Daar eenmaal aangekomen beweert hij tot mijn verbazing dat deze kaart geactiveerd moet worden en/of dat er een pincode ingevoerd moet worden. Dit is helemaal niet nodig bij deze kaart (bij de HEMA bevestigd gekregen), maar het was op dat moment zijn woord tegen het mijne. Ik wilde dan maar zonder eten weggaan, want ik wilde niet gaan betalen voor iets wat gratis bij de HEMA kaart hoort. Maar dat mocht niet, want "dan ga ik de politie erbij halen omdat je niet betaald hebt". Diepe zucht, en ten einde raad dan toch maar voor de hele diner betaald, en het thuis met tegenzin koud opgegeten. De slechtste ervaring bij een restaurant die ik ooit heb gehad.
Arnold B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Wij gaan speciaal naar dit restaurant voor de spareribs. Het vlees valt van het bot. Een aanrader.
Rene R.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
De keuken stond blauw, en dus het restaurant ook. Gelukkig konden we uitwijken naar het terras. Maar het voor- en hoofdgerecht tegelijk serveren... tonic die eerst op is, dan toch niet en dan weer wel... de broodjes vooraf die wel erg donker waren... het enige kind (van 4) in het gezelschap die bij zowel hoofdgerecht als bij het toetje het langst op z'n eten moet wachten... je maakt er geen goede sier mee.
Laurence S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Wat een tegenvaller! Slecht eten, vies interieur, onervaren personeel. Perfecte kandidaat voor een tv programma. Zie ook google voor mijn foto's.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wat is er met Charley gebeurd - andere kok, andere eigenaar? Een paar jaar geleden heerlijk gegeten hier, deze keer ons bezoek liep uit op een teleurstelling. Uiteraard bestelden we de specialiteit van het huis, hamburgers (à € 14,95). Het vlees was prima, lekker rul, redelijk neutraal van smaak, sappig en niet te doorbakken, maar de rest? De hamburger lag bezaaid met rauwe (!) uien, waaronder twee aan elkaar klittende ringen van sjoelschijfformaat, de ‘side salad’ bestond een handvol slierten witte kool en aan de portie frites werd een al even zuinige uitleg gegeven: ik telde precies acht frieten van wijsvingergrootte en een paar miniatuurstengels. Onze tienjarige zoon die een kindermenu (à € 8,95) kreeg voorgezet kwam er helemaal bekaaid van af. Een hamburgertje zonder enig beleg, een paar frietjes en een plastic supermarktkuipje (!) met appelmoes. Ook met kleine dingen ging het mis – in plaats biologische icetea (à € 3,60) kreeg onze dochter gewone icetea; we werden niet, zoals wel verzocht, van het terras naar binnen geroepen zodra het eten gereed was; vorken ontbraken bij het couvert, etc. Bij het afrekenen van de steile prijzen (€ 4,40 voor een glas witbier bijvoorbeeld) bracht ik de chef op de hoogte van onze bevindingen waarop hij niet meer wist te zeggen dat we toch maar mooi een extra portie frites had gekregen.
Maaike H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Prijs/kwaliteit is niet in verhouding. Speciale kleine kaart voor de AH actie, waarop geen prijs vermeld staat.
Burgers en spareribs waren prima, maar rest van het eten liet te wensen over.
Vooral de desserts en koffie waren erg matig.
fred B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
één tournedos van diamanthaas was voor de helft niet te snijden. na opmerking hierover zou dit aan de kok worden doorgegeven. pas bij afrekenen bij nogmaals vragen kregen we aanbod voor een nieuw stukje vlees. dat hoefde natuurlijk niet meer van ons. je kunt natuurlijk ook een glas wijn niet in rekening brengen. chardonnay trouwens slecht. dame blanche had al te lang staan smelten. Voor € 35,00 mag je niet alles verwachtten, maar wel dat het goed te eten valt.
