Charelli

Maandag t/m Zondag

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
Ernst-Jan M.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Prima gerechten en lekker voor een schappelijke prijs. Bediening is goed.
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Trendy, smaakvol en rustig ingericht restaurant. Oog en tongstrelende gerechten, zeker geen doorsnee kaart maar wel toegankelijk. Vlees, vis en zeer goede vega gerechten. Voor ieder wat wils; De vongole bijvoorbeeld als voorgerecht, en een zeer smaakvolle curry met kip als hoofdgerecht of n zalige tournedos met keuze uit verschillende sauzen. De merenge chocotaart als dessert een ongelooflijke topper. Een cafe Charelli toe. Met zijn zessen allemaal in geen tijden zo smaakvol gegeten. Genoeg keuze in wijnen en geen overlast van pratende andere gasten. Lieve rustige mooie dames die je precies goed bedienen. Echt n topper
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heerlijk gegeten, kaart is goed gevarieerd. Prettige ambiance zowel binnen als buiten, vriendelijke losse bediening. Het feit dat we door fileleed wat te laat kwamen was geen probleem.
dejong.mesch D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijk gegeten in de tuin met vrienden. We zijn hier al eerder geweest en net zoals altijd was het eten prima. Gevarieerde kaart. Fijne nette bediening. Gaan hier zeker terug.
Helmi I.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Prettig restaurant, lekker gegeten, fijne sfeer. Binnen oogt sfeervol, buiten vind ik dat wat minder, mogelijk ook door uitzicht opzet tafeltjes. Bediening vriendelijk en gastvrij
Annemieke K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk genoten van een lekkere lunch in de tuin!!!
ecvanpoppel1 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
De bediening was uitstekend. Heel vriendelijk en ter zake kundig.
We hebben heerlijk gegeten, buiten in de rustige tuin. Weet niet hoe het binnen is met het geluidsniveau als het restaurant vol is.
maakplaats .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Voortreffelijk restaurant; prachtige en heerlijke gerechten. Attente en gastvrije bediening. Prima sfeer. Wat wil je nog meer?
Lisette L.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Complimenten voor de bediening, heel vriendelijk!! Wij hebben heerlijk gegeten, de ribeye is aan te bevelen!!

Inrichting is warm en informeel.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Van tevoren gereserveerd, werden duidelijk ( niet) meer verwacht voor onze high tea. Ontvangst uiterst onvriendelijk. Nergens een gedekte tafel voor onze high tea zichtbaar
Men ging met mij de discussie omdat we vijf minuten te laat waren, zeer slecht, ben niet dom wist dit zelf ook. Moesten maar aan een grote tafel in het midden gaan zitten ( 12 pers) wij waren met vijf gaf aan dat ik dit niet wilde, te ongezellig. Uiteindelijk zelf tafel gekozen met volop vuile vaat. men liet ons daar minuten lang zitten om afscheid te nemen van andere gasten. Wat een gezellig uitje had moeten zijn werd een onprettige aangelegenheid, voor ons alle vijf geen Chanelli meer, nooit meer!
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Ondanks reservering werden wij duidelijk niet ( meer) verwacht voor onze high tea. Nergens een tafel gedekt en de ontvangt was uiterst onvriendelijk. We waren een paar minuten te laat ging men een discussie met mij aan over dit feit! Ik ben klant en niet dom wist ook dat we 5 minuten te laat waren! Moesten maar aan een tafel plaatsnemen die hun uit kwam, wilde wij niet. Uiteindelijk eigen tafel gekozen lieten men ons minuten lang met vuile vaat aan tafel zitten om uitgebreid gedag te zeggen te andere klanten. de onvriendelijkheid tijdens de ontvangst maakte dat iets wat gezellig had moeten zijn tot iets wat onprettig ging voelen. Voor ons alle vijf geen Chanelli, nooit meer!!!!!
Nadine U.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Enorm vriendelijke en behulpzame bediening en uitstekend eten! Ook een gezellige sfeer en mooie inrichting.

Kom hier zeker heel graag nog een keer (of meer) terug.
P D.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
heerlijk gegeten. Geen standaard kaart dus verrassend anders! Zeker aanrader. Wij gaan terug. Ook vegetarische mogelijkheden.
adebeen1 .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Lunch was gevarieerd en goed verzorgd.Het 12 uurtje vis was weer eens wat anders dan boterham met kroket.rustige muziek op de achtergrond. Zeer aan te raden
Els V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Geef een eerlijke recntie het was de helft minder als een paasweken daar voor moest bv oom water voor de thee vragen het leek wel of iedereen met zich zelf bezig was ipv met de klant
sylvia R.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Prima gelegenheid, alleen jammer dat er geen jonge jenever was.
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Leuk ingericht. Maar een omelet-bol gewikkeld in zalm is toch niet hetzelfde als mijn bestelde roerei. Carpaccio met dikke roomboter en verlepte rucola gedrenkt in dressing; ook niet helemaal wat het zijn moet. Dit kun je overigens beter niet aangeven bij de bediening, als je een discussie wil voorkomen.
Frank L.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Uitgebreide menukaart met leuke gerechten die ook nog eens prima smaken. Gezellige sfeer en erg vriendelijke bediening!!
Job D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heel lekker gegeten, vooral de burratta als voorgerecht is echt een aanrader! Ikzelf had het 3 gangen menu wat ook zeker waard is voor het geld!
Carl M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Prima gegeten, we hebben het menu genomen. leuke sfeer, vlotte en vriendelijke bediening, akoestiek goed, niet te rumoerig.