Charley's Diner

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Charley's Diner

Avondje American style!

Eenmaal binnen bij Charley’s Diner ervaar je ‘the real American way of living’. Hier eet je de lekkerste steaks en voortreffelijke vis- en vegetarische gerechten. Maar ook aan de kleintjes is gedacht met het speciale kindermenu. De enthousiaste bediening zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Niet voor niks is dit restaurant met zijn heerlijke jaren-50 entourage al tijden een begrip in Nederland. Twijfel niet langer en ga voor een avondje American style!

Meer informatie over restaurant Charley's Diner

Bereikbaar met Bus (station Hinderdam)
  • Kom je met de auto?
    www.charleys-diner.nl
  • : Parkeerplaats

woensdag t/m Zondag 13:00 - 23:30 winter periode zomers 7 dagen geopend

Jouw recensie over het restaurant Charley's Diner

helma T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij als Brabanders hebben genoten van een weekendje weg en een heerlijk diner. De bediening was erg aardig en de sfeer was prima, jammer dat we de enige gasten waren. Het is echt een aanrader.
mochten we weer in de buurt zijn, komen we graag weer terug.
Bedankt voor uw recensie en fijn om te horen dat u het zo naar uw zin heeft gehad. We verwelkomen u graag nogmaals in ons restaurant.
doraschmerz .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
ben blij, dat in ons dorpje zo een vrolijk restaurant bestaat. De mensen doen hun best - en dat vind ik goed - voor eventjes en tussen door - een goed adres
Bedankt voor uw recensie, heeft u nog tips hoe uw ervaring kunnen verbeteren? Wij horen het graag.

Wij verwelkomen jullie graag nogmaals in ons restaurant.
Lieneke W.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
op het web staat een keuze menu.Na enige tijd wachten werd er soep gebracht.Antwoord op onze vraag,kunnen we niet kiezen? nee een vast menu.Bediening heel sloom wist helemaal niks.De eigenaar leek eerder een hele slechte autoverkoper.Bediening vergat bij alle klanten het bestek en servetten tafels werden niet schoongemaakt.
Kortom mag van de lijst van Iens.
M VR Gr,

S.J. Schmidt
Bedankt voor uw recensie en vervelend om te horen dat u uw bezoek aan ons restaurant als onprettig heeft ervaren.

Bij Charley's hebben wij klanttevredenheid hoog in het vaandel, derhalve nodigen wij u graag uit om nogmaals bij ons te komen eten zodat u uw mening kunt bijstellen. Mocht u hier interesse in hebben neem dan vrijblijvend contact op via 0294-252929
Dave D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
eten was redelijk. maar toen het tot betaling kwam kregen we een of ander verhaal dat de pinautomaat met bezorger mee was. toen het terug was na 10 minuten wachten aan de bar. eindelijk daar was was verbinding mislukt en moest nogmaals worden gepind, later bij aankomst boot keken we op de rekening en bleek twee keer afgeschreven terug gegaan en foto`s laten maken afschrift en foto pinpas. na twee weken nadat ik eerst belde kregen we later telefoon van de eigenaar en dat het aan ons lag en hij geen twee maal heeft ontvangen (volgens mijn bank is dat wel zo) eigenaar wil het bedrag niet terug betalen en belast mij met van alles en nog wat doen. let wel HUN apparatuur is niet deugdelijk en het is rond uit onbeschoft om je klant de dupe te laten worden ook is dit heerschap kennelijk in zijn eerste leugen niet gestikt want van een andere medewerker kreeg ik te horen dat het die week bij twee mensen is gebeurd.. dus hoe bedoel je ik neem iedereen in de maling mijn vervolg stappen zijn dus nu de bank gaat kijken van hoe en wat het zit en anders een deurwaarder als dit tentje al dan niet failliet is kortom mensen laat dit bedrijf lekker links liggen als eigenaars zo met klanten om gaat zat het voor de rest ook niet veel beter wezen..
Beste Dave,

Ik betreur de situatie zoals deze is verlopen ten zeerste. We zijn beiden de dupe geworden van een technische storing die buiten onze macht lag.

Zelf ben ik meerdere malen verkeerd geïnformeerd door SEPAY en de bank, en heb ik u ook enkel geprobeerd uit te leggen wat er aan mij is verteld.

