Charley's Diner

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Charley's Diner

Avondje American style!

Eenmaal binnen bij Charley’s Diner ervaar je ‘the real American way of living’. Hier eet je de lekkerste steaks en voortreffelijke vis- en vegetarische gerechten. Maar ook aan de kleintjes is gedacht met het speciale kindermenu. De enthousiaste bediening zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Niet voor niks is dit restaurant met zijn heerlijke jaren-50 entourage al tijden een begrip in Nederland. Twijfel niet langer en ga voor een avondje American style!

Meer informatie over restaurant Charley's Diner

Bereikbaar met Bus (station Hinderdam)
  • Kom je met de auto?
    www.charleys-diner.nl
  • : Parkeerplaats

woensdag t/m Zondag 13:00 - 23:30 winter periode zomers 7 dagen geopend

Jouw recensie over het restaurant Charley's Diner

Dolf G.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Prima spareribs, burgers en lekker bier (Jupiler) in een USA nostalgische fifty’s omgeving.
Een eetcafé plus!
Cynthia H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Een gezellig restaurant waar je nog een lekker hamburger voor een redelijk bedrag kunt eten. Bediening is zeer vriendelijk. Wij komen hier graag nog een keer terug.
Jorine I.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Het eten is ontzettend lekker en de bediening doet alles met liefde, dat is te zien! De sfeer is natuurlijk fantastisch, helemaal American Diner. Bediening duurde wel wat lang, maar er was een grote groep, dus kan ik mij wel voorstellen. Het enige wat ik nog mis zijn milkshakes op de kaart!
Nico F.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Prima prijs kwaliteit, mits je hier met korting eet. Lieve bediening.
Jantina B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Gezellige sfeer, was er nu rustig.
Heerlijk gegeten. Heerlijke burgers, zeer vullend!
Echt een aanrader.
Komen zeker terug.
Monica R.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten
Melanie D.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Reservering gedaan via iens met de 50% 'korting op de rekening' actie.
Bij het restaurant werd ons vermeld dat dit enkel geld op een drie gangen menu van beperkte keuze. Dit is ons op geen enkele wijze vermeld via iens, de website van het restaurant of in de mail dus daar wilde we niet mee akkoord gaan.

Uiteindelijk na korte discussie zouden we toch 50% korting krijgen.
Maar na het eerste drankje zijn we toch opgestapt, er was die avond namelijk "live muziek" wat ook nergens vermeld stond.
Bleek uiteindelijk ook een live rock/drumband te zijn in een veel te kleine zaak, stond veel te hard. Schadelijk voor je oren en je kon de serveerster niet verstaan laat staan een gesprek voeren met je tafelpartner.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Mooie biertjes op de kaart maar m'n eerste drie keuzes waren toevallig uitverkocht. Nochtans waren de bouwvakkers aan de bar allemaal aan de Heineken. Uiensoep was prima. Ribbetjes smaakten uitgekookt en even afgegrild met zoete marinade. Pulled pork was een hamburger met iets wat lijkt op shoarma vlees erop. Mega contrast met onze ervaring bij Pendergast vorige week. Gelukkig hadden we geboekt met de -50% deal (die blijkt trouwens enkel geldig als je voor, hoofd en nagerecht bestelt)...
Stevan W.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Leuk restaurant, goed eten en geen slechte ervaringen.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk gegeten .Zeer vriendelijke bediening. Zeker een aanrader.
Jack H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Goed eten en vriendelijke bediening in een mooi ingerichte American Diner. De moeite waard om eens langs te gaan!
Debby S.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Prima eten met vriendelijke bediening
Joshua D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
gegeten met Iens actie (festival). Prima eten en bediening was goed. 50% korting is natuurlijk mooi meegenomen.
Rene C.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Weer heerlijk spareribs gegeten, de Tournedos was ook heerlijk hoorde ik... Bediening zeer vriendelijk, kortom een aanrader.
edan B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Mooi ingericht en leuke bediening. Spare ribs zijn werkelijk heerlijk! Zeker voor herhaling vatbaar.
JANNIE D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We kwamen hier door de actie van AH terecht. Amerikaanse sfeer, zag er leuk uit met die auto als bar. Het zag er verlaten uit we waren dan ook de enige klanten op ditmoment.Het eten smaakte goed, we hadden wel een beperkte menukeuze vanwege de AH actie. Ik vond het wel erg prijzig. We waren met zijn 4en 75 euro kwijt voor 4 tomatensoep, 4 hamburgers op broodje en een stuk of 10 patatten op ons bord. Als toetje 4 dameblanche, erg lekker ijs en de chocolade saus ging stollen dat vond ik heerlijk. Maar goed wij waren met de 50 % korting door de AH spaaractie toch nog 75 euro kwijt. Ik moet er niet aan denken dat ik normaal op 150 euro had gezeten.! Dus lekker gegeten, weinig patat en erg duur! De meneer van de bediening was erg aardig.
Beste gasten,
Bedankt voor u recensie. Dit stellen wij uiteraard zeer op prijs.
Vervelend dat avond niet gelopen is zoals u had verwacht. Wij hopen u dan ook nog een keer te mogen verwelkomen. En uiteraard brengen wij geen kosten in rekening als u extra patat wilt :) Hopelijk tot snel.
bemali .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
De dame die ons ontving was aardig maar moest alles alleen doen. De mensen bedienen, afruimen de bar. En toch deed ze dat goed maar het is belachelijk dat ze dat alleen moet doen. Dat gaat ten koste van je klanten.
Beste gasten,
Bedankt voor u recensie. Charley's stelt dit zeer op prijs.
Wij hopen ook dat jullie heerlijk hebben gegeten ondanks dat wij onder bezet waren die avond.
Charley's is dan ook hard op zoek naar versterking om dit in de toekomst te voorkomen.
Ondanks alles hopen we dat u heeft genoten van deze avond en zien we jullie graag een keertje terug.
helma T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij als Brabanders hebben genoten van een weekendje weg en een heerlijk diner. De bediening was erg aardig en de sfeer was prima, jammer dat we de enige gasten waren. Het is echt een aanrader.
mochten we weer in de buurt zijn, komen we graag weer terug.
Beste gasten,
Bedankt voor het plaatsen van deze recensie. Charley's stelt dit zeer op prijs.
Mochten jullie weer in de buurt zijn, verwelkomen wij jullie graag!
doraschmerz .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
ben blij, dat in ons dorpje zo een vrolijk restaurant bestaat. De mensen doen hun best - en dat vind ik goed - voor eventjes en tussen door - een goed adres
Beste gasten,
Bedankt voor u recensie. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over ons restaurant.
We zien jullie dan ook graag terug!
Lieneke W.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
op het web staat een keuze menu.Na enige tijd wachten werd er soep gebracht.Antwoord op onze vraag,kunnen we niet kiezen? nee een vast menu.Bediening heel sloom wist helemaal niks.De eigenaar leek eerder een hele slechte autoverkoper.Bediening vergat bij alle klanten het bestek en servetten tafels werden niet schoongemaakt.
Kortom mag van de lijst van Iens.
M VR Gr,

S.J. Schmidt
Beste gasten,
Bedankt voor u recensie. Dit stellen wij zeer op prijs.
Vervelend om te horen dat de avond niet gelopen is zoals u had verwacht. Wij gaan dan ook aan de slag met u feedback en hopen u alsnog een keer te verwelkomen. Wij willen natuurlijk geen teleurstellende gasten.
Charley's zal er dan ook hard aan werken om u aangegeven punten te verbeteren. Mocht u weer een keer in de buurt zijn, verwelkomen wij u graag!