Charley's Diner

Dammerweg 106 1394 GT Nederhorst Den Berg Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-40% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Charley's Diner

Avondje American style!

Eenmaal binnen bij Charley’s Diner ervaar je ‘the real American way of living’. Hier eet je de lekkerste steaks en voortreffelijke vis- en vegetarische gerechten. Maar ook aan de kleintjes is gedacht met het speciale kindermenu. De enthousiaste bediening zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Niet voor niks is dit restaurant met zijn heerlijke jaren-50 entourage al tijden een begrip in Nederland. Twijfel niet langer en ga voor een avondje American style!

Meer informatie over restaurant Charley's Diner

Bereikbaar met Bus (station Hinderdam)
  • Kom je met de auto?

Zondag: 13:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Charley's Diner

J. P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
We hebben lang moeten wachten op het voor en hoofdgerecht terwijl het niet druk was. Ook was mijn tournedos vanbinnen nog koud wat ik heb gemeld.
Gwen T.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Goed eten, zeer leuk ingericht restaurant, wel erg grote porties.
Susette61 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Vanavond met zijn vijven bij Charleys Diner gegeten op de bonnen van de AH restaurant actie. Werden zeer vriendelijk onthaald, kregen een aangepaste kaart, waar voor ieder wat wils opstond. Eten was héérlijk, met name de spareribs die zo gaar waren dat ze zo van het bot vielen, ik had de zoete genomen en menig restaurant kan hier een voorbeeld aan nemen. Zeer vriendelijk personeel die zelfs de moeite namen om wat leuks voor onze kleindochter van 3 te halen. Zeer de moeite waard.
Thilde B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Lekker gegeten.
Ijs was helaas wat smakeloos
We vonden de prijs kwaliteit verhouding toch wat tegenvallen. Voor deze prijs hadden we in een iets ander restaurant kunnen zitten????gelukkig hadden we de kortingsbonnen van ah! Maar verder prima restaurant met leuke serveerster.wat ons ook opviel was t aantal mensen dan in en uit de keuken liep met pakjes sigaretten en normale kleding
Molenzicht D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
We kenden het restaurant niet, vonden de inrichting heel leuk. Goede wijnen in mooie glazen, mooi bestek, jammer van de kleine papieren servetten. Heerlijke tournedos. Ijs was korrelig en niet smakelijk, koude chocoladesaus. Vreemd dat op de AH kaart geen enkele prijs stond. Op mijn vraag of het menu een vaste prijs had, werd ontkennend geantwoord. De prijzen staan wel op de gewone kaart zei het aardige meisje. Bleek aan het eind toch nog prijzig, maar vooruit de helft ging eraf. Vlaggen zeer versleten.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Een week geleden gegeten, tijdens een live muziek evenement. Niet erg praktisch ingedeeld, zodra er gegeten moet worden tussen mensen die met hun biertje van muziek willen genieten. De entourage is echt geweldig, fifties ten top. Erg leuk gedaan. Mooie bar, leuk meubilair en vrolijk personeel. Maar het eten was matig. Ik had een burgermenu, daar zou ik niet meer voor terugkomen. Fantasieloze, kleffe salade leek wel uit een kant en klaar bak geschept, en slappe, vrij vette patat erbij, gecamoufleerd door iets wat op paprikapoeder lijkt, eroverheen te strooien om het op te leuken. Knetterhard burgerbroodje (zo werden ze allemaal geserveerd) die je gehemelte behoorlijk rauw maakte. De benamingen op de menukaart zijn erg creatief, maar de uitvoering in de praktijk mist dat creatieve. Die burgers bestellen we dus niet meer. De calzone pizza van een andere gast zag er wel veelbelovend uit. Ook het meteen afrekenen tijdens zo'n muziek evenement, terwijl je net je eten krijgt geserveerd is erg onhandig. Wil je net je bestelling gaan nuttigen, moet dat opeens eerst nog gebeuren. We vroegen of we eerst mochten eten, voordat het helemaal koud was, dat kon, maar niet van harte. Vandaag 1 week later nog eens teruggeweest voor een drankje onderweg. 