Champs Elysées

Erg rumoerig
Erg lang
Danniets Z.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Slechte bediening en drankprijzen die niet in verhouding staan. We wilden hier graag nog wat drinken en voor een nagerecht gaan voorafgaand aan een theaterbezoek. We hadden hier jaren geleden namelijk altijd met plezier gegeten. Na binnenkomst werden we in een hoekje geplaatst. Nadat vlak na onze binnenkomst een groep van 12 naast ons weggegaan was, waren ogenschijnlijk 4 personen nodig om die tafel leeg te ruimen en werd op de tafel ook alvast voor de volgende dag een en ander klaargelegd. Zelfs drankjes werden bij ons echter niet opgenomen. We werden volledig genegeerd ondanks dat genoeg personeel rondliep. Na zo'n 20 minuten door 4 man te zijn genegeerd, maar naar de bar gelopen. Bij ons verzoek aan de bar of we onze bestelling konden doorgeven, werd er diep gezucht en gezegd dat er zo wel iemand zou komen. Pas toen ik aangaf dat ik zo kon zeggen wat we graag wilden drinken was 1 iemand bereid dit op te nemen, terwijl er op dat moment meerdere personen bij de bar stonden. Een ander bleef zuchten. Gelet op de onvriendelijkheid en het lange wachten hebben we niet eens meer geprobeerd om een toetje te krijgen. Groot was bij afrekenen vervolgens echter de verbazing toen we voor een latte machiato, tapbiertje en een warme chocomel (water met chocopoeder(?) met een minibakje half plat geslagen slagroom) 12,50 euro moesten betalen. Een latte voor 3,5 of tapbier voor2,5 is in Rotterdam niet vreemd, maar voor een warme chocomel 6,5 euro in rekening brengen is toch wel bizar en niet in verhouding. Wat ons betreft was dit Grand café dan ook een grote afknapper
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Na een dagje winkelen besloten om hier te gaan eten. Wat een fijne ervaring met het personeel heb ik hier gehad! Zeer behulpzaam en lief personeel, alles is snel aan tafel gekomen en bij suggesties werden we snel geholpen! De gastheer is een zeer vriendelijke man en staat in mijn ogen voor al zijn klanten klaar zodra ze er om vragen. Al met al ben ik heel erg warm ontvangen in deze fijne "thuishaven" en heb ik nog prima gegeten ook!
Martijn64sl .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
Na een middagje Zuidplein en Rotterdam Centrum besloten om bij Champs Elysées een hapje te gaan eten. Bij binnenkomst hing er een enorme chloorlucht. Volgens de serveerster, vanwege het feit, dat zij "onder het zwembad" Zuidplein gelegen zijn ? Eerst wat te drinken besteld en vervolgens de menukaart gekregen. Gekozen voor de Schnitzel van het huis met bijbehoren. Het eten smaakte goed en de wijn (zoete witte) was helaas wat minder. Ondanks dat er slechts 2 eters waren, was het lastig contact met de serveerster te krijgen voor een 2e consumptie. Zij had meer aandacht voor de kok en voor de andere gast, die volgens mij een bekende van haar was. Tot slot is het nog gelukt een kopje koffie te bestellen. Het was 19.50 uur. En toen ging het helemaal mis. Het restaurant blijkt om 20.00 te sluiten. Dat werd op een hele speciale manier kenbaar gemaakt. Terwijl ik nog aan de koffie zat, werden de stoelen al op de tafels gezet, ook op de tafel naast mij. Toen ik hier een opmerking over maakte, kreeg ik te horen. Ja, we sluiten om 20.00. Dat had ook wel op een wat tactvollere manier aangegeven kunnen worden. Het eten in combinatie met de prijs is goed, maar de service en het decor kan absoluut beter. Er was totaal geen sfeer en geen positieve aandacht van de serveerster. De "stoelen-act" is voor mij aanleiding dit restaurant voorlopig niet te bezoeken.
Gonda-van-Gink .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Gisteren heb ik met een vriendin bij de Champs Elysees gegeten. We zaten lekker buiten op het terras en werden vlot en vriendelijk geholpen. Zelf had ik de kabeljauw met bearnaisesaus en mijn vriendin een kipfilet met pesto en tomaat. Beide smaakten erg goed. Een prima prijs/kwaliteitsverhouding. Hier gaan we zeker nog eens eten!!
Fijneproever010 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Goeie service echt rotterdams gezellig groot terras in de zon dat is een pluspunt lekker koud bier!! Decor was gewoon cafe stijl, had trek in een sate maar dat had ik beter niet kunnen doen sate saus was heel zout en donker het was een ramp
Arend V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
“Nee”, was het antwoord op onze vraag om een flesje Prosecco, “Nee, dat hebben we niet”. Cava, misschien? “Nee ook niet”. En de Spa rood was ook op en bleef beperkt tot twee kleine flesjes voor 5 personen. Ons restte slechts een fles Italiaanse (huis)wijn, dat van de kwalificatie D.O.C. alleen maar kon dromen. Zo begon ons ‘feestelijke’ etentje, voorafgaand aan een theatervoorstelling in een eetgelegenheid, die zich Champs Elysées noemt.
Het eten schikte zich helaas volledig naar de kwaliteit van de wijn; de ‘Argentijnse’ biefstuk was niet onsmakelijk, maar zo dun, dat hij bijna door de tanden van de vork viel. De gamba’s waren glazig en hadden in het geheel geen smaak. En alle gerechten werden opgesierd met een kwak natte gemengde groenten, waarschijnlijk uit een emmer van de groothandel.
Al met al was het van een eetcafé-niveau, dat je gelukkig maar zelden aantreft.
Ter compensatie van dit al, was de bediening vriendelijk en redelijk snel. En, dat moet worden ge-zegd; de prijs was niet onaangenaam. Toch hopen we hier nooit meer een bezoek te brengen.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Via een dinerbon in dit restaurant belandt. Op deze zondagavond waren wij met ons 4en en nog 1 tafel met 2 dus erg stil. Duidelijk te merken dat er geen optreden in Ahoy was want daar heeft dit restaurant veel klandizie aan. We hadden een 3 gangen keuze menu en naast de kaart waren er ook asperges. De porties zijn groot te noemen, simpel maar erg lekker. Service erg vriendelijk ook al was het zo stil. Volgende keer als ik naar optreden in Ahoy ga zal ik aan deze zaak denken.
Alfons S.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
We kwamen een uur later aan dan dat we gereserveerd hadden. Desondanks een vriendelijke bediening die ons wel meldde, dat ze eigenlijk om 20 uur zouden sluiten. Maar wij konden rustig blijven eten.
De kerriesoep is zeker een aanrader, net zoals de rode mul. De duomousse was heerlijk luchtig. Je krijgt meer dan genoeg.
Toen we thuiskwamen, werden we gebeld, omdat 1 van ons haar jas was vergeten. Kortom, ware service.
Kortom, Champs Elysees, een echte aanrader!
Masjel V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2015
Baas Danny en zijn Champs Elysées zijn al 15 jaar ons vaste vertrekpunt voor een concert in Ahoy.
Zo ook bij de aftrap van de 2015-editie van Vrienden van Amstel.
Zoals altijd warmt Danny de gasten op met de muziek en video's van de artiest die op die avond optreedt in Ahoy.
Deze 'bedrijfsfilosofie' zorgt ook steevast voor volle bak met gasten die al meteen in de stemming komen voor hun concert.
Ondanks die drukte is er een snelle en zeer vriendelijke bediening.
De prijs-kwaliteitverhouding van onze saté en ossenhaasreepjes was ook in orde.
En dan de service: in de haast hadden we een oplaadsnoertje voor de smartphone laten liggen.
De dag erna Danny gebeld en een dag later het snoertje per post op de deurmat. Zonder over kosten van de postzegel te praten!
Kortom, we zijn Vrienden van Amstel maar ook - met heel veel plezier - vrienden van Champs Elysées en Baas Danny!

