Champanaria Five Brothers Fat

• Bar

Jouw recensie over het restaurant Champanaria Five Brothers Fat

Rob B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten, zalige sangria, goede, vriendelijke bediening met een glimlach en een praatje. absolute aanrader!
Lizalo G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
snelle service, aardappel was niet helemaal gaar, en hadden ipv pata negra seranoham gekregen dus dat viel tegen, sangria en vleesgerecht was heel lekker en de sfeer ook
Marline L.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Super lekker en super leuk!!
Juliette D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Super lekker en gezellig gegeten, fijne en vriendelijke bediening, kortom heerlijk avondje! Gaan we zeker nog vaak naartoe.
Maartje H.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Als je daarna door wilt naar een andere kroeg, moet je eigenlijk andere kleren aan: de afzuiging vanuit de keuken is niet heel goed. Verder top avond!
Milou M.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Heerlijk lang getafeld met goede gerechten. Ook de bediening is erg aardig en raadt lekkere gerechten aan. Top tent en iedereen aan te raden!!
Avalon O.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Super leuk restaurant maar ook bar om eve gezellig drankje en hapje te doen. Ik zou zeker aan vrienden aanraden. Locatie is ook centraal en het varatie van eten is er ook. De prijs is ook super nice voor de qualiteit.
Lisanne K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Fantastische locatie om lekker cava te drinken en heerlijke tapas te eten. De kwaliteit van het eten is erg goed en de porties zijn goed van grootte om met z'n tweeën te delen. Het personeel is attent en aardig en de sfeer heel fijn. We komen zeker nog eens terug.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Leuke tent, goede wijnen en cava’s en snelle bediening
Enige minpuntje zijn de barkrukken, deze zijn. niet comfortabel
Kirsten N.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Service was top! Iedereen beleefd, snel en vriendelijk. Ook heerlijk gegeten. Wij gaan hier zeker nog een keertje naar toe.
Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Eten was lekker, maar 7 euro voor 5 stukjes gefrituurde inktvisring vind ik ietwat overdreven. Nadat we hier een opmerking over hadden gemaakt kregen we de reactie dat het inderdaad niet erg in verhouding was en dat we nog iets extra's zouden krijgen. Nooit gekregen helaas...
Op zich een leuke tent, maar erg veel geld voor tapas die ik thuis ook kan maken. Wijnen waren lekker!
Rockx F.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijke tent en perfect om je verjaardag te vieren! Ontvangst was super, bediening mega aardig, enthousiast en beschikbaar om je te helpen. Eten was lekker, verschillende hapjes die je kan delen en de drank vloeide uiteraard rijkelijk aangezien de flessen cava super betaalbaar zijn! Hele gezellige sfeer ook in het restaurant, veel mensen en dus lekker druk. Daardoor ook wat rumoerig maar dat maakte voor deze gelegenheid niet uit. Misschien niet boeken als je een serieus gesprek moet voeren want dan moet je misschien wat hard schreeuwen tegen elkaar.
Thomas R.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken. Een klein min puntje was dat er soms een bestelling niet door was gegeven of vergeten, maar we hadden de tijd. :-))))
Juli N.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
heel goede tapas, aardige bediening, we komen terug!................
.............................................................................................................
Renata R.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Al meerdere keren hier gegeten en steeds weer top!
Hester W.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Zeker een aanrader. Feestelijk!
Rosanne M.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Lekker eten, niet heel bijzonder. Bediendend personeel beetje te aanwezig af en toe (komt vaak langs om te vragen of je wat wilt)
Charlotte F.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Heerlijk gegeten met goede, vriendelijke service! Mooie kwaliteit eten, snel en lekker. Top drankjes voor goede prijzen!
Maartje D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Top tent. Lekker eten, leuke bediening, eerlijke prijzen. Zeker in mijn favorieten voor goed avondje borrelen met lekkere hapjes
Sylvie V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Superlekker gegeten en gedronken met twee vriendinnen, fijne gerechten op de kaart, prima geprijsd. De ambiance is ook erg fijn: mooi, hip ingericht, maar toch net anders dan anders. De jongen in de bediening was superlief en maakte het extra gezellig. We komen zeker terug!