3 chocomelk met slagroom voor 3,30 p stuk. Jammer dat er niet de moeite werd genomen om zelf chocolademelk te maken of in ieder geval iets met echte melk erin. We zaten waterige drankjes uit de automaat (?) te drinken, onder een geluidsinstallatie waarvan het leek dat er een boxje was opgeblazen. Toen we dit meldden bij het afrekenen, zo van, er misschien eens naar laten kijken, krijg je het antwoord: Ja, daar kan ik niets aan doen....beetje kansloos. Afijn, de loszittende deurkruk in het damestoilet konden ze ook niets aan doen, waarschijnlijk, want dit was een week geleden netjes aan de bar gemeld, maar hing nog steeds op "half 7". Conclusie: wij denken hier niet meer te komen voor een hapje of een tussendoor stop, want kwalitatief valt er gewoon een hoop te verbeteren. Als er muziek speelt, kan je er prima een wijntje of een biertje doen, de sfeer is echt erg leuk, maar op de overige punten is de aandacht te verslapt en dat is best jammer van zo'n mooie tent.
E. P.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Alles was goed geregeld na een reservering.
zie verder bovenstaande wardering !
Di.grootendorst G.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
goede ambiance en goed geholpen
Di.grootendorst G.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
prima in orde
Patty H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
het duurde in het begin wat lang voordat wij eten kregen
en hadden ook een tijd lege glazen voordat wij een tweede konden bestellen
achteraf hoorde wij dat dat kwam door bestellingen die bezorgd moesten worden
maar zeer lieve serveerster en wat hebben wij heerlijk gegeten
dat heeft het zeker goed gemaakt
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Leuke gezellige inrichting, Prima bediening en we hebben super lekker gegeten! Is echt een aanrader, we komen dan ook zeker nog eens terug!!!
Nicole K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Lekker eten met vriendelijke bediening in een amerikaanse sfeer.
C.H. B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
De reservering was niet opgenomen, wisten van NIETS van onze komst, konden alleen plaats nemen op het terras hondjes in het restaurant niet welkom! !! Op het terras vrij harde muziek.
Brianna S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Bediening was top en het eten was heerlijk!!!
Piet G.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Leuk ingericht. Bediening was prima, maar echt warm en gezellig kon ik het niet noemen. Carpaccio was lekker en de tomatensoep ook. Spareribs zoet waren erg goed, maar het stuk sinaasappel en beetje sla op het bord zag er niet vers uit. Tiramisu als dessert was niet zelf gemaakt. Kinderen kregen als dessert bij het kindermenu een eenvoudig waterijsje. We waren er met de AH restaurantactie. De meneer die ons soms ook bediende had duidelijk net gerookt.
Olga W.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Personeel dient beter te worden ingewerkt, bij aankomst gelijk de kaart en niet vragen wat iemand wil drinken,
3 x tijdens het diner vragen waar onze drankjes blijven, patat tot tweemaal toe vergeten neer te zetten, dat dus!!
Gertruud S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
De diner is echt leuk fifties ingericht. De reservering liep niet soepel en bij aankomst moesten we even wachten tot we aandacht kregen. Maar daarna was de bediening echt heel vriendelijk. Het eten is eenvoudig maar wel heel smakelijk. Met de ah actie is de prijs kwaliteit verhouding goed.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
We werden vriendelijk ontvangen de 2 dames probeerde om het ons naar de zin te maken. Erg goed. Het eten smaakte uitstekend. Een nadeel was dat we op alle gerechten erg lang moesten wachten, en dat terwijl het helemaal niet druk was.
Marelle G.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Vriendelijke bediening en een goed terras buiten. Carpaccio als voorgerecht was heerlijk. Spare ribs waren ook goed, wat weinig patat erbij geserveerd maar de patat was lekker. De hamburger vond ik minder omdat de sla doorweekt was door vleessap van de burger, er zat geen (cocktail) sausje op en de burger was op het randje gaar van binnen. Het dessert was redelijk; vruchten uit blik is niet mijn favoriet en had voor 6 euro wel verse vruchten verwacht bij het ijs. Wij hadden de ah restaurantzegels gebruikt en daarmee was de prijs/kwaliteitsverhouding prima. Zonder zou ik het wat prijzig vinden.
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Heerlijk gegeten! De carpaccio, snitzel en spare ribs zijn echt een aanrader! Derest zal vast ook lekker zijn. Prijs/kwaliteit is top. Alles in (oud)Amerikaanse style.