CHANG-I

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Wij waren een beetje verbaasd na ons laatste bezoek. In het verleden hebben wij veel memorabele culinaire momenten in dit restaurant beleeft maar nu waren we niet zo onder de indruk. Er was een versimpelde kaart, een deel van het restaurant was niet toegankelijk, onze ober was zeer onervaren, ze serveerden geen cocktails meer. Al met al was de beleving van een 10 naar een mager 6je gegaan. Het eten was overigens wel voortreffelijk maar ook hier was het simpeler dan we gewend zijn. Hopelijk krijgt dit restaurant weer snel de oude allure want anders zien we het somber in, ook gezien het aantal bezette tafeltjes op een vrijdag avond.
Renske B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Chang-I wordt betiteld als 'Chinees', maar ik vind het meer Aziatisch. Er staan gerechten op de kaart die Thaise, Koreaanse, Japanse en Chinese elementen in zich hebben. Hoe dan ook, het was weer voortreffelijk, zoals altijd. We zijn er al vaker geweest en we worden nooit teleurgesteld. De kaart wisselt ook steeds en dat maakt het elke keer weer nieuw en spannend. Hoewel we naar het concert gingen, kozen we niet voor het Concertmenu, maar aten we geheel à la carte. Desondanks waren we helemaal op tijd klaar en hebben we rustig kunnen eten. De bediening is ook zoals altijd perfect. Het is geen goedkoop restaurant, we waren met voor-, hoofd- en nagerecht + glas wijn
€ 95,= kwijt, maar het eten, de bediening en de inrichting (eindelijk toiletten die passen bij dit restaurant, hoewel de verlichting daar wel helderder mag) maken een etentje in dit restaurant de prijs waard!
George M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Voor concertbezoek een 3-gangen Concertmenu gekozen. Heerlijke gerechten die (niet te) snel vriendelijk werden geserveerd. Was ook voldoende, niet te veel en niet te weinig. Zuid -Afrikaanse wijn per glas is zeer aan te raden.
Waren op tijd de deur uit.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Voorafgaand aan een concert hier gegeten; we kwamen anderhalf uur voor het concert binnen en werden meteen vriendelijk benaderd, waarbij een van de eerste vragen was of we soms naar het concert moesten. We namen het speciale concertmenu. Het begon me een thaise salade van twee grote gamba's met sla en pittige dressing geserveerd in een schaal op een heel dunne 'kroepoek'laag; met net een vleugje vissaus (nampla). Heel geslaagd! Daarna een eveneens thais aandoende visstoofpot in een dunne geurige groene currysaus, iets pittig maar de 'groene boontjes' die ik geleerd heb met groot respect te behandelen waren in dit geval inderdaad knapperige boontjes en geen groene hete pepertjes... Vis heerlijk gegaard, de coquilles hadden een paar seconden langer gemogen. Na weer een passend interval het bijzonder goed gelukte toetje, bestaand uit enkele vruchtjes, een bolletje wasabi-ijs op iets geroosterde amandelschilfers, (zoet en pittig! Heerlijk!) en een creme caramel. Met een kwartier speling stapten we naar buiten. In de jas helpen voorkomend en de bediening was trouwens efficient maar vriendelijk en adequaat. Alleen de WC maakte een nogal geïmproviseerde indruk. Een verbeterpunt.
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Echt heerlijk gegeten, je proeft de versheid van de ingrediënten. Uitstekende en zeer attente bediening. Wij komen terug!
Ariette H.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Het blijft een fijn restaurant met heerlijk eten en is goed ingespeeld op de concertgangers met vriendelijke en vlotte bediening.
Cartry V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Voorheen hadden we meer het gevoel Aziatisch te hebben gegeten. Vind het te veel Europees smaken.
Bij het in de jas helpen, was uw personeel te snel weg om mijn man (86 jr) en mij de deur uit te helpen.
Het zelfde vrouwelijke personeelslid kwam met een vaart het toilet binnenstormen toen ik daar mijn handen aan het wassen was. Kreeg de deur net niet tegen me aan. Beetje slordig
corine_lodeizen L.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Heerlijk eten, sfeervolle inrichting. Als je zin in oosters eten hebt is dit een absolute aanrader.
Ray R.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Zeer verrassend eten, hoog op smaak, attente, casual en toch correcte bediening. Absolute aanrader met mooie prijs-kwaliteit verhouding. Geschikt voor zowel zakelijk als privé.
