CEO baas van het vlees

Sumatraweg 1 3072 ZR Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant CEO baas van het vlees

Koeien in vakjes op de muur

Vlees. En nog veel meer vlees. De chique hippe stijl van CEO sijpelt door in bediening, het eten en decor. Runderkop karkassen op de bar en schilderingen van koeien in vakjes ter uitleg waar welk stuk vlees vandaan komt. Voor een optimale smaak gebruikt de chef een broiler, een bijzonder hete grill. Hier geen nonsense, maar steengoed Amerikaans, Iers en Japans vlees.

Meer informatie over restaurant CEO baas van het vlees

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

6,8

Jouw recensie over het restaurant CEO baas van het vlees

Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Met een groep wezen eten en direct krijgen we te horen dat we een aangepaste kaart krijgen vanwege de grote van de groep? 10 man?.
Ik zelf wou ossenhaas maar er werd natrukkelijk verteld dat dat op de schaal zou liggen. Maar ik wou alleen ossenhaas en blijkbaar wou de bediening dit niet horen. Meegegaan met de groep want schalen zouden worden voorzien van diverse stukken vlees. Maar er werd alleen een stukje ossenhaas en ribeye geserveerd en allemaal dachten we dat de rest de volgende ronde zou komen?! Maar helaas. Er werdt ook niet gevraagd hoe je vlees gebakken wou hebben dus voor mij was het te rood. Uiteindelijk naar buiten met een rekening van €900 voor 10 man vondt ik bizar voor wat me aangeboden is. Trendy zaak misschien ? Trendy locatie? Voor mij niet voor herhaling vatbaar.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
We zaten in een hoek van het restaurant waar de bediening amper kwam. In de 3,5 uur dat we er hebben gezeten hebben we 2 drankjes gekregen, waarvan we om de eerste zelf moesten vragen. De fles wat kwam pas na de tweede keer vragen.

Het eten zelf was prima, erg lekker zelfs.

Voor dit geld mag je echter een betere service verwachten.
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
heerlijk gegeten
Han L.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Door de populariteit van het hele deli-plein blijft de oprechte service achter. Beetje amsterdamse toestanden. Jammer.
eefje W.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Leuk,gezellig,lekker!!!!!
Suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Een restaurant waar je wel van vlees moet houden. Mogelijkheid om halve porties te nemen beviel goed!
Jelle S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Top! super avond gehad. Heerlijk vlees!
Ferry V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Al vaker geweest, maar ik merk een misplaatste arrogantie bij het personeel. Reservering was niet doorgekomen, mocht aan de bar plaats nemen. Kreeg pas drinken aangeboden na 10 minuten toen we er zelf om vroegen. Quasi nonchalant bestelling opnemen (hoofdgerecht en bij dessert) zonder notitieblok maar niet onthouden. En als de gast vraagt naar je nog bestaande assortiment, omdat de whisky kast al een tijd weg is, dan dien je op een fatsoenlijke manier de alternatieven aan te bieden ipv verveeld in de lucht te kijken omdat je eigenlijk niet weet wat er nog staat en ook geen zin hebt om het uit te zoeken. (Uiteindelijk zelf maar aangeboden om mee te lopen naar de wijnkelder). Toen we tent verlieten kregen we nog een nonchalante ‘fijne avond’ toegeroepen van iemand die in het voorbijgaan bij de ingang van de keuken nog even de moeite nam om te groeten.

Nee, voor een toko waar we zojuist €675 hadden gespendeerd was dit niet de service die je verwacht bij dit soort bedragen.

