CHANG-I

Jan V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Kwamen aan om 19 uur ter viering verjaardag en men vroeg of wij snel wilden eten ivm met de voorstelling van 20.00/20.30 in het nabijgelegen concert gebouw. Ondanks dat wij aangaven dat dat niet het geval was, kregen wij een tafel achterin tussen verschillende bejaarde stellen die 'een snelle hap' nuttigden voor de voorstelling in het Concertgebouw. Hierdoor was de ruimte waar wij zaten na circa 20 uur bijna leeg en er kwamen ook geen nieuwe gasten meer bij. Buiten de bejaarden, was er een grote groep zeer luidruchtig aanwezig waardoor je elkaar amper kon verstaan. Dit, in combinatie met het middelmatige eten (gezien de prijs), dus voldoende reden om na diverse voorgaande bezoeken niet meer terug te komen en het restaurant ook zeker af te raden.
Daniël M.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
We hadden het verassingsmenu. Was goed verzorgd, maar niet erg lekker. De opmaak was sterrenniveau, maar de smaak was amateuristisch. Het leek net of de kok tijdens onze avond masterchef speelde met heerlijke aziatisch gevulde hertenbiefrolletjes op een rand van zoete aardappel-wortelpuree met yuzu infusie.. Natuurlijk, fusion ten top, maar noch interessant noch smakelijk. Ook het hoofdgerecht -geweldig toebereide heilbot met Thaise kruiden en een garnituur met bieten- was een experiment dat ze niet te vaak moeten herhalen. Toch kan ik dit restaurant iedereen aanraden. De bereiding en opmaak zijn top. Alleen, bij het verassingmenu geef ik voortaan wel aan waar ik niet van houd.
Anton S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Een aanrader. Eten, bediening en de warme inrichting is allemaal in balans. De wijnen waren bijzonder en de gerechten kwamen zo nog meer tot hun recht. Wij werden bediend door drie mensen, twee dames en een heer. De dames waren vriendelijk maar niet zo professioneel en kundig als de attente heer, die ons haarfijn aanvoelde. Hier kom ik zeker nog eens terug!
Christine S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Typische fusion keuken maar dan eentje van zeer hoge kwaliteit zowel qua smaak als keuze als manier van presentatie. Ambiance in het restaurant is gezellig en komt warm over. Enige minpuntje was dat we behoorlijk lang op onze eerste gang hebben gewacht terwijl er toch genoeg personeel rondliep...Hoedanook, dit werd bij de gangen daarna helemaal goedgemaakt.
MGHS H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wederom uitstekend gegeten bij Chang I! Prima service, gerechten van goede kwaliteit, mooi geserveerd in een aangename en rustige omgeving. Houden zo wat ons betreft!
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Fantastische smaken in een prachtige entourage. Wij hadden een 4 gangen menu waar alles in zat. Van sashimi tot Ribeye en van softshellcrab tot pannacotta. Alles smaakt fantastisch en de geschonken wijnen hebben dezelfde klasse. Een topzaak.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Martien R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Uitstekend en heel origineel eten. Goed op smaak zonder dat sommige smaken overheersten. Prima ambiance met lekkere lounge muziek. Daar kom ik terug!
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Heerlijk gegeten voor een voorstelling in het Concertgebouw. Vriendelijke ontvangst, mooi ingerichte zaak. Bediening erg attent en ze hielden er prima rekening mee dat we op rijd weg moesten. Drie gangen in een goed tempo, niet te snel, en op tijd klaar. Heerlijke gerechten, mooi opgemaakt en goed van smaak.
Erictjho39 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Lam met pindasaus.
Slechte accoustiek in de achterste zaal,plafond is te laag.
Anderen genoten van de visgerechten.
Koffie uitstekend.
Gerda2000 .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Heerlijk genoten van een 3 gangen menu, mooi opgemaakt en goed van smaak.
Bediening was erg attent en behulpzaam, had ook alle tijd om naar je te luisteren.

mooie inrichting, een prima tent om vaker te wezen.
Ken_shiba .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Chang-I is een erg gezellig restaurant
mooie aziatisache twist, lekker goede smaken en mooi opgemaakt
De wijnen (pinot noir) waren uitstekend en goed betaalbaar
leuke avond gehad
Terry O.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
We hadden het Concertgebouwmenu, zeer verrassend en smakelijk, kom graag weer een terug. Enig kritiekpunt is dat het wel wat lawaaierig was maar het zat natuurlijk vol!
Gijs P.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Het eten was uitstekend, smaakvol en niet zwaar. De zeewolf zeer goed bereid. Bediening zeer hoffelijk en voorkomend. De huiswijn was lekker maar wel duur (8euro per glas). De totale prijs was stevig, daarmee een redelijk goede prijs-kwaliteitverhouding maar niet geweldig. In combinatie met concertbezoek is dit een aanrader!
Simon91 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
De bediening was vriendelijk, maar niet zo zorgvuldig. Wij moesten veel moeite doen om de kaart, wijn, koffie te krijgen.
Onze indruk was dat er te weinig personeel was voor het aantal aanwezige gasten. Jammer.
Ton T.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Wij hebben bij Chang-I met 4 personen gegeten en is een aanrader! Zowel voorgerechtjes als hoofdgerecht waren erg smakelijk. Mooi opgediend. Hartelijke bediening.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Dat was genieten van het heerlijke males vlees en dim sum hapjes De huiswijn , een Pinot noir , was boven verwachting.Hier komen we zeker terug.
David B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Op aanraden gegeten bij CHANG-I. Parkeren in de omgeving is erg makkelijk. Ontvangst hartelijk in een mooie ambiance. Mooie wijnkaart en veel keuze. Ook speciaal concertmenu zodat je om 20:00 klaar bent en naar een voorstelling kunt gaan.
Eerst een smaakvolle amuse. Daarna heerlijke dimsum gegeten en de wagyu burgers als voorgerecht. Heel vers en smaakvol. Daarna de ribeye, ook fantastisch.
Ook prijs/kwaliteit dik in orde. Aanrader!
Calijn R.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Voor het concert weer eens bij Chang-I gegeten en ook deze keer weer niet teleurgesteld. Sterker nog, ik droom nog steeds van het heerlijke eten van die avond. We namen vooraf een trio van eend. Ergens in de recensies hieronder had ik gelezen dat dat lekker was. En oh, die was goddelijk!!! Creme brulee van eendelever: delicaat, zacht, beetje zoetig... en dan eendeborst en pangsit met eendebout. Jeetje. Wat een opening. Als hoofd koos ik voor Black Tiger prawns in Sichuan peper saus. Heerlijk pittig, maar niet te. Precies goed, en beetje zoetig. De garnalen zo vers, superlativen... De ober adviseerde er een rode italiaanse wijn bij die vooraf een beetje stroef smaakte. Maar bij het pittige eten kwam deze wijn helemaal tot leven. Mijn disgenoot at zeeduivel met een saus van citrus en gember. Ook hierbij werd een italiaanse wijn geadviseerd. Een mildere Montepulciano, maar ook die klopte precies.

Wij komen terug!