Charley's Diner

Dammerweg 106 1394 GT Nederhorst Den Berg Nederland Kaart

Over het restaurant Charley's Diner

Avondje American style!

Eenmaal binnen bij Charley’s Diner ervaar je ‘the real American way of living’. Hier eet je de lekkerste steaks en voortreffelijke vis- en vegetarische gerechten. Maar ook aan de kleintjes is gedacht met het speciale kindermenu. De enthousiaste bediening zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Niet voor niks is dit restaurant met zijn heerlijke jaren-50 entourage al tijden een begrip in Nederland. Twijfel niet langer en ga voor een avondje American style!

Meer informatie over restaurant Charley's Diner

Bereikbaar met Bus (station Hinderdam)
  • Kom je met de auto?
    www.charleys-diner.nl
  • : Parkeerplaats

woensdag t/m Zondag 13:00 - 23:30 winter periode zomers 7 dagen geopend
Ruurt S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gezellig tentje met een heel erg vriendelijke bediening. De gerechten zijn eenvoudig, maar prima klaargemaakt. Niet te duur, hoewel (uiteraard) de drankjes het wat duurder maken. Alles bij elkaar waren we 35 euro pp kwijt.
Hamburgers maken kunnen ze hier goed, de Spare ribs smaakten prima. In ieder geval was het genoeg.
De entourage is een Amerikaanse diner, leuk ingericht.
Donna S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prima eten, spareribs goed, tournedos te rauw, voorgerechten prima. Te duur voor wat je krijgt (we hadden AHkorting). Ze vragen of je stokbroodje kruidenboter wil, betaal je achteraf 6 euro voor. Ook de fles water die ze op tafel zetten, kost 6 euro achteraf. Lieve bediening.
A. K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Mijn man en ik hebben in het laatste weekend van de AH restaurantbonnen-actie bij Charley's Diner gegeten. Aardige locatie, helemaal in wildwest stijl, heel vriendelijke ontvangst. Wij mochten alles van de kaart kiezen en het goedkoopste driegangendiner kregen we gratis. Goed concept. Voorgerechten (carpaccio en uiensoep) heerlijk. Het hoofdgerecht was voor mij spareribs. Wat een bord, lekker! Alleen de groenten ontbraken. Een lepel rauwe witte kool lag in een hoekje van het bord. Een echte salade had hier bij gereserveerd gemogen worden om het diner te completeren. Het vleesgerecht van mijn man was prima. De toetjes waren niet te groot en lekker. De dame blanche werd met koude chocoladesaus overgoten, die al gestold was toen dit geserveerd werd. Warme chocoladesaus hoort hier beter bij. Toch: een aanrader!
Olga W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Gezellig, keurig en vlotte bediening ondanks dat er een personeelslid ziek was en alles door een man gedaan moest worden. Jammer dat de borden met het hoofdgerecht zeer koud waren dit hebben wij ook al eerder ervaren.
Bram D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Erg duur, 30 pp kwijt met de korting was binnen erg koud. Eten was wel lekker van smaak maar niet erg veel. Je hebt keuze uit 4 gerechten
HalimaT .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gezellige retro inrichting, vriendelijk personeel, lekker klaargemaakte gerechten, net sanitair.
Voor de tweede keer naartoe geweest. Zeker de moeite waard om nog eens te doen!
KMVelting .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Leuke tent en lekker eten. Prijs kwaliteit verhouding Is prima met de AH actie, maar onvoldoende wanneer je de volle prijzen zou moeten betalen. Spareribs waren top, maar tournedos viel tegen.
Anne-Mieke H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Leuke ambiance. Wel erg rustig;2 tafeltjes waren maar bezet. Misschien wel logisch zo vlak na de feestdagen en op een doordeweekse dag. AH-menu;voldoende keus. De uiensoep was prima, de champignons dreven in het vet !! Spareribs waren goed gaar. De groente(sla) was wel erg minimaal. Goede frites. De Tiramisu was helaas uitverkocht. De Dame Blanche stelde echt helemaal niets voor ! Een bolletje ijs met (koude) chocoladesaus en een beetje slagroom. Mag de naam Dame Blanche niet hebben. Al met al voldoende gegeten. Niet alle gerechten even goed. Prijs hiervoor aan de te hoge kant.
dijk790 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
De locatie is speciaal, zo ook de inrichting, niet direct een restaurant om snel terug te gaan, maar het eten was goed en de bediening uitstekend
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Leuke sfeer en het personeel is aardig. Vooraf werd gevraagd of we brood wilde. Dit stond later ook op de rekening. (5.95) Dat mocht wel even gezegd worden. Ook de koffie (4.90) wat geen bonenkoffie was, vonden we wat aan de prijs.
We gingen eten met de dinnerdeal van AH. Hierdoor werd het toch nog een prijzig etentje. (60 euro voor 2 pax)
Vooraf had ik carpaccio, was niet zo spannend. Sparibs waren wel erg lekker! Toetje dame blanche was ook vrij simpel.
We komen voor de sfeer zeker nog eens terug maar dan bestellen we gewoon een portie spareribs! Die moet je echt eens gaan proberen.
miekevboeschoten .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Het eten was wel erg lekker maar in prijs verhouding en hoeveel heid zou er wel wat meer groenten bij mogen want dat was wel karig
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We zijn hier geweest met een AH voucher. Hadden een aantal keuzes voor zowel voor- ,hoofd- als nagerecht. Service was steeds erg snel en attent. De inrichting is leuk als een Amerikaanse Diner. Het eten vonden we prima en beter dan verwacht. Ik had champignons voor, prima, mijn vriendin tomatensoep. Als hoofdgerecht had ik een pizza die ook prima was met een lekkere dunne bodem. Mijn vriendin een hamburger die behoorlijk vullend was maar goed van smaak en met lekkere frieten erbij. Hoogtepunt voor haar was de tiramisu als nagerecht, mijn sorbetijs was ook prima. Al met al zeker een aanrader en om nog eens terug te komen.
dineren15 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Lekker gegeten. Gezellig sfeervol restaurant, leuke (Amerikaanse) inrichting, vriendelijk personeel en vlotte bediening.
maryv .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Het was echt heerlijk,en gezellig,vriendelijke mensen.het jaar 2015 zjjn we ook 2 maal geweest.
En dan ga je weer terug.
Groet Mvr MJVos.
J. P.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en goede bediening. Ga er zeker nog een keer eten
Matthijs E.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Lekker gegeten in een leuk aangekleed restaurantje. Prima geregeld met dinerkortingskaart, ging soepel! Bediening was vlot en vriendelijk, eten was goed.
2 tips: zorg dat de portiegrootte evenredig is aan de prijs, ik vond de porties wat karig; En warme maaltijden komen vaak beter uit op een verwarmd bord.
hopma2 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
De carpaccio wassen niet geweldig, maar de rest van het eten was veel en erg lekker!
Bediening was perfect, leuke tent verder.
pdkprod .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Leuke 60's American style aankleding, en bediening. Ook het menu is in stijl en verpakt in een LP-hoes.
Het eten is prima en wij hebben er een gezellige avond gehad!
HalimaT .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Vriendelijke ontvangst. Goede aanpassing van gerecht i.v.m dieetwens. Goed verzorgde kleding van 't personeel.
Mals vlees (spareribs en hamburger ) Mooie porties. Knapperige frieten en dito broodje bij de hamburger.
Dit restaurant is zeker een aanrader als je een beetje Amerikaanse sfeer wilt proeven.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Nog steeds aan het genieten bij charlys, te lekker om niet meteen te delen! Echt een aanrader (vooral de burgers) gr k&j