Charlotte L.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Verrassend en leuk om kwaliteit chinees restaurant te vinden. Zeer goede bediening. Erg vriendelijk en attent. Letten goed op. Snel en niet te aanwezig. Konden goed adviseren over wijn. De kaart zou iets spannender en evt uitgebreider mogen. De gerechten kwamen erg westers en beetje standaard over. Eerder eigenlijk westers met Oosters tintje. Kwaliteit van keuken was goed, maar niet spectaculair. Leuk dat er ook een amuse werd geserveerd.
Ton M.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
We hadden 2 concertmenu's. Vriendelijke ontvangst en vlotte bediening. Eten uitstekend in aangename ambiance voor het concert.
martin86 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Dinsdag 6 december hier weer heerlijk gegeten echter lijkt het erop of de porties kleiner worden! Maar alles is zeer smakelijk in een mooie ambiance en vriendelijke bediening, minpuntje er schijnt maar 1 karaf in het restaurant te zijn die gebruikt wordt voor kraanwater.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
De recensies nieuwe stijl moeten kort en opbouwend zijn. Kort: dat kan. Wat een saaie gerechten; na eerdere teleurstellende ervaringen besloten om het nog 1x te proberen. Opnieuw ontgoochelend. Opbouwend: kan alleen zeer positief zijn over de zeer vriendelijke bediening. Maar de keuken: nee, hier komen we niet meer terug. Waren vroeger zeer enthousiast, wat is er gebeurd met de kok?
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Kwamen aan om 19 uur ter viering verjaardag en men vroeg of wij snel wilden eten ivm met de voorstelling van 20.00/20.30 in het nabijgelegen concert gebouw. Ondanks dat wij aangaven dat dat niet het geval was, kregen wij een tafel achterin tussen verschillende bejaarde stellen die 'een snelle hap' nuttigden voor de voorstelling in het Concertgebouw. Hierdoor was de ruimte waar wij zaten na circa 20 uur bijna leeg en er kwamen ook geen nieuwe gasten meer bij. Buiten de bejaarden, was er een grote groep zeer luidruchtig aanwezig waardoor je elkaar amper kon verstaan. Dit, in combinatie met het middelmatige eten (gezien de prijs), dus voldoende reden om na diverse voorgaande bezoeken niet meer terug te komen en het restaurant ook zeker af te raden.
Daniël M.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
We hadden het verassingsmenu. Was goed verzorgd, maar niet erg lekker. De opmaak was sterrenniveau, maar de smaak was amateuristisch. Het leek net of de kok tijdens onze avond masterchef speelde met heerlijke aziatisch gevulde hertenbiefrolletjes op een rand van zoete aardappel-wortelpuree met yuzu infusie.. Natuurlijk, fusion ten top, maar noch interessant noch smakelijk. Ook het hoofdgerecht -geweldig toebereide heilbot met Thaise kruiden en een garnituur met bieten- was een experiment dat ze niet te vaak moeten herhalen. Toch kan ik dit restaurant iedereen aanraden. De bereiding en opmaak zijn top. Alleen, bij het verassingmenu geef ik voortaan wel aan waar ik niet van houd.
A. S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Een aanrader. Eten, bediening en de warme inrichting is allemaal in balans. De wijnen waren bijzonder en de gerechten kwamen zo nog meer tot hun recht. Wij werden bediend door drie mensen, twee dames en een heer. De dames waren vriendelijk maar niet zo professioneel en kundig als de attente heer, die ons haarfijn aanvoelde. Hier kom ik zeker nog eens terug!
S S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Typische fusion keuken maar dan eentje van zeer hoge kwaliteit zowel qua smaak als keuze als manier van presentatie. Ambiance in het restaurant is gezellig en komt warm over. Enige minpuntje was dat we behoorlijk lang op onze eerste gang hebben gewacht terwijl er toch genoeg personeel rondliep...Hoedanook, dit werd bij de gangen daarna helemaal goedgemaakt.
MGHS H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wederom uitstekend gegeten bij Chang I! Prima service, gerechten van goede kwaliteit, mooi geserveerd in een aangename en rustige omgeving. Houden zo wat ons betreft!
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Fantastische smaken in een prachtige entourage. Wij hadden een 4 gangen menu waar alles in zat. Van sashimi tot Ribeye en van softshellcrab tot pannacotta. Alles smaakt fantastisch en de geschonken wijnen hebben dezelfde klasse. Een topzaak.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016