Chambor

Zaterdag 18:30 - 21:00

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Jeroen F.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Bij het concept "eten wat de pot schaft", ben je al gauw geneigd om te denken aan boerenkool met worst maar niks is minder waar. Bij restaurant Chambor is het een vier gangen menu dat op hoogstaand niveau bereid wordt en waarbij rekening wordt gehouden met alle wensen van de klant. Ons gezelschap van zes had uiteindelijk drie verschillende soorten hoofdgerechten op tafel staan en heeft genoten. Het feitelijke menu hoofdgerecht was lam. Zo mals en super gebraden dat het smolt op de tong. De geraffineerde saus maakte het helemaal af. Om voor de recensent uieindelijk bij de desserts zijn inmiddels befaamde dame blanche te maken was absoluut geen enkel probleem. Zelfs daar wist met zonder af te wijken van de traditionele receptuur een heerlijke verrassing van te maken. De bediening was subliem. De serveerster die aan onze tafel was verbonden was attent. Lege glazen zijn er niet geweest en toen ze ook nog tot in de finesse kon uitleggen hoe de bereiding van het teen ging en wat de verschillende manieren van bereiden waren had ze onze harten gestolen. Ook de beproefde wijnkennis was op een behoorlijk niveau. Een aanrader als u een avond lang wilt tafelen en bij voortduring wilt genieten van verrassende gangen.
Jens-123 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Genoten van een verrassingsmenuutje dat geheel naar wens werd aangepast. Bijpassende wijnen werden zeer kundig geadivseerd; we zijn geen wijnkenners maar alle drie de wijnen waren zeer smaakvol. Het is een drukke zaak, maar het komt niet chaotisch of druk over.
Freek G.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Restaurant Chambor is gesitueerd aan een klein pleintje in het pittoreske en vrij onbekende Stevenweert. Dit vestingsstadje is ondanks haar authentieke uitstraling erg rustig en afgezien van een café hier en daar gebeurt er weinig. Je verwacht dan ook niet dat in dit kleine plaatsje aan de Maas een zeer goed restaurant zit. Het eten en de service waren voorbeeldig. Hoewel het in het restaurant vol zat, werd er door het personeel meteen een tafel klaargemaakt buiten voor het restaurant. Heerlijk gegeten, ik kom hier zeker nog eens terug.
Moniek L.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Gisteren met 6 personen hier gaan eten. Een echte aanrader! Geen kaart, altijd een verrassing wat je krijgt! Bij nagerecht is wel keuze uit 4 of 5. Je kunt wel aangeven als je iets niet wilt (bijv geen vis).
We begonnen met een heerlijke carpacio, gevolgd door een venkel kreeftensoep, hoofdgerecht was een overheerlijk stukje lam, en ook het nagerecht was heerlijk. Hier zal ik zeker nog eens naar terug gaan!
Lekkerbek-Jos .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Heerlijk verrassingsmenu gegeten (werd wel al aan begin verklapt om wijnkeuze te bepalen) en zeker niet teleurgesteld. Start met salade met plakken konijnenpaté, dan kan ik al niet meer stuk. Daarna een heerlijke vissoep met de geur van Zuid-Frankrijk en een tikje zoet van pompoen. Als hoofdgerecht koos ik voor vlees wat een perfect gegaard stukje hert werd met daarbij een prima wildsaus, paddestoel, aardappelrondjes en zo. De kabeljauwmoot van mijn tafelgenoot zag er ook prima uit - en smaakte prima. Als toetje het beste ijs dat ik in jaren geproefd heb. Al met al een perfect menu voor een zeer acceptabele prijs!
Borrel vooraf was ook prima; voor mij een 12 jaar oude Glenlivet whisky in royale maat. Eindelijk niet zo'n nat glas waar je elders nogal eens mee wordt afgescheept! De wijnkaart was ook OK, genoeg keuze en genoeg kwaliteit.
Bediening krijgt van mij een 10. Misschien omdat ik een zwak voor leuke meiden heb, maar toch ook omdat ze gewoon zeer attent en correct was.
Decor is zeker niet slecht: restaurant ligt aan een aardig plein in een mooi dorp en binnen is het fraai ingericht.
Simon_simon .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
All time favorite! Heerlijk eten in een gemoedelijke en persoonlijke sfeer!!!, mensen met hart voor de zaak, voor het eten en voor de wijn.
ChefGourmet .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Top! Heerlijke kwaliteit van waren! Eerlijk en lekker. Soms als het erg druk is duren de gangen langer. Ook als het zo goed als vol is kan het er op de eerste etage erg warm worden. Iets minder. Het duurt dan ook iets langer voor er een ober komt om drank op te nemen. Verder een prima ambiance. Netjes en goed onderhouden. Complimenten!
Johnlodge .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2013
Het eten:
- Amuse was een stukje stokbrood met een Franse kaas erop, niets mis mee maar wat grof voor dit type restaurant
- salade : een carpaccio met gemengde salade was mooi opgediend maar te zwaar overgoten met een truffeldressing die alle verfijndheid wegnam
- Een (te) gebonden vissoep
-Hoofdgerecht: mooi gebakken hert niets op aan te merken
-Nagerecht: wat grove compositie van ijs gerechten
- wijnen: vriendelijk geprijsd

