Cervantes

Gedempte Kattendiep 23 9711 PL Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Cervantes

Typisch Zuiderse avond

Zin in een heerlijke avondje Spaans proeven? Gerenommeerd Tapas Restaurant Cervantes in Groningen heeft alles wat je zoekt. Door de smaakvolle kleine gerechten van hun 3-gangen Tapas menu en hun hemelse wijnen leer je elke streek van Spanje kennen. Kom tot rust en neem plaats op hun romantische achterterras met een sfeervolle Zuiderse setting!

Meer informatie over restaurant Cervantes

Jouw recensie over het restaurant Cervantes

Marga L.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Sfeervol Spaans restaurant .
Niet te groot , intieme sfeer .
Lekker eten , aanrader
Cecile D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Sfeervol. lekkere tapas en zeer vriendelijk personeel
r.looije1 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
We werden zeer hartelijk ontvangen en ook de bediening was zeer hartelijk. Naast onze drankjes wilden we ook graag water dat gratis in een karaf gebracht werd en later spontaan werd bijgevuld. Wij vonden de gerechten erg lekker en voor degene onder ons die dat nodig had, werd een apart bestelformulier gebruikt en goed aangegeven uit welke gerechten (en dat waren er veel) er gekozen kon worden. Wij vonden het een heel fijn en goed restaurant!!!
Dolff R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Vriendelijke bediening
Natasja H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Als of je twee uurtjes in heaven bent. Heeeerlijk gegeten!
Sylvia K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Voor de eerste keer tapas gegeten. Was lekker en gezellige sfeer
Robbin B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Ontzettend aardige bediening, wij werden warm ontvangen. Al gauw kwamen de koude tapas en daarna de warme tapas. Alles smaakte heerlijk! Ze vroegen netjes of we met het toetje even wouden wachten, omdat het best veel eten is. De crema catalana was een top afsluiter. Al met al een geslaagde avond :)
Marc M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Lekker gegeten, maar tafels staan wel dicht op elkaar. Maar je kunt nog wel makkelijk met elkaar praten.
Prima voor nog een keer.
Klara N.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Prijs kwaliteitverhouding prima! Snelle bediening en gezellig sfeertje
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk gegeten!
Leuke bediening!
Kortom een hele gezellige avond gehad.
We zullen er zeker terugkomen.

Wat moeten we nog meer zeggen om aan de gevraagde 120 tekens te komen.
gm.wiersema .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
De koude tapas waren lekker; de warme tapas waren te veel gekruid; het dessert (crème brûlée met ijs) was erg lekker. De bediening was prima.
Petra G.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Een prima restaurant voor een avondje heerlijke tapas eten.
Anna W.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Zoals altijd een fijne avond gehad in gezellige sfeer met lekker eten en drinken en vriendelijke goede bediening. Bij mooi weer helemaal heerlijk om buiten te zitten achter bij het terras.
Marieke W.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Met de AH actie heen gevaan. Lekker gegeten in een erg leuke en vrolijke steer, de bediening was echter matig, lang moeten wachten tot ze voorgerecht kwamen ophalen en rekening kwamen brengen. Het eten zelf stond wel snel op tafel.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten, fijne bediening.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Prima gegeten.
Marion S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Gezellige plek. Zeer vriendelijke bediening! Heerlijk gegeten!
Het was op vallend hoe goed en relaxed men rekening hield met mijn dieet! (glutenvrij)
Ik kan Cervantes aanbevelen!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij Cervantes.We hadden een drie gangen diner.(AH actie .)Eerste en tweede gang een dienblad vol met tapas en een Crema Cattalana voor toe.Altijd gezellig en een prima bediening.We komen hier al jaren!
Monique O.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Ik kom al jaren regelmatig bij Cervantes en vind het altijd heerlijk en gezellig.
Dus zoals altijd voor herhaling vatbaar.
Marinus E.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Wat moet je nou weer zeggen van dit restaurant waar het eten altijd uitmuntend is. Daar heb ik het volgende op bedacht: voortaan laat ik de thema’s totale beleving en zitcomfort terugkomen in de beoordeling.
We werden weer ontvangen door de roodharige allervriendelijkste dame die hier al 100 jaar werkt en je altijd een gevoel geeft dat je welkom bent als gast. Ja restaurateur, met deze dame heeft u goud in handen. Beseft u dat wel? Maar weer eens gebruik gemaakt van de AH-actie want wat je dan krijgt doet zeker niet onder voor hetgeen je zelf van de kaart kan bestellen. Bovendien is de verrassing door het niet zelf bestellen hartstikke leuk. Enne, omdat één maaltijd gratis is, ga je gewoon nog een keer.
Natuurlijk was het weer veel te warm in de zaak, eigenlijk leent dit etablissement zich meer voor een bezoek in de winter, maar aan de andere kant heeft de mediterrane warmte ook wel wat. Je moet je dan wel kunnen verkleden in korte broek en T-shirt bij binnenkomst, maar dat gaat niet lukken in het wat krappe toilet.
Heeft u niet een al te beste rug, denk dan goed na voordat u boekt. Was u al niet gebroken, dan bent u dat bij vertrek of u kiest ervoor om op de bank plaats te nemen (even aangegeven tijdens reserveren). Met een kussentje in de rug is de overlevingskans dan een stuk groter.
Er is vaak veel geroezemoes in deze zaak, maar dat viel dit keer erg mee. Misschien dat de gasten er zo langzamerhand achter komen dat ze er niet alleen zitten en dat een aangepast geluidsniveau een ieder ten goede komt. Opnieuw was er nieuw personeel – onwennig maar erg vriendelijk – van de partij, los van onze red lady. Dat is een blijvertje. Kom je de volgende keer weer even door je knieën gezakt bij ons tafeltje vragen of alles allemaal oké is? Al is het dat natuurlijk altijd al, maar op één of andere manier wordt dat dan allemaal nog beter.
Resumerend: voortreffelijke tapas, smoorheet, slecht zitten, vriendelijk personeel (maar wisselt bijna terwijl je er naar kijkt), gezellig, avondvullend, gastvrij. De scores op deze site vind ik altijd lastig. Ik zou graag op totale beleving scoren; wat doet een restaurant met jou, want dat maakt tenslotte of je terugkomt of niet. En dan ben ik snel klaar met beoordelen. Ik scoor hierop een 9. Mag u lezer beoordelen of ik terugkom.