Cervantes

Gedempte Kattendiep 23 9711 PL Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Cervantes

Typisch Zuiderse avond

Zin in een heerlijke avondje Spaans proeven? Gerenommeerd Tapas Restaurant Cervantes in Groningen heeft alles wat je zoekt. Door de smaakvolle kleine gerechten van hun 3-gangen Tapas menu en hun hemelse wijnen leer je elke streek van Spanje kennen. Kom tot rust en neem plaats op hun romantische achterterras met een sfeervolle Zuiderse setting!

Meer informatie over restaurant Cervantes

AC W.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Op het leuk aangeklede terras gezeten. Bediening was vlot en oplettend, en zeer vriendelijk! Eten was weer erg lekker, we aten er met de AH actie dus een vast menu maar die was zeer prima en voldoende verschillende tapas. De wijn was erg goed. Cervantes blijft een aanrader.
Rene P.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Het eten smaakte goed, maar ik had voor de prijs wat meer bijzondere dingen verwacht. Bediening was lekker ontspannen en prima.
Romee D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Ontzettende vriendelijke service.
Eten was heerlijk.
Sfeer was prettig.

Raden het iedereen nu aan en komen zeker terug!
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Lekker gegeten in een gezellige ambiance. Terras ziet er leuk uit. Personeel is vriendelijk. Eten was voldoende. Fijne avond gehad
Wiechert .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Goede gerechten. Moesten door drukte wel wat lang wachten.. Mensen met een glutenvrij dieet kunnen hier prima terecht. Goede vervangers voor bepaalde hapjes.
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk gegeten. Leuke ambiance. Vriendelijk en oplettend personeel. Ik kom hier zeker vaker. Eerst een tafeltje wat op een hoekje gekregen, maar we konden erg snel verplaatsen waardoor we goed zaten.
Livas S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Vond het al met al wat tegenvallen. De hapjes waren redelijk, niet heel erg bijzonder en zelfs een beetje saai. Ze hebben een heel ander menu wat ook nog eens €6 duurder is als je met de zegels gaat eten.
De bediening moesten we steeds zelf vragen of we nog wat te drinken zouden mogen. Toen ik hier even geleden was zonder zegels was het allemaal prima.
martini89 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Heerlijk gegeten op basis van de AH restaurant actie. Erg vriendelijk personeel, snelle service en meer dan genoeg eten!
Groos .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Niet slecht, maar zeker niet speciaal. Tapas waren redelijk smaakvol, maar vergeleken met ervaring elders zeker niet bijzonder. Teveel tafels en te dicht op elkaar maken het wat lawaaierig. Bediening is wel erg vriendelijk en service is snel.
Anita W.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk gegeten.
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Eten was goed, maar het was erg rumoerig. De versterkte geluiden van pratende mensen bepaalde erg de sfeer helaas.
Dirk W.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij cervantes. Menu festival is goede combi van allerlei hapjes.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Hele leuke avond gehad bij Cervantes. De bediening was erg gastvrij. Leuke groep meiden en jonge vrouwen die er werken. Eten was ook heerlijk. Wij gaan snel weer!
maaike S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk en gezellig restaurant. Jaren niet geweest en nog steeds als 'van ouds'. Tapas eten is sowieso al sfeerverhogend, maar bij Cervantes extra gezellig!
janneke K.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Het Festivalmenu voor 2 personen is echt een feestje, heel gevarieerd. Voor de derde persoon (dieet) werd door de bediening goed meegedacht en werd het aangepaste gerecht net zo feestelijk gepresenteerd als voor de andere 2. Heerlijke avond gehad.
De tafel van M.J. P.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Plezierige plek, intieme tafeltjes voor twee!
E.T. D.
leuke, vlotte bediening, heerlijke gerechten, mooi, verzorgd opgediend.
Mariska W.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Eten was prima; zelfs voor een beperkt 'menuutje va AH'. Snelle en correcte service. Enige puntje is mogelijk ietwat krappe ruimte. Verder alles prima en orde en fijn avondje uit! Vooral de dames met het rodere haar doen hun werk goed en leuk!
roxanne27 .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Lekker gegeten en een gezellige avond gehad.
Geen lange wachttijden ondanks een vol restaurant. Prima porties en prima kwaliteit.
Sabrina B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prima maaltijd, niet bijzonder smaakvol maar ook niet vies. Een beetje zoals je thuis ook hapjes maakt tijdens een verjaardag.
Esthervandijk .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Leuke, gezellige avond gehad. Goede en nette bediening. Lekkere gerechten. We waren er met de AH-actie en dat was een prima drie-gangenmenu.