CHANG-I

31-204701700

Meer informatie over restaurant CHANG-I

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant CHANG-I

Kim S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten, een aanrader!
eric V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Bijna een jaar geleden deden wij hier een verrassend goede ervaring op, zowel wat betreft bediening, als ambiance, maar vooral de maaltijd was een culinaire verwenning. Vorige week weer een bezoek gebracht, en dat viel helaas niet mee. Met name de wachttijd tussen de gangen is onaanvaardbaar lang -de gasten aan de tafel naast ons gingen na een half uur zonder bediening dan ook weg- en ook de kwaliteit van het menu heeft ingeboet. Onze keus was het chefs menu van drie gangen, waarvan de eerste bestond uit dun gesneden biefstuk met sla in een dressing (goed), daarna gefrituurde heek in een Japanse marinadesaus (redelijk omdat de heek te lang was doorgegaard), met als nagerecht een bavarois van citroengras (smakeloos) met twee met chocolademousse gevulde wafeltjes die wat smaak en textuur betreft kennelijk al ettelijke dagen in de vrieskast hadden gelegen. De bediening communiceert niet goed met elkaar, en komt daardoor chaotisch over. Blijft over de ambiance, die is nog steeds warm en gezellig, om daarvan te genieten krijg je dan ook alle tijd...
Lucinda D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten en supergezellige avond gehad zeer aantebevelen .
mickey H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Comfortabele eet gelegenheid, zeker voorafgaand aan concert in Concertgebouw. Jammer, dat er noch een goede Chardonnay, noch een goede Merlot op de wijnkaart staat.
Cees B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Iedere keer weer een speciale en gezellige avond.
Pieter J.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Prima service en kwaliteit van de Aziatische keuken. Bovendien op een perfecte locatie gelegen als je daarna naar het concertgebouw gaat. Wij hebben gekozen voor het concertmenu. Prima porties, zeer attente bediening en uitstekende kwaliteit
Tim A.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Inrichting was erg matig en stuk voor een restaurant dat luxe wilt uitstralen.... Ook zouden ze zich moeten schamen voor de menu kaart. Een stuk plastic met een A4tje erop geplakt. verder zag ik de ober op de telefoon zitten (en hij werd ook gebeld) Verder duurde het eten tussen het voor gerecht en het hoofdgerecht te lang wat ook niet nodig was aangezien het eten niks speciaals was. Ook was het enige chineese voor mijn gevoel wat ik die avond gegeten heb de kroepoek. De hostess (als dit de hostess was) kon ik ook horen zeggen "nou ik ga maar eens wat doen"

Het jammere is dat het een Chinees restaurant is maar ik nauwlijks echt Chineese gerechten tegenkom. misschien heb ik het verkeerd gelezen en is het restaurant van een Chinees maar is het niet Chinees.
Sorry maar als ik €100 euro moet betalen voor 2 personen is het het gewoon niet waard.

