Meer informatie over restaurant Charelli

Service7,5/10
Decor7,9/10
Nvaneekelen . 1e beoordeling (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wederom heerlijk gegeten; sfeer is en blijft prima in dit restaurant. Samen met het vriendelijke personeel van Charelli blijft dit voor mij het meest favoriete restaurant van Breda en omstreken.
Petervandertuin . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Lekker diner in mooie zomerse tuin. Heerlijk gegeten, goede bediening en een mooie ambiance. De coquilles waren echt tongstrelend!!
Hari2 . Fijnproever (8 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Ik had een tafel gevraagd in de binnentuin en er stond idd een mooie tafel onder de grote boom voor ons klaar. Wij moesten zelf vragen om de kaart en kozen alle drie voor het menu. als voorgerecht hadden mijn zoon en ik de vissoep en mijn schoondochter de carpaccio. Daarna alle drie hetzelfde hoofdgerecht, nl ribeye van kalfsvlees. Als toetje ook gelijke keuze, nl citroencrumble met hangop. Het eten was van uitstekende kwaliteit en ook de Spaanse Rioja was lekker vol van smaak. Helaas duurde de tijd tussen de gangen naar onze mening te lang ondanks dat er redelijk wat personeel rond liep. Waren overigens wel vriendelijk.
Toch reden om nog eens terug te gaan naar Charelli.
D_de_ceuster . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Voor mijn moeder haar verjaardag hier gaan eten. Het was gelukkig lekker weer, waardoor we lekker in de tuin konden zitten.

Het eten was heerlijk en voldoende. Daarnaast was de bediening ook nog vriendelijk. Kortom een aanrader.
Dennis O. 1e beoordeling (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Wij zijn vrijdag 5 aug 2016 met 4p gaan eten bij Charelli. We moesten zelf na lang wachten vragen of we iets te drinken konden bestellen en later op de avond steeds weer moeten vragen of we nog wat te drinken mochten bestellen. We zaten heerlijk buiten in de tuin en dat ziet er heel sfeervol uit. Toen het frisser werd, moesten we zelf vragen of ze misschien dekentjes hadden. Die hadden ze en dat was erg prettig. Zo konden we buiten blijven zitten.
Het eten was echt heerlijk! Service mag wat meer alert zijn. Als mensen gezellig zitten te praten betekent dat niet dat ze geen drinken wensen.
Theo_T . 1e beoordeling (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Heerlijke lunch in de tuin- alsof je op vakantie bent. De club Charelli sandwich met speltbrood was vers en goed klaargemaakt, bediening vriendelijk en professioneel.
Esther449 . 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Attente bediening, prima eten, geweldige locatie, goed parkeren. En......op maandag geopend! Het was prachtig weer, en dan is het genieten in hun stadstuin!
Yvonne H. 1e beoordeling (1 recensie) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Gisteren bij Charelli gegeten, met 12 personen. Omdat we met "een grote groep" waren helaas alleen keuze uit menukaart. Bestelde geitenkaas salade, kreeg carpaccio rode biet met 7 kruimels geitenkaas. Heb hier wat van gezegd antwoord was Dit is de geitenkaas salade. Hoofdgerecht was Pasta met kip. Jammer was ook slecht enorme berg pasta heel weinig kip. Geen nagerecht.
Bediening liet veel te wensen over. Charelli kan niet omgaan met groepen van meer dan 4 personen.
S.teeuwen17 . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
voor-, hoofd- en nagerecht waren heerlijk. De bediening was top! Leuke ambiance voor een gezellig avondje uit met vrienden!
Sandydamenschrover . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Vooral de voorgerechten waren heel lekker en mooi opgemaakt. Ik had gegratineerde oesters en mijn man de coquilles met para negra. Het hoofdgerecht was heerlijk maar miste dan in verhouding tot het voorgerecht wat aankleding. Simpele opmaak maar verder perfecte garing. Nagerecht kaasplanken gedeeld. Was weer wel heel mooi opgemaakt. Koffie voor mijn man was heel leuk met extra chocodip. We hebben genoten. Ook van de lekkere wijn en aardige bediening.
Nicolebakker . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
gereserveerd via Iens, snelle bevestiging. Bediening is heel correct, gezellige sfeer en het eten was prima, voor herhaling vatbaar!
Ansrasenberg . 1e beoordeling (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
De lunch was geweldig, kon niet beter!!! Alles smaakte heerlijk! (lunch 12 uurtje)
Ik zou het bij iedereen aanraden.
