Cha House Restaurant & Lounge

Arnhemseweg 20 6711 HA Ede Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Meer informatie over restaurant Cha House Restaurant & Lounge

• Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Gewoon top zaak
tobytennis U.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Direct naast ons hotelletje de Paasberg : super ontvangst : á la carte met eem ster : heerlijke gangen in overleg met de maitre : aanpassen waar nodig geacht : voor een hele schappelijke prijs : een aanrader om snel weer te reserveren . Lisette en Toby
Harry I.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten, leuke bediening, zeker een aanrader. We hebben ons laten verrassen door zelf geen keuze te maken,dit was mogelijk en het resultaat was geweldig, héérlijke hapjes werden in een redelijk tempo voorgezet.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Wij hebben heerlijk gegeten.
De gerechten zagen er fantastisch uit en waren stuk voor stuk zeer smaakvol.
Heerlijke wijnen.
De bediening is zeer vriendelijk.
Wij komen zeer zeker weer terug
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Wij hebben wederom super gegeten bij Cha House. Alle vis en vlees is supervers, het eten is uitstekend bereid en de porties zijn perfect, . In één woord fantastisch!!
Manita H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Geweldig lekker gegeten. Zeer vriendelijk personeel. Kortom: grandioos!
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Het eten was heerlijk, veel betere kwaliteit dan het doorsnee 'all you can eat restaurant'. Kennis van de bediening was uitstekend. Leuke sfeer en kwalitatief hoge gerechten.
Kenneth .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Het eten was erg lekker en de borden mooi opgemaakt. De bediening was goed en wachttijd tussen de gerechten was precies goed.
Tamara W.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Het eten was echt heerlijk!
De bediening was erg vriendelijk en legt netjes uit wat er in de geserveerde gerechten zit.
Mooie sfeervolle inrichting.
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Wederom genoten van de heerlijke gerechten. Sushi op een heel hoog niveau. Maar ook de andere gerechten zijn verrukkelijk!
Martin R.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Geweldig eten en een nog betere service. Een echte aanrader voor liefhebbers van Aziatisch eten. De Sushi en huisgemaakte Dim Sum zijn zeker aanraders!
Robert .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Cha House is back! Met dezelfde zakelijke relatie kwam ik hier enige jaren terug ook al eten, toen ging Cha House weg en sinds enige tijd zijn ze weer terug. Niets lijkt er te zijn veranderd. Hoewel het interieur best wat had mogen veranderen, zijn wij blij dat alles het zelfde is gebleven. Het eten en drinken is namelijk nog steeds zeer goed. In willekeurige volgorde. We dronken gascogne, chening blanc en carmenere. We aten scallop sashimi, king Crab, Wagyu sumai, beef sate, duck pancake, yu sin duck en als dessert: panna cotta, creme brulee en vacherin. Het is bijna niet te doen om te zeggen wat het meest lekker was. Misschien toch de scallop sashimi of toch de duck pancake? Alles was weer heerlijk. De bediening is vriendelijk. Bij dat Cha House er weer is. Tot de volgende keer.
Freek B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Helaas is Cha House niet meer van het niveau van wat het was. Ossenhaas was taai, en er zaten zenen in. Porties zijn ook erg klein. De sushi heb ik daar veel beter gegeten. Het is goed maar ook niet meer dan dat.
Martijn .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Hoe ontzettend jammer dat zij niet meer in Ede zitten. Het grote gemis van de zeer exentrieke en originele sushi. Chef's special die onovertroffen genot brachten.... Maar goed...ze zijn verhuisd naar Arnhem, maar dat is niet handig even halen als je in Ede woont :-)
Robert .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Cha House. Weer heerlijk gegeten. Bediening zeer attent en geeft mooi advies en uitleg. Sake en sushi, wat een feest. Blue Tuna wauw, ze hadden het net binnen en de kleine meerprijs is het waard. De wijnen zijn heerlijk. Het eten is heerlijk, wat je ook besteld het is feest in de mond.
Theo M.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Ik heb hier 2 x gegeten en dan de kok de vrije hand gegeven, soort van proeverij. De hele avond worden dan hele fraaie en lekkere schoteltjes opgedient met daarop tapas/sushi fushion hapjes. De smaken zijn altijd heel subtiel en de schotels zijn heel kunstig opgemaakt op steeds afwisselend fraai servies. Er wordt altijd iets verteld over ieder gerecht; waar het vandaan komt en wat er in zit en de geschiedenis achter het gerecht. Aan het eind van de avond zit je echt vol van de toch best wel grote hapjes.

Er is (bijna) geen parkeermogelijkheid, je moet uitwijken naar de parkeerkelder van de Albert Heijn verderop. Voor in het restaurant is het levendig druk en achterin zit je wat beslotener. Ik ga hier zeker nog een paar keer eten.
blueskies .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Toch maar eens zelf proberen: Japans van Cha House. Helaas viel alles tegen. De bediening had het ERG druk met maar 5 tafels, alles duurde lang. De porties (hoewel prima van smaak) waren ook ERG aan de prijs voor de hoeveelheid. Tafelgenoot moest het het eerste uur dat we aan tafel zaten doen met de coquilles: twee kleine dobbelsteentjes voor 8,5 euro. Jammer, jammer... We waren niet vol toen we weg gingen, maar wetende dat de rekening al op 40pp staat (met maar 2 drankjes) hebben we toch maar niet meer besteld. De sfeer was verder niet opmerkelijk, inrichting zag er verder prima uit. Maar hier komen we niet weer.
David B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Wat een heerlijke keuken en zeer vriendelijke en attente bediening. De sushi is werkelijk perfect en heel goed op smaak. De keuken is erg verrassend en wij hebben de chef een menu laten samenstellen. De chef is aan tafel geweest om te vertellen over zijn gerechten; erg persoonlijk en lijk. Als tussengerecht heerlijke en verse dim sum gegeten. Daarna mooi vlees en vis, goed bereid. De wijnen per glas sluiten mooi aan.
John N.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2015
Na 2 lovende reacties zelf maar eens gaan beoordelen. Mijn conclusie: erg rumoerig. Wij zaten voor in de zaak, waar een gezellig gedekte tafel wonderen zou doen, nu zonder linnen de indruk van een goedkope Chinees. Het eten is prima maar zeker niet bijzonder, ik miste de verfijnde smaken, rekening was wel gepeperd!
Bediening erg vriendelijk en behulpzaam. Een eventuele volgende keer ga ik achter in het restaurant een tafel reserveren, daar zag het er beter uit.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Heerlijk gegeten, mooie gerechtjes, sfeervolle setting en heerlijke sushi!
Waren met z'n vieren, gekozen voor menu de chef.
Dit waren allemaal kleine gerechtjes geserveerd in 3 gangen, voldoende om allemaal ieder gerechtje te proeven.
Prima wijnen en vriendelijke gastvrouw.
De bediening was overigens wel erg druk en we moesten echt moeite doen om drinken te bestellen.