Chambre d'Hotes Beesel

- Ontbijt 08:00 - 10:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Mjammie M.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2015
Bedankt voor alle goede zorgen. Wat was het weer een feest om in jullie B&B te verblijven. De mooie kamer en het heerlijke ontbijt en diner in jullie huiskamerrestaurant, maken het tot een bijzonder leuk en goed verblijf.
Het ontbijt was elke ochtend weer uitstekend. Ruime keuze, verse broodjes, zelfgemaakte jam en nog zoveel meer. En dan het diner; biologische producten en zelfgemaakte gerechten... dat proef je. Royale portie en een zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Alle gerechten zijn goed op smaak en tijdens de vier diners die ik deze week bij jullie heb mogen nuttigen, was veel variatie. Maar waar het hoofdgerecht ook uit bestond (vlees of vis; pasta, stoofpotje o.d.), alles was even smaakvol. Tot de volgende keer!
Mjammie M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2013
Arrangement geboekt bij deze chambre d'hotes. Hierbij was dagelijks ontbijt en eenmaal diner inbegrepen. Elke ochtend een goed verzorgd, uitgebreid ontbijt bestaande uit verse broodjes, fruit, ei, komkommer, tomaatjes en nog veel meer... Het diner in het huiskamerrestaurant was uitmuntend en verliep in een ongedwongen sfeer. Je eet met andere gasten aan tafel, wat erg gezellig was en tot omgedwongen, gemoedelijke gesprekken leidde.
Het diner was een zéér royale portie en bestond uit allerlei streekgebonden, biologische gerechten. Er was maar een nadeel: als je hier eenmaal hebt gegeten, wil je meer (dus vaker gaan)... en daar is de afstand helaas te groot voor. Hartelijk dank voor het supergoede diner en uitstekende verblijf!
Corvm .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2013
We hadden een uitgebreid arrangement met high tea diner en overnachting. We hebben heerlijk kunnen eten en lekker kunnen kletsen in een huiselijke en zeer ongedwongen sfeer. De High Tea was erg lekker. Het was zoveel dat we het niet op kregen. Gelukkig konden we het diner zonder probleem naar een later tijdstip verplaatsen. Na een flinke boswandeling en karten in Swalmen kwamen we weer terug in Chambre d'Hotes en hebben we een heerlijk drie gangen diner gehad. Na een avondje stappen in Reuver kwamen we weer terug in Beesel. Na een uitgebreid ontbijt verlieten we super tevreden Beesel. Kortom alles is netjes en verzorgd en het eten is erg lekker. Wat wil je nog meer?