CHANG-I

31-204701700

Meer informatie over restaurant CHANG-I

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant CHANG-I

Jonna Bo L.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Het eten was heerlijk. Soms was de balans niet helemaal perfect, maar de sfeer maakte dat goed. We kregen wel verschillende adviezen over wijn bij de gerechten; de ene ober zei dat er geen wijn bij ons gerecht paste en de ander wel. Ik ben niet omver geblazen met het eten, maar ik heb wel erg genoten. Het toetje was wel heel westers, wat ik jammer vond.
Joop S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Gewoon een fantastische gelegenheid; attente bediening; mooie wijnkaart; 4 gangen Chef's diner van hoog culinair niveau; absolute aanrader; het geheel qua tempo was afgestemd op concertbezoek
Markus M.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Fantastic!
R d S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Top avond
pw T.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Uitstekend restaurant, moderne chinese/oostasiatische keuken.
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Heerlijk eten. Het was bij ons Franse keuken met een oosterse twist, maar dat hangt ook af van de gerechten die je kiest. Ik had de coquilles, de chateaubriand en de crème brulee. Vriendelijke en correcte service. Aanrader
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
hoog culinair peil
Calijn R.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Voor het concert hier gegeten. Dit keer was de organisatie van de bediening en de keuken niet helemaal zoals we het gewend zijn. Daarnaast lijkt het wel of er steeds meer tafeltjes bijgeplaatst worden, zo dicht zit je tegenwoordig op elkaar. Maar het eten is echt heel erg goed. De rekening is ook fors, maar de smaken maken het helemaal goed. Wel vind ik dat je met zulke prijzen, best een beetje salade erbij kunt serveren, in plaats van als extra bijgerecht op de kaart zetten.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Een aangename sfeer, heerlijk eten, een goede vriendelijke professionele bediening en dat direct naast het Concertgebouw, wat wil je nog meer? Wij komen hier zeker nog eens.
Jacco B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Voor de heerlijke Wagyu dumplings mag je mij altijd wakker maken. Alleen daarom al is het voor mij altijd de reis waard naar Chang-I. Vanavond weer heerlijk gegeten. Heerlijke wijn, uitstekend personeel en fijne atmosfeer. Volgende keer weer!
Oetelmans R.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Het eten was heerlijk , doch voor mij te kleine porties.
Ik ben een grote eter, en ik heb dit ook doorgegeven.
Thuis gekomen heb ik na ongeveer 1 1/2 uur 8 bitterballen van Dobben in de airfryer warm gemaakt en opgegeten.
Daarna nog een aantal stukken chocolade.
Dit ondanks een 4 gangen-menu.
Ook een heel vriendelijke bediening.
Rachida R.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
ik was en zeer tevreden, de zoete witte wijn geweldig!!! de bediening was super lief en duidelijk verstaanbaar.
Kortom ook namens mijn collega's we hebben een geweldig avond gehad.
Mvg Rachida Reboe
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Voortreffelijk gegeten tegen zeer acceptabele prijzen in een heerlijke ambiance.
Alexandra S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Keurige bediening, hele bijzondere inrichting (zeer smaakvol voor een ‘Chinees’) en smakelijk eten. Wel duur voor wat je krijgt.
Ariette H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
De sfeer was wel een beetje weg toen de bezoekers aan het Concertgebouw wegvaren, maar het eten is en blijft erg lekker!
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Mooi gemaakte Chinese gerechten met verse ingrediënten.
De onvolprezen tempura-groenten stonden niet meer op de kaart maar konden wij tóch bestellen.
Lekkere wok gerechten en heerlijke wijn per glas (Primitivo uit Puglia).
Kim S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten, een aanrader!
eric V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Bijna een jaar geleden deden wij hier een verrassend goede ervaring op, zowel wat betreft bediening, als ambiance, maar vooral de maaltijd was een culinaire verwenning. Vorige week weer een bezoek gebracht, en dat viel helaas niet mee. Met name de wachttijd tussen de gangen is onaanvaardbaar lang -de gasten aan de tafel naast ons gingen na een half uur zonder bediening dan ook weg- en ook de kwaliteit van het menu heeft ingeboet. Onze keus was het chefs menu van drie gangen, waarvan de eerste bestond uit dun gesneden biefstuk met sla in een dressing (goed), daarna gefrituurde heek in een Japanse marinadesaus (redelijk omdat de heek te lang was doorgegaard), met als nagerecht een bavarois van citroengras (smakeloos) met twee met chocolademousse gevulde wafeltjes die wat smaak en textuur betreft kennelijk al ettelijke dagen in de vrieskast hadden gelegen. De bediening communiceert niet goed met elkaar, en komt daardoor chaotisch over. Blijft over de ambiance, die is nog steeds warm en gezellig, om daarvan te genieten krijg je dan ook alle tijd...
Lucinda D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten en supergezellige avond gehad zeer aantebevelen .
mickey H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Comfortabele eet gelegenheid, zeker voorafgaand aan concert in Concertgebouw. Jammer, dat er noch een goede Chardonnay, noch een goede Merlot op de wijnkaart staat.