Gerdie en Masjel van Ooijen
Druten
Auke D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2014
Een goed restaurant om te eten voor een voorstelling in Ahoy of theater Zuidplein. Je krijgt een goede maaltijd voor een goede prijs. Ik zou er niet voor een gezellig avondje dineren heengaan. De sfeer in het restaurant is niet heel gezellig. Een beetje oude inrichting. En het menu lijkt aangepast op snel veel gasten eten kunnen geven. Vriendelijke bediening die adequaat te werk ging.
Een aanrader als je snel en redelijk goed wilt eten voor een voorstelling dus
Joost R.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Complimenten voor de bediening die een restaurant vol mensen op weg naar een concert in Ahoy efficiënt en vriendelijk bleven bedienen. De kaart was simpel, maar de gerechten waren prima. Entourage was hectisch, omdat het zo druk was, dus als er een happening is in Ahoy moet je hier niet rustig willen eten. Als je daarentegen zelf naar Ahoy wilt gaan, is het een prima plek.
Rian V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2013
Ondanks de locatie is het terras in het zonnetje goed te doen. Heb hier inmiddels tweemaal gelunched en niets te klagen gehad, het eten wordt snel gebracht, lijkt vers en smaakt altijd goed. Alleen de witte wijn wordt in wel hele kleine glaasjes geserveerd.
Hélène V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
Gisterenavond met een grote groep gegeten bij Champs Elysées in Rotterdam. Gastvrij personeel, gezellige sfeer (een mooi contrast met de kou buiten) en zeer goed gegeten tegen een fijne prijs! Personeel was ook zeer aardig tegen de kinderen; dat zie je ook wel eens anders.

Als aanraders: de escargots, biefstuk en het grand dessert.
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2012
Gisteren om 17.00 uur kwamen wij aan bij dit restaurant. Het was bomvol en wij hadden het laatste tafeltje. Het is niet echt een sfeervolle omgeving maar van het restaurant hebben ze een knus en warm geheel gemaakt. De bediening was vriendelijk en efficient. Alles werd gelijk gebracht zodra er om gevraagd werd. Het hoofdgerecht was niet bepaald een culinair hoogstandje maar prima te eten voor een goede prijs/kwaliteit verhouding. De desserts vielen wat tegen. Prima restaurant voor een eenvoudige maaltijd!