Charelli

Annemieke K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
ecvanpoppel1 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
De bediening was uitstekend. Heel vriendelijk en ter zake kundig.
We hebben heerlijk gegeten, buiten in de rustige tuin. Weet niet hoe het binnen is met het geluidsniveau als het restaurant vol is.
maakplaats .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Voortreffelijk restaurant; prachtige en heerlijke gerechten. Attente en gastvrije bediening. Prima sfeer. Wat wil je nog meer?
Lisette L.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Complimenten voor de bediening, heel vriendelijk!! Wij hebben heerlijk gegeten, de ribeye is aan te bevelen!!

Inrichting is warm en informeel.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Van tevoren gereserveerd, werden duidelijk ( niet) meer verwacht voor onze high tea. Ontvangst uiterst onvriendelijk. Nergens een gedekte tafel voor onze high tea zichtbaar
Men ging met mij de discussie omdat we vijf minuten te laat waren, zeer slecht, ben niet dom wist dit zelf ook. Moesten maar aan een grote tafel in het midden gaan zitten ( 12 pers) wij waren met vijf gaf aan dat ik dit niet wilde, te ongezellig. Uiteindelijk zelf tafel gekozen met volop vuile vaat. men liet ons daar minuten lang zitten om afscheid te nemen van andere gasten. Wat een gezellig uitje had moeten zijn werd een onprettige aangelegenheid, voor ons alle vijf geen Chanelli meer, nooit meer!
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Ondanks reservering werden wij duidelijk niet ( meer) verwacht voor onze high tea. Nergens een tafel gedekt en de ontvangt was uiterst onvriendelijk. We waren een paar minuten te laat ging men een discussie met mij aan over dit feit! Ik ben klant en niet dom wist ook dat we 5 minuten te laat waren! Moesten maar aan een tafel plaatsnemen die hun uit kwam, wilde wij niet. Uiteindelijk eigen tafel gekozen lieten men ons minuten lang met vuile vaat aan tafel zitten om uitgebreid gedag te zeggen te andere klanten. de onvriendelijkheid tijdens de ontvangst maakte dat iets wat gezellig had moeten zijn tot iets wat onprettig ging voelen. Voor ons alle vijf geen Chanelli, nooit meer!!!!!
Nadine U.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Enorm vriendelijke en behulpzame bediening en uitstekend eten! Ook een gezellige sfeer en mooie inrichting.

Kom hier zeker heel graag nog een keer (of meer) terug.
P D.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
heerlijk gegeten. Geen standaard kaart dus verrassend anders! Zeker aanrader. Wij gaan terug. Ook vegetarische mogelijkheden.
adebeen1 .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Lunch was gevarieerd en goed verzorgd.Het 12 uurtje vis was weer eens wat anders dan boterham met kroket.rustige muziek op de achtergrond. Zeer aan te raden
Els V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Geef een eerlijke recntie het was de helft minder als een paasweken daar voor moest bv oom water voor de thee vragen het leek wel of iedereen met zich zelf bezig was ipv met de klant
sylvia R.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Prima gelegenheid, alleen jammer dat er geen jonge jenever was.
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Leuk ingericht. Maar een omelet-bol gewikkeld in zalm is toch niet hetzelfde als mijn bestelde roerei. Carpaccio met dikke roomboter en verlepte rucola gedrenkt in dressing; ook niet helemaal wat het zijn moet. Dit kun je overigens beter niet aangeven bij de bediening, als je een discussie wil voorkomen.
Frank L.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Uitgebreide menukaart met leuke gerechten die ook nog eens prima smaken. Gezellige sfeer en erg vriendelijke bediening!!
Job D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heel lekker gegeten, vooral de burratta als voorgerecht is echt een aanrader! Ikzelf had het 3 gangen menu wat ook zeker waard is voor het geld!
Carl M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Prima gegeten, we hebben het menu genomen. leuke sfeer, vlotte en vriendelijke bediening, akoestiek goed, niet te rumoerig.
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Vlotte en nette bediening, geen lange wachttijden.
Het eten zag er goed verzorgd uit.
4 verschillende gerechten, allemaal prima.
Er werd tegemoet gekomen aan speciale wensen.
Lico C.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Zeer goed en erg lekker. Door de week heerlijk relaxt en heerlijk menu. Het teruggaan en geld meer dan waard. Aanrader. Erg fijne service en eten waar aandacht en zorg aan besteed is. Gaan zeker een keer terug
Chielbert A.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Op zaterdag 08/10 was het erg druk en omdat er een groep aangeschoten jongens (mannen) naast onze tafel plaats namen, werden wij door het personeel een andere (rustigere) plaats toegewezen. Een heel vriendelijk gebaar, wat gevolgd werd door de koffie die wij op het laatst gebruikten aan ons ter vergoeding door het huis geschonken. Alles bij elkaar een zéér aangenaam verblijf met fantastische bediening en prima menu!
In elk geval voor herhaling zeer aanbevolen. C. Antonissen.
nvaneekelen .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wederom heerlijk gegeten; sfeer is en blijft prima in dit restaurant. Samen met het vriendelijke personeel van Charelli blijft dit voor mij het meest favoriete restaurant van Breda en omstreken.
petervandertuin .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Lekker diner in mooie zomerse tuin. Heerlijk gegeten, goede bediening en een mooie ambiance. De coquilles waren echt tongstrelend!!