Cervantes

Gedempte Kattendiep 23 9711 PL Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Cervantes

Typisch Zuiderse avond

Zin in een heerlijke avondje Spaans proeven? Gerenommeerd Tapas Restaurant Cervantes in Groningen heeft alles wat je zoekt. Door de smaakvolle kleine gerechten van hun 3-gangen Tapas menu en hun hemelse wijnen leer je elke streek van Spanje kennen. Kom tot rust en neem plaats op hun romantische achterterras met een sfeervolle Zuiderse setting!

Meer informatie over restaurant Cervantes

Levendig
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Met de ah actie hier gegeten, de 3e was kreeg ook een korting, ipv 29,50 per menu is te 17,50.
Alle gerechtjes waren lekker en het was precies genoeg. De bediening is heel attent en vriendelijk, hebben niet lang wacht en steeds voorzien van drankjes. Zeker de moeite waard met de AH actie.
Janny P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Wat een heerlijk en leuk avondje hebben we gehad bij Cervantes. Voor,Hoofd en Nagerecht waren een lust voor het oog.De mooie kleuren en smaakverrassingen van de gerechten verbaasden ons nog meer.Heerlijk gegeten.Topavond gehad,en topbediening.!!!
Wieke V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Vriendelijk ontvangst en duidelijke uitleg.
Prima plekje gekregen in het restaurant. Temperatuur, verlichting en geluidsniveau in restaurant waren precies goed. Inrichting van restaurant matig sfeervol. Jammer dat de gordijnen bijvoorbeeld met wasknijpers aan elkaar gemaakt waren. Dat is echt geen gezicht.
Gerechten werden mooi gepresenteerd, goed van smaak en hoeveelheid was goed.
Sympathiek personeel, fijne avond gehad en lekker gegeten. (AH menu)
Louis H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We waren hier al eens eerder geweest afgelopen zomer en toe zaten we buiten. Nu dus binnen. In eerste instantie werden we in een hoek gezet waar dikke gordijnen voor de ramen hingen. Op zich jammer omdat de ramen uit zicht Biden op het binnen terrein die bij der mooi en feestelijk verlicht was. Maar wel begrijpelijk omdat het een koude hoek was. We mochten gelukkig ergens anders zitten waar het minder koud was. De bediening was vriendelijk en het eten was lekker. Komen vande zomer nog een keer langs.
Mire V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Ook met de Albert Heijn actie en het vastgestelde menu heerlijk gegeten & vlot bediend in een Spaanse ambiance! Top!!!!!
Gebe .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
We waren met AH actie daar. Het eten was allemaal heerlijk! Kortom een echte aanrader. Klein nadeeltje, alles werd wel erg snel achter elkaar gebracht.
Marjatta .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Heerlijk gegeten! De ontvangst was niet super hartelijk maar later ontdooiden de dames wel. Het eten werd wat snel achter elkaar geserveerd. Het zag er prachtig uit en de hoeveelheid was meer dan voldoende!
Alida H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Mirthe P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Prima gegeten, gezellig druk op donderdagavond. Leuke actie van Albert Heijn met mooie aanbieding zorgde voor prima prijs-kwaliteit verhouding
Teijo D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Met AH-bon. Een aantal mensen had op IENS geklaagd over te kleine porties, maar wij vonden het ruim voldoende en hebben niet alles opgegeten. Prima tapas, veel beter dan bij El Txoko waar we laatst aten. Rondje koude tapas (met een overheerlijke soep), rondje warme tapas. Geen ruimte meer voor een toetje.
MariekeGro .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Mijn vriendin en ik hebben dit restaurant geboekt via de Albert Heijn actie. Het menu is dus vooraf al bepaald door het restaurant, dit wisten we ook. We hadden echter niet verwacht dat het menu zo karig zou zijn. Volgens mij was het een samenstelling van de goedkoopste hapjes die op de reguliere kaart staan. Verder moesten we erg lang wachten en het is bij drukte een erg rumoerige tent. Wachten duurde zo lang dat we zelfs zelf moesten vragen om de derde gang. Voor ons geen geslaagde avond
steffels .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Vrij prijzig voor hetgeen je krijgt. Het smaakt lekker maar niet erg bijzonder. Mede doordat veel dingen niet zelf (vers) worden bereid. Bijvoorbeeld aioli, tostades, tonijnsalade. Bediening is vriendelijk. Buiten op het terras zit het erg gezellig.
annelies_altena .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Lekker gegeten met de Ah actie. Niet teveel, niet te weinig. Sfeer en eten paste zeer goed bijelkaar. Ook goede wijn al mag het glas wel iets voller.
j.dumas .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
goede en vlotte bediening. keurig en prima eten en goed verzorgd. Gezellig vertoeven op terras en echte aanrader. Pauzes tussen de gangen goed.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
De tapas waren wel okay, maar niet bijster orgineel. Min of meer hetzelfe als 5 jaar geleden. De bediening is vriendelijk. De tafel voor twee wat krap. We hebben ons vermaakt.
rlangeland87 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
super bediening, heerlijk gegeten en genoten van de koude en warme gerechten! Sangria zeker een aanrader, wij komen terug!
kapsdia .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Wij hebben buiten gezeten. Hebben heerlijk gegeten. Lekkere tapas. Corona en rood wijntje erbij,die waren erg prijzig:€4,50 per stuk.
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Het eten, de sfeer en de bediening waren top, wel hadden ik de indruk dat wij minder kregen dan mensen die niet met de AH actie kwamen.
Overigens wat de hoeveelheid voldoende
vanpolen .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Een heerlijke avond gehad bij Cervantes te Groningen! Heerlijk brood met aioli saus. Een koude schotel tapas, lekker divers evenals de warme tapasschotel. Zeer compleet en ruim voldoende. daarna nog een lekker dessert. Dit i.c.m. met de actie van AH om een 2e diner gratis te sparen, was heel erg verrassend. De bediening was aller vriendelijkst en attent. Hebben ons even laten onderdompelen in de mediterranee.
aartvanderwulp1 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Prima eten in een leuke omgeving. Bediening was vriendelijk maar rommelig (onderling niet op de hoogte van wat ze al wel en niet gedaan hadden, miscommunicatie met de keuken over aparte wensen). Dit verstoorde de goede sfeer overigens niet.