Charelli

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag

Geert B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Zéér lekker gegeten. Hadden geluk met het weer en konden dan ook buiten op het terras achteraan eten. Bij het vallen vh daglicht kreeg elke tafel een mooi lichtje, echt romantisch !!
Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Erg lekker gegeten bij charelli. Bijzonder smakelijke sashimi / tonijn/zalm vooraf en ribeye als hoofd, passende wijn erbij maakte het helemaal af. Bediening zoals bediening hoort te zijn: klantvriendelijk, oprecht en professioneel. Komen zeker nog een keer terug.
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Jammer dat voor in de tafeltjes erg dicht op Elkaar staan.(Bij het raam )
heerlijk gegeten, bediening???? Prijs/kwaliteit????
Kom hier zeker nog Terug!!!!!
Willemien D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Helaas niet aan gedacht om de vierde persoon die ziek is af te melden voor een gereserveerde high tea en daar toch voor moeten betalen, maar anderzijds werden extra hapjes gebracht voor een vegetarier in ons midden.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Het is een gewoonte geworden, ieder jaar met mijn zus naar Breda en daarna afsluiten met een etentje bij Charelli.
Weer heerlijk gegeten, goede wijn, vriendelijke en professionele bediening en in de binnentuin was het sfeervol tafelen.
Een aanrader!
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Mooie rustige stadstuin, waar we heerlijk hebben zitten dineren. Goede kwaliteit van het eten en lekkere bijpassende wijn op.
Carmen R.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een zeer sfeervolle terrastuin van het restaurant. Goede, vriendelijke bediening
Joleen B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijke plek om een feestelijk etentje te hebben! We zijn verwend door de heerlijke lunch, aardige competente bediening, die er op het juiste moment waren! Prachtige tuin! Echt een aanrader!
JacoUitBreda .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Gewoon weer goed. Alleen (maar dat gebeurt elders toch ook nog te vaak) medium rare (saignant) bestellen, betekent vaak al behoorlijk doorbakken. Alleen kern nog wat roze. Maar heeft de pret zeker niet mogen drukken. Super fijne, vrolijke en (gepast) informele bediening en heerlijke tijd gehad in de prettige tuin!
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Gisteren met drie personen uiteten geweest bij Charelli. Aangegeven dat één persoon een glutenvrij dieet heeft in verband met coeliaki. Dit bleek totaal geen probleem. Vooraf waren er glutenvrije broodjes. Alles mocht er van de menukaart gekozen worden waarna de kok zelf keek wat de mogelijkheden waren. De volgende dag nergens last van gehad en het eten was heerlijk. Hier komen we zeker nog eens terug!
Ernst-Jan M.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Prima gerechten en lekker voor een schappelijke prijs. Bediening is goed.
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Trendy, smaakvol en rustig ingericht restaurant. Oog en tongstrelende gerechten, zeker geen doorsnee kaart maar wel toegankelijk. Vlees, vis en zeer goede vega gerechten. Voor ieder wat wils; De vongole bijvoorbeeld als voorgerecht, en een zeer smaakvolle curry met kip als hoofdgerecht of n zalige tournedos met keuze uit verschillende sauzen. De merenge chocotaart als dessert een ongelooflijke topper. Een cafe Charelli toe. Met zijn zessen allemaal in geen tijden zo smaakvol gegeten. Genoeg keuze in wijnen en geen overlast van pratende andere gasten. Lieve rustige mooie dames die je precies goed bedienen. Echt n topper
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heerlijk gegeten, kaart is goed gevarieerd. Prettige ambiance zowel binnen als buiten, vriendelijke losse bediening. Het feit dat we door fileleed wat te laat kwamen was geen probleem.
dejong.mesch D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijk gegeten in de tuin met vrienden. We zijn hier al eerder geweest en net zoals altijd was het eten prima. Gevarieerde kaart. Fijne nette bediening. Gaan hier zeker terug.
Helmi I.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Prettig restaurant, lekker gegeten, fijne sfeer. Binnen oogt sfeervol, buiten vind ik dat wat minder, mogelijk ook door uitzicht opzet tafeltjes. Bediening vriendelijk en gastvrij
Annemieke K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk genoten van een lekkere lunch in de tuin!!!
ecvanpoppel1 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
De bediening was uitstekend. Heel vriendelijk en ter zake kundig.
We hebben heerlijk gegeten, buiten in de rustige tuin. Weet niet hoe het binnen is met het geluidsniveau als het restaurant vol is.
maakplaats .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Voortreffelijk restaurant; prachtige en heerlijke gerechten. Attente en gastvrije bediening. Prima sfeer. Wat wil je nog meer?
Lisette L.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Complimenten voor de bediening, heel vriendelijk!! Wij hebben heerlijk gegeten, de ribeye is aan te bevelen!!

Inrichting is warm en informeel.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Van tevoren gereserveerd, werden duidelijk ( niet) meer verwacht voor onze high tea. Ontvangst uiterst onvriendelijk. Nergens een gedekte tafel voor onze high tea zichtbaar
Men ging met mij de discussie omdat we vijf minuten te laat waren, zeer slecht, ben niet dom wist dit zelf ook. Moesten maar aan een grote tafel in het midden gaan zitten ( 12 pers) wij waren met vijf gaf aan dat ik dit niet wilde, te ongezellig. Uiteindelijk zelf tafel gekozen met volop vuile vaat. men liet ons daar minuten lang zitten om afscheid te nemen van andere gasten. Wat een gezellig uitje had moeten zijn werd een onprettige aangelegenheid, voor ons alle vijf geen Chanelli meer, nooit meer!