Cervantes

Gedempte Kattendiep 23 9711 PL Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Cervantes

Typisch Zuiderse avond

Zin in een heerlijke avondje Spaans proeven? Gerenommeerd Tapas Restaurant Cervantes in Groningen heeft alles wat je zoekt. Door de smaakvolle kleine gerechten van hun 3-gangen Tapas menu en hun hemelse wijnen leer je elke streek van Spanje kennen. Kom tot rust en neem plaats op hun romantische achterterras met een sfeervolle Zuiderse setting!

Meer informatie over restaurant Cervantes

Karin V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij Cervantes.We hadden een drie gangen diner.(AH actie .)Eerste en tweede gang een dienblad vol met tapas en een Crema Cattalana voor toe.Altijd gezellig en een prima bediening.We komen hier al jaren!
Monique O.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Ik kom al jaren regelmatig bij Cervantes en vind het altijd heerlijk en gezellig.
Dus zoals altijd voor herhaling vatbaar.
Marinus E.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Wat moet je nou weer zeggen van dit restaurant waar het eten altijd uitmuntend is. Daar heb ik het volgende op bedacht: voortaan laat ik de thema’s totale beleving en zitcomfort terugkomen in de beoordeling.
We werden weer ontvangen door de roodharige allervriendelijkste dame die hier al 100 jaar werkt en je altijd een gevoel geeft dat je welkom bent als gast. Ja restaurateur, met deze dame heeft u goud in handen. Beseft u dat wel? Maar weer eens gebruik gemaakt van de AH-actie want wat je dan krijgt doet zeker niet onder voor hetgeen je zelf van de kaart kan bestellen. Bovendien is de verrassing door het niet zelf bestellen hartstikke leuk. Enne, omdat één maaltijd gratis is, ga je gewoon nog een keer.
Natuurlijk was het weer veel te warm in de zaak, eigenlijk leent dit etablissement zich meer voor een bezoek in de winter, maar aan de andere kant heeft de mediterrane warmte ook wel wat. Je moet je dan wel kunnen verkleden in korte broek en T-shirt bij binnenkomst, maar dat gaat niet lukken in het wat krappe toilet.
Heeft u niet een al te beste rug, denk dan goed na voordat u boekt. Was u al niet gebroken, dan bent u dat bij vertrek of u kiest ervoor om op de bank plaats te nemen (even aangegeven tijdens reserveren). Met een kussentje in de rug is de overlevingskans dan een stuk groter.
Er is vaak veel geroezemoes in deze zaak, maar dat viel dit keer erg mee. Misschien dat de gasten er zo langzamerhand achter komen dat ze er niet alleen zitten en dat een aangepast geluidsniveau een ieder ten goede komt. Opnieuw was er nieuw personeel – onwennig maar erg vriendelijk – van de partij, los van onze red lady. Dat is een blijvertje. Kom je de volgende keer weer even door je knieën gezakt bij ons tafeltje vragen of alles allemaal oké is? Al is het dat natuurlijk altijd al, maar op één of andere manier wordt dat dan allemaal nog beter.
Resumerend: voortreffelijke tapas, smoorheet, slecht zitten, vriendelijk personeel (maar wisselt bijna terwijl je er naar kijkt), gezellig, avondvullend, gastvrij. De scores op deze site vind ik altijd lastig. Ik zou graag op totale beleving scoren; wat doet een restaurant met jou, want dat maakt tenslotte of je terugkomt of niet. En dan ben ik snel klaar met beoordelen. Ik scoor hierop een 9. Mag u lezer beoordelen of ik terugkom.
Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
We waren positief over ons Ah etentje.
Snelle bediening en kwaliteit goed.
Vriendelijke bediening.
Tafeltje iets aan de kleine kant en akoestiek vermoeiend.
Wel een aanrader voor deze actie
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Leuke tent waar je gezellig kunt zitten. Bij het speciaal samengesteld gerecht voor de mensen die met de Ah actie meededen zat wel naar verhouding veel stokbrood.
Carina V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Bediening duurde lang, drinken werd vergeten en het duurde lang voor we bijvoorbeeld een nieuw briefje kregen om een ronde bij te bestellen. Eten zelf (eenmaal besteld) werd wel snel geserveerd
Lia K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Een sfeervolle plek, je zit ruim en van anderen gasten heb je geen hinder van.
We werden ontvangen door vriendelijk en enthousiaste personeel.
Aranka S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Een keer niet de doorsnee tapas. Leuk aangekleed en de binnentuin is echt een aanrader.
marlou *.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Altijd heerlijk eten hier. Dit keer met de AH-actie. Wij hadden 2 personen die geen vis lusten, daar hadden ze een vervanging voor. Voor de mannen waren er wel wat weinig 'vlees tapas'. Goede service en een fijn contact. Als het er vol zit is het wel moeilijk om elkaar te verstaan.
pim M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Ipv bij Moro, waar we al es zijn wezen eten, nu bij de "buren" gegeten. Het was prima toeven. Het eten werd snel geserveerd. Kwam ook omdat het niet zo druk was. We werden naar boven geleid en de inrichting deed leuk aan. Alleen de "lampetakjes" aan het plafond kwamen wat armetierig over en vielen, vonden wij althans, wat uit de toon.We bestelden een menu incl. halve liter sang-ria. Het leek in 1e instantie niet op een halve liter ( nee, we kwamen toch echt nuchter binnen :) maar later nog eens geschat. Het karafje bevatte waarschijnlijk toch de aangegeven hoeveelheid. Tegen een redelijke prijs en goed eten, verlieten wij met een tevreden gevoel Cervantes.
Myrthe V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Lekker gegeten, veel eten voor weinig. Goede en leuke bediening. De akoestiek is minder als het restaurant vol zit, elkaar verstaan werd lastiger.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Gezellig relaxte sfeer. Heerlijk gegeten en fijne bediening.
AnnSlo .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Als je van tapas houdt dan is dit een leuk restaurant om naartoe te gaan. De zitplaatsen in het steegje geven je het gevoel dat je in het buitenland bent!
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten van de verschillende tapas hapjes. Het was een redelijk warme dag met veel mensen op het terras. Wij zaten op een zeer gunstige plek bij de schuifdeuren naar het terras.
Janneke A.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
We hebben heerlijk op het terras gezeten. Er werd rekening gehouden met de genen die geen vis en/ of vlees aten. Het eten was erg lekker. Bediening was uitstekend
Mark W.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Lekker eten, niet lang wachten en een leuke sfeer.
Wel mocht het letten op de klanten wat minder opvallend, verder niet storend!
Koos A.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Wij waren voor de derde keer hier ook deze keer hebben we weer lekker gegeten Wij waren dan ook drie keer van A H actie maar ook zonder ah komen wij hier zeker terug Beslist de moeite waard
Margaret K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk buiten kunnen eten. Heerlijke tapas in een steefrvolle omgeving. We kregen allen een vakantiegevoel.
De bediening is erg vriendelijk.
Roely B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
heerlijk gegeten, bijzonder vriendelijk personeel. ben nu een aantal keren geweest vanwege AH actie, wel steeds hetzelfde menu gehad
Bram I.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Wij zijn hier al meerdere keren geweest, met een goede reden. Het eten is heerlijk, de bediening is zeer vriendelijk en het zit er erg gezellig!