CEO baas van het vlees

Sumatraweg 1 3072 ZR Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant CEO baas van het vlees

Koeien in vakjes op de muur

Vlees. En nog veel meer vlees. De chique hippe stijl van CEO sijpelt door in bediening, het eten en decor. Runderkop karkassen op de bar en schilderingen van koeien in vakjes ter uitleg waar welk stuk vlees vandaan komt. Voor een optimale smaak gebruikt de chef een broiler, een bijzonder hete grill. Hier geen nonsense, maar steengoed Amerikaans, Iers en Japans vlees.

Meer informatie over restaurant CEO baas van het vlees

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 17:00
Zondag Gesloten

7,1
Gijs P.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Dit keer een lichte tegenvaller. Mijn Cote de Boeuf was prima, goede kwaliteit en goed klaargemaakt. Mijn tafelgenoten hadden steak Philadelphia en Steak new york, beide ook prima alleen twijfelden ze wel of het portie inderdaad de beloofde 300 gram was, het leek eerder 200 gram. De bediening viel tegen. Wel heel vriendelijk maar de organisatie klopte niet, te weinig contact met de zaal en onlogische taakverdeling zorgde voor regelmatig te lang wachten. Side dishes kwamen later (te laat) dan het vlees zelf. Tot slot de wijn, die is echt te duur, een ronduit slechte prijs-kwaliteitsverhouding.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Met zijn vieren wezen eten bij "CEO Baas van het vlees". Bij binnenkomst was het restaurant, op dat ene tafeltje dat wij gereserveerd hadden na, vol. Gezellig en altijd een goed teken als alle tafels bezet zijn.
De Ossenhaas van de dames beviel TOP. De shortrib was goed gegaard, complimenten, maar de smaak was smaak oppervlakkig en niet door-en-door, de homemade bbq saus moest dat wellicht iets verbloemen.
"CEO Baas van de wijn", wat mooie selectie wijn hebben ze hier. Zonde dat de serveer temperatuur van onze wijn te koud was.
Bij het bezoek aan de kelder voor uitzoeken kaasplankje werd duidelijk waarom de wijn zo koud was, de flessen liggen in de gekoelde kelder waar ook de kazen liggen opgeslagen.
Mooi concept om zelf je kaas uit te zoeken, de dame die ons hielp nam de tijd, was vriendelijk en terzakekundig met advies, echt een aanrader!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
We hebben hier op een vrijdagavond gegeten. Het eten was prima. We hebben alleen een hoofdgerecht gekozen deze avond. Erg smakelijk maar wel zeer prijzig. Weinig verfijnd opgediend. Gezien de locatie (veel goede vleesrestaurants in de omgeving) vermoed ik dat de naamsbekendheid van Mario wel veel voor deze zaak doet.
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Maar voor het geld wat je betaalt verwacht je wel een leuk opgemaakt bord en dat was totaal niet het geval. Het zag eruit alsof het (heerlijke) vlees zo op het bord gekwakt was, erg jammer! Kortom lekker gegeten maar te duur!
Martin M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Prijs kwaliteit verhouding helemaal zoek....
Kale borden Hoge rekening met 6 pers.
Kwaliteit vlees is goed. (Slagerij eigenaar )
Maar
Voor ons eenmalig
Hessel V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Met een hoog verwachtingspatroon kwamen we naar het restaurant. Omstreeks 19:00 uur was het nog rustig. We werden keurig ontvangen. De tafels zagen er netjes uit en de sfeer in de zaak is prettig. Kijk wel goed uit waar je gaat zitten, want er is nogal wat verschil tussen een druk gedeelte bij de ingang en rechts daarvan. Links zijn fijne hoekjes om rustig te zitten, met veel privacy.
Heel positief is dat je de gerechten in kleine of grote porties kan nemen. Voor ons waren in alle gevallen de kleine porties van voldoende omvang. Dat geldt zeker als je drie gangen neemt. Dat het een vleesrestaurant is weet je natuurlijk wel als je hier voor kiest, maar als je in je gezelschap iemand heeft die vleesloos eet is de keuze wel heel beperkt. Voor water en wijn betaal je hier behoorlijk (factor 4). Bij voorgerechten was er een mooie afwisseling, maar wel wat beperkt.
Bij het hoofdgerecht was de kwaliteit van het vlees in ons geval voor alle personen prima (van entrecote tot en met ossenhaas). De bijgerechten waren nu niet echt bijzonder: een puntzakje friet met een bakje aangeklede sla.
Het nagerecht was redelijk. De kaas is echter heel apart. Die mag je zelf selecteren in een aparte ruimte en is ook voortreffelijk van kwaliteit.
Jammer dat de service die we in het begin kregen niet afgerond werd bij het vertrek. Na betaling stonden we weer helemaal alleen en moesten ons door alle stapels met jassen heen wurmen ons onze, door het personeel verstopte kleding weer opnieuw te kunnen vinden. DIT MOET ECHT BETER KUNNEN CEO.
Kortom: het was een prima start met een mindere geslaagde finale.
R C.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Je komt hier voor het vlees en de wijn zou ik zeggen. Grote eters nemen als voorgerecht nog het plankje met diverse gerechtjes. Kaas assortiment is op zich prima. Wat extra smaakmakers als bijgerecht bij de kaas is toch vrij normaal tegenwoordig maar krijg je dus niet.

Bediening is zoals al door meerderen genoemd zeer matig. Bij binnenkomst krijg je alle aandacht. Naarmate de avond vordert moet je goed je best doen om uberhaupt nog de aandacht te krijgen. Bij vertrek wordt je gewoonweg genegeerd. Even je jas aanreiken of een dank je wel kan er niet meer vanaf. Loop je toch met gemengde gevoelens de straat op. Jammer.
mark B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Voorgerecht (Origineel assortiment), Bediening (vriendelijk en snel), Wijnen waren goed. Helaas maar twee soorten bier (Heineken en Budweiser) dus geen lekkere Trippel ofzo.

