Chalet Couvert

Dorpsstraat 92 5735 EG Aarle-Rixtel Nederland Kaart

Over het restaurant Chalet Couvert

Het beste van twee werelden

In een prachtig monumentaal pand omgeven door bomen, kun je onbeperkt genieten van de klassieke Franse keuken met een Aziatische twist. Het concept van Chalet Couverts is een vorm van 'all you can eat', waarbij er gekozen kan worden van de uitgebreide en hoogwaardig culinaire kaart. Vernieuwend!

Meer informatie over restaurant Chalet Couvert

• : Parkeerplaats

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Edjo-H ..
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Met enkele gezinnen gezamenlijk gegeten op deze zondag. De bediening moest voor onze groep het eerste uur behoorlijk doorwerken gezien de hoeveelheid aan water en drankjes die geserveerd moesten worden: lang hoefden we doorgaans niet te wachten, bediening was en bleef vriendelijk. Na de servering van het eerste gerechtje liep dit alles ook in wat meer rust.

De gerechtjes waren allemaal mooi opgemaakt. Smaken varieren: Hoewel eigenlijk alle gerechtjes voldoende goed smaakten waren en maar een paar waarvan de smaak tot enige verrassing leidde.
Gezien de prijs en entourage kom je hier meer voor de gezelligheid met oke eten dan dat je iets culinairs kunt verwachten. Met die insteek is het prima verzorgd.
Positief vond ik dat de gerechtjes vlot geserveerd werden nadat we telkens onze lijst voor 8 personen hadden ingeleverd!
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Was er met 10 collega's voor een afscheidseten als bestuurslid van een kinderboerderij. Een all you can eat restaurant waar alle gangen met uitzondering van het dessert professioneel worden uitgeserveerd. De a la carte spijskaart is zeer gevarieerd met daarop aantrekkelijke gerechten die allen zeer smakelijk waren bereid en opgediend. De porties waren uitstekend van grootte. En de prijs kwaliteitsverhouding is er uitstekend. Een echte aanrader om met een grotere groep uit eten te gaan. De inrichting is sfeervol en de ruimtes zijn prima verdeeld ingericht. Chique alternatief voor de wok formule.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Gisteren zijn we er geweest met 6 man. Zaak zat helemaal vol, 260 personen. Desondanks goede bediening, goed eten, elke 15 minuten een nieuwe gang. Kortom fijne avond gehad. Leuke, vrolijke mensen die bedienen.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Wij zijn al keer eerder in dit restaurant wezen eten en dat was ons zo goed bevallen dat we er nu weer zijn geweest prachtige zaak , erg vriendelijke bediening , mooi opgemaakte borden en hoofdgerecht borden ook nog eens goed warm zodat eten niet afkoeld, mooie porties niet te klein niet te groot en zeker geen 1 haps porties zoals ik eerder las hier. we hebben ondanks dat het helemaal vol zat niet lang op onze volgende gerechten hoeven te wachten min 20 min dus dat viel reuze mee. dat je per ronde maar 1 gerecht kunt bestellen dat is nou juist zo mooi aan dit concept je kunt gewoon heel de avond door blijven bestellen en wij hadden dan ook echt wel genoeg na 8 rondes in ongeveer 3,5 uur tijd. al met al een prima zaak om te gaan eten ga zo door chalet couvert, en tot binnenkort weer. D. smulders
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Vanavond bij chalet couvert gegeten. Heerlijk gegeten, veel varia op de kaart maar bovenal een prima bediening. Vriendelijk, behulpzaam en niet opdringerig. Een pluim waard.. wij komen zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Afgelopen maandag hier wezen eten met de familie, het eten was heerlijk en de bediening was goed! We hebben deze avond zeer genoten en is zeker voor herhaling vatbaar!
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Afgelopen maandag wezen eten met de familie. Super lekker eten en goede bediening!! We hebben deze avond heel erg genoten. Zeker voor herhaling vatbaar!
M. M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Vrijdag 30 september voor de derde keer wezen eten bij chalet couvert. De eerste twee keren met een groter gezelschap en nu met zijn tweeen.
Een mooi en sfeervol restaurant voor een gezellig avondje uit. Het restaurant is voorzien van een mooie buitentuin. Het eten is heerlijk en wordt mooi opgemaakt. Een ruime keuze aan diverse gerechten, dus voor ieder wat wils. Een vlotte bediening door jonge enthousiaste medewerkers.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Afgelopen maandag hier wezen eten met de familie, het eten was super lekker en de bediening was goed! We hebben deze avond zeer genoten! Zeker voor herhaling vatbaar.
qtekker .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Mooie locatie, mooi ingericht, ruimtelijk, lekker eten.
Ondanks de mooie pluspunten was het avondje uit toch een grote domper.
De bedienden waren jong en niet professioneel. De gastvrouw liep chagrijnig rond en sprak niet met gasten. Maar het ergste is dat dit 'all you can eat' restaurant niet wil dat er veel wordt geconsumeerd. Per ronde mag je slechts 1(!) item bestellen. Een item is bijvoorbeeld een kopje soep, 2 stukjes coquilles of carpaccio. Eenmaal geserveerd is het item zo opgegeten.
Maar het werd nog erger. Wij waren daar 3 uur lang en hebben slechts 6 rondes kunnen eten. Dat komt doordat het gemiddeld een half uur duurde voordat een bestelling werd geserveerd! Kun je het je voorstellen? Je bestelt coquilles, wacht een half uur, het wordt geserveerd, hap hap in 1 minuut op, en dan een half uur wachten op de volgende bestelling...
Bij het serveren alvast de volgende ronde bestelling afgeven, daar werd moeilijk over gedaan. Je moest eerst je gerecht op hebben, en dan wachten tot er eindelijk iemand langskwam om de volgende bestelling op te halen. Wij hebben 2x geklaagd dat het te lang duurde, maar het leek daarna zelfs nog langer te duren...
Wij waren drie maanden eerder ook geweest, maar toen zat het restaurant vol en dacht ik dat het daardoor kwam. Maar dit keer waren de tafels voor ca 35% bezet, en toch duurde het heel lang. Toen wij na een lange zit van 3 uur weg gingen zaten wij vol van ergernis, maar onze magen zaten niet vol van het (lekkere) eten.
Sjoukske .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Het is een hele mooie locatie. Voor een all you van eet concept wordt er een verrassend goede kwaliteit gebruikt van producten. Het eten is werkelijk heerlijk.
Ook moet ik zeggen de stoelen zitten heerlijk, ook als je lang wil tafelen.
Het bedienend personeel is erg jong en mag wel wat les in etiketten krijgen.
Wat ik anders zou doen is de dessert lopend buffet tafel uit de loop van het restaurant halen. Zodat enthousiaste bezoekers en bedienend personeel elkaar niet in de weg lopen.
Ik zeg voor herhaling vatbaar....
Eric W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Afgelopen vrijdag gegeten met vriendin bij Chalet Couvert. Schitterend pand met goed eten, maar wat valt er qua personeel,service en sfeer nog veel te verbeteren. Personeel jeugdig,ongeintresseerd en totaal geen productkennis. Door harde muziek de gehele avond te draaien, die niet bij de uitstraling van het restaurant past....gemiste kans.
jdriel18 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Gezellig avondje uit eten.......Gerechten, voldoende keuze waarbij vooral de visgerechten netjes worden opgediend , goede smaak !
Ondanks veel gasten een vlotte bediening en voldoende aandacht door vriendelijk personeel.Dit alles in een mooi ingerichte sfeervolle ruimte en passende interieur verlichting .
Ruimte tafels onderling met voldoende afstand en achterzijde mooi uitzicht op verlicht buitenterras. Prijs/Kwaliteit uitstekend. Wij hebben met 5 personen genoten...Warm aanbevolen !.Tot ziens.....

