Césant Korenbeurs

Lange Haven 145 3111 CD Schiedam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant Césant Korenbeurs

Maandag t/m Woensdag van 10:00 tot 17:00 uur
Donderdag van 10:00 tot 20:00 uur
Vrijdag t/m Zondag van 10.00 tot 17.00

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Césant Korenbeurs

Corrievanheijzen V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
lekkere lunch, leuke locatie, vriendelijke bediening.
Trees O.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Wij hebben van de AH actie gebruik gemaakt. Het betreft een restaurantgedeelte in de bibliotheek. Dit is echter helemaal niet storend, integendeel. Het twaalfuurtje is gevarieerd en lekker. De presentatie van het eten is smaakvol (het twaalfuurtje wordt bv geserveerd op een bord met de afbeelding van een wijzerplaat van een klok met de wijzers op bijna 12 uur). De bediening is vriendelijk en snel. Lege tafeltjes worden snel leeg geruimd en schoongemaakt. Toen wij er waren (op een zaterdag) was er gedurende 45 minuten een uitvoering van een muziekensemble. Heerlijke achtergrondmuziek. Ik ga hier zeker nog een keer naar toe.
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Heel gezellig gegeten onder genot van heerlijke muziek,leuke combinatie van bibliotheek, restaurant en muziek,een aanrader
Henny .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
We hebben een high wine gedaan.Gezellige ontvangst in een mooie ruimte. Tijdens het inschenken van de wijnen duideljke uitleg. De wijnen smaakten heerlijk. We kregen een kaasplank met heerlijke bietenmosterd, een wrap en soep. Er werd rekening gehouden met eetwensen. Bedankt voor de geweldige middag.
Denice D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Toffe zaak! In het mooie gebouw 'de Korenbeurs'aan de Lange Haven in Schiedam heb je aan de ene kant een heerlijke bibliotheek en aan de andere kant Césant korenbeurs voor heerlijke koffie, thee, broodjes en andere lekkernijen. Personeel is top! Locatie heerlijk licht met lekker veel planten. In het midden van het Atrium staat een grote leestafel. Ook niet mis om fijn een krantje of tijdschrift te lezen. Wij zaten in Césant.
Sylvia W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Supernette correcte bediening. Kwamen netjes vertellen dat ze met ons eten bezig waren en dat het nog een paar minuten ging duren. Wij vonden niet dat het lang heeft geduurd. Zeer mooie locatie!
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Vriendelijk ontvangen en heel ontspannen kunnen lunchen in een rustige sfeer. Voor herhaling vatbaar
Corry Z.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Met AH restaurant actie gegeten. Het 12 uurtje was uitstekend, goed verzorgd en vriendelijke bediening.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Ah menu is onduidelijk vermeld bij iens maar is prima opgelost!
Lunch was heerlijk!
T. B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Prima locatie en een lekker 12-uurtje!
mldaamen .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
We hadden blijkbaar grote pech dat zowel de rose als de sandwich Schie waren uitverkocht.
De dame die met het slecht-nieuws-bericht kwam vond het heel vervelend voor ons, we konden niet boos worden.
Het alternatief heeft ons gesmaakt.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Goed, eenvoudig lekker eten tegen goede prijs!
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
we zijn met onse werkgever een week geleden hier komen eten .we hebben viir en hoofdgerecht besteld .alles was op tijd op tafel .wij hebben lekket gegeten.
Evelyn K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Gezellig om even te lunchen, met mooi weer kan je er heerlijk buiten zitten. De lunchgerechten zijn eenvoudig maar lekker en heel goed betaalbaar.
Marja G.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Leuk restaurant in een mooie monumentale omgeving.
Het uitgebreide twaaltuurtje wordt op een origineel bord geserveerd.
Voor herhaling vatbaar!
Janette S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijk gegeten met super bediening. Leuke menu kaart. Bijzondere locatie zowel binnen als buiten. Aanrader voor lunch of koffie afspraak
Christine H.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Prachtige omgeving om te lunchen/borrelen. Zeer vriendelijk personeel en een leuke kaart met veel verantwoorde en smakelijke keuzes.