Chandra Bowling & Partycentrum

Blokhoeve 16 3438 LC Nieuwegein Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Chandra Bowling & Partycentrum

L G.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Met collega's eerst wezen bowlen en daarna steengrillen. Vlees werd op een schaal aangeboden, voor iedereen één stuk vlees van ieder soort. Zou het fijner vinden om hieruit te mogen kiezen en dat niet al het vlees op één schaal wordt aangeboden.
Ivo W.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2014
Lekker gegeten na een bedrijfsuitje. Na een uur bowlen dan uiteindelijk wezen barbecueen.
Een ruime keuze aan lekker vlees en genoeg voor iedereen. Uiteindelijk kregen we hier ook frites en aardappeltjes bij en was er nog de keus aan salade en antipasta. Verder lekker ijs op het einde en daarbij toch nog een redelijk ruime keus. Uiteindelijk had ik voor de Vienetta gekozen. Service was perfect en hield regelmatig de bordjes bij. Decor is simpel en eenvoudig, maar voor een restaurant van een bowlingcentrum voldoende. Erg genoten van die dag.
Albert F.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2012
Hier gegeten tijdens een bedrijfsfeestje. Eerst bowlen en daarna patat met saté. De bowling is in nette staat en het eten is wat je ervan mag verwachten , niets bijzonders maar wel smakelijk. Voor minder dan 20 euro bowlen en een hapje eten is dus een goede deal.