Cha House Oost

Linnaeusstraat 18HS 1092 CK Amsterdam Nederland Kaart
31-206637771

Over het restaurant Cha House Oost

Cha House, een nieuw Japans-Chinees eetcafé aan de Linnaeusstraat in Amsterdam.

Een combinatie van de vele ‘yam cha’ restaurantjes in Hong Kong en de Izakaya’s van Tokyo. Bij Cha House serveren ze verschillende hapjes, van uramaki sushi: de mooie inside-out rollen met ingrediënten als yellowfin tonijn, crispy garnalen, groene thee mayo tot allerlei verse dim sum hapjes zoals gefrituurde garnalen dumplings, vlees en veggie gyoza’s en gestoomde pasteitjes. Daarnaast serveren ze drie verschillende Japanse ramen soepen, met verschillende toppings. Alle gerechten bereiden ze ‘from scratch’ en er worden geen smaakversterkers zoals MSG gebruikt.

Meer informatie over restaurant Cha House Oost

9,1
7,2
Hila S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Al het eten is knapperig vers en lekker. Zelfs de vraag om vegetarische sushi werd beantwoord. Het restaurant had wellicht wat moeite met het bedienen van drie grote groepen en had de muziek wat zachter kunnen zetten, maar het eten was te lekker! Een geheim plekje wordt het bijna, omdat je van buiten niet weet wat er binnen speelt en andersom, Haha. We hebben met de grote groep veel geprobeerd en alles was even op smaak.
Lenny B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Goed en mooi eten, mooie ambiànce, maar svp, vervang het geluidssysteem voor wat kleinere boxjes die was hoger hangen, ipv zo'n enorme Harman Kardon op de toonbank. Het leek wel alsof we op een houseparty waren, terwijl dit eetcafé het predicaat 'romantisch' krijgt. De sushi was erg lekker, de Ramen ook heel zorgvuldig samengesteld, dus al met al een leuke avond! Maar waarom geen deserts? Werd in ieder geval niet voorgesteld.
Limhes .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Wat een verrassing! Dit nieuwe restaurant/eetcafé zit in een oud bankgebouw, en valt daardoor niet zo op. Maar binnen is alles perfect: Zeer vriendelijke en gastvrije ontvangst door de eigenaren en het personeel. De ramen noodles zijn heerlijk in balans, en combineren uitstekend met de (huisgemaakte!) kim chi. De dim sum zijn erg verfijnd: top! Volgende keer gaan we de sushi proberen, want dit is zeker een plek om naar terug te gaan :)
Jeffino .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Fijn restaurant voor een hapje eten. Zeer vriendelijk personeel en heerlijke gerechten waar de versheid vanaf spat. Toen wij het restaurant binnen stapte rook het al heerlijk, het decor daarbij zou misschien wat kunnen worden aangepast zodat je helemaal in de juiste sfeer komt.

Al met al komen wij hier zeker terug!
Yvet V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Fijne warme ongedwongen sfeer. Moderne uitstraling. Hartelijke bediening. Gerechten vonden we heerlijk en met zorg bereid. Als vegetarier heb ik heel goed gegeten er was alleen wat weinig keus. Ik zou een 'wisselmenu' invoeren, dan is er ook weer iets nieuws te kiezen. Toch kom ik ook zonder dat graag terug. Ben ook erg benieuwd naar de dimsums, die lijken me erg geschikt voor een lunch.
Nicky K.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Warm welkom, service gericht, ontzettend te spreken over de verse gerechten. Alles is ontzettend vers, zeer smaakvol en een genot om te proeven. In combinatie met de warmte van de eigenaresse een aanrader om een hapje en een drankje te doen!
Amber K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijk gegeten voor een goede prijs en super bediening! Alles is huisgemaakte en dat proef je! De chef en zijn vrouw zijn erg gepassioneerd en zeer gastvrij! Als je van sushi en dim sum houdt, moet je hier zeker heen!
Rik B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Cha house heette eerst vai renzo. Het menu is meeveranderd, maar die kwaliteit niet. Toen was het lekker en nu is het lekker. Verse ingrediënten die op een slimme manier gecombineerd worden. De bediening is zeer vriendelijk en vertelt je graag meer over het eten. Zeker een aanrader!
Jeremy T.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
al eerder hier gegeten en de kwaliteit is meer dan prima. Alle gerechten zijn vers en zorgvuldig gemaakt. Hoop alleen dat er meer extra, tijdelijke, gerechten op de kaart komen zodat de variatie blijft. Zeker terugkomen.