Ceviche y Maas

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren
Melissa L.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Het eten was lekker maar we hebben er ontzettend lang, meer dan een uur, op moeten wachten. Een besteld tussengerecht: hebben we nooit gekregen. Hierbij, we hebben nooit een excuus of uitleg ontvangen. Dat vinden we eigenlijk het vervelendst. De wijnkaart moet écht veel beter - te weinig keuze en de kwaliteit laat te wensen over.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Uitstekend gegeten in dit restaurant "op Katendrecht" . Ik nam het 4-Gangen- menu: tiradito Nikkei heerlijke zalm met rocato en soja, vervolgens de minestron een rundersoep,als hoofdgerecht de fuertes gewokte ossenhaas en als toetje de flan de quinoa. Met passende wijnen was het een genot. Zeer vriendelijke bediening.
Lee M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Erg lekker eten en uitstekende bediening. Leuke inrichting, modern en verzorgd. Verfijnde smaken, prima wijnkaart. Een erg fijne ervaring.
mm-proever H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Gezellig restaurant met een goede keuken. Wij waren er op zondag en het was niet druk, dus niet lang wachten op onze gerechten. Wij hadden natuurlijk cheviche, lekker fris en pittig en als tussengerecht aardappelbergjes met octopus, superlekker, en als hoofdgerecht ossenhaasstukjes, ook goed klaargemaakt, maar niet heel bijzonder. De wijntjes waren ook prima en de bediening keurig. Wij hadden genoeg aan 3 gangen en hebben heerlijk gegeten.
Margot30 R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
topavond gehad bij Ceviche y Maas. heerlijk gegeten. allemaal bijzondere gerechten. Peruaanse rode wijn gedronken die super was bij de ossenhaas. Sophia heeft ons verwend. onze zoon met lastig dieet heeft ook gesmuld. absolute aanrader voor wie eens iets anders wil!
Ferdinand M.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Katendrecht is 'booming' en dit restaurant past daar goed in! Een moderne, zakelijke doch niet kille inrichting, een zeer goede en vlotte bediening en echt perfect eten. Op alle punten een aanwinst. De porties zijn aan de kleine kant, dat is geen verwijt, maar houd hier rekening mee. Bij 'normale' trek is een driegangenmenu goed te doen.
Wat fijn om een Peruaans restaurant in Rotterdam te hebben.
Christian O.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Nieuwsgierig geworden naar de Peruaanse keuken besluiten we hier te gaan eten. Keurige verzorgde zaak. Vegetarische voorgerecht is klein maar prima van smaak. De soep is vlak van smaak maar zeker niet slecht. Bij het hoofdgerecht gaat het alleen mis. De fricasse lijkt zo op de soep van het voorgerecht, dat je eigenlijk gewoon twee keer hetzelfde zit te eten. En het hoofdgerecht de rundvleesreepjes is zo klein dat het een voorgerecht lijkt. Dit betekend gewoon dat je wel voor het vier gangen menu moet gaan. Als je al een tussengerecht hebt besteld mag je alleen nog een voorgerecht kiezen of anders 15 euro voor een nieuw (mini) tussengerecht betalen. Jammer, dit doen we dus niet meer.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Alweer een nieuw restaurant op het Deliplein. Ceviche is altijd al 1 van mij favoriete gerechten en dat knalt er hier echt uit. Ik heb alledrie de uitvoeringen geproeft waarbij de zalm er echt met kop en schouders bovenuit steekt. Andere gangen zijn ook goed maar knallen er nog niet echt uit. Restaurant is erg sfeervol en knus, net als het terras. Neem zeker ook een Pisco Sour, super cocktail!
Kenneth K.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Ik ben nog nooit in Latijns-Amerika geweest en ik had een Mexicaanse associatie bij de Peruaanse keuken. Hoe verkeerd kun je het hebben!?
Dit was een zeer bijzondere avond met heerlijke gerechten die ik nog nooit had geproefd. We begonnen met de Ceviche: heel bijzonder en smakelijk. Toen een vissoep, die voor mij als tussengerecht wel wat zwaar was maar ook weer erg lekker. De derde gang was een soort ragout van kip: ook weer zeer smakelijk. We rondden af met een dessert van donuts van pompoen en zoete aardappelen met siroop. Die moest ik echt delen anders kreeg ik hem niet op. Bij de gerechten een aantal zeer lekkere wijnen gedronken uit Peru (nooit geweten dat Peru een wijn producerend land is).
Ik lees de kritieken hier over kleine porties en die kan ik eigenlijk niet goed begrijpen. Ik ben 1.91 en houdt van lekker eten. Voor mij was dit zeer ruim voldoende.
Het restaurant is zeer leuk, licht en fris ingericht en de bediening was attent en vriendelijk.
Als ik weer in Rotterdam ben weet ik waar ik ga eten!
Cristian V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Formule met 2,3 of 4 gangen. Prijs/kwaliteit verhouding nog niet optimaal. Hoewel de gerechten wel authentiek zijn kwamen ze voor mij niet helemaal uit de verf. Porties aan de kleine kant en sommige ingredienten wat vlak voor wat je zou verwachten. Verzorgd ingericht restaurant met keuken in het vizier. Aardig terrasje. Aanwinst voor het plein qua verscheidenheid aan keukens, maar moeten nog sleutelen aan het totaal.