De zaak is ingericht met het oogpunt maximaal aantal plaatsen op de beperkte ruimte:
- Wij zaten alleen op een kamer boven het restaurant , dit is niet prettig om zo weggestopt te worden , eten is een sociaal gebeuren en wij willen iets te kijken hebben . Doordat we slechts bereikbaar waren via een heel steile trap was de aandacht van de bediening ook heel beperkt
- De zaak is volledig volgepropt met tafels waardoor je zelfs woorden krijgt als je naar het toilet moet omdat je bijna over de schoot van een (boze) gast het toilet probeert te bereiken.
- Prijs/kwaliteit in orde

Algehele conclusie:
- goed gegeten , niet verrassend
- De formule van 1 menu ( weinig keuze) spreekt ons niet aan maar schijnt commercieel al jaren goed te werken ( zaak zat vol !!)
- Wij zullen niet meer teruggaan daar het eten in een zaak waar alles volledig volgepropt is en je buurman bijna een vorkje van jou bord kan meepikken niet ons idee is van een culinair avondje uit
Geert D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2013
Heerlijk gegeten hier. Het was mooi weer dus we zaten buiten, wat een heerlijk terras. Eenmaal aan een drankje wordt het menu verteld. Wanneer je iets niet lust kan je dat kenbaar maken en is het mogelijk een alternatief te kiezen. Maar wij gingen allen akkoord met het menu. Zoals eerder aangegeven moet je hier niet naartoe gaan als je binnen anderhalf uur wilt eten. Wij gingen 19.30 zitten en om 23.00 zaten we aan het dessert. De bediening was erg vriendelijk, ze lopen in vrijetijdskleding wat in informele indruk maakt, mooie bedrijfskleding zou het af maken.

Helaas wonen wij niet in de buurt, anders werden we vaste gasten!
6101 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2012
Prima gegeten, leuke aankleding van het restaurant. Er werd goed rekening gehouden met de zwangerschap van een van ons, er werden alternatieven besproken, waar anderen van ons ook gebruik van mochten maken! Het is er knus en de tafels staan wat dicht op elkaar, maar dat hebben wij niet als negatief ervaren. We hebben een super avond gehad!
Jeanne52 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2012
Op aanraden van wat collega's zijn we gaan eten en het heeft ons zeker niet teleurgesteld. Min punt was het zeer lange wachten tussen de gangen van meer dan een uur elke keer.
Mogelijk kwam dit door dde drukte.
Het eten was voortreffelijk alsmede het ovenverse stokbrood.
Tafels staan wel wat te dicht bij elkaar waardoor je letterlijk alles meekrijgt van wat de buren aan het vertellen waren.
Vriendelijk en attent personeel.
Marc W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2012
Bij dit restaurant hadden we al eens eerder genoten van de heerlijke gerechten en gastvrije bediening. Het concept "eten wat de pot schaft" bevalt ons zeer. Minpuntje deze avond was de tijd tussen de gangen. Na ruim bijna 3 uur aan tafel hadden wij geen zin om nog eens een half uur op het dessert te wachten. Toch is dit restaurant een aanrader: De kwaliteit en smaak van de gerechten is goed en origineel en ook de borden worden leuk opgemaakt.
Marlies G.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2012
Iedere keer weer heerlijk eten.
Voor mij blijft dit de grote favoriet.
Uitstekende prijs /kwaliteit verhouding.
Enige minpuntje, soms wat druk.