Charley's Diner

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Charley's Diner

Avondje American style!

Eenmaal binnen bij Charley’s Diner ervaar je ‘the real American way of living’. Hier eet je de lekkerste steaks en voortreffelijke vis- en vegetarische gerechten. Maar ook aan de kleintjes is gedacht met het speciale kindermenu. De enthousiaste bediening zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Niet voor niks is dit restaurant met zijn heerlijke jaren-50 entourage al tijden een begrip in Nederland. Twijfel niet langer en ga voor een avondje American style!

Meer informatie over restaurant Charley's Diner

Bereikbaar met Bus (station Hinderdam)
  • Kom je met de auto?
    www.charleys-diner.nl
  • : Parkeerplaats

woensdag t/m Zondag 13:00 - 23:30 winter periode zomers 7 dagen geopend

Jouw recensie over het restaurant Charley's Diner

edan B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Mooi ingericht en leuke bediening. Spare ribs zijn werkelijk heerlijk! Zeker voor herhaling vatbaar.
JANNIE D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We kwamen hier door de actie van AH terecht. Amerikaanse sfeer, zag er leuk uit met die auto als bar. Het zag er verlaten uit we waren dan ook de enige klanten op ditmoment.Het eten smaakte goed, we hadden wel een beperkte menukeuze vanwege de AH actie. Ik vond het wel erg prijzig. We waren met zijn 4en 75 euro kwijt voor 4 tomatensoep, 4 hamburgers op broodje en een stuk of 10 patatten op ons bord. Als toetje 4 dameblanche, erg lekker ijs en de chocolade saus ging stollen dat vond ik heerlijk. Maar goed wij waren met de 50 % korting door de AH spaaractie toch nog 75 euro kwijt. Ik moet er niet aan denken dat ik normaal op 150 euro had gezeten.! Dus lekker gegeten, weinig patat en erg duur! De meneer van de bediening was erg aardig.
Beste gasten,
Bedankt voor u recensie. Dit stellen wij uiteraard zeer op prijs.
Vervelend dat avond niet gelopen is zoals u had verwacht. Wij hopen u dan ook nog een keer te mogen verwelkomen. En uiteraard brengen wij geen kosten in rekening als u extra patat wilt :) Hopelijk tot snel.
bemali .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
De dame die ons ontving was aardig maar moest alles alleen doen. De mensen bedienen, afruimen de bar. En toch deed ze dat goed maar het is belachelijk dat ze dat alleen moet doen. Dat gaat ten koste van je klanten.
Beste gasten,
Bedankt voor u recensie. Charley's stelt dit zeer op prijs.
Wij hopen ook dat jullie heerlijk hebben gegeten ondanks dat wij onder bezet waren die avond.
Charley's is dan ook hard op zoek naar versterking om dit in de toekomst te voorkomen.
Ondanks alles hopen we dat u heeft genoten van deze avond en zien we jullie graag een keertje terug.
helma T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij als Brabanders hebben genoten van een weekendje weg en een heerlijk diner. De bediening was erg aardig en de sfeer was prima, jammer dat we de enige gasten waren. Het is echt een aanrader.
mochten we weer in de buurt zijn, komen we graag weer terug.
Beste gasten,
Bedankt voor het plaatsen van deze recensie. Charley's stelt dit zeer op prijs.
Mochten jullie weer in de buurt zijn, verwelkomen wij jullie graag!
doraschmerz .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
ben blij, dat in ons dorpje zo een vrolijk restaurant bestaat. De mensen doen hun best - en dat vind ik goed - voor eventjes en tussen door - een goed adres
Beste gasten,
Bedankt voor u recensie. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over ons restaurant.
We zien jullie dan ook graag terug!
Lieneke W.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
op het web staat een keuze menu.Na enige tijd wachten werd er soep gebracht.Antwoord op onze vraag,kunnen we niet kiezen? nee een vast menu.Bediening heel sloom wist helemaal niks.De eigenaar leek eerder een hele slechte autoverkoper.Bediening vergat bij alle klanten het bestek en servetten tafels werden niet schoongemaakt.
Kortom mag van de lijst van Iens.
M VR Gr,