Hoofdgerecht was matig. Had een Ribeye van 500 gram van rond de 32 euro pp. Kon alleen besteld worden per twee mensen. Bleek dat ik deze moest delen. (1 ribeye voor 64 euro dus!) Daarnaast was de Ribeye taai. Friet was koud en oud.

Kortom : Geen aanrader!
Jeroen1971 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten, prima wijn, alles erg duur maar dat heb ik voor de kwaliteit graag over. Helaas hadden we een horkerige jongedame in de bediening die ook nog eens onze tafel nagenoeg negeerde. Zonde!
bajorn37 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Perfect bereide biefstuk, hoge kwaliteit vlees, mooie wijnen en lekkere, bijzondere kaasjes. Niet goedkoop, maar daar ging ik er niet voor heen. Ik kom terug en zal het iedereen adviseren die van goed eten kan genieten.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Goed eten en een aanrader voor de vleesliefhebber.
Niet goedkoop maar super service.
Tot de volgende keer
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten een echte aanrader. Wijn was fantastisch. Voorgerecht broodplank en hoofdgerecht ossenhaas. Heerlijk mals
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Geweldig vlees en prima bijpassende wijn. Voorgerecht CEO is een goede keur van hetgeen het restaurant te bieden heeft. Tip, neem kaas als dessert en zoek zelf uit wat je wil hebben in de kelder! Restaurant heeft een druk deel bij binnenkomst en naast de keuken en wat rustiger aan de zijkant/doorsteek want het zijn 2 panden.
De tafel van Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten, vlees is van zeer goede kwaliteit (we hadden een mooie cote du boeuf) . Proeverij van voorgerechten is mooi gepresenteerd en zeer smakelijk. De rode huiswijn (Malbec) smaakte eveneens prima. Goede, spontane en attente bediening. Sfeer is leuk, muziek was wel wat aan de harde kant. De prijzen zijn stevig.
Saskia V.
Ondanks dat dit een restaurant is met veel tafeltjes, merk je dat niet omdat ze het zo ingericht hebben dat er allerlei hoekjes zijn ontstaan. Heerlijk gegeten, veel vlees maar dat was van te voren bekend. Fantastische variant op cheesecake als toetje. Goed, gezellig, vriendelijk en kundig personeel. Kortom een fantastische avond.
Suzanna L.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Het restaurant is mooi ingericht, sfeervolle en heeft ambiance. De eten was uitstekend en de service was ook zeer goed. De bediening waar vriendelijk en dit terwijl de restaurant was vol. Wij gaan zeker terug.
Kenny R.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Bij binnenkomst wekt het vlees in de droogkasten je al hoge verwachtingen van het vlees dat je gaat eten. De open keuken biedt ook een leuk zicht om naar te kijken als je een goed plekje hebt aan die kant. Nadeel is dat de afzuiging het niet bijhoudt en je gegarandeerd naar frituur en rook ruikt bij vertrek.

De service was prima. Toen het goed vol zat was het lastig de aandacht te krijgen, maar zodra je iemand te pakken had werd de tijd genomen. De koud geleverde koffie werd netjes opnieuw gebracht met excuses.

Om met het deur in huis te vallen - het vlees viel tegen. De Cote du Boeuf voor bijna 40 euro p.p. was niet mals, maar lastig te kauwen. Het gehele middenstuk waar het minste vet zit had erg veel spier, en soms wat nog onvoldoende doorgebakken vet. Dit zorgde voor vermoeide kaken en drastisch verminderd eetplezier. De zijkantjes, waar al het goed gebakken vet zat, waren wel vol smaak en mals. De hoeveelheid is goed voor twee personen, zelfs met flinke trek. De bijgeleverde sla was erg simpel, wat gelukkig past bij veel vlees, maar die 3 slabladen mogen wel voorgesneden worden. De verschillende voorgerechten waren gelukkig wel erg smakelijk en divers, en de cheesecake die op originele wijze was gepresenteerd smaakte ook goed.

Wat ik geproefd had van de ribeye was goed, dus ik hoop dat ik net een verkeerd stuk vlees had gekregen. Alsnog zet ik mijn vraagtekens bij de prijzen; hierdoor had ik aanzienlijk beter verwacht.
Cees S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Het eten (Ierse en Amerikaanse rosbief) was heerlijk klaar gemaakt en ruim voldoende. De bediening was zeer hartelijk en heel professioneel. De ruimte iets rumoerig maar niet storend.
PSeten .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Uitmuntende kwaliteit vlees maar let wel goed op wat je kiest en wat je krijgt. We hebben met een groep van 8 mannen diverse soorten vlees gegeten, allemaal erg lekker. Opvallend was echter dat de porties van 150 gram veel kleiner waren dan de helft van een portie van 300 gram! Niet moeilijk om te controleren omdat alles al netjes voorgesneden, dus we konden de plankjes gemakkelijk tellen. Na wat geharrewar erkenden de koks de fouten en kregen we er nog een heel bord vlees bij. Verdere minpunten : erg zout, nauwelijks groente, geen bier zonder alcohol verkrijgbaar. De toetjes waren mooi en heerlijk maar wel overdreven zoet.
Roy K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Altijd goed!
Mili K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Vlees was lekker mals. Bijgerechten waren simpel maar goed. Het gaat immers om het vlees. Porties vielen mee. Niet overdreven groot. Snelle bediening. Stoelen zatten niet lekker waardoor ik niet lang bleef hangen. Maar misschien is dat juist de bedoeling? Verder prima .