Cervantes

Gedempte Kattendiep 23 9711 PL Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Cervantes

Typisch Zuiderse avond

Zin in een heerlijke avondje Spaans proeven? Gerenommeerd Tapas Restaurant Cervantes in Groningen heeft alles wat je zoekt. Door de smaakvolle kleine gerechten van hun 3-gangen Tapas menu en hun hemelse wijnen leer je elke streek van Spanje kennen. Kom tot rust en neem plaats op hun romantische achterterras met een sfeervolle Zuiderse setting!

Meer informatie over restaurant Cervantes

Groos .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Anita W.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk gegeten.
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Eten was goed, maar het was erg rumoerig. De versterkte geluiden van pratende mensen bepaalde erg de sfeer helaas.
Dirk W.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij cervantes. Menu festival is goede combi van allerlei hapjes.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Hele leuke avond gehad bij Cervantes. De bediening was erg gastvrij. Leuke groep meiden en jonge vrouwen die er werken. Eten was ook heerlijk. Wij gaan snel weer!
maaike S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk en gezellig restaurant. Jaren niet geweest en nog steeds als 'van ouds'. Tapas eten is sowieso al sfeerverhogend, maar bij Cervantes extra gezellig!
janneke K.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Het Festivalmenu voor 2 personen is echt een feestje, heel gevarieerd. Voor de derde persoon (dieet) werd door de bediening goed meegedacht en werd het aangepaste gerecht net zo feestelijk gepresenteerd als voor de andere 2. Heerlijke avond gehad.
De tafel van M.J. P.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Plezierige plek, intieme tafeltjes voor twee!
E.T. D.
leuke, vlotte bediening, heerlijke gerechten, mooi, verzorgd opgediend.
Mariska W.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Eten was prima; zelfs voor een beperkt 'menuutje va AH'. Snelle en correcte service. Enige puntje is mogelijk ietwat krappe ruimte. Verder alles prima en orde en fijn avondje uit! Vooral de dames met het rodere haar doen hun werk goed en leuk!
roxanne27 .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Lekker gegeten en een gezellige avond gehad.
Geen lange wachttijden ondanks een vol restaurant. Prima porties en prima kwaliteit.
Sabrina B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prima maaltijd, niet bijzonder smaakvol maar ook niet vies. Een beetje zoals je thuis ook hapjes maakt tijdens een verjaardag.
Esthervandijk .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Leuke, gezellige avond gehad. Goede en nette bediening. Lekkere gerechten. We waren er met de AH-actie en dat was een prima drie-gangenmenu.
MVdp5 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Cervantes maakt een inhaalslag! De laatste keer was een aantal jaren geleden, toen vonden we het eten tamelijk liefdeloos bereid. Mogelijk staat er een nieuwe garde die er wel weer zin in heeft, wij komen in ieder geval snel weer eens terug!
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Met de ah actie hier gegeten, de 3e was kreeg ook een korting, ipv 29,50 per menu is te 17,50.
Alle gerechtjes waren lekker en het was precies genoeg. De bediening is heel attent en vriendelijk, hebben niet lang wacht en steeds voorzien van drankjes. Zeker de moeite waard met de AH actie.
Janny P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Wat een heerlijk en leuk avondje hebben we gehad bij Cervantes. Voor,Hoofd en Nagerecht waren een lust voor het oog.De mooie kleuren en smaakverrassingen van de gerechten verbaasden ons nog meer.Heerlijk gegeten.Topavond gehad,en topbediening.!!!
Wieke V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Vriendelijk ontvangst en duidelijke uitleg.
Prima plekje gekregen in het restaurant. Temperatuur, verlichting en geluidsniveau in restaurant waren precies goed. Inrichting van restaurant matig sfeervol. Jammer dat de gordijnen bijvoorbeeld met wasknijpers aan elkaar gemaakt waren. Dat is echt geen gezicht.
Gerechten werden mooi gepresenteerd, goed van smaak en hoeveelheid was goed.
Sympathiek personeel, fijne avond gehad en lekker gegeten. (AH menu)
Louis H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We waren hier al eens eerder geweest afgelopen zomer en toe zaten we buiten. Nu dus binnen. In eerste instantie werden we in een hoek gezet waar dikke gordijnen voor de ramen hingen. Op zich jammer omdat de ramen uit zicht Biden op het binnen terrein die bij der mooi en feestelijk verlicht was. Maar wel begrijpelijk omdat het een koude hoek was. We mochten gelukkig ergens anders zitten waar het minder koud was. De bediening was vriendelijk en het eten was lekker. Komen vande zomer nog een keer langs.
Mire V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Ook met de Albert Heijn actie en het vastgestelde menu heerlijk gegeten & vlot bediend in een Spaanse ambiance! Top!!!!!
Gebe .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
We waren met AH actie daar. Het eten was allemaal heerlijk! Kortom een echte aanrader. Klein nadeeltje, alles werd wel erg snel achter elkaar gebracht.
Marjatta .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Heerlijk gegeten! De ontvangst was niet super hartelijk maar later ontdooiden de dames wel. Het eten werd wat snel achter elkaar geserveerd. Het zag er prachtig uit en de hoeveelheid was meer dan voldoende!