S.J. Schmidt
Beste gasten,
Bedankt voor u recensie. Dit stellen wij zeer op prijs.
Vervelend om te horen dat de avond niet gelopen is zoals u had verwacht. Wij gaan dan ook aan de slag met u feedback en hopen u alsnog een keer te verwelkomen. Wij willen natuurlijk geen teleurstellende gasten.
Charley's zal er dan ook hard aan werken om u aangegeven punten te verbeteren. Mocht u weer een keer in de buurt zijn, verwelkomen wij u graag!
Dave D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
eten was redelijk. maar toen het tot betaling kwam kregen we een of ander verhaal dat de pinautomaat met bezorger mee was. toen het terug was na 10 minuten wachten aan de bar. eindelijk daar was was verbinding mislukt en moest nogmaals worden gepind, later bij aankomst boot keken we op de rekening en bleek twee keer afgeschreven terug gegaan en foto`s laten maken afschrift en foto pinpas. na twee weken nadat ik eerst belde kregen we later telefoon van de eigenaar en dat het aan ons lag en hij geen twee maal heeft ontvangen (volgens mijn bank is dat wel zo) eigenaar wil het bedrag niet terug betalen en belast mij met van alles en nog wat doen. let wel HUN apparatuur is niet deugdelijk en het is rond uit onbeschoft om je klant de dupe te laten worden ook is dit heerschap kennelijk in zijn eerste leugen niet gestikt want van een andere medewerker kreeg ik te horen dat het die week bij twee mensen is gebeurd.. dus hoe bedoel je ik neem iedereen in de maling mijn vervolg stappen zijn dus nu de bank gaat kijken van hoe en wat het zit en anders een deurwaarder als dit tentje al dan niet failliet is kortom mensen laat dit bedrijf lekker links liggen als eigenaars zo met klanten om gaat zat het voor de rest ook niet veel beter wezen..
Beste gasten,
Bedankt voor u recensie. We zijn erg blij dat u lekker heeft gegeten. Vervelend dat u dit zo ervaart. Wij hebben meteen actie ondernomen om dit probleem op te lossen. Gelukkig heeft Sepay beide partijen ingelicht dat dit probleem buiten de macht van Charleys lag en u het geld gewoon heeft terug gekregen.
Mocht u nog een keer langs willen komen, verwelkomen wij u graag met een hapje en een drankje :)
Dorien D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk er burgers!
Bedankt voor uw recensie! Blij om te horen dat u zo tevreden was over uw bezoek aan ons restaurant.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Ik kom hier wel meer, maar nu met een ah diner bon, dan is de menu kaart anders, maar ook de keus op deze menu kaart was zeer goed.
Zal hier regelmatig blijven komen
Bedankt voor uw recensie. Bij uw volgende bezoek staan wij weer klaar om u van dienst te zijn. Tot dan!
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Geweldig gegeten. Best spare ribs ever.
Bedankt voor uw recensie! Hopelijk snel tot de volgende keer.
teunis L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hebben een gezellige avond gehad en heerlijk gegetent
Fijn dat uw bezoek aan ons restaurant u zo goed is bevallen, wij hopen u snel nogmaals te mogen verwelkomen!
Margriet T.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Een van de vier toetjes was werkelijk smerig, dat gaf de kok ook toe, maar de ober kwam meteen met een goede oplossing. Ën ander toetje.
Fijn dat uw klacht snel en naar wens is opgelost! Wij hopen u snel nogmaals te mogen verwelkomen.
Jorg N.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Wij hadden nog een HEMA lekkerweg kadokaart liggen die we heel graag hier wilden gebruiken, en deze was bijna niet meer geldig. De eigenaar zei dat het ook geen probleem was om deze kaart te gebruiken bij het afhalen. Bestelling gedaan, kaart meegenomen. Daar eenmaal aangekomen beweert hij tot mijn verbazing dat deze kaart geactiveerd moet worden en/of dat er een pincode ingevoerd moet worden. Dit is helemaal niet nodig bij deze kaart (bij de HEMA bevestigd gekregen), maar het was op dat moment zijn woord tegen het mijne. Ik wilde dan maar zonder eten weggaan, want ik wilde niet gaan betalen voor iets wat gratis bij de HEMA kaart hoort. Maar dat mocht niet, want "dan ga ik de politie erbij halen omdat je niet betaald hebt". Diepe zucht, en ten einde raad dan toch maar voor de hele diner betaald, en het thuis met tegenzin koud opgegeten. De slechtste ervaring bij een restaurant die ik ooit heb gehad.
Beste gasten,
Bedankt voor u recensie. Erg jammer dat het zo gelopen is, en dat u ontevreden de deur bent uitgegaan. Wij willen dan ook onze excuses aanbieden voor deze slechte ervaring. In het vervolg zullen wij het anders aanpakken mocht een HEMA kaart of cadeau kaart niet werken. Graag zien we jullie nog een keertje terug.
