Chamas

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

Wen1988 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Bij binnenkomst al direct warm en vriendelijk ontvangen door het personeel. Er speelde die avond een live bandje, en dat in combinatie met drankjes, gezellige sfeer en een heerlijk brazziliaans buffet krijg je het gevoel alsof je op vakantie bent! Echt een aanrader!
Zaantje O.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Onze dochter die in amsterdam woont had ons uitgenodigd voor een diner in een restaurant waar ze wel is vaker heeft gegeten.

Van buiten niet echt herkenbaar als restaurant maar mijn dochter was hier al vaker geweest.
Bij binnenkomst zeer vriendelijk ontvangen en werden door de gastheer naar onze tafel begeleid.

Wij hadden besteld Vis en een vleesgerecht en dat smaakte perfect.
Op advies van onze dochter ook nog een cocktail gedronken en die smaakte ook goed.

prijs is goed in verhouding met de hoeveel eten en kwaliteit.

Jammer dat het rustig was die avond, meer mensen zouden dit moeten ontdekken.

Patricia P.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Gezellig restaurant met een super klant vriendelijke en gastvrije eigenaren!
Lekker eten in een gezellige sfeer! :)

Wat ook erg leuk is is de live muziek die ze er vaak hebben dit is zo gezellig.

Kort om zeker een aanrader als je een gezellige avond wil in een knus gezellig restaurant :)
Jerrel B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Altijd leuk als je na 1 jaar weer is ergens komt eten en je herkend wordt door de eigenaren.

Vorig jaar hier een keer wezen eten en dat beviel ons toen ook goed.
Tijdens het WK hadden wij dit restaurant voorbij zien komen is de telegraaf.

Ik met mijn vriendin dus opnieuw een NUDEAL voucher aangeschaft en wij werden bij binnenkomst tot onze verrassing meteen herkend door de eigenaar van het restaurant.

In het afgelopen jaar hebben deze hard werkende mensen hun terras geupgrade met nieuwe lounge banken.

Wij hadden alle bij het vleesgerecht besteld en dat smaakte weer uitmuntend.
Ook de cocktails deden het weer goed bij ons.

Leuke avond gehad en wij beloven dat we dit keer sneller terug komen.

Hoi jerrel,

Bedankt voor deze leuke reactie tot de volgende keer,

Roselene en jorry
Hokahin .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
Voor de tweede keer er heerlijk gegeten. Bediening is zeer hartelijk en je voelt je er meteen thuis. Caprina was top en speciaal voor mijn kinderen maakte ze een niet alcoholische variant. Omdat ik meerdere malen in Brazilie ben geweest kan zeggen dat het eten authentiek is.
Hoka,

Bedankt voor de leuke reactie en hopelijk tot de volgende keer.

Roselene en Jorry
Ericronald .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2013
Het starten met de caipirinha was al zeer goed(de lemmon was vers en dat proef je)met de gemoedelijke gastvrijheid en muziek wachten op het heerlijke stuk vlees(picanja).Het buffet simpel maar wel de smaak zoals het in Brazilie gegeten word.Geen gehaast,het moet gezellig zijn.
Hoi ericronald

Bedankt voor de leuke reactie en hopelijk tot de volgende keer.

Roselene en Jorry
Wearevrienden4life .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2013
Op aanraden van braziliaanse vrienden hier afgelopen vrijdag met een groep van 4 personen wezen eten.
Werden zeer vriendelijk ontvangen door de braziliaanse eigenaresse.
Heerlijk genoten van een zeer mals stuk vlees.
mijn vrienden hadden de grote garnalen en de zalm, ook zij vonden het lekker.
Frisse lekkere capi cocktail genomen.

Jammer dat ze geen fruit of ijs hadden als dessert, mischien de volgende keer ?
Erikbrandjes .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Ik had blijkbaar teveel verwacht van deze deal, de omschrijving beloofde meer dan dat ik daadwerkelijk kreeg. Het buffet bestond uit een aantal warmhoudbakken en alle drie de warme gerechten op de rijst na vielen bij mij niet erg in de smaak. Volgens nudeal ook visgerechten maar jammer genoeg zag ik geen vis. De "biefstuk" was ook niet echt naar mijn smaak, er zat heel veel olie bij.
Tot slot had ik een frisdrank besteld, deze werd lauw in het flesje geserveerd en om het te maskeren kreeg ik een glaasje met 2 ijsklontjes erin. Tevens vond ik alles vrij lang duren maar de gastheer & gastvrouw waren erg klantvriendelijk vandaar dat ik op Service een 8 geef.
FoodAMS .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2013
Dit eetcafe met all-you-can-eat is toch echt een beetje karig. Lopend buffet met maar 3 gerechten. Meer keus is er niet. De kip was goed, maar de bonen waren daarentegen weer dramatisch. De caipirinha's die geserveerd worden lijken niet op caipirinha's, wat jammer is van een braziliaanse tent. Service is vriendelijk en aardig, maar het eten is echt te karig en het zijn beslist geen hoogstandjes. Zonde van het geld.
020adam .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2013
Ik zie dat de meningen soms ver uiteen lopen, grappig!