flodder .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Dit restaurant ligt op een mooi plekje aan het Deliplein en lijkt een aanwinst. Al snel bleek dat de keuken de hoeveelheid gasten niet aan kon. En ook de bediening liet steken vallen na de prettige ontvangst. We hebben ruim een uur op het voorgerecht moeten wachten. En hoewel de omschrijving van het gerecht veelbelovend was, was het een mooi opgemaakt bord met weinig smaak. Het voorgerecht van mijn tafelgenoot bestond uit twee minispiesjes met vlees. Het werd ook weer lang wachten op het hoofdgerecht. Ook hier mooie opgemaakte borden (we hadden iets met eend) en weinig diepe smaken. Het geheel leek op een zeer matig indiaas rijstgerecht met een paas eendeborstfiletjes erop. Al met al met een prijs van 28 euro een restaurant waar ik niet meer naar terug zal gaan.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Heerlijk gegeten op een vrijdagavond. Bijna alle tafeltjes waren bezet, waardoor het wel wat erg rumoerig was (ruimte klinkt al gauw erg hol). Met een pisco sour en ceviche (niet van zalm!) kwamen de herinneringen aan Peru helemaal terug. Ook de hoofdgerechten - arroz con pato en lomo saltado - waren erg smakelijk en naar ons idee echt Peruaans. Afgerond met arroz con leche (brulée!) en een brownie met daarbij heerlijke dessertwijn (vooral de Torrontes was erg lekker) 'van het huis' omdat er iets mis was gegaan met onze hoofdgerechten en we daarop wat lang moesten wachten. Erg vriendelijk! En wij komen zeker een keer terug.
Kaapse-ot .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Vriendelijke bediening, lekker informeel, zonder jolig te worden. De gerechten worden prachtig opgediend, kleurig en mooi in balans.
Voor mij en mijn gezelschap waren de maaltijden voldoende! Wij hoeven niet 'propvol' een restaurant te verlaten.
Van een Peruaanse restaurant had ik wel wat meer bijzondere kruiden verwacht.
Minpuntje is de luide muziek, mag wel wat zachter.
Yvette I.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Ik had veel goede recensies gelezen en vond de keuken in Peru erg lekker. Helaas waren de porties niet zo groot als daar. Het is blijkbaar echt een trend om 4 gangen te serveren met hele kleine porties en dat voor 40 euro.
De bediening liet bij binnenkomst een tijdje op zich wachten en was kortaf. Jammer want wij voelden ons niet heel erg welkom hierdoor. Het eten zelf was lekker en de ceviche erg mooi opgediend. Als kennismaking met de Peruaanse keuken een aanrader, maar kom niet met een hele lege maag.
Nanja V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Lekker eten maar veel te weinig. Voor deze prijs hoor je niet met honger weg te gaan. Het ligt wel of de porties gericht waren op een viergangen menu, maar als je koos voor twee gangen krijg je blijkbaar maar een halve maaltijd
434033 .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
40 minuten wachten voor een voorgerecht is geen service. Bediening 'bestond uit 2 jonedams, die wel goed hun best deden en goedlachs waren. Keukenbrigade kon de vrijdagavond drukte gewoon niet aan. Het eten zelf was prima tot uitstekend ! Voorgerecht Baars , lekker pittig in een soort van salade. Hoofdgerecht was Ossehaas ( helaas waren dit wel ossehaas puntjes) en nagerecht een lekkere warme brownie. Tja absoluut een leuke tent in het horeca centrum van Katedrecht. De inrichting is "Industrial", maar toch warm. Ceviche y mas ziet mij echter wel terug voor een herkansing !!
Renée R.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Eerste Peruaanse restaurant in Rotterdam, dus reden om Ceviche y maas te gaan proberen. Leuke locatie en sfeervolle inrichting op het Deliplein. Het restaurant is niet al te groot, dus reserveren was nodig. Bediening was uitermate vriendelijk. We kozen uiteindelijk voor een 4-gangen menu en kregen mooi opgemaakte gerechten die goed op smaak waren. Zo probeerden wij de conchitas chalacas, tiradito nikkei, ceviche de champinones, causas limenas en yuquitas rellenas. Allemaal lekker, maar wel stuk voor stuk uitermate kleine hapjes. Achteraf hadden we picarones wat wij minder een succes vonden; de smaak van pompoen en zoete aardappel was niet echt te ontdekken en deed toch vooral denken aan oliebol. Al met al een leuke ervaring voor een keer, maar 95 euro afrekenen voor een paar kleine hapjes vonden wij toch iets te veel van het goede. Leuke tent om naar toe te gaan voor een ceviche en een wijntje/ pisco als je al de halve middag aan de borrelhapjes gezeten hebt, maar ga hier niet eten als je honger hebt.
loa6 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Gezellig restaurant op een mooie plek! Heerlijk peruaans gegeten met heerlijke
verse vis. Erg leuk restaurant in het centrum van Rotterdam. Vooral de ceviche is echt
een aanrader!
ellymarien .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Lekker gegeten maar veel te weinig.
Wellicht kunnen de bijgerechten (rijst en dergelijken) wat ruimer.
Wij zijn absoluut geen grote eters maar het was nauwelijks voldoende.
Overigens is het jammer dat de gerechten aan de Nederlandse smaak zijn aangepast (volgens de dochter) sommige gerechten onderscheiden zich dan niet meer. Zo had mijn vrouw witte rijst met een "soort" curry, die niet in te delen was naar welk land dan ook.
Ik had ook rijst als basis maar dan met stoofvlees gemengd (en eend "on top") en die was verrukkelijk, maar ook daar had ik nog wel een volle schep meer van gelust.
Luuk T.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Heerlijk gegeten bij Ceviche y Maas! Leuk om een keer een andere keuken te proberen. Nooit geweten dat de Puruaanse keuken zoveel lekkere en vooral smaakvolle gerechten kent! We hebben van een mooie selectie van de menukaart genoten. Het personeel was bijzonder vriendelijk en bezorgde ons een hele fijne avond. Het restaurant ligt in een trendy & upcoming wijk in Rotterdam. Binnen is het gezellig sfeervol. Hier komen we zeker nog een keer terug!