Chalet Tivoli

Dinsdag en Woensdag vanaf 11:00
Donderdag t/m Zondag 11:00 - 20:00

Mausmuller .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Een juweel midden in het bos! We kwamen er toevallig langs tijdens een fietstocht, en we vonden het er zo aangenaam en de menukaart zo verleidelijk dat we 's avonds teruggegaan zijn voor het diner. We werden niet teleurgesteld! Echt heerlijk gegeten daar, en hun bierkaart is ook dik in orde.
Wat ik echt geweldig vond: er werd met alle zorg een weergaloos en tijdrovend dessert voor mij gemaakt, ondanks het feit dat we de enige (late) gasten waren en het restaurant op het punt van sluiten stond. Ik hoop hier nog regelmatig te komen eten.
Hartelijk dank voor u prachtige recencie.
graag tot gauw.
Mvrgr
F vd Broek
Ataip .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2013
Schitterend gelegen (aan bosrand en Geul) "boshut" waar het enorm goed vertoeven is. Eerst overheerlijke koffiespecialiteit gedronken met heerlijke taartpunt (amandeldeeg met cremevulling). Eigenaar erg gastvrij en ongedwongen sfeer. Als vegetarier zijnde krijg je vaak standaard kaassfouffleetje voorgeschoteld, hier niet. De maaltijd bestond o.a. uit courgette uit de oven met verse groenten en kaas, daarbij paprika gevuld met champignons en verder nog veel verse groenten en zelfgemaakte aardappelpuree. Was blij verrast dat alle groenten precies goed gaar waren en dat is knap lastig met verschillende kook-/oventijden. Zeer goed van smaak en mooi opgemaakt. Daarnaast nog knapperige frietes. Echt genieten! Voor het toetje hadden we helaas geen tijd meer. Maar ik weet Tivoli nu te vinden, dus dat komt goed!! Ben verbaasd dat zo'n bescheiden restaurant zo'n goede prestatie kan leveren !
Rocks .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2013
De geweldige ambiance had ik al eerder ontdekt: een chalet aan de rand van het bos, knus, haardvuur, helemaal goed. En nu we er gegeten hebben, bleek dat een geweldige verrassing: uiensoep zoals het hoort, en de hoofdgerechten met veel gevoel voor detail (twee halve aardappels op de puree, lekker gekruid). Geen toeters en bellen, wel veel smaak, veel variatie in groenten (ook bij de Kabeljauw). Een ondernemer die met veel liefde kookt, heel correct met zijn gasten omspringt èn liefdevol zijn medewerkster het vak leert ... Gaat hier heen!
Mschaick .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Gisteravond bij Frans en Francis van Chalet Tivoli gegeten. Voor ons is het de zoveelste keer. Frans beval ons de hertenstoofpot aan en deze was heerlijk. Het vlees was heerlijk zacht gegaard, zonder vet en lekker van smaakt. Onze dochter nam de scampies en deze zijn op haar verzoek alvast in de keuken uit de schil gehaald. Scampies werden mooi gepresenteerd op een bedje van pasta en roerbakgroenten. Francis heeft voor ons nog een nagerecht gemaakt met apfelstrudel. Omdat we hier al jaren regelmatig eten houden Frans en Francis altijd rekening met onze wensen. Frans, gefeliciteerd met het behalen van je Barista diploma. De koffie was heerlijk! Al met al weer een fantastische avond.