Nu is inplaats van GROUPON met NUDEAL hier wezen eten op een vrijdag.
Wat een gezellige sfeer en we werden warm ontvangen.

Caipirinha was top heb zelden beter geproeft.
Vlees was heerlijke mals en buffet was ook lekker.

Later op de avond was er nog live muziek en nog later begonnen mensen gezellig te dansen, leek wel vakantie.

Mijn punt van aandacht is decor, kan iets beter!

Makkelijk te bereiken met tram en auto.
Wij komen terug.
Jerrel B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2013
Gisteren via NUDEAL bij dit leuke en gezellige eetcafe wezen eten.
Ondanks dat we te laat belde voor een reservering werden we vriendelijk
te woord gestaan en werd ons verteld dat er nog wel een plaats voor ons te regelen was.
Vooraf kregen we een heerlijke cocktail een kapirina.

Het is een klein buffet maar zeker wel compleet, zit van alles in.

Zelf ben ik niet zo gek op bonen dus daarom geen 10
maar we hebben genoten van de rest.
later op de avond live muziek en we vertokken rond 00:30
Top avond gehad en goede service door 2 hele lieve mensen de eigenaren die keihard werken.

Wij komen zeker hier weer is terug maar ik blijf bij de bonen weg :-)

veel succes eigenaren jullie waren gezellig!
Lonnie1 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Wij hebben hier met een groep van 12 vrouwen gegeten. Heerlijke cocktail gedronken. Het buffet is klein, maar het eten is lekker. De eigenaren zijn super aardig en kunnen wel een beetje publiciteit gebruiken. Verwacht geen hoogstandjes, maar wel een gezellige avond.
C T.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2013
Het was niet lekker. Buffet was weinig keuze. Alles werd niet goed bijgevuld. We kregen nog rundvlees met uien geserveerd op tafel. Dat was niet eens heet genoeg en het vlees was erg taai met veel pees. Kortom geen aanrader en allerlaatste keer dat ik hier kom. Service was erg slecht. Duurde heel lang voordat ik gezien werd en drankje kon bestellen. Borden en bestek werden niet eens bijgevuld. Er was niet eens bestek voor nieuwe gasten. Dit is echt geen waar voor je geld.
Sonjaenwillem .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
Ook mijn man en ik zijn via nudeal bij dit kleine restaurant
terechtgekomen.
Mijn man werkte vroeger vaak in brazilie en het leek mij leuk om hem is
te verassen.

Zeer vriendelijke mensen een nederlandse man samen met zijn lieve braziliaanse vrouw
draaien de zaak.

Bijna waren we nog verkeerd gereden,
restaurant zit op de haarlemmermeerstraat en niet op de haarlmemmerstraat zoals wij dachten, goed dat we nog even gebeld hadden.

Het was er druk we Werden vriendelijk ontvangen en de man nam
de tijd om ons de "nudeal" uit te leggen.
Eerst een braziliaanse cocktail genomen,
was voor mij de eerste keer ik vond hem wel lekker maar een beetje sterk.
Mijn man genoot ervan en heeft er vervolgens nog een paar genomen.

Ook bij ons werdt het kleine buffet uitgelegd maar vooraf kregen we een braziliaanse
lekkernij een soort bol met gehakt en kip erin.

Ook bij ons waren de borden op maar dit werdt snel weer bijgevuld.
Heerlijk gegeten van het buffet de zwarte bonen en kip waren heerlijk.

Daarna een lekker vleesgerecht gekregen met uien.

Mijn man en ik hebben een leuke avond gehad en hebben begrip dat
het is soms te druk voor deze 2 lieve mensen om alles zelf te doen.

- Mischien een tip van ons om op de druke dagen wat extra personeel aan te nemen!

Wij komen zeker een keer terug hier
The_champ .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2012
vrienden hadden dit aangeraden,omdat het volgens hun het er wel goed toeven was.ondanks de druktesnelle vlotte bedienig en er werd gevraagt hoe wij de picanha wilden hebben,ze maken het,hoe jij het wil hebben nm.na het lekkere eten,werden wij automatisch meegezogen door de gezelligheid,en het is dan ook laat geworden...zeker 1 aanader dus
K J.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2012
Restaurant Chamas wordt nu een jaar gerund door Roselene & Jorry, een struise Braziliaanse en haar Nederlandse echtgenoot. Voor zover ik het kan beoordelen wordt er authentiek Braziliaans gekookt en ik vond het redelijk lekker. Het buffet stond er een beetje zielig bij en was ook niet meer helemaal op temperatuur. De prijzen zijn misschien wel wat hoog voor een buurtrestaurantje. Dat geldt echter niet voor de fantastische Caipirinha die je er kunt krijgen. Ga er vooral heen voor de cocktails en de gemoedelijke sfeer, zou ik zeggen, en het eten is er echt lang niet slecht.
Op deze plek zat jarenlang een dubieus eetcafé waar je al aan de buitenkant zag dat het er niet pluis was. Als je niet beter weet zit het er nog steeds, ondanks de Braziliaanse vlag aan de gevel. Chamas verdient een duwtje!