Chang Thai

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Marcel O.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Zeer aardige bediening en erg goed Thais eten. De eend was goed, de hele dorade met knoflook en peper geweldig, krokant, pittig en zelfs het vegetarische gerecht was prima. De voorgerechten waren ook lekker. Echt de moeite waard om even het centrum uit te lopen. Jammer dat de bioscoop er tegenover al jaren dicht is, anders had je een totaalpakket op de Leenderweg!
robbg .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Met z'n tweeën gegeten op zaterdagavond. Niet erg druk, maar dat is onbegrijpelijk want het eten en de bediening zijn erg goed. De kokossoep heeft een heerlijke balans tussen zoet en pittig. De kip met cashewnoten is heerlijk gekruid en de bief in rode curry heb ik zelden zo mals gegeten. Aanrader!
Karen D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2014
Ik was op doorreis en ben afgegaan op de recensies van diverse restaurants, die van Chang Thai waren heel lovend en terecht, het eten was voortreffelijk. Voldoende keus in variatie op scherpte van de gerechten dus voor iedereen een passend gerecht te krijgen.
De bediening was heel vriendelijk, het restaurant enigszins gedateerd maar niet ongezellig.
Beslist een aanrader!
Lotte A.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2012
Hier afgelopen maand gegeten. Gezellige plek, erg vriendelijke bediening. Het eten was heerlijk, maar we misten wel een klein beetje pit. De gerechten die als erg pittig werden bestempeld op de kaart waren absoluut niet pikant. Omdat het verder wel erg smaakvol was, maakte dat niet uit. Prima plek al met al. Een klein minpuntje: er wordt gerookt in de hal, als de deur openging, dan kwam de rooklucht het restaurant binnen. Verder prima restaurant!
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2012
Op een onverwachte plaats een pareltje: sfeervol restaurant, goede gerechten hoewel wat aan de prijs. Kan niet zeggen of het inderdaad authentiek smaakt, maar het is uitstekend genoeg. Deskundige en vriendelijke bediening.