Baas van het vlees? Absoluut, maar wel een schlemiel van de service!! Voorlopig genezen in ieder geval
Anne M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Lekker gegeten
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Met vrienden hier gaan eten. Het is ons erg tegengevallen. Met de bestelling ging het mis, bediening kwam ongeïnteresseerd en kortaf over. We hebben een paar keer de bediening moeten roepen omdat we het gevoel hadden dat we werden vergeten. De stoelen zitten voor geen meter. Het plateau CEO was super, echt erg smakelijk. Het vlees was ook heel goed! De halve porties zijn wel erg klein. Wij hebben lekker gegeven maar de prijs was behoorlijk aan de hoge kant. Wij vonden het totaalplaatje deze prijs niet waard. Jammer, denk niet dat we hier nog gaan eten.
Joost J.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Het eten bij de CEO is altijd heerlijk en redelijk aan de prijs. Maar dat is het wel waard.
De bediening was helaas weer teleurstellend, kwam nauwelijks langs waardoor we zeker een gang hebben overgeslagen. Jammer.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
CEO van het vlees is zeker gerechtvaardigd. Echter geen CEO van de bediening want er is nog veel verbeter potentieel voor de gastvrijheid van de bediening. Het ontvangst ging al moeizaam. De dame deed niet echt haar best om mij adequaat de juiste reservering boven tafel te krijgen. Daarna verleende ze een gunst om de bestelling op te nemen. Bij de vraag van mijn tafelgenoot of er misschien een leesbril in de zaak aanwezig werd resoluut met nee beantwoord. Vervolgens bij het nagerecht ging ze mij nog even uitleggen wat een cortado is terwijl ik zelf barista ben...... Bij het afrekenen was een andere dame redelijk ongeduldig terwiijl mijn gastheer geen bril had de juiste cijfers in te tikken. Het vlees was perfect gegrild en zeer goed van smaak. De patat en mayonaise was van verse dragon voorzien. Ik vind wel dat de porties patat en salade iets groter had gekund.
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Leuke tent. de sfeer die er hangt is goed, de inrichting is nonchalant maar dit past helemaal. De bediening schiet niet uit, stabiel en correct, de ontvangst kan iets beter.
De gerechten zijn goed, het voorgerecht, een plank met diverse vleessoorten zijn redelijk echter de vitello tonato moet eigenlijk een andere naam krijgen. Het kan wat spannender en creatiever.
Het hoofdgerecht is erg goed, vlees van hoge kwaliteit en goed bereidt.
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Specifiek aangegeven verjaardag. Met verzoek groot stuk vlees met bot. Telefonisch was alles mogelijk, Helaas no replay.
Jammer, volgende keer beter
Willem
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Bediening zeer slecht en de rekening klopte ook al niet. Prijs kwaliteit is totaal zoek. Hiergaan we daarom ook nooit meer na toe.
Alex M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Hoge prijzen voor kleine porties. Personeel komt niet kundig en/of geinteresseerd over. Kwaliteit vlees wel heel goed.
Linda E.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Een aanrader als je een echte vleeseter bent. Ze weten een mooi stuk vlees ook goed te bereiden. Heerlijk gegeten en de C.E.O plateau vooraf was geweldig.
Aletta D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Halve porties besteld, krijg je 6 kleine stukjes vlees met een karig sausje. Verder niets op het bord. 1 schaaltje patat en 1 schaaltje salade wat je met z’n 3en moet delen. kan je wel uitgekozen zijn als beste vleestestaurant 2017 dan mag je ook verwachten dat je voor de prijs iets op je bord krijgt!
Chagrijnige serveerster die verveeld vroeg op zo’n standaard toon of het smaakte....
Kortom het viel zwaar tegen. O ja, ook. Of van die vreselijke houten stoeltjes uit het jaar 0!
Do V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Wilde een tafel reserveren, dus wij naar binnen. Ja tafel was geen probleem maar moesten wel rekening houden dat de keuken tussen 9-9.30 sluit. Het was 18.15 uur!!! Als het privé was geweest hadden wij bedankt maar wij hadden een zakelijke relatie bij ons, dus tja dan slik je even.
Bij aankomst werden wij naar een tafel gebracht waar het bestek op tafel werd gelegd echter servetten hadden zij Nooit van gehoord.
Vlees was oké, bediening slecht en zij doen ook niet de moeite je welkom te voelen.
Geen aanrader!
Martin Z.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Woensdag 4 oktober bij CEO geweest. Bediening was prima.
Mooie grote ruimte maar geen vervelende galm. Het eten
was perfect! Vlees wordt met aandacht en kunde bereid door
mensen die zin hebben in hun werk! Ga er zeker weer heen!
Martin Zwaan. Maasland.