Ik ben blij dat het uiteindelijk nog is opgelost, maar zoals het hele verhaal is verlopen baal ik persoonlijk enorm van, dit was dan ook niet de bedoeling.

Ondanks alles hoop ik dat u lekker heeft gegeten, ik nodig u dan ook graag uit om onder het genot van een hapje en een drankje dit samen nog uit te spreken en de wereld uit te helpen.

Met vriendelijke groet,
Pouya
Dorien D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk er burgers!
Bedankt voor uw recensie! Blij om te horen dat u zo tevreden was over uw bezoek aan ons restaurant.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Ik kom hier wel meer, maar nu met een ah diner bon, dan is de menu kaart anders, maar ook de keus op deze menu kaart was zeer goed.
Zal hier regelmatig blijven komen
Bedankt voor uw recensie. Bij uw volgende bezoek staan wij weer klaar om u van dienst te zijn. Tot dan!
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Geweldig gegeten. Best spare ribs ever.
Bedankt voor uw recensie! Hopelijk snel tot de volgende keer.
teunis L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hebben een gezellige avond gehad en heerlijk gegetent
Fijn dat uw bezoek aan ons restaurant u zo goed is bevallen, wij hopen u snel nogmaals te mogen verwelkomen!
Margriet T.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Een van de vier toetjes was werkelijk smerig, dat gaf de kok ook toe, maar de ober kwam meteen met een goede oplossing. Ën ander toetje.
Fijn dat uw klacht snel en naar wens is opgelost! Wij hopen u snel nogmaals te mogen verwelkomen.
Jorg N.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Wij hadden nog een HEMA lekkerweg kadokaart liggen die we heel graag hier wilden gebruiken, en deze was bijna niet meer geldig. De eigenaar zei dat het ook geen probleem was om deze kaart te gebruiken bij het afhalen. Bestelling gedaan, kaart meegenomen. Daar eenmaal aangekomen beweert hij tot mijn verbazing dat deze kaart geactiveerd moet worden en/of dat er een pincode ingevoerd moet worden. Dit is helemaal niet nodig bij deze kaart (bij de HEMA bevestigd gekregen), maar het was op dat moment zijn woord tegen het mijne. Ik wilde dan maar zonder eten weggaan, want ik wilde niet gaan betalen voor iets wat gratis bij de HEMA kaart hoort. Maar dat mocht niet, want "dan ga ik de politie erbij halen omdat je niet betaald hebt". Diepe zucht, en ten einde raad dan toch maar voor de hele diner betaald, en het thuis met tegenzin koud opgegeten. De slechtste ervaring bij een restaurant die ik ooit heb gehad.
Helaas dat u uw bezoek aan ons restaurant als onprettig heeft ervaren.

