CHANG-I

Meer informatie over restaurant CHANG-I

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
corine_lodeizen L.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Heerlijk eten, sfeervolle inrichting. Als je zin in oosters eten hebt is dit een absolute aanrader.
Ray R.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Zeer verrassend eten, hoog op smaak, attente, casual en toch correcte bediening. Absolute aanrader met mooie prijs-kwaliteit verhouding. Geschikt voor zowel zakelijk als privé.
Charlotte L.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Verrassend en leuk om kwaliteit chinees restaurant te vinden. Zeer goede bediening. Erg vriendelijk en attent. Letten goed op. Snel en niet te aanwezig. Konden goed adviseren over wijn. De kaart zou iets spannender en evt uitgebreider mogen. De gerechten kwamen erg westers en beetje standaard over. Eerder eigenlijk westers met Oosters tintje. Kwaliteit van keuken was goed, maar niet spectaculair. Leuk dat er ook een amuse werd geserveerd.
Ton M.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
We hadden 2 concertmenu's. Vriendelijke ontvangst en vlotte bediening. Eten uitstekend in aangename ambiance voor het concert.
martin86 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Dinsdag 6 december hier weer heerlijk gegeten echter lijkt het erop of de porties kleiner worden! Maar alles is zeer smakelijk in een mooie ambiance en vriendelijke bediening, minpuntje er schijnt maar 1 karaf in het restaurant te zijn die gebruikt wordt voor kraanwater.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
De recensies nieuwe stijl moeten kort en opbouwend zijn. Kort: dat kan. Wat een saaie gerechten; na eerdere teleurstellende ervaringen besloten om het nog 1x te proberen. Opnieuw ontgoochelend. Opbouwend: kan alleen zeer positief zijn over de zeer vriendelijke bediening. Maar de keuken: nee, hier komen we niet meer terug. Waren vroeger zeer enthousiast, wat is er gebeurd met de kok?
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Kwamen aan om 19 uur ter viering verjaardag en men vroeg of wij snel wilden eten ivm met de voorstelling van 20.00/20.30 in het nabijgelegen concert gebouw. Ondanks dat wij aangaven dat dat niet het geval was, kregen wij een tafel achterin tussen verschillende bejaarde stellen die 'een snelle hap' nuttigden voor de voorstelling in het Concertgebouw. Hierdoor was de ruimte waar wij zaten na circa 20 uur bijna leeg en er kwamen ook geen nieuwe gasten meer bij. Buiten de bejaarden, was er een grote groep zeer luidruchtig aanwezig waardoor je elkaar amper kon verstaan. Dit, in combinatie met het middelmatige eten (gezien de prijs), dus voldoende reden om na diverse voorgaande bezoeken niet meer terug te komen en het restaurant ook zeker af te raden.
Daniël M.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
We hadden het verassingsmenu. Was goed verzorgd, maar niet erg lekker. De opmaak was sterrenniveau, maar de smaak was amateuristisch. Het leek net of de kok tijdens onze avond masterchef speelde met heerlijke aziatisch gevulde hertenbiefrolletjes op een rand van zoete aardappel-wortelpuree met yuzu infusie.. Natuurlijk, fusion ten top, maar noch interessant noch smakelijk. Ook het hoofdgerecht -geweldig toebereide heilbot met Thaise kruiden en een garnituur met bieten- was een experiment dat ze niet te vaak moeten herhalen. Toch kan ik dit restaurant iedereen aanraden. De bereiding en opmaak zijn top. Alleen, bij het verassingmenu geef ik voortaan wel aan waar ik niet van houd.
A. S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Een aanrader. Eten, bediening en de warme inrichting is allemaal in balans. De wijnen waren bijzonder en de gerechten kwamen zo nog meer tot hun recht. Wij werden bediend door drie mensen, twee dames en een heer. De dames waren vriendelijk maar niet zo professioneel en kundig als de attente heer, die ons haarfijn aanvoelde. Hier kom ik zeker nog eens terug!
Christine S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Typische fusion keuken maar dan eentje van zeer hoge kwaliteit zowel qua smaak als keuze als manier van presentatie. Ambiance in het restaurant is gezellig en komt warm over. Enige minpuntje was dat we behoorlijk lang op onze eerste gang hebben gewacht terwijl er toch genoeg personeel rondliep...Hoedanook, dit werd bij de gangen daarna helemaal goedgemaakt.
MGHS H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wederom uitstekend gegeten bij Chang I! Prima service, gerechten van goede kwaliteit, mooi geserveerd in een aangename en rustige omgeving. Houden zo wat ons betreft!
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Fantastische smaken in een prachtige entourage. Wij hadden een 4 gangen menu waar alles in zat. Van sashimi tot Ribeye en van softshellcrab tot pannacotta. Alles smaakt fantastisch en de geschonken wijnen hebben dezelfde klasse. Een topzaak.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Martien R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Uitstekend en heel origineel eten. Goed op smaak zonder dat sommige smaken overheersten. Prima ambiance met lekkere lounge muziek. Daar kom ik terug!
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Heerlijk gegeten voor een voorstelling in het Concertgebouw. Vriendelijke ontvangst, mooi ingerichte zaak. Bediening erg attent en ze hielden er prima rekening mee dat we op rijd weg moesten. Drie gangen in een goed tempo, niet te snel, en op tijd klaar. Heerlijke gerechten, mooi opgemaakt en goed van smaak.
erictjho39 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Lam met pindasaus.
Slechte accoustiek in de achterste zaal,plafond is te laag.
Anderen genoten van de visgerechten.
Koffie uitstekend.
gerda2000 .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Heerlijk genoten van een 3 gangen menu, mooi opgemaakt en goed van smaak.
Bediening was erg attent en behulpzaam, had ook alle tijd om naar je te luisteren.

mooie inrichting, een prima tent om vaker te wezen.
Ken_shiba .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Chang-I is een erg gezellig restaurant
mooie aziatisache twist, lekker goede smaken en mooi opgemaakt
De wijnen (pinot noir) waren uitstekend en goed betaalbaar
leuke avond gehad
Terry O.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
We hadden het Concertgebouwmenu, zeer verrassend en smakelijk, kom graag weer een terug. Enig kritiekpunt is dat het wel wat lawaaierig was maar het zat natuurlijk vol!
Gijs P.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Het eten was uitstekend, smaakvol en niet zwaar. De zeewolf zeer goed bereid. Bediening zeer hoffelijk en voorkomend. De huiswijn was lekker maar wel duur (8euro per glas). De totale prijs was stevig, daarmee een redelijk goede prijs-kwaliteitverhouding maar niet geweldig. In combinatie met concertbezoek is dit een aanrader!