Charelli

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag

Carl M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Prima gegeten, we hebben het menu genomen. leuke sfeer, vlotte en vriendelijke bediening, akoestiek goed, niet te rumoerig.
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Vlotte en nette bediening, geen lange wachttijden.
Het eten zag er goed verzorgd uit.
4 verschillende gerechten, allemaal prima.
Er werd tegemoet gekomen aan speciale wensen.
Lico C.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Zeer goed en erg lekker. Door de week heerlijk relaxt en heerlijk menu. Het teruggaan en geld meer dan waard. Aanrader. Erg fijne service en eten waar aandacht en zorg aan besteed is. Gaan zeker een keer terug
Chielbert A.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Op zaterdag 08/10 was het erg druk en omdat er een groep aangeschoten jongens (mannen) naast onze tafel plaats namen, werden wij door het personeel een andere (rustigere) plaats toegewezen. Een heel vriendelijk gebaar, wat gevolgd werd door de koffie die wij op het laatst gebruikten aan ons ter vergoeding door het huis geschonken. Alles bij elkaar een zéér aangenaam verblijf met fantastische bediening en prima menu!
In elk geval voor herhaling zeer aanbevolen. C. Antonissen.
Nvaneekelen .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wederom heerlijk gegeten; sfeer is en blijft prima in dit restaurant. Samen met het vriendelijke personeel van Charelli blijft dit voor mij het meest favoriete restaurant van Breda en omstreken.
Petervandertuin .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Lekker diner in mooie zomerse tuin. Heerlijk gegeten, goede bediening en een mooie ambiance. De coquilles waren echt tongstrelend!!
Hari2 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Ik had een tafel gevraagd in de binnentuin en er stond idd een mooie tafel onder de grote boom voor ons klaar. Wij moesten zelf vragen om de kaart en kozen alle drie voor het menu. als voorgerecht hadden mijn zoon en ik de vissoep en mijn schoondochter de carpaccio. Daarna alle drie hetzelfde hoofdgerecht, nl ribeye van kalfsvlees. Als toetje ook gelijke keuze, nl citroencrumble met hangop. Het eten was van uitstekende kwaliteit en ook de Spaanse Rioja was lekker vol van smaak. Helaas duurde de tijd tussen de gangen naar onze mening te lang ondanks dat er redelijk wat personeel rond liep. Waren overigens wel vriendelijk.
Toch reden om nog eens terug te gaan naar Charelli.
D_de_ceuster .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Voor mijn moeder haar verjaardag hier gaan eten. Het was gelukkig lekker weer, waardoor we lekker in de tuin konden zitten.

Het eten was heerlijk en voldoende. Daarnaast was de bediening ook nog vriendelijk. Kortom een aanrader.
Dennis O.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Wij zijn vrijdag 5 aug 2016 met 4p gaan eten bij Charelli. We moesten zelf na lang wachten vragen of we iets te drinken konden bestellen en later op de avond steeds weer moeten vragen of we nog wat te drinken mochten bestellen. We zaten heerlijk buiten in de tuin en dat ziet er heel sfeervol uit. Toen het frisser werd, moesten we zelf vragen of ze misschien dekentjes hadden. Die hadden ze en dat was erg prettig. Zo konden we buiten blijven zitten.
Het eten was echt heerlijk! Service mag wat meer alert zijn. Als mensen gezellig zitten te praten betekent dat niet dat ze geen drinken wensen.
Theo_T .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Heerlijke lunch in de tuin- alsof je op vakantie bent. De club Charelli sandwich met speltbrood was vers en goed klaargemaakt, bediening vriendelijk en professioneel.
Stephan B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Wij hadden 3 gangenmenu, vooraf tartaar van zalm, was goed. Als hoofdgerecht Pasta met Kip, lekker maar machtig en beetje veel. Het toetje van Hangop met crumble was perfect. Bediening was netjes.
Esther449 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Attente bediening, prima eten, geweldige locatie, goed parkeren. En......op maandag geopend! Het was prachtig weer, en dan is het genieten in hun stadstuin!
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Gisteren bij Charelli gegeten, met 12 personen. Omdat we met "een grote groep" waren helaas alleen keuze uit menukaart. Bestelde geitenkaas salade, kreeg carpaccio rode biet met 7 kruimels geitenkaas. Heb hier wat van gezegd antwoord was Dit is de geitenkaas salade. Hoofdgerecht was Pasta met kip. Jammer was ook slecht enorme berg pasta heel weinig kip. Geen nagerecht.
Bediening liet veel te wensen over. Charelli kan niet omgaan met groepen van meer dan 4 personen.
S.teeuwen17 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
voor-, hoofd- en nagerecht waren heerlijk. De bediening was top! Leuke ambiance voor een gezellig avondje uit met vrienden!
Sandydamenschrover .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Vooral de voorgerechten waren heel lekker en mooi opgemaakt. Ik had gegratineerde oesters en mijn man de coquilles met para negra. Het hoofdgerecht was heerlijk maar miste dan in verhouding tot het voorgerecht wat aankleding. Simpele opmaak maar verder perfecte garing. Nagerecht kaasplanken gedeeld. Was weer wel heel mooi opgemaakt. Koffie voor mijn man was heel leuk met extra chocodip. We hebben genoten. Ook van de lekkere wijn en aardige bediening.
Nicolebakker .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
gereserveerd via Iens, snelle bevestiging. Bediening is heel correct, gezellige sfeer en het eten was prima, voor herhaling vatbaar!
Arthur O.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Een vol restaurant, hoewel je daar geen last van hebt als je in gesprek bent met je tafelgenoten. Voor-, hoofd- en nagerecht genomen. De warme geitenkaas werd geserveerd met een frisse salade. Tonijn was lekker en ook goed van formaat, werd geserveerd met wat wasabisauzen. Het nagerecht was mooi opgemaakt, maar sober van smaak voor en dame blanche. Over het algemeen is het goed eten bij Charelli en een prettige sfeer.
Ansrasenberg .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
De lunch was geweldig, kon niet beter!!! Alles smaakte heerlijk! (lunch 12 uurtje)
Ik zou het bij iedereen aanraden.
Het brood was heerlijk knapperig, de tonyn voortreffelijk, alles zag er perfect uit!!
Geen op of aanmerkingen!
Myriamalbert .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Prijs kwaliteit was prima, zitcomfort ook prima en uitstekende bediening.
Als we heel kritisch zijn mag er een soort groente en een andere soort aardappel bereiding worden toegevoegd aan de hoofdmaaltijd
Han-the-man .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken, en lekker gekletst op het terras. Bovendien een adequate en zeer enthousiaste bediening. Fantastische entourage!