Chada Thai

Gedempte Nieuwesloot 115 1811 KR Alkmaar Nederland Kaart
31-725202630

Over restaurant Chada Thai

Thailand in Alkmaar

Chada Thai brengt al bijna twintig jaar een stukje Thailand naar Alkmaar. Hun eerlijke gerechten zijn een feest voor de zintuigen. Het interieur ademt sfeer met authentieke Thaise elementen. Hier ervaar je de veelzijdige Thaise keuken, met pure gerechten uit alle streken. De gastvriendelijke bediening adviseert je graag over de heerlijke maaltijden, of je nu van mild of pittig houdt. Thaise wijnen en bier vullen de uitgebreide menukaart perfect aan. Geniet aan tafel van de oosterse atmosfeer, of kies voor ontspannen dineren in de Thaise zithoek. Beleef Thailand in Alkmaar!

Meer informatie over restaurant Chada Thai

Maandag t/m Zaterdag vanaf 17:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen
6,9
Arthur Alexander H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Herkenbaar en goed menu en bijna alsof je in een authentiek sober eethuisje zit. De bediening is uiterst vriendelijk en alle gerechten kunnen naar wens aangepast worden (wij eten strikt plantaardig). Aanrader voor de welbekende Thaise hap.
KittyDeGraaf .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Eten viel erg tegen, droog vlees en nauwelijks groente. Bediening was wel vriendelijk. We kregen bij het gewone menu een soort uitverkoopmenu, waarop stond hoeveel er nog over was(?). Rommelige inrichting, niet verzorgd. Best prijzig voor wat je krijgt. Paar jaar geleden was dit nog een goed restaurant, dus bezoek viel nu erg tegen, komen hier zeker niet terug.
Alkmaarder .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Aangetrokken door het bord buiten met 2 menu gratis hier gegeten. Hier wel eens vaker geweest, maar dat was al weer een jaar of 2 terug. Men heeft het restaurant wat proberen op te fleuren met muurschilderingen, maar het voelt noch altijd wat goedkoop aan. Je kan op kussens zitten, maar die mogen echt wel eens in de was of vernieuwd.

Het eten is goedkoop (zeker met 2 menu gratis). Vaste prik bij de Thai is de Tom Kah Kai soep vooraf. Deze was zeker niet slecht. Vervolgens de biefstuk cocos-curry en een vegatarische curry als hoofdgerecht. Deze hadden iets pittiger en minder zoet gemogen, of misschien wat authentieker?

De fruitcocktail toe bestond uit verse kiwi, appel en meloen. Beter dan verwacht. En ook de drie soorten ijs toe met mangosaus leek volledig zelf gemaakt.

Het personeel is erg vriendelijk, maar lijkt nog wat onervaren of onzeker.

Heel bijzonder? Nee, maar met deze prijs kwaliteit verhouding kom ik nog wel een keer terug.
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Ik ben een beetje verbaasd over sommige reacties. Mijn dochter en ik hebben hier heerlijk gegeten, ruime porties, kleurrijk en we zaten heel gezellig op de kussens. Voor dat geld echt super!! Ook heerlijk dessert met vers fruit.
Lindakraan .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Vriendelijke dame, eten was heerlijk!
Het decor is wat gedateerd, kan een opfrisser gebruiken .
Jammer dat de korting niet gebruikt kon worden op een samengesteld menu, maar we hebben heerlijk gegeten!
Gerda2000 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Heerlijk genoten van de pittige groenten met korting .
Heel vriendelijke dame in de service.
De dranken waren niet zo lekker .
Marielladelange .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening! Wat wil je nog meer voor een avondje uit!
Vooral het voorgerecht van allemaal verschillende voorgerechtjes was genieten.
Mark Z.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Enkele jaren gelden hier gegeten en toen was dit een Iens topper. Toen we vandaag aan tafel zaten even op Iens gekeken en geschrokken van de onvoldoende beoordelingen die de laatste maanden vaak gegeven worden.
Het decor is wat acherhaald en een make-over zou het restaurant goed kunnen gebruiken, maar we hebben er ook nu heerlijk gegeten. kip in curry en biefstuk in Oestersaus. Het meisje van de bediening vroeg of ik de kip misschien wat milder wilde dan gebruikelijk, want het is een nogal pittig gerecht. Ook de milde versie was nog behoorlijk heet, maar erg lekker van smaak. Biefstuk lekker in een (echt milde) oestersaus. Bediening vriendelijk, wat mij betreft zeker niet onvoldoende.
PollyC .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
De eigenaresse van het restaurant heeft geen flauw benul van gastvriendelijkheid en hoe ze een restaurant moet runnen. Ze ging enorm in de verdediging toen we aangaven dat het eten niet naar wens was, liep midden in een gesprek weg, liet merken dat ze ons niet geloofden en heeft ons de deur gewezen nadat we haar terecht wezen dat het belachelijk is om een rekening van €200 euro te betalen terwijl we niks hebben gegeten omdat het eten niet te eten was. Ze maakte ons uit voor profiteurs en zwervers en moesten eruit.

