Charlee Browns Place

Noord Koninginnewal 7 5701 NJ Helmond Nederland Kaart

Over restaurant Charlee Browns Place

Voor de twijfelaar

Met de parkeerplaats voor op de stoep, de bioscoop en theater van Helmond om de hoek is Charlee Browns place de perfecte plek om je avond te starten. Met de lekkerste steaks, spare-ribs en andere gerechten kun je hier zowel binnen als buiten met lekker weer heerlijk zitten. Ben jij een echte twijfelaar? Neem dan het altijd beschikbare menu 'voor wie niet kiezen kan', een verrassingsmenu met voor ieder wat wils.

Meer informatie over restaurant Charlee Browns Place

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00
- Diner vanaf 16:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Heijden.jan V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
De ontvangst was vriendelijk en we hebben heerlijk gegeten alles werd netjes opgediend en het was een gezellige sfeer.
Ook bij het verlaten van het restaurant werd gevraagd of alles naar wens was geweest.
Roel S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Bij het uitserveren van 'Het Lieve Leven' (voorgerecht van geroerbakte fricandeau met rode pesto, AH-menu) lag er een sneetje brood met koud beleg (gekookte fricandeau?) op het bord. Zonder rode pesto. Er werd niets bij gezegd. Dat is teleurstellend en fout. Wij besloten (voor ons eigen plezier) dit niet ter plekke, maar achteraf per email aan de eigenaar/eigenares mee te delen. Daarop hebben wij in het geheel geen reactie gekregen. Dit duidt er volgens ons op, dat het eigen werk en/of de gasten niet bijzonder serieus wordt genomen. Zo'n forse uitglijder kan onze avond misschien niet bederven, maar is beslist geen goede reclame.
JaapSnaar .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Charlie Brown is en blijft een goed restaurant, ben er al meer wezen eten en het Albert Heijn menu is ook uitstekend.
Ok
Put6 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Prima eten en gezellig personeel een echte aanrader
Wij gaan hier zeker vaker eten.
Het enige wat wij jammer vonden was dat we Snoopy, het maatje van Charly, nergens konden vinden
Annie V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Eten was erg goed personeel was zeer vriendelijk een aanrader om er weer een keer te gaan eten en dat gaan we zeker weer een keer doen
Colinda H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Wij hebben met z'n viertjes heerlijk gegeten en het is een hartstikke gezellig restaurant met een leuke ongedwongen bediening,zeker een aanrader
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Een gezellig restaurant met lekkere gerechten, en we komen zeker terug.
Fijne bediening.
Niet opdringerig.
Leuke inrichting.
Marja125 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heel vriendelijk personeel, goed gevarieerde keuze in voor-, hoofd-, en nagerecht. De gerechten zijn goed klaargemaakt, ( mijn biefstuk was goed medium gebakken), maar wel degelijk geserveerd. Heel toegankelijk restaurant voor iedereen.
Rockynouwen .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Dit is de 2e keer dat wij hier met de AH actie komen eten, voor ons was het de 2e keer lekkerder dan de 1e keer in Jan. 2016, ik zeg lekkerder want de 1e leer was ook goed. D e biefstuk was malser dan de vorige keer.
Honden2014 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
met de aanbieding van ah goed en voldoende gegeten was lekker rustig. goede ontvangst van de eigenaar zelf.
ook niet lang hoeven te wachten op het voorgerecht prima
Bella123 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Gegeten met Albert Heijn kortingsbon en hierop aangepast menu. Goed gegeten, correcte bediening. Prijzen in verhouding hoog voor het eten dat je kreeg.
Hanny J.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Het eten was lekker en werd mooi opgediend. We hebben een gezellige avond gehad. Misschien wat meer keuze bij het menu???
H.doorne29 V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk gegeten goede service en een gezellige inrichting
D H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We werden heel vriendelijk ontvangen en naar onze gereserveerde plaatsen gebracht. Het eten was heerlijk en zeker genoeg! De bediening was vriendelijk en ondanks dat het restaurant vol zat, werden we goed bediend. Zeker een aanrader!
Sswiers .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Wij hadden het AH menu. Keuze uit 3 voorgerechten, 4 hoofd- en 2 nagerechten. Gerechten waren allen smakelijk. Goede porties en niet duur. Gezellige ambiance. Aanrader!
Wijtman .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Naar Charlee Brown ging ik voorheen voor de engelse gerechten, heerlijke pie's.
Maar tot mijn verbazing zijn die allemaal van de menukaart verdwenen.
Daardoor is het een van de zovele eethuizen geworden die dan ook nog een veel te hoge prijs vragen voor een beperkte menu kaart. Jammer, ik zal de pie missen.
Mfmgijsberts .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Hier met de AH actie geweest. Moesten goed kijken of het restaurant wel open was. Er stond niets buiten en het restaurant leek leeg. Iedereen zat in het achterste gedeelte bleek later. De ontvangst was prima. Helaas kon je maar kiezen uit 3 voor, 2 hoofd en 2 nagerechten. De bediening was goed. De opmaak van de gerechten was simpel. De smaken waren erg neutraal. Weinig dressing op de sla en Lekkere frieten. De fricandeau had erg weinig smaak. Het stoofpotje, wat in een soepbord werd gepresenteerd, smaakte goed. Het toetje tenslotte, chocolade ijs met chocolade cake ( oh nee, die was op en werd maar waar mouse erbij gedaan, zonder dit te melde). De stukje meloen wat er bijlag moesten we met een lepel proberen te eten. Hij was knoer hard, wat dus niet lukte.
Petra.van.moorsel19767 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Het eten was heerlijk maar we zijn ook niet anders gewend. Personeel ook vriendelijk. Ze zorgden ervor dat we niets tekort kwamen.
Mpvdreek .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Prima gerechten met voldoende diversiteit. Goed verzorgd en aandacht aan besteed. De gerechten mogen o.i. wat kleiner van omvang zijn. Goede ontvangst en bediening. Een aanrader die we dan ook uit zullen dragen.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
het was op en top ,zeer goed ,en met het mooie weer lekker in de tuin ,onze avond was geslaagd gr carla en monique en tot de volgende keer x