Wij zijn van mening dat wij al enige coulance hebben getoond, u mocht uw kaart immers gebruiken bij het afhalen terwijl dit eigenlijk niet is toegestaan.
Arnold B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Wij gaan speciaal naar dit restaurant voor de spareribs. Het vlees valt van het bot. Een aanrader.
Fijn dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. Wij hopen u snel weer te zien in ons restaurant.
Rene R.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
De keuken stond blauw, en dus het restaurant ook. Gelukkig konden we uitwijken naar het terras. Maar het voor- en hoofdgerecht tegelijk serveren... tonic die eerst op is, dan toch niet en dan weer wel... de broodjes vooraf die wel erg donker waren... het enige kind (van 4) in het gezelschap die bij zowel hoofdgerecht als bij het toetje het langst op z'n eten moet wachten... je maakt er geen goede sier mee.
Laurence S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Wat een tegenvaller! Slecht eten, vies interieur, onervaren personeel. Perfecte kandidaat voor een tv programma. Zie ook google voor mijn foto's.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wat is er met Charley gebeurd - andere kok, andere eigenaar? Een paar jaar geleden heerlijk gegeten hier, deze keer ons bezoek liep uit op een teleurstelling. Uiteraard bestelden we de specialiteit van het huis, hamburgers (à € 14,95). Het vlees was prima, lekker rul, redelijk neutraal van smaak, sappig en niet te doorbakken, maar de rest? De hamburger lag bezaaid met rauwe (!) uien, waaronder twee aan elkaar klittende ringen van sjoelschijfformaat, de ‘side salad’ bestond een handvol slierten witte kool en aan de portie frites werd een al even zuinige uitleg gegeven: ik telde precies acht frieten van wijsvingergrootte en een paar miniatuurstengels. Onze tienjarige zoon die een kindermenu (à € 8,95) kreeg voorgezet kwam er helemaal bekaaid van af. Een hamburgertje zonder enig beleg, een paar frietjes en een plastic supermarktkuipje (!) met appelmoes. Ook met kleine dingen ging het mis – in plaats biologische icetea (à € 3,60) kreeg onze dochter gewone icetea; we werden niet, zoals wel verzocht, van het terras naar binnen geroepen zodra het eten gereed was; vorken ontbraken bij het couvert, etc. Bij het afrekenen van de steile prijzen (€ 4,40 voor een glas witbier bijvoorbeeld) bracht ik de chef op de hoogte van onze bevindingen waarop hij niet meer wist te zeggen dat we toch maar mooi een extra portie frites had gekregen.
Maaike H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Prijs/kwaliteit is niet in verhouding. Speciale kleine kaart voor de AH actie, waarop geen prijs vermeld staat.
Burgers en spareribs waren prima, maar rest van het eten liet te wensen over.
Vooral de desserts en koffie waren erg matig.
fred B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
één tournedos van diamanthaas was voor de helft niet te snijden. na opmerking hierover zou dit aan de kok worden doorgegeven. pas bij afrekenen bij nogmaals vragen kregen we aanbod voor een nieuw stukje vlees. dat hoefde natuurlijk niet meer van ons. je kunt natuurlijk ook een glas wijn niet in rekening brengen. chardonnay trouwens slecht. dame blanche had al te lang staan smelten. Voor € 35,00 mag je niet alles verwachtten, maar wel dat het goed te eten valt.
Justin H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Het bezoek aan het restaurant is ons zwaar tegen gevallen. Ontzettend lang gewacht totdat we überhaupt de kaart kregen en wat konden bestellen. We zagen dat de mensen om ons heen al lang aan het wachten waren op hun eten, maar het voordeel van de twijfel gegeven en toch maar besteld. Het voorgerecht kwam niet samen, maar 10 minuten na elkaar, zonder enige excuus. tegen de tijd dat we het hoofdgerecht kregen waren er al meerdere mensen om ons heen opgestaan en weggelopen. na 1,5 uur (!) na binnenkomst hadden we pas onze spareribs. Erg vet, niet het beste stukje vlees. De sfeer werd in het restaurant erg grimmig en zelfs het personeel zat op elkaar te vitten. We kozen er voor om geen nagerecht te nemen, maar de (denk ik) manager was het daar niet mee eens. Omdat we met de Albertheijn actie kwamen eten MOESTEN we een nagerecht. Uiteindelijk maar een perenijsje genomen die ook nog eens voor de helft gesmolten is geweest. Het was een regelrechte aanfluiting en mijn ruim €50,- alles behalve waard!!
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Uitstekende spare rib! zelden zo mals gegeten, werkelijk top. Wel jammer dat je vooraf al moeten beslissen welk portie je wilt hebben. In het geval van spare ribs zou het prettiger zijn om tegen een speciaal tarief nogmaals een rib bij te kunnen bestellen.
Ruurt S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gezellig tentje met een heel erg vriendelijke bediening. De gerechten zijn eenvoudig, maar prima klaargemaakt. Niet te duur, hoewel (uiteraard) de drankjes het wat duurder maken. Alles bij elkaar waren we 35 euro pp kwijt.
Hamburgers maken kunnen ze hier goed, de Spare ribs smaakten prima. In ieder geval was het genoeg.
De entourage is een Amerikaanse diner, leuk ingericht.
Donna S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prima eten, spareribs goed, tournedos te rauw, voorgerechten prima. Te duur voor wat je krijgt (we hadden AHkorting). Ze vragen of je stokbroodje kruidenboter wil, betaal je achteraf 6 euro voor. Ook de fles water die ze op tafel zetten, kost 6 euro achteraf. Lieve bediening.