Het brood was heerlijk knapperig, de tonyn voortreffelijk, alles zag er perfect uit!!
Geen op of aanmerkingen!
Myriamalbert . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Prijs kwaliteit was prima, zitcomfort ook prima en uitstekende bediening.
Als we heel kritisch zijn mag er een soort groente en een andere soort aardappel bereiding worden toegevoegd aan de hoofdmaaltijd
Han-the-man . 1e beoordeling (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken, en lekker gekletst op het terras. Bovendien een adequate en zeer enthousiaste bediening. Fantastische entourage!
Karinchristophersen . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Mooie diverse kaart. Erg lekkere en goed uitgevoerde gerechten. Zowel binnen als buiten een eigentijdse en sfeervolle inrichting en tot slot ook een heel attente en vriendelijke bediening. Kortom een heerlijke etentje als bekroning van een feestelijke dag.
Brigitte O. Gastronoom (68 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Ik kwam hier voor een zakenlunch. Interieur doet een beetje donker aan, maar wel gezellig en stijlvol aangekleed. Vlotte, attente bediening. Ik bestelde de caesar salade, die prima was. Genoeg verse ingredienten, de kip goed mals, de spekjes heerlijk krokant. Kwam met voldoende brood en boter. Verse sappen en koffie zijn prima.
Lucas U. Gastronoom (26 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Op aanraden van mijn broer hebben we hier gelunched. We namen beide een salade (nicoise met gegrilde tonijn c.q. gebakken geitenkaas). Beide waren erg lekker, voor diner komen we zeker terug. We kregen er ook nog lekkerre broodjes bij. Jammer van de dame in de bediening. Ze had haar dag niet hoop ik maar, want als ze dit dagelijks doet dan gaat dat klanten kosten... Het duurde al erg lang voordat ze de bestelling kwam opnemen. Toen we de salades kregen zij ze dat ze de broodjes ging halen. Na 20 minuten te hebben gewacht ben ik ze zelf maar gaan halen en ook drankjes, misschien snapte ze niet dat de cappuccino vooraf niet bedoeld was als begeleider. De eigenaar heeft overigens op een nette en kordate manier de zaken rechtgezet.
Alejandro-Carajillo . Bourgondiër (2 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
De start verliep moeizaam. Twee weken geleden hadden we online gereserveerd met de vraag om een gezellig tafeltje. Bij binnenkomst kregen we een tafel in de hoek bij de deur. Jammer dat er geen rekening is gehouden met ons verzoek. Na wat aandringen kregen we uiteindelijk een andere tafel. Het eten was prima, net als de sfeer. Het is dat we verder geen haast hadden, maar het eten liet lang op zich wachten. De kwaliteit van het eten maakte dat overigens meer dan goed. Misschien een punt ter verbetering. Voer een vraag meteen uit wanneer je dat toezegt en laat een gast niet twee keer om borden of drank vragen.
Hester M. 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Gisteren overheerlijk gegeten bij Charelli. De binnentuin was open, en dat was echt fantastisch! Het voelde een beetje alsof we op vakantie waren in Italië. Goede sfeer, lekker muziekje op de achtergrond, mooi gedekte tafeltjes. Wij hebben gekozen voor het 3-gangen keuzemenu. Ik had de carpaccio van bier met geitenkaas en pancetta: in één woord HEERLIJK! Als hoofdgerecht de twee biefstukjes. Ook hier flink van genoten. De desserts waren wel echt een kerst op de taart; vooral de panna cotta was om je vingers bij af te likken. Tot slot nog een lekker kopje cappuccino gehad, met daarbij een soesje en chocoladesaus. Super leuk detail! Wij hebben echt genoten en zouden hier zeker nogmaals terugkomen, vooral nu met het lekkere weer, zodat we weer in die mooie tuin kunnen zitten :-). Bediening was ook helemaal in orde. Beleefd, niet opdringerig en professioneel. Ik vind Charelli echt een meerwaarde in Breda!
Agnes1956 . 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Heerlijk geluncht met een vriendin in de tuin. De salades waren erg smaakvol en mooi gepresenteerd. De bediening was correct en vriendelijk. We hebben niet lang op onze gerechten hoeven wachten. De tuin is met de verschillende niveaus niet goed toegankelijk voor gasten met een lichamelijke beperking.