Charley's Diner

Dammerweg 106 1394 GT Nederhorst Den Berg Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Charley's Diner

Avondje American style!

Eenmaal binnen bij Charley’s Diner ervaar je ‘the real American way of living’. Hier eet je de lekkerste steaks en voortreffelijke vis- en vegetarische gerechten. Maar ook aan de kleintjes is gedacht met het speciale kindermenu. De enthousiaste bediening zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Niet voor niks is dit restaurant met zijn heerlijke jaren-50 entourage al tijden een begrip in Nederland. Twijfel niet langer en ga voor een avondje American style!

Meer informatie over restaurant Charley's Diner

Bereikbaar met Bus (station Hinderdam)
  • Kom je met de auto?
    www.charleys-diner.nl
  • : Parkeerplaats

woensdag t/m Zondag 13:00 - 23:30 winter periode zomers 7 dagen geopend

Jouw recensie over het restaurant Charley's Diner

Di.grootendorst G.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
goede ambiance en goed geholpen
Di.grootendorst G.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
prima in orde
Patty H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
het duurde in het begin wat lang voordat wij eten kregen
en hadden ook een tijd lege glazen voordat wij een tweede konden bestellen
achteraf hoorde wij dat dat kwam door bestellingen die bezorgd moesten worden
maar zeer lieve serveerster en wat hebben wij heerlijk gegeten
dat heeft het zeker goed gemaakt
Jolannie D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Leuke gezellige inrichting, Prima bediening en we hebben super lekker gegeten! Is echt een aanrader, we komen dan ook zeker nog eens terug!!!
Nicole K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Lekker eten met vriendelijke bediening in een amerikaanse sfeer.
C.H. B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
De reservering was niet opgenomen, wisten van NIETS van onze komst, konden alleen plaats nemen op het terras hondjes in het restaurant niet welkom! !! Op het terras vrij harde muziek.
Brianna S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Bediening was top en het eten was heerlijk!!!
Piet G.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Leuk ingericht. Bediening was prima, maar echt warm en gezellig kon ik het niet noemen. Carpaccio was lekker en de tomatensoep ook. Spareribs zoet waren erg goed, maar het stuk sinaasappel en beetje sla op het bord zag er niet vers uit. Tiramisu als dessert was niet zelf gemaakt. Kinderen kregen als dessert bij het kindermenu een eenvoudig waterijsje. We waren er met de AH restaurantactie. De meneer die ons soms ook bediende had duidelijk net gerookt.
Olga W.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Personeel dient beter te worden ingewerkt, bij aankomst gelijk de kaart en niet vragen wat iemand wil drinken,
3 x tijdens het diner vragen waar onze drankjes blijven, patat tot tweemaal toe vergeten neer te zetten, dat dus!!
Gertruud S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
De diner is echt leuk fifties ingericht. De reservering liep niet soepel en bij aankomst moesten we even wachten tot we aandacht kregen. Maar daarna was de bediening echt heel vriendelijk. Het eten is eenvoudig maar wel heel smakelijk. Met de ah actie is de prijs kwaliteit verhouding goed.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
We werden vriendelijk ontvangen de 2 dames probeerde om het ons naar de zin te maken. Erg goed. Het eten smaakte uitstekend. Een nadeel was dat we op alle gerechten erg lang moesten wachten, en dat terwijl het helemaal niet druk was.
Marelle G.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Vriendelijke bediening en een goed terras buiten. Carpaccio als voorgerecht was heerlijk. Spare ribs waren ook goed, wat weinig patat erbij geserveerd maar de patat was lekker. De hamburger vond ik minder omdat de sla doorweekt was door vleessap van de burger, er zat geen (cocktail) sausje op en de burger was op het randje gaar van binnen. Het dessert was redelijk; vruchten uit blik is niet mijn favoriet en had voor 6 euro wel verse vruchten verwacht bij het ijs. Wij hadden de ah restaurantzegels gebruikt en daarmee was de prijs/kwaliteitsverhouding prima. Zonder zou ik het wat prijzig vinden.
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Heerlijk gegeten! De carpaccio, snitzel en spare ribs zijn echt een aanrader! Derest zal vast ook lekker zijn. Prijs/kwaliteit is top. Alles in (oud)Amerikaanse style.
Patty R.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Heerlijk gegeten tijdens de warmste dag van het jaar. Personeel bleef erg vriendelijk. Complimenten daarvoor! Wij komen terug ;)
Liesbeth H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Heel erg lekker eten!
Mireille V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Je waant je heel even in Amerika, in deze prachtige diner bij Nederhorst. Het eten is prima, Spareribs, hamburger, past helemaal bij Amerikaanse beleving. Voor de AH actie is een apart menu samengesteld waar je uit kan kiezen.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Ons eerste bezoek aan Charley’s Diner, het was zeker om blij van te worden. Wij kwamen vanaf de boot en gingen een hapje eten. Onze kinderen kregen kleurplaten van de serveerster. Het eten had een prima smaak en de kruiden op de friet maakte het af. Als wij weer eens in de buurt zijn komen wij zeker nog een keer langs!
Sabrina P.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Eten is geweldig! Ribeye is top en zo ook de rundercarpaccio. Mijn gezelschap was ook erg tevreden. De service is uitstekend! Leuke meid die ons bediend heeft. Herkomst uit Roemenië, helaas haar naam niet bekend. Was haar 4e dag maar echt een heel leuke dame. Gezellig, in voor een grapje en een zonnetje om aan je tafel te hebben. Restaurant is zeker een aanrader!
donders .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Aanfluiting. Slechte bediening met oogkleppen. Ze laten mensen weglopen die niet konden bestellen, en daarbij kijken de serveersters niet op of om. Keiharde weinig smaakvolle muziek, niet te doen.
Het serveren van eten duurt heel lang. Gerechten niet goed heet, beetje lauw. Jammer!
Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
We hebben hier echt heerlijk gegeten. De lekkerste uiensoep ooit gegeten. Daarna heerlijke kippen dijen saté. Met groente en lekkere frites en als toetje een dame blanche met warme chocolade. Zo veel alles dat we het niet eens opkonden. En met de AH actie kaart alles voor de helft van de prijs.