Arnold B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Wij gaan speciaal naar dit restaurant voor de spareribs. Het vlees valt van het bot. Een aanrader.
Fijn dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. Wij hopen u snel weer te zien in ons restaurant.
Rene R.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
De keuken stond blauw, en dus het restaurant ook. Gelukkig konden we uitwijken naar het terras. Maar het voor- en hoofdgerecht tegelijk serveren... tonic die eerst op is, dan toch niet en dan weer wel... de broodjes vooraf die wel erg donker waren... het enige kind (van 4) in het gezelschap die bij zowel hoofdgerecht als bij het toetje het langst op z'n eten moet wachten... je maakt er geen goede sier mee.
Laurence S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Wat een tegenvaller! Slecht eten, vies interieur, onervaren personeel. Perfecte kandidaat voor een tv programma. Zie ook google voor mijn foto's.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wat is er met Charley gebeurd - andere kok, andere eigenaar? Een paar jaar geleden heerlijk gegeten hier, deze keer ons bezoek liep uit op een teleurstelling. Uiteraard bestelden we de specialiteit van het huis, hamburgers (à € 14,95). Het vlees was prima, lekker rul, redelijk neutraal van smaak, sappig en niet te doorbakken, maar de rest? De hamburger lag bezaaid met rauwe (!) uien, waaronder twee aan elkaar klittende ringen van sjoelschijfformaat, de ‘side salad’ bestond een handvol slierten witte kool en aan de portie frites werd een al even zuinige uitleg gegeven: ik telde precies acht frieten van wijsvingergrootte en een paar miniatuurstengels. Onze tienjarige zoon die een kindermenu (à € 8,95) kreeg voorgezet kwam er helemaal bekaaid van af. Een hamburgertje zonder enig beleg, een paar frietjes en een plastic supermarktkuipje (!) met appelmoes. Ook met kleine dingen ging het mis – in plaats biologische icetea (à € 3,60) kreeg onze dochter gewone icetea; we werden niet, zoals wel verzocht, van het terras naar binnen geroepen zodra het eten gereed was; vorken ontbraken bij het couvert, etc. Bij het afrekenen van de steile prijzen (€ 4,40 voor een glas witbier bijvoorbeeld) bracht ik de chef op de hoogte van onze bevindingen waarop hij niet meer wist te zeggen dat we toch maar mooi een extra portie frites had gekregen.
Maaike H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Prijs/kwaliteit is niet in verhouding. Speciale kleine kaart voor de AH actie, waarop geen prijs vermeld staat.
Burgers en spareribs waren prima, maar rest van het eten liet te wensen over.
Vooral de desserts en koffie waren erg matig.
fred B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
één tournedos van diamanthaas was voor de helft niet te snijden. na opmerking hierover zou dit aan de kok worden doorgegeven. pas bij afrekenen bij nogmaals vragen kregen we aanbod voor een nieuw stukje vlees. dat hoefde natuurlijk niet meer van ons. je kunt natuurlijk ook een glas wijn niet in rekening brengen. chardonnay trouwens slecht. dame blanche had al te lang staan smelten. Voor € 35,00 mag je niet alles verwachtten, maar wel dat het goed te eten valt.
Justin H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Het bezoek aan het restaurant is ons zwaar tegen gevallen. Ontzettend lang gewacht totdat we überhaupt de kaart kregen en wat konden bestellen. We zagen dat de mensen om ons heen al lang aan het wachten waren op hun eten, maar het voordeel van de twijfel gegeven en toch maar besteld. Het voorgerecht kwam niet samen, maar 10 minuten na elkaar, zonder enige excuus. tegen de tijd dat we het hoofdgerecht kregen waren er al meerdere mensen om ons heen opgestaan en weggelopen. na 1,5 uur (!) na binnenkomst hadden we pas onze spareribs. Erg vet, niet het beste stukje vlees. De sfeer werd in het restaurant erg grimmig en zelfs het personeel zat op elkaar te vitten. We kozen er voor om geen nagerecht te nemen, maar de (denk ik) manager was het daar niet mee eens. Omdat we met de Albertheijn actie kwamen eten MOESTEN we een nagerecht. Uiteindelijk maar een perenijsje genomen die ook nog eens voor de helft gesmolten is geweest. Het was een regelrechte aanfluiting en mijn ruim €50,- alles behalve waard!!
Bedankt voor u recensie, dit stellen wij zeer op prijs.
Wij vinden het vervelend om te horen dat u het zo heeft ervaren. Wij gaan dan ook hard aan de slag met de feedback die u ons heeft gegeven. Het laatste wat Charley's wilt is dat de gasten ontevreden de deur uit gaan. Mocht u wellicht nog een keer de keuze maken om toch nog een keer naar Charley's te komen verwelkomen wij u graag met een hapje en een drankje.