Cervantes

Gedempte Kattendiep 23 9711 PL Groningen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Koffie of thee
      Crema Catalana, klassiek Catalaans dessert van room en vanille

Over het restaurant Cervantes

Typisch Zuiderse avond

Zin in een heerlijke avondje Spaans proeven? Gerenommeerd Tapas Restaurant Cervantes in Groningen heeft alles wat je zoekt. Door de smaakvolle kleine gerechten van hun 3-gangen Tapas menu en hun hemelse wijnen leer je elke streek van Spanje kennen. Kom tot rust en neem plaats op hun romantische achterterras met een sfeervolle Zuiderse setting!

Meer informatie over restaurant Cervantes

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Cervantes

E W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Misschien domme pech, maar de avond werd verpest door een rumoerige groep jongens. Ik vind de tafeltjes veel te dicht op elkaar staan, je kunt niet vrijuit spreken zonder dat je buren meeluisteren.
G B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Alle gerechtjes die je kiest zijn hier echt verrukkelijk. De tafels staan wel aardig dicht op elkaar, zodat wanneer er iemand het restaurant wil verlaten, hij of zij soms heel dicht langs je eten komt. Wij zaten eerst aan in het midden van een zaal en dan heb je best last van alle stemmen, maar we zijn later verplaatst naar een tafeltje aan het raam en toen werd het wel aanzienlijk beter qua geluid. Ik ben hier al vier keer geweest en zou het heel erg aanbevelen. Heel lekker eten!
Paul P.
José W.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Fantasich gegeten hier! Erg lekkere tapas, goede cava en een leuke sfeer met fijne bediening! Kortom wij komen weer terug!
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Zeer vriendelijke bediening, hele fijne sfeer. We komen hier al jaren met veel plezier. Echter valt ons op dat de kwaliteit is afgenomen de laatste maanden. Vroeger proefde je echt de producten en nu is alles zo pittig gemaakt, dat je het product minder proeft. Vorige maand hebben we hier met de AH restaurant actie gegeten en weer vonden we de smaken tegen vallen. Alles was heel pittig. Helaas zat bij ons menuutje dit keer geen kaasfondue. Ons gezelschap viel hetzelfde op: bijna alles is pittig (muv het gefrituurde eten, maar juist dat eten we niet graag). We kwamen bij Cervantes altijd om de pure smaken en niet voor de gefrituurde hapjes. We hopen dat de fijne smaken weer terug komen :)
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Lekker gegeten, vriendelijke bediening en een gezellige entourage.
Jeannetta W.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Het was heerlijk! Service was super
Daniëlle V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Eten was lekker. Eerste gang werd op tafel gezet en nog geen 5 minuten stond de 2de gang er al! Dus alles tegelijk.
Werd keurig rekening gehouden met de dieetwensen.

Voor herhaling vatbaar!
Siemon V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Spaans genieten
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Heerlijk gegeten met AH actie. Precies genoeg eten en van alles wat kunnen proeven. Het eten was er ook lekker snel. Super vriendelijk personeel en het restaurant had ook een erg leuke en gezellige sfeer.
Anita R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Eten is prima. Jammer dat er in oktober alleen maar zomerbiertjes op de kaart staan. Bedienend personeel is wisselend, stralen weinig liefde voor hun vak uit.
Kunny P.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Het was verrassend. Leuk, Lekker gegeten,. Wel een beetje lawaaierig, kon niet alles goed verstaan wat tafelgenoot vertelde.
Pascal N.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Lekker gegeten met de ah restaurant actie, hoeveelheid had wat meer gemogen . Een aanrader
Sarah T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Heerlijk buiten gegeten!!
G B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Mijn favoriete tapasrestaurant in Groningen. Heel erg lekker eten. Reguliere gerechtjes, maar ook bijzondere, zoals slakken. Erg leuk en zeker de moeite waard. Smullen.
Anton V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Lekker gegeten. Naast de standaard tapas ook een aantal verrassende gerechtjes. Vriendelijke bediening.
Ge H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Een gezellige ambiance en vriendelijk en attent personeel
Marije D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijk gegeten met de ah actie. Komt vaker. Leuk restaurant, vriendelijke mensen.
Echt een aanrader!
Betty B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Wij hadden geboekt met de AH actie. Het eten was meer dan genoeg en lekker. En net zoveel als gewoon betalende klanten. Is niet altijd zo , met actie 2 de menu gratis.
Ditta W.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Heerlijk gegeten! We hadden gereserveerd met de AH actie. Echt top! Sowieso is de tapas hier altijd super!