Dit restaurant is er niet een die ik zou aanbevelen. Ik zou mij schamen als restaurant eigenaar vooral omdat ze zich zo voort laten komen als goed restaurant.
Taissia S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten voorafgaand aan een concert. Mooie gerechten, fijne hoeveelheden, vriendelijke bediening, prettige ambiance en op een prima lokatie t.o.v. het Concertgebouw.
Opmerking is wel de wachttijd: we waren er al om 17.30 u en er werd meteen gevraagd of we naar het concert gingen. Dat zou keurig moeten lukken. En dat is ook gelukt, maar de wachttijd tussen gerechten was zodanig dat we uiteindelijk aan het eind toch een gevoel van haast hadden en geen koffie meer hebben kunnen drinken. Misschien een onderbezetting in de bediening?
Joseph S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
We kennen dit restaurant en weten dat je hier verfijnd eten krijgt, dus niet een doorsnee Chinees. We hadden een concert verrassings menu en moesten iets te lang op de hoofdmaaltijd wachten, daarna ging het vlot. Bediening erg vriendelijk en behulpzaam.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Wij waren een beetje verbaasd na ons laatste bezoek. In het verleden hebben wij veel memorabele culinaire momenten in dit restaurant beleeft maar nu waren we niet zo onder de indruk. Er was een versimpelde kaart, een deel van het restaurant was niet toegankelijk, onze ober was zeer onervaren, ze serveerden geen cocktails meer. Al met al was de beleving van een 10 naar een mager 6je gegaan. Het eten was overigens wel voortreffelijk maar ook hier was het simpeler dan we gewend zijn. Hopelijk krijgt dit restaurant weer snel de oude allure want anders zien we het somber in, ook gezien het aantal bezette tafeltjes op een vrijdag avond.
Renske B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Chang-I wordt betiteld als 'Chinees', maar ik vind het meer Aziatisch. Er staan gerechten op de kaart die Thaise, Koreaanse, Japanse en Chinese elementen in zich hebben. Hoe dan ook, het was weer voortreffelijk, zoals altijd. We zijn er al vaker geweest en we worden nooit teleurgesteld. De kaart wisselt ook steeds en dat maakt het elke keer weer nieuw en spannend. Hoewel we naar het concert gingen, kozen we niet voor het Concertmenu, maar aten we geheel à la carte. Desondanks waren we helemaal op tijd klaar en hebben we rustig kunnen eten. De bediening is ook zoals altijd perfect. Het is geen goedkoop restaurant, we waren met voor-, hoofd- en nagerecht + glas wijn
€ 95,= kwijt, maar het eten, de bediening en de inrichting (eindelijk toiletten die passen bij dit restaurant, hoewel de verlichting daar wel helderder mag) maken een etentje in dit restaurant de prijs waard!
George M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Voor concertbezoek een 3-gangen Concertmenu gekozen. Heerlijke gerechten die (niet te) snel vriendelijk werden geserveerd. Was ook voldoende, niet te veel en niet te weinig. Zuid -Afrikaanse wijn per glas is zeer aan te raden.
Waren op tijd de deur uit.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Voorafgaand aan een concert hier gegeten; we kwamen anderhalf uur voor het concert binnen en werden meteen vriendelijk benaderd, waarbij een van de eerste vragen was of we soms naar het concert moesten. We namen het speciale concertmenu. Het begon me een thaise salade van twee grote gamba's met sla en pittige dressing geserveerd in een schaal op een heel dunne 'kroepoek'laag; met net een vleugje vissaus (nampla). Heel geslaagd! Daarna een eveneens thais aandoende visstoofpot in een dunne geurige groene currysaus, iets pittig maar de 'groene boontjes' die ik geleerd heb met groot respect te behandelen waren in dit geval inderdaad knapperige boontjes en geen groene hete pepertjes... Vis heerlijk gegaard, de coquilles hadden een paar seconden langer gemogen. Na weer een passend interval het bijzonder goed gelukte toetje, bestaand uit enkele vruchtjes, een bolletje wasabi-ijs op iets geroosterde amandelschilfers, (zoet en pittig! Heerlijk!) en een creme caramel. Met een kwartier speling stapten we naar buiten. In de jas helpen voorkomend en de bediening was trouwens efficient maar vriendelijk en adequaat. Alleen de WC maakte een nogal geïmproviseerde indruk. Een verbeterpunt.
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Echt heerlijk gegeten, je proeft de versheid van de ingrediënten. Uitstekende en zeer attente bediening. Wij komen terug!
Ariette H.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Het blijft een fijn restaurant met heerlijk eten en is goed ingespeeld op de concertgangers met vriendelijke en vlotte bediening.
Cartry V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Voorheen hadden we meer het gevoel Aziatisch te hebben gegeten. Vind het te veel Europees smaken.
Bij het in de jas helpen, was uw personeel te snel weg om mijn man (86 jr) en mij de deur uit te helpen.
Het zelfde vrouwelijke personeelslid kwam met een vaart het toilet binnenstormen toen ik daar mijn handen aan het wassen was. Kreeg de deur net niet tegen me aan. Beetje slordig
Corine L.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Heerlijk eten, sfeervolle inrichting. Als je zin in oosters eten hebt is dit een absolute aanrader.
Ray R.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Zeer verrassend eten, hoog op smaak, attente, casual en toch correcte bediening. Absolute aanrader met mooie prijs-kwaliteit verhouding. Geschikt voor zowel zakelijk als privé.
Charlotte L.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Verrassend en leuk om kwaliteit chinees restaurant te vinden. Zeer goede bediening. Erg vriendelijk en attent. Letten goed op. Snel en niet te aanwezig. Konden goed adviseren over wijn. De kaart zou iets spannender en evt uitgebreider mogen. De gerechten kwamen erg westers en beetje standaard over. Eerder eigenlijk westers met Oosters tintje. Kwaliteit van keuken was goed, maar niet spectaculair. Leuk dat er ook een amuse werd geserveerd.
Ton M.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
We hadden 2 concertmenu's. Vriendelijke ontvangst en vlotte bediening. Eten uitstekend in aangename ambiance voor het concert.