CHANG-I

Meer informatie over restaurant CHANG-I

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
9,2

Jouw recensie over het restaurant CHANG-I

Renske B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Ik ben inmiddels de tel kwijt van alle keren dat we hier hebben gegeten! Het is niet goedkoop, maar we zijn gelukkig weer niet teleurgesteld in de kwaliteit van het eten en de bediening!
Rosemary S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk gegeten bij Chang-I in een gezellige ambiance. Bediening attent en op de achtergrond. Kwaliteit van de gerechten zeer goed. Het is altijd een feest om bij Chang I te gaan eten.
Marian B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Via Tripadvisor dit restaurant uitgezocht. Toppertje: hier komen we terug. Bijzonder vriendelijke ontvangst; je voelt je zeer welkom. Ivm concertbezoek drie gerechten gegeten: dimsum, salade met softshellcrab en zeebaars risotto. Alles verrukkelijk.
Gertjan L.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Heerlijk eten. Perfecte bediening. We moesten eten in één uur in verband met een voorstelling die avond, hetgeen feilloos werd geregeld.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Wij hadden op dezelfde dag gereserveerd en wellicht dat wij daardoor geen optimale tafel kregen. En de voorzaal werd helaas niet gebruikt.
Lars V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Helemaal top. Heerlijk gegeten en uitstekende service. Dit wordt ons vaste adresje voordat we naar het Concertgebouw gaan.
Jonna Bo L.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Het eten was heerlijk. Soms was de balans niet helemaal perfect, maar de sfeer maakte dat goed. We kregen wel verschillende adviezen over wijn bij de gerechten; de ene ober zei dat er geen wijn bij ons gerecht paste en de ander wel. Ik ben niet omver geblazen met het eten, maar ik heb wel erg genoten. Het toetje was wel heel westers, wat ik jammer vond.
Joop S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Gewoon een fantastische gelegenheid; attente bediening; mooie wijnkaart; 4 gangen Chef's diner van hoog culinair niveau; absolute aanrader; het geheel qua tempo was afgestemd op concertbezoek
Markus M.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Fantastic!
R d S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Top avond
P.W. T.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Uitstekend restaurant, moderne chinese/oostasiatische keuken.
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Heerlijk eten. Het was bij ons Franse keuken met een oosterse twist, maar dat hangt ook af van de gerechten die je kiest. Ik had de coquilles, de chateaubriand en de crème brulee. Vriendelijke en correcte service. Aanrader
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
hoog culinair peil
Calijn R.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Voor het concert hier gegeten. Dit keer was de organisatie van de bediening en de keuken niet helemaal zoals we het gewend zijn. Daarnaast lijkt het wel of er steeds meer tafeltjes bijgeplaatst worden, zo dicht zit je tegenwoordig op elkaar. Maar het eten is echt heel erg goed. De rekening is ook fors, maar de smaken maken het helemaal goed. Wel vind ik dat je met zulke prijzen, best een beetje salade erbij kunt serveren, in plaats van als extra bijgerecht op de kaart zetten.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Een aangename sfeer, heerlijk eten, een goede vriendelijke professionele bediening en dat direct naast het Concertgebouw, wat wil je nog meer? Wij komen hier zeker nog eens.
Jacco B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Voor de heerlijke Wagyu dumplings mag je mij altijd wakker maken. Alleen daarom al is het voor mij altijd de reis waard naar Chang-I. Vanavond weer heerlijk gegeten. Heerlijke wijn, uitstekend personeel en fijne atmosfeer. Volgende keer weer!
Oetelmans R.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Het eten was heerlijk , doch voor mij te kleine porties.
Ik ben een grote eter, en ik heb dit ook doorgegeven.
Thuis gekomen heb ik na ongeveer 1 1/2 uur 8 bitterballen van Dobben in de airfryer warm gemaakt en opgegeten.
Daarna nog een aantal stukken chocolade.
Dit ondanks een 4 gangen-menu.
Ook een heel vriendelijke bediening.
Rachida R.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
ik was en zeer tevreden, de zoete witte wijn geweldig!!! de bediening was super lief en duidelijk verstaanbaar.
Kortom ook namens mijn collega's we hebben een geweldig avond gehad.
Mvg Rachida Reboe
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Voortreffelijk gegeten tegen zeer acceptabele prijzen in een heerlijke ambiance.
Alexandra S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Keurige bediening, hele bijzondere inrichting (zeer smaakvol voor een ‘Chinees’) en smakelijk eten. Wel duur voor wat je krijgt.