Meer informatie over restaurant Chalet ten Bosch

Lang
Caro V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Vandaag hier geweest, wat een smerige kok staat hier in de keuken. Hij was een toetje aan het maken voor een tafel, vers fruit met warme vla en een suikerdecoratie. Vol verbazing zie ik dat hij zijn vinger in een glas stopt, zijn vinger aflikt om vervolgens de suikerdecoratie er in te stoppen, dat bij ieder glas. Na dit voorval bleef ik de man volgen en nog geen 10 min later staat hij in zijn neus te peuteren, waarna hij pannenkoeken ging bakken... Geen enkele keer zag ik dat hij zijn handen ging wassen. Ik wil hier nooit van zijn leven iets meer eten of drinken. Ik keek net op de website en zag dat de man meer dan 25 jaar ervaring heeft, ik kan mij hier niets bij voorstellen, smerig gewoon.
n-vandijk .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Een heel erg leuk, knus familiebedrijfje. Leuk om te zien hoe moeder en dochter dit runnen. Koffie en gebak waren erg goed.
Nathalie K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Al een tijdje niet meer geweest, maar nu weer eens langsgegaan na een wandeling. Er was een vrouw die bediende die echt erg ongeduldig en geirriteerd was. Net of alles haar te veel was. Heel kortaf. Zeer onaangenaam. Ik heb eraan zitten denken om haar daar op aan te spreken. Allemaal ook heel gestressed, ook in de keuken. Je hoort ook hoe gestressed ze tegne elkaar doen in de keuken. Ik kon me ineens herinneren dat dat een jaar geleden ook al zo was. Net of ze het allemaal niet onder contole hebben. Dat is een vervelend gevoel. Het duurde ook behoorlijk lang voor we eindelijk ons drinken en gebak kregen. Ook weer heel gehaast geserveerd.
Ik ben hier voorlopig weer even helemaal klaar mee. Als je mensen eigenlijk maar irritant vind, ga dan iets anderes doen zou ik zeggen. Jammer.
Truus L.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Een verrassende positieve ervaring met een" private dinner" met 17 personen.
Alle gerechten zeer goed bereid en smakelijk en verzorgd gepresenteerd.
Je voelt je welkom .
Goede Chileense wijn bij het diner en heerlijke dessertwijn.
Het hele gezelschap was vollof.
Monique C.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Genoten van een Private dining surprise diner met dierbare vrienden! Een topavond met superattente bediening leuke lokatie en heerlijk eten. Tonijn was delicious! Aan te bevelen.
mijnkosmos .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Ik was hier het afgelopen jaar al eens voor koffie met taart geweest en was toen heel tevreden met de erg lekkere huisgemaakte taart. De bediening was niet zo vlot en het afrekenen duurde ook wat langer, maar dat neem je dan op de koop toe, het was toen ook erg druk.
Was er nu weer eens gaan zitten voor koffie en een stukje taart, had er echt zin in na een wandeling door het Haagse Bos. Het zou echter niet zover komen. Toen we binnenkwamen ging de dame die bediende na ons te hebben begroet eerst uitgebreid met een andere gast zitten praten en vervolgens begon ze weer een nieuw lang gesprek met andere gasten. Uiteindelijk rondde ze het gesprek af met: 'Ik moet weer een rondje maken'. Vervolgens ging ze naar andere gasten die er al zaten en somde uitgebreid de taarten op. Toen ze eindelijk bij ons kwam en wij ook wilde weten welke taarten er precies waren zei ze dat ze daar een briefje voor had liep weg en ging eerst iets anders doen. Ik was op dat moment zo woedend dat ik opstond en de deur uitliep. Mijn vriendin, die niet zo snel weg was, kreeg toen nog het briefje met de taarten. Er werkten ook nog twee andere vrouwen maar die staken al die tijd ook geen vinger uit.
marthe F.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2013
We komen hier wel vaker een uitstekend kopje koffie drinken. Met een bijzonder lekker koekje erbij.
Maar nu gingen we lunchen. Dat was helemaal een verrassing.
Subtiele, volle, authentieke Italiaanse gerechten, zeer verzorgd opgemaakt. Mijn man ravioli en ik vitello tonnato. Zuiver, klassiek en toch verrassend.
Ook met voldoende en goed brood erbij, zodat we de saus mooi konden opvegen.
In het week-end merk je hier nooit wat van de Rijksstraatweg, maar tijdens de lunch op maandag helaas wel. Maar de heerlijke gerechten, de kalme service en het feit dat je hier op het randje van het Haagse Bos zit, maakten het helemaal goed.
En dat in een voormalig koffiehuis. Nu een adequaat en gezellig ingericht stenen gebouwtje. Tijdschriften voor wie alleen is of even geen zin heeft om te banbelen. Een pareltje!
ronneke .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2013
Vandaag, 21 juli met 7 man/vrouw koffie gedronken met taart. heerlijke koffie en de taart was uitmuntend. Zeer de moeite waard en ruime keuze. Een aanrader; citroen merenque.
sterren2000 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2012
Vorige week met 3 personen via Groupon een High Tea gedaan.
Wat een teleurstelling als er wordt gesproken van een ambachtelijke High Tea met zelfgemaakte patisserie, sandwiches, hartige hapjes, scones en meer.
De ambachtelijke High Tea was dan ook zeer karig. De hartige hapjes bestonden uit 1 vegetarische bitterbal p.p., daarnaast kreeg je 1 scone p.p., wat sandwiches , paar stukjes taart en koekjes. Vol verwachting bleven we wachten op "meer", helaas. De derde persoon had geen Groupon-bon maar moest wel 21 euro betalen voor een karige high tea. Spijtig dat we met een ontevreden gevoel naar huis zijn gegaan. Wel een leuke locatie.