Samenvatting waarom wij niemand aanraden om hier te eten:

-bediening is slecht. Lang wachten op drinken.
- je wordt niet geïnformeerd over het menu. Menukaart is onoverzichtelijk.
- lauw kraanwater werd er gebracht. Glazen waren vies.
- er wordt aan je gevraagd of alles naar wens is. Je geeft aan wat er mis is en je wordt afgesnauwd en uitgemaakt voor leugenaar.
- jongen in de bediening gaf zelf toe dat hij ons niet goed heeft geïnformeerd over het menu en maakte fouten bij het opnemen van de bestelling. Hij bood zijn excuses. Eigenaresse viel ons aan met... Dit is jouw mening. Dit had je kunnen weten. Wat wil je nog meer?
- er kwam geen sorry of begrip voor ons. Onze avond is verpest door dit restaurant.
Aukje K.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Veel lekkere gerechten, maar een aantal (voor- en na-) gerechten waren op. De saté als voorgerecht was veel te veel: 3 grote stokjes (maar wel lekker). Koffie is niet lekker.
Nicky V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Nou, eerste indruk was best leuk. We gingen zitten aan de echte thaise tafels. Erna kregen we het menu en een blaadje waar nummers opstonden zodat we wisten wat we konden kiezen. Elke keer hadden we iets gekozen en kregen we erna de melding dat we dat niet mochten kiezen(zet t er dan niet op) maar goed, voorgerecht ken je ook bij de lidl voor 40 cent halen maar ok, hoofdgerecht smaakte wel. Ondertussen bier en wijn gedronken maar onderin het wijnglas zaten allemaal korrels. Erg vies. Het desert gekozen. Natuurlijk mochten we deze ook niet kiezen ondanks dat hij op het blaadje met nummers stond. Maar goed, dan maar wat anders. Ijs. Met slagroom. Zonder mangosaus, die was op, zoals de rest ook op was. Ze hebben het zo druk, een ander meisje die binnenkwam was verbaasd dat er klanten waren.. zeker omdat al het eten op was. Toen kregen we het ijs, alleen kreeg de serveerster de slagroom niet uit de vriezer want hij was te bevroren. ?? Haha. We hebben t allemaal flink weggelachen.. ook werden we niet met u aangesproken maar gewoon met je/jij.. ze kunnen beter een surprise restaurant ervan maken want dat wat je besteld is op of mag niet(waarschijnlijk ook gewoon op dus) . Was wel gezellig hoor..keer is wat anders dan een restaura t waar ze wel genoeg op voorraad hebben en de vriezer wat zachter hebben staan.
Paula K.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
wij hebben lekker gegeten. de garnalen, biefstuk en ossenhaas zijn aan te raden.het ziet er erg gezellig uit en de bediening is erg vriendelijk. het enige wat jammer is, is dat ze niet alles op de kaart hebben.dit is de tweede keer dat we komen en steeds noemen ze gerechten op die ze niet meer hebben
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Had recensies gelezen over lang wachten op de gerechten en dat eerst t hoofdmenu werd geserveerd en daarna pas het voorgerecht. Bij ons verliep alles keurig optijd en in de goede volgorde. De bediening was goed en het eten was prima. Gaan hier zeker nog een keer eten.

Johnenaty .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Sfeer is wat mat en onpersoonlijk
Bediening wisselend; soms snel en dan weer traag.
Eten behoorlijk zout; meer dan gewend in vergelijking met de Thaise gerechten die regelmatig worden afgehaald bij een andere Thai.
Eric220 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Bediening was gewoon slecht en onpersoonlijk. Eten was redelijk maar niet top. Was in het verleden beter (service en eten).
Koffie smaakte naar zout????

Geen aanrader dus
Karssenh .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Eten was nav AH actie De menu's mochten niet worden besteld alleen voor en hoofdgerecht
2 keer aan tafel geweest dat het niet voorradig was
Geen aanrader om hier nog eens te eten
Pevos .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Zure wijn. Bij voorgerechten bestellen waren diverse ingrediënten al niet aanwezig. Geen salade meer bijvoorbeeld . Op. Na half uur wachten op hoofdgerecht kwam de melding dat dit gerecht niet gemaakt kon worden ivm ontbreken van de belangrijkste ingrediënten. Het uiteindelijke gerecht bevatte slechts 5 kleine garnalen en smaakte naar enkel ketjap. De garnalen waren veel te hard gebakken. Het kipgerecht smaakte eigelijk enkel en alleen scherp en verder niets. Wij gaan er nooit meer heen.
Remcov1960 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
We werden vergeten, kregen eerst het hoofdgerecht daarna het voorgerecht. Dessert werd eerst het ijsje gebracht en 5 min later de Irish koffie. Verder is de bediening aardig maar mist de feeling betreft het uitserveren.
Manuel V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Het menu is heel uitgebreid maar dat maakt het er niet overzichtelijker op. De tofusalade viel tegen. Het hoofdgerecht (gestoomde kabeljauw) was wel heel erg lekker en een aanrader. Voor dit gerecht was er een wachttijd van 50 minuten, dat stond ook op de kaart, maar er werd pas begonnen aan de bereiding van dit gerecht toen ons voorgerecht op was, terwijl het helemaal niet druk was in het restaurant. Hierdoor moesten wij erg lang wachten op dit gerecht. Hier hadden ze beter eerder aan kunnen beginnen. De helft van de nagerechten op de kaart was niet aanwezig en dit werd pas gezegd toen we wilden bestellen. Van de nagerechten kozen we bolletjes ijs. De smaken waren erg lekker (sesam, mango, citroen, passievrucht), maar het was ook niet meer dan 3 bolletjes ijs. Al met al een matige totaalindruk.
Nicovdbunt .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Ondanks dat de wachttijd lang was, i.v.m. Overboekingen,heerlijk gegeten, kip met cashewnoten en biefstuk.Ik geef een compliment aan de bediening, dat ondanks de drukte aandacht en tijd aan de gasten werd gegeven met een vriendelijke lach.