Cha House

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Martijn .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Hoe ontzettend jammer dat zij niet meer in Ede zitten. Het grote gemis van de zeer exentrieke en originele sushi. Chef's special die onovertroffen genot brachten.... Maar goed...ze zijn verhuisd naar Arnhem, maar dat is niet handig even halen als je in Ede woont :-)
Robert .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Cha House. Weer heerlijk gegeten. Bediening zeer attent en geeft mooi advies en uitleg. Sake en sushi, wat een feest. Blue Tuna wauw, ze hadden het net binnen en de kleine meerprijs is het waard. De wijnen zijn heerlijk. Het eten is heerlijk, wat je ook besteld het is feest in de mond.
Theo_Meijer .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Ik heb hier 2 x gegeten en dan de kok de vrije hand gegeven, soort van proeverij. De hele avond worden dan hele fraaie en lekkere schoteltjes opgedient met daarop tapas/sushi fushion hapjes. De smaken zijn altijd heel subtiel en de schotels zijn heel kunstig opgemaakt op steeds afwisselend fraai servies. Er wordt altijd iets verteld over ieder gerecht; waar het vandaan komt en wat er in zit en de geschiedenis achter het gerecht. Aan het eind van de avond zit je echt vol van de toch best wel grote hapjes.

Er is (bijna) geen parkeermogelijkheid, je moet uitwijken naar de parkeerkelder van de Albert Heijn verderop. Voor in het restaurant is het levendig druk en achterin zit je wat beslotener. Ik ga hier zeker nog een paar keer eten.
Blueskies .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Toch maar eens zelf proberen: Japans van Cha House. Helaas viel alles tegen. De bediening had het ERG druk met maar 5 tafels, alles duurde lang. De porties (hoewel prima van smaak) waren ook ERG aan de prijs voor de hoeveelheid. Tafelgenoot moest het het eerste uur dat we aan tafel zaten doen met de coquilles: twee kleine dobbelsteentjes voor 8,5 euro. Jammer, jammer... We waren niet vol toen we weg gingen, maar wetende dat de rekening al op 40pp staat (met maar 2 drankjes) hebben we toch maar niet meer besteld. De sfeer was verder niet opmerkelijk, inrichting zag er verder prima uit. Maar hier komen we niet weer.
David B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Wat een heerlijke keuken en zeer vriendelijke en attente bediening. De sushi is werkelijk perfect en heel goed op smaak. De keuken is erg verrassend en wij hebben de chef een menu laten samenstellen. De chef is aan tafel geweest om te vertellen over zijn gerechten; erg persoonlijk en lijk. Als tussengerecht heerlijke en verse dim sum gegeten. Daarna mooi vlees en vis, goed bereid. De wijnen per glas sluiten mooi aan.
John N.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2015
Na 2 lovende reacties zelf maar eens gaan beoordelen. Mijn conclusie: erg rumoerig. Wij zaten voor in de zaak, waar een gezellig gedekte tafel wonderen zou doen, nu zonder linnen de indruk van een goedkope Chinees. Het eten is prima maar zeker niet bijzonder, ik miste de verfijnde smaken, rekening was wel gepeperd!
Bediening erg vriendelijk en behulpzaam. Een eventuele volgende keer ga ik achter in het restaurant een tafel reserveren, daar zag het er beter uit.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Heerlijk gegeten, mooie gerechtjes, sfeervolle setting en heerlijke sushi!
Waren met z'n vieren, gekozen voor menu de chef.
Dit waren allemaal kleine gerechtjes geserveerd in 3 gangen, voldoende om allemaal ieder gerechtje te proeven.
Prima wijnen en vriendelijke gastvrouw.
De bediening was overigens wel erg druk en we moesten echt moeite doen om drinken te bestellen.
Robert .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
Via een relatie kwam ik bij Ca House te Ede. Mijn tweede bezoek staat inmiddels al in mijn agenda. Wat was het eten bijzonder, de sashimi die wij bestelde was top evenals de sushi. De bediening is prima, echter de kennis van wijn en spijzen is mager. Jammer is dat wanneer je een bezoek aan de toilet moet brengen. Er is ook een hotel gedeelte en je wordt letterlijk uit de warme sfeer getrokken als je uit het restaurantgedeelte via het hotel naar de toilet loopt. Maar ach, wie gaat er naar een restaurant voor de toiletten?
Lientje78 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2014
Japans restaurant onder Hotel de Paasberg in Ede. Wij vonden de meeste gerechten erg op elkaar lijken qua smaakbeleving en de prijs/kwaliteit daarom niet helemaal in balans. Bediening is vriendelijk maar laat soms even op zich wachten bij drukte. Als je binnenkomt kijk je op de balie op allemaal bakken vies servies van vorige gasten dat voor de afwas klaarstaat. Als de deur van het hotel open en dicht gaat kan je behoorlijk op de tocht zitten.
JBBB .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2014
De uitgebreide kaart maakt kiezen moeilijk. Maar de bediening geeft je alle uitleg en advies als je voor het eerst komt en gelukkig kun je diverse gerechten goed delen. De sweet chili monkfish en de Korean style beef zijn onze favorieten maar ook nemen wij altijd de beef satay. De luxery style nasi goreng is daarbij een must! Perfect klaargemaakt en zeer smaakvol en netjes gepresenteerd. De witte huiswijn is prima. Steeds meer mensen lijken het Cha House te ontdekken (na 2,5 jaar) want ook doordeweeks is het gezellig druk en voor het weekeind is het raadzaam te reserveren!
De bediening is super vriendelijk en gastvrij en erg attent. De sfeer die het restaurant uitstraalt is gezellig en passend. De prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend. Wij komen er regelmatig maar waren gisteren weer onder de indruk en daarom nu ook een recensie geschreven!
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2014
Heerlijke hapjes en mooi bereid. Prettige bediening.
Prijs wat aan de hoge kant. Als je flinke honger hebt dan bestel je al gauw veel verschillende gerechtjes. Dan wordt het wel prijzig.
Soul .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Goede service, uitleg bij het eten. Snelle bediening.
Allemaal verschillende hapjes, soort Aziatische tapas.
Kwalitatief goed eten, vers. Geen borden vol maar gewoon goed.
Ems T.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Het Cha House in Ede Is een van onze favoriete restaurants. We komen er geregeld en nemen vaak vrienden mee die tot nu toe ons enthousiasme delen.
Het eten is uitmuntend, wordt zeer mooi opgediend en is altijd heel vers.
De bediening is behulpzaam en vriendelijk .
Met een leuke formule en een afwisselende kaart is er voor iedereen iets te vinden. Daarbij is er altijd goede uitleg en een goed advies.
Daar eten voelt als een warm bad.
Kalaforni .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2014
Sateh beef , mixed sushi , monkfish , thom Kan kay , beef met oestersaus , gebakken rijst , bami , buikspek , we hebben het hele boekje op! Eten goed , echter toen het wat drukker werd liep het met de bediening minder soepel , gelukkig dronken we wijn per fles....
Brambox .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2014
Tweede keer dat ik hier gegeten heb. Ik begin met de bediening want die was super. Jas aannemen etc. en geven goede uitleg. Zoals eerder omschreven worden de gerechten pas klaar gemaakt na de bestelling. Lekker vers. Gerechtjes smaakten weer prima. Als ik dan toch kritisch moet zijn is dat het vrij prijzig is. Als je een flinke eter bent betaal je de hoofdprijs. Maar toch heb ik dit liever als het all you can eat concept. Kwaliteit is vele malen beter. Kortom, ik kom hier vast wel weer.
Rien G.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2013
We hebben hier in de afgelopen maand 3 keer gegeten, 2 keer bijzonder goed en 1 keer was het iets minder. De bediening is erg vriendelijk en vooral sushi en Sashimi is super vers en pas bij bestellen klaargemaakt. De opmaak is mooi en verzorgd en eigenlijk is alles lekker. De Thaise hapjes waren minder maar omdat 1 van ons Thai is niet zo verwonderlijk, wij kennen de echte Thaise smaken en toegegeven dit is fusion.. Ook de wijnen zijn prima, alles per glas en per fles te verkrijgen. Enige minpuntje.. de tafels zijn versleten en mogen wel worden vervangen. Voor de rest een prima restaurant.
Stefanie B.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2013
Mijn vriend en ik zijn veel Aziatische keukens afgegaan in Nederland. Vandaar leek het mij leuk om mijn recensie hier te delen omdat wij inmiddels veel ervaringen hebben opgedaan in deze keuken.

