Cervantes

Gedempte Kattendiep 23 9711 PL Groningen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Koffie of thee
      Crema Catalana, klassiek Catalaans dessert van room en vanille

Over het restaurant Cervantes

Typisch Zuiderse avond

Zin in een heerlijke avondje Spaans proeven? Gerenommeerd Tapas Restaurant Cervantes in Groningen heeft alles wat je zoekt. Door de smaakvolle kleine gerechten van hun 3-gangen Tapas menu en hun hemelse wijnen leer je elke streek van Spanje kennen. Kom tot rust en neem plaats op hun romantische achterterras met een sfeervolle Zuiderse setting!

Meer informatie over restaurant Cervantes

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Cervantes

Susan P.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Alida K.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Heerlijk gegeten (Ah restaurantactie). Iedere gang was weer een verrassing! Erg leuk opgezet. Personeel was ook erg vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar! ????????
IngridO .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Leuk terras, vriendelijk personeel. Lekkere tapas. Via ah zegels een heerlijk menu gehad. Koude en warme tapas. Er was voldoende. Als afsluiter gekozen voor een cappuccino.
Riek B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heerlijk gegeten buiten op het terras, alleen jammer van de vliegende mieren. Gelukkig niet op ons bord. Echt een aanrader om te eten.
Kendra V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Wederom heerlijk eten bij Cervantes. Ingrediënten zijn vers en porties van prima grootte. De calamaris zijn echt aan te raden.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Een heel gezellig en trendy restaurant. Superleuk terras met heaters en kaarsen op tafel. Goed verzorgd en vriendelijk personeel. Het eten was echt heerlijk en werd erg leuk gepresenteerd. Kortom, een aanrader !
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Graag een paar soorten smeersels bij het brood niet alleen aioli.
Verder zeer tevreden en goed geholpen.
We komen zeker terug.
Margreet O.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
De churros zijn super lekker. Die zou ik bij de proeverij ook neerleggen ipv spekkoek. Verder heerlijk gegeten.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Ik zie dat vergelijkbare punten al diverse malen in de recensies zijn aangehaald maar dit was dermate teleurstellend dat ik het maar weer bevestig. We zijn met 11 man komen eten. We hadden gekozen voor het menu van 27,50. Het voorgerecht was zoals gezegd een brood met 3 smeerseltjes. Erg simpel. Het hoofdgerecht bestond uit een plank met daarop diverse zaken, maar al met al erg magertjes en kwalitatief en kwantitatief beneden alle maat. Een klein bakje met groente, klein bakje gebakken aardappel, wat toast, gebakken uienringen en een paar kippekluifjes. Per persoon hooguit 1 kippekluifje. Ik dacht dat dit nog steeds een voorgerecht betrof, maar dit bleek het hoofdgerecht te zijn! Ik heb meer dan 40 euro moeten dokken! Sorry hoor. Ik lees hier vergelijkbare zaken van anderen en snap niet hoe zo'n bekende zaak uberhaupt hiermee weg kan blijven komen. In vredesnaam mensen: Leer eens lezen en ga dan desnoods naar een patatzaak.
Groet en nooit meer...
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Leuk plek om te zitten, vriendelijke serveersters en lekker eten! Zeker een aanrader.
Dirk-Jan J.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Vest tapas in town
J F.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
We aten hier met een groep van bijna dertig personen en hadden het groepsmenuvan € 22,50. Dit bestaat uit een voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. Het voorgerecht was eenstukje stokbrood met minischaaltjes tapenade zalmsnippers en pesto. Hoofdgerecht mini porties tapas, bijv 3kipkluifjes voor 5 personen. In opdracht van het management geen aanvulling. We keken elkaar, wie neemt wat. Veel te weinig voor het geld. Geen aanrader dus.
Sijtske V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Hoewel het bedienend personeel erg aardig is, was de service bedroevend. We hadden tapas hapjes. Toen we aangaven dat het te weinig was, konden we met moeite er wat bij krijgen.
Waren met 28 personen. Verzoek vooraf was om cash mee te nemen en niet te pinnen. Ook was vooraf een prijs afgesproken. Waren ze helaas vergeten.
grete W.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Goede vriendelijke bediening, lekker eten
Niet lang wachten
We zijn tevreden
Berna J.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Chevantes was altijd een heerlijk tapas restaurant maar er is niet zoveel meer over van de kwaliteit van de gerechten. Het is gericht op massa en niks was echt bijzonder. Vlees en qroquesttes zeer teleurstellend. Beste is dan nog de kaas en worsten. Maar voor lekkere tapas waar zorg besteed is aan de gerechten hoef je hier niet meer heen. We konden laat pas terecht. Kwart voor 9 legden ze ons de kaart uit, 2 uur onbeperkt tapas voor 25 euro kozen wij. Na 1 uur!! vroegen ze of we nog wat wilden bestellen want de keuken ging zo dicht!
Janita B.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Eerder vaak gegeten bij Cervantes, (was) voor ons de lekkerste tapas van Groningen. Helaas zijn ze nu over gegaan naar een 'all you can eat' concept, kwaliteit van het eten is daardoor echt naar beneden gegaan, minder vers en minder mooi opgemaakt. Erg jammer! Verder zeer goede en alerte bediening!
Derk D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Eten was prima tot goed, sfeer erg rumoerig en onrustig. Geen restaurant om even lekker rustig te eten. De bediening was overdreven vaak aan tafel, er werd vier keer gevraagd wat we wilden drinken terwijl we al besteld hadden. Ook werd er minstens zes keer gevraagd of eten goed was. Iets teveel van het goede.
Siska H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke en vlotte bediening.
Dolff R.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Wijn zeer goed in verh met prijs eten heerlijk