Wij hebben met 5 personen genoten.....
Ine E.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
vandaag samen met mijn vriendin gegeten bij CHalet Couvert het eten was in een woord super,
en de bediening was ook geweldig. we komen zeker terug.
Ating .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Chalet Couvert heeft een prachtig entree, ruime parkeerplaats met gravel en koperen dakgoot! Interieur is smaakvol ingericht en de kaart heeft veel Franse gerechten mijn absolute favoriet was gegratineerde oesters, heerlijk bijtgaar jamjam. Het is verder een al you can Eat concept maar met een twist, de gerechten zijn meer tussen gerechten en je krijgt leuke bediening dus je hoeft niet van tafel en kan pas een nieuwe gerecht bestellen als je gang op hebt.
We zijn nu voor tweede keer geweest. Eerste keer met een groot gezelschap en laatst ook met een kleine manneke en die heeft zich prima vermaakt in speelhoek, we gaan zeker nog terug voor derde ronde.
therold .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
We hebben hier heerlijk gegeten. Uitgebreide kaart met volop keuze! Eten werd erg netjes opgediend en smaakte heerlijk. Er is een uitgebreid toetjes buffet met een ruime keuze. Binnen ziet het er erg mooi uit, de bediening is er vriendelijk
Al met al hebben we een fijne avond gehad.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Kan ik niet zeggen maar het was echt kei verrukkelijk heerlijk mensen ga zo door
Ook het personeel was geweldig Hebben de hele avond goed hun best gedaan
Baas van dit restaurant laat ze maar een keer mee genieten van jullie lekker eten
Lenie B.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
2e Paasdag gegeten . Het eten was heerlijk alles wat we bestelde zag er goed verzorgd en geweldig uit. ja... wat is het lekkerste gerecht, moeilijk, de een houd veel van vis, de andere weer een andere smaak. kortom iedereen aan tafel was super tevreden. De bediening zouden wij ook een compliment willen geven. goede uitleg, en nam echt de tijd ( ook al zat het helemaal vol ) hoe het in zijn werk ging voor te bestellen. Dikke pluim. Decor ook mooi, en iedereen kon elkaar gemakkelijk verstaan, wat op vele plaatsen met hoge kale plafonds dat ontbreekt. goed over nagedacht. We hopen er vaker te gaan eten. bedankt.
yvonne705 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
de gerechten waren erg lekker!
alleen de bediening is erg sagerijnig! er kon geen lachtje af bij een paar..
hopelijk is dat volgende keer beter..
Jtje75 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Op aanraden van diverse mensen zijn we gister met 4 personen gaan eten bij chalet couvert. Mooi pand, sfeervolle ruimtes, bediening redelijk, maar de gerechten oh zo smakeloos en niet lekker klaargemaakt, wat een enorme teleurstelling.
Jammer, prachtige locatie maar het was eens en nooit meer!