Charlee Browns Place

Noord Koninginnewal 7 5701 NJ Helmond Nederland Kaart

Over het restaurant Charlee Browns Place

Voor de twijfelaar

Met de parkeerplaats voor op de stoep, de bioscoop en theater van Helmond om de hoek is Charlee Browns place de perfecte plek om je avond te starten. Met de lekkerste steaks, spare-ribs en andere gerechten kun je hier zowel binnen als buiten met lekker weer heerlijk zitten. Ben jij een echte twijfelaar? Neem dan het altijd beschikbare menu 'voor wie niet kiezen kan', een verrassingsmenu met voor ieder wat wils.

Meer informatie over restaurant Charlee Browns Place

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00
- Diner vanaf 16:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
lucie H.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Het eten was lekker de bediening goed alleen een beetje rumoerig maar het was carnaval dussss.
Edith D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Goed verzorgd eten en goede presentatie. Smakelijk+++
Goede bediening!
rockynouwen .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Wij komen voor de 3e keer, vanuit Limburg. Het eten was alle 3 keer goed , lekker en de prijs kwaliteit verhouding is gunstig. Het was de laatste keer wel erg lawaaierig, dit kwam door de carnavalsvierders die ook kwamen eten
Zant .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Ik ben er voor de tweede keer geweest met de AH bon en het was deze keer een groot success
Het eten was erg goed
De eerste keer was het goed, maar deze keer was het beter
Mooie opgemaakte borden en een goede en leuke bediening
Wij gaan er zeker nog evens eten binnenkort
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Wij waren hier de eerste keer. Het betrof de diner-actie van AH. Normaal kost dit diner 26,50 euro. Erg fors als je ziet dat er heel veel met halffabricaten wordt gewerkt. Het was allemaal smakelijk maar gewoon gemiddeld. Dit restaurant zou zich met een vraagprijs van 26,50 euro voor een driegangendiner écht moeten onderscheiden maar dat is niet het geval. Service is goed al wordt er wel verschrikkelijk vaak gevraagd of alles naar wens is. Het ging over de grens. We hebben in de menukaaart zitten kijken maar de prijzen zijn echt aan de hoge kant.
Dolly B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten en werden vriendelijk bediend.
We moesten onze reservering onverwachts naar n kater tijdstip verplaatsen en ook dat was geen probleem, hiervoor was alle begrip
Arnoldie L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We hebben lekker gegeten , en de bediening was goed. Wij gaan regelmatig eten bij charlie brown, en nu was het lekker voordelig. Mooi meegenemen. Tot de volgende keer.
D R.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Vriendelijkheid goed, ambiance goed.
Maar om op kerstavond een gebakken ei als hoofdgerecht te eten vonden wij zo'n domper!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Zeer gezellige inrichting. Vlotte bediening. Lekker eten. De gerechten werden mooi opgediend. Bij het hoofdgerecht was het echter een beetje onhandig om de bijgerechten op je bord te doen. Alles kwam in de saus van het hoofdgerecht terecht. Goede prijs kwaliteit verhouding.
rsteinmann .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Lekker eten in een gezellige omgeving. Heel vriendelijk personeel.
Goed bereikbaar met de auto, groot parkeerterrein aan het einde van de straat.
Ger J.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Wij waren m.n. erg te spreken over de dames en heer die ons hebben bediend.
Ze waren vriendelijk en deskundig. Onze lof hier voor!!.
inad .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Zoals altijd lekker gegeten, porties zijn niet groot maar voor ons voldoende,
Wel jammer dat op de uiensoep geen stokbroodje of beschuitje met gesmolten kaas zit.
Verder alles prima
Heijden.jan V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
De ontvangst was vriendelijk en we hebben heerlijk gegeten alles werd netjes opgediend en het was een gezellige sfeer.
Ook bij het verlaten van het restaurant werd gevraagd of alles naar wens was geweest.
Roel S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Bij het uitserveren van 'Het Lieve Leven' (voorgerecht van geroerbakte fricandeau met rode pesto, AH-menu) lag er een sneetje brood met koud beleg (gekookte fricandeau?) op het bord. Zonder rode pesto. Er werd niets bij gezegd. Dat is teleurstellend en fout. Wij besloten (voor ons eigen plezier) dit niet ter plekke, maar achteraf per email aan de eigenaar/eigenares mee te delen. Daarop hebben wij in het geheel geen reactie gekregen. Dit duidt er volgens ons op, dat het eigen werk en/of de gasten niet bijzonder serieus wordt genomen. Zo'n forse uitglijder kan onze avond misschien niet bederven, maar is beslist geen goede reclame.
JaapSnaar .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Charlie Brown is en blijft een goed restaurant, ben er al meer wezen eten en het Albert Heijn menu is ook uitstekend.
Ok
put6 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Prima eten en gezellig personeel een echte aanrader
Wij gaan hier zeker vaker eten.
Het enige wat wij jammer vonden was dat we Snoopy, het maatje van Charly, nergens konden vinden
Annie V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Eten was erg goed personeel was zeer vriendelijk een aanrader om er weer een keer te gaan eten en dat gaan we zeker weer een keer doen
Colinda H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Wij hebben met z'n viertjes heerlijk gegeten en het is een hartstikke gezellig restaurant met een leuke ongedwongen bediening,zeker een aanrader
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Een gezellig restaurant met lekkere gerechten, en we komen zeker terug.
Fijne bediening.
Niet opdringerig.
Leuke inrichting.
marja125 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heel vriendelijk personeel, goed gevarieerde keuze in voor-, hoofd-, en nagerecht. De gerechten zijn goed klaargemaakt, ( mijn biefstuk was goed medium gebakken), maar wel degelijk geserveerd. Heel toegankelijk restaurant voor iedereen.