Justin H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Het bezoek aan het restaurant is ons zwaar tegen gevallen. Ontzettend lang gewacht totdat we überhaupt de kaart kregen en wat konden bestellen. We zagen dat de mensen om ons heen al lang aan het wachten waren op hun eten, maar het voordeel van de twijfel gegeven en toch maar besteld. Het voorgerecht kwam niet samen, maar 10 minuten na elkaar, zonder enige excuus. tegen de tijd dat we het hoofdgerecht kregen waren er al meerdere mensen om ons heen opgestaan en weggelopen. na 1,5 uur (!) na binnenkomst hadden we pas onze spareribs. Erg vet, niet het beste stukje vlees. De sfeer werd in het restaurant erg grimmig en zelfs het personeel zat op elkaar te vitten. We kozen er voor om geen nagerecht te nemen, maar de (denk ik) manager was het daar niet mee eens. Omdat we met de Albertheijn actie kwamen eten MOESTEN we een nagerecht. Uiteindelijk maar een perenijsje genomen die ook nog eens voor de helft gesmolten is geweest. Het was een regelrechte aanfluiting en mijn ruim €50,- alles behalve waard!!
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Uitstekende spare rib! zelden zo mals gegeten, werkelijk top. Wel jammer dat je vooraf al moeten beslissen welk portie je wilt hebben. In het geval van spare ribs zou het prettiger zijn om tegen een speciaal tarief nogmaals een rib bij te kunnen bestellen.
Ruurt S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gezellig tentje met een heel erg vriendelijke bediening. De gerechten zijn eenvoudig, maar prima klaargemaakt. Niet te duur, hoewel (uiteraard) de drankjes het wat duurder maken. Alles bij elkaar waren we 35 euro pp kwijt.
Hamburgers maken kunnen ze hier goed, de Spare ribs smaakten prima. In ieder geval was het genoeg.
De entourage is een Amerikaanse diner, leuk ingericht.
Donna S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prima eten, spareribs goed, tournedos te rauw, voorgerechten prima. Te duur voor wat je krijgt (we hadden AHkorting). Ze vragen of je stokbroodje kruidenboter wil, betaal je achteraf 6 euro voor. Ook de fles water die ze op tafel zetten, kost 6 euro achteraf. Lieve bediening.
A. K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Mijn man en ik hebben in het laatste weekend van de AH restaurantbonnen-actie bij Charley's Diner gegeten. Aardige locatie, helemaal in wildwest stijl, heel vriendelijke ontvangst. Wij mochten alles van de kaart kiezen en het goedkoopste driegangendiner kregen we gratis. Goed concept. Voorgerechten (carpaccio en uiensoep) heerlijk. Het hoofdgerecht was voor mij spareribs. Wat een bord, lekker! Alleen de groenten ontbraken. Een lepel rauwe witte kool lag in een hoekje van het bord. Een echte salade had hier bij gereserveerd gemogen worden om het diner te completeren. Het vleesgerecht van mijn man was prima. De toetjes waren niet te groot en lekker. De dame blanche werd met koude chocoladesaus overgoten, die al gestold was toen dit geserveerd werd. Warme chocoladesaus hoort hier beter bij. Toch: een aanrader!
Olga W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Gezellig, keurig en vlotte bediening ondanks dat er een personeelslid ziek was en alles door een man gedaan moest worden. Jammer dat de borden met het hoofdgerecht zeer koud waren dit hebben wij ook al eerder ervaren.
Bram D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Erg duur, 30 pp kwijt met de korting was binnen erg koud. Eten was wel lekker van smaak maar niet erg veel. Je hebt keuze uit 4 gerechten
HalimaT .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gezellige retro inrichting, vriendelijk personeel, lekker klaargemaakte gerechten, net sanitair.
Voor de tweede keer naartoe geweest. Zeker de moeite waard om nog eens te doen!
KMVelting .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Leuke tent en lekker eten. Prijs kwaliteit verhouding Is prima met de AH actie, maar onvoldoende wanneer je de volle prijzen zou moeten betalen. Spareribs waren top, maar tournedos viel tegen.
Anne-Mieke H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Leuke ambiance. Wel erg rustig;2 tafeltjes waren maar bezet. Misschien wel logisch zo vlak na de feestdagen en op een doordeweekse dag. AH-menu;voldoende keus. De uiensoep was prima, de champignons dreven in het vet !! Spareribs waren goed gaar. De groente(sla) was wel erg minimaal. Goede frites. De Tiramisu was helaas uitverkocht. De Dame Blanche stelde echt helemaal niets voor ! Een bolletje ijs met (koude) chocoladesaus en een beetje slagroom. Mag de naam Dame Blanche niet hebben. Al met al voldoende gegeten. Niet alle gerechten even goed. Prijs hiervoor aan de te hoge kant.