Charley's Diner

Dammerweg 106 1394 GT Nederhorst Den Berg Nederland Kaart

Over restaurant Charley's Diner

Avondje American style!

Eenmaal binnen bij Charley’s Diner ervaar je ‘the real American way of living’. Hier eet je de lekkerste steaks en voortreffelijke vis- en vegetarische gerechten. Maar ook aan de kleintjes is gedacht met het speciale kindermenu. De enthousiaste bediening zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Niet voor niks is dit restaurant met zijn heerlijke jaren-50 entourage al tijden een begrip in Nederland. Twijfel niet langer en ga voor een avondje American style!

Meer informatie over restaurant Charley's Diner

Bereikbaar met Bus (station Hinderdam)
  • Kom je met de auto?

Miekevboeschoten .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We zijn hier geweest met een AH voucher. Hadden een aantal keuzes voor zowel voor- ,hoofd- als nagerecht. Service was steeds erg snel en attent. De inrichting is leuk als een Amerikaanse Diner. Het eten vonden we prima en beter dan verwacht. Ik had champignons voor, prima, mijn vriendin tomatensoep. Als hoofdgerecht had ik een pizza die ook prima was met een lekkere dunne bodem. Mijn vriendin een hamburger die behoorlijk vullend was maar goed van smaak en met lekkere frieten erbij. Hoogtepunt voor haar was de tiramisu als nagerecht, mijn sorbetijs was ook prima. Al met al zeker een aanrader en om nog eens terug te komen.
Dineren15 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Lekker gegeten. Gezellig sfeervol restaurant, leuke (Amerikaanse) inrichting, vriendelijk personeel en vlotte bediening.
Maryv .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Het was echt heerlijk,en gezellig,vriendelijke mensen.het jaar 2015 zjjn we ook 2 maal geweest.
En dan ga je weer terug.
Groet Mvr MJVos.
J. P.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en goede bediening. Ga er zeker nog een keer eten
Matthijs E.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Lekker gegeten in een leuk aangekleed restaurantje. Prima geregeld met dinerkortingskaart, ging soepel! Bediening was vlot en vriendelijk, eten was goed.
2 tips: zorg dat de portiegrootte evenredig is aan de prijs, ik vond de porties wat karig; En warme maaltijden komen vaak beter uit op een verwarmd bord.
Hopma2 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
De carpaccio wassen niet geweldig, maar de rest van het eten was veel en erg lekker!
Bediening was perfect, leuke tent verder.
Pdkprod .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Leuke 60's American style aankleding, en bediening. Ook het menu is in stijl en verpakt in een LP-hoes.
Het eten is prima en wij hebben er een gezellige avond gehad!
HalimaT .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Vriendelijke ontvangst. Goede aanpassing van gerecht i.v.m dieetwens. Goed verzorgde kleding van 't personeel.
Mals vlees (spareribs en hamburger ) Mooie porties. Knapperige frieten en dito broodje bij de hamburger.
Dit restaurant is zeker een aanrader als je een beetje Amerikaanse sfeer wilt proeven.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Nog steeds aan het genieten bij charlys, te lekker om niet meteen te delen! Echt een aanrader (vooral de burgers) gr k&j
Sandravboxtel71 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Lekker gegeten, goed op temperatuur.
Broodjes met kruidenboter als vooraf, erg lekker brood.
We waren er op dinsdagavond, erg rustig, jammer, want het is een prima restaurant.
Jaap.bandsma .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Eten was goed, vond alleen dat ik voor een fles tafel water € 5,90 moest betalen een behoorlijke tegenvaller.
Verder was het eten goed en de bediening vriendelijk en attent.
Mannaar77 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Leuke plek. Leuke inrichting. Echt amerikaanse sfeer. Wel wat lang wachten op het eten. Maar wachten zeker waard was heerlijk.
Kom zeker terug.
Bibiwwjd .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Ik ben samen met een vriendin voor haar verjaardag uit eten geweest bij Charley's diner. De sfeer en de hele entourage zijn echt top. Personeel is zeer vriendelijk. We hebben een driegangen menu gegeten en die was echt heerlijk.
Zeker aan te raden om daar te gaan eten. Wij komen zeker nog een keer terug!
Moniquecjv .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Van een afstand ziet het er grappig uit in jaren 50/60 American style. Maar kijk je beter is het toch wat shabby. 3-gangen AH diner, uit een selectie van de kaart kan gekozen worden. In 45 minuten word je een 3-gangenmenu voorgeschoteld. Dooreten dus. Om de 2 minuten staat er iemand aan je tafel of je nog wat wil drinken. Ook wel nodig want de frieten zijn aardig zout. Voor het geld is het het absoluut niet waard. Niet aan te raden.
Marcelenkelaar1 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Zeer geslaagd diner in de buitenlucht. Sfeervolle ambiance en gezellige sfeer.
Ondanks het grote aantal gasten was de bediening prima in orde.
Het etentje viel bij ons vieren van begin tot eind zeer in de smaak.
Indrukwekkend natuurlijk vuurwerk aan het slot.
Flowerjolanda .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten!
Bediening was vlot.. borden zagen er netjes uit.
We hadden een huiskamer gevoel..
We komen zeker nog een keer terug.
Een aanrader... er hing een prettige ongedwongen sfeer.
Marloes N.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Leuke inrichting en gezellige sfeer. Porties zijn flink en de spareribs zijn hier zeker aan te raden! We komen zeker nog eens terug.
Harryhoman .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Lekker gegeten. Goed gevulde tomaten soep, pittige spare ribs, waren goed gaar, en de big sunday, ( ijs met vers fruit) mijn vrouw had carpaccio, tournados en ook de big sunday. Was ook lekker. Vlotte bediening terwijl het toch vol zat.