Om te beginnen was het eten zelf magnifiek! Alle gerechtjes waren met veel beleid gemaakt en werd het erg netjes opgediend. De gerechtjes verder pas bereid wanneer de bestelling werd doorgegeven waardoor het een optimale verse smaak bezat.

De bediening was ontzettend vriendelijk en legde goed uit wat elk gerechtje precies inhield. Het enige minpuntje op deze avond is dat de gastvrouw bij onze 3e bestelling duidelijk liet weten dat we wel erg veel aten en dat we na de 3e ronde echt vol moesten zitten. Dit vinden wij erg vervelend omdat wij nou eenmaal grote eters zijn en dit ervoor kan zorgen dat je vervolgens niet meer durft te bestellen.

Het decor viel ons een klein beetje tegen, op de foto's leek het mooier. Het restaurant is ingedeeld in twee delen, aan het ene deel is de vloer van mooie donkere tegels en aan de ander kant is het bedekt met vloerbedekking. Wij zaten helaas aan de kant van de vloerbedekking.

Verder hebben wij een top avond gehad. Een echte aanrader als je eens goed uit eten wilt gaan in Ede en omstreken. Wij waren voor twee personen 80 euro (exl. drinken) kwijt, hiervoor hebben wij ongeveer 12 gerechtjes kunnen bestellen
Jan Haro W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2013
Super gegeten met drie collega's. Heerlijk de keuken de vrije hand gegeven. Super verrast, allerlei lekkere hapjes. Van Sushi tot garnalen in tempura. Super!
Aenstal .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2013
De lovende recensies hieronder deel ik geenszins. De kleine liflaf gerechtjes waren veel te duur. Zelfs rijst moest worden bijbetaald.
De smaken waren bij elk gerecht identiek. Alleen de sausjes zorgden voor wat smaak. Niets bijzonders, maar wellicht zijn Edenaren niet zoveel gewend.
Cheetah44 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2012
Eerste kennismaking. Zeer goed restaurant, klantgerichte en vriendelijke bediening, mooi en passend decor. Het eten is verfijnd van smaak. Prijs-kwaliteitverhouding klopt. 3-Gangen kan wellicht te weinig zijn, maar naar eigen behoefte uit te breiden naar 4. Een van de beste restaurants uit de gemeente Ede. Zeker voor herhaling vatbaar.