CEO baas van het vlees

Sumatraweg 1 3072 ZR Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant CEO baas van het vlees

Koeien in vakjes op de muur

Vlees. En nog veel meer vlees. De chique hippe stijl van CEO sijpelt door in bediening, het eten en decor. Runderkop karkassen op de bar en schilderingen van koeien in vakjes ter uitleg waar welk stuk vlees vandaan komt. Voor een optimale smaak gebruikt de chef een broiler, een bijzonder hete grill. Hier geen nonsense, maar steengoed Amerikaans, Iers en Japans vlees.

Meer informatie over restaurant CEO baas van het vlees

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

7,1
Boudewijn P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Geweldige bediening (Anne Wil, horeca talent!), top kwaliteit eten, kortom super avond!
Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Met hoge verwachting dit restaurant bezocht. Vriendelijk ontvangen en begonnen met een biertje.
Tijdens het bestelling opnemen kozen we voor de kalswang vooraf, welke op de kaart staat als halve en hele portie.
Volgens de bediening is de hele portie voor hele grote eters, dus kozen we voor de halve portie.
Nog geen 5 minuten later stond het op tafel. Botermals, heerlijke saus, echt voortreffelijk... maar WEINIG!!
Er lag welgeteld 1 plakje vlees van nog geen centimeter dik en 5 cm lang. En dat voor 15 euro.
Toen we dit aankaartte bij de bediening zei de jongeman doodleuk: "dan bestel je toch nog een portie".
Bizar.
In de tussentijd een lekkere wijn (wijnkaart overigens veel te duur, totaal uit verhouding voor de ambiance) besteld welke pas tijdens het voorgerecht werd gebracht.
Het voorgerecht werd afgeruimd en terwijl we nog een slok van onze wijn namen werd tot onze verbazing het hoofdgerecht al op tafel gezet. in mijn geval de Steak Wellington.
Dan verwacht je toch een mooi stuk vlees in (blader)deeg. Niets van dat, het vlees was heerlijk, maar niks anders dan een kaal stuk vlees met een kwak saus ernaast. Geen bladerdeeg te bekennen. Hoe dit als "Wellington" op de kaart mag staan is mij een raadsel.
En zo werd binnen 1 uur dus de tafel afgeruimd. Een borrel, voorgerecht én hoofdgerecht in 1 uur uitgeserveerd, ik heb het nog nooit meegemaakt. Toen we de bediening aanspraken op de snelle "service", werd verteld dat het vlees van het hoofdgerecht nou eenmaal tegelijkertijd in de grill gaat als het voorgerecht omdat het vlees nog moet rusten. Als we langzamer hadden willen eten "moesten we dat zelf maar aangeven".
Te bizar voor worden. Het is geen fastfood keten. Voor een restaurant van dit (prijs)niveau mag je toch aannemen dat je klanten komen voor een gezellig avondje uit en niet om snel de maag te vullen.
Enigszins flabbergasted hebben we vriendelijk bedankt voor het dessert en afgerekend. 200 euro lichter in een uur tijd voor 3 personen. Redelijk anoniem liepen we het pand uit, want de bediening had al lang geen aandacht meer voor ons. Dit was eens maar nooit meer. Zonde!
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Prima eten mijn ossenhaas was zelfs super, echter schrok ik wel van de rekening, de prijzen zijn vrij hoog, vooral van de wijnen, een tikje overdreven.
Saphira S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Heerlijk vlees gegeten erg mals smelte zo in je mond
lisette L.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Leuke zaak met prima eten, ik had er alleen veel meer van verwacht. De bediening is niet top, en ik vind het jammer dat er bijna meer keuken dan restaurant is, dat voelt niet echt gezellig. De wijnen zijn wel leuk en verrassend.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Kleine porties tav de prijs vh gerecht tav sla en dergelijke. Geen kindvriendelijke gerechten. Wel lief dat er een simpel ijsje ( 2 bollen) voor mijn zoontje werd gemaakt.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Dit restaurant is gelegen in Katendrecht aan de overkant van Hotel New York. Dit is een leuk plein waar zich meerdere restaurants hebben gevestigd en bij mooi weer een mediterrane indruk heeft.
CEO baas van het vlees is een klasse vleesrestaurant met vlees van alle continenten der aarde . Het is topklasse vlees en daardoor niet goedkoop maar wel value voor money en geserveerd met verse en heerlijke frites .
Morris T.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Prima ontvangst door gastvrouw. V.w.b. het vlees wordt de naam helemaal waargemaakt. Heel mooi vlees en erg goed bereid. De gekozen wijnen zijn ook goede begeleiders van het vlees. Je moet wel van patat houden. Iets meer keuze aan bijgerechten zou mijn advies zijn. Ondanks dat het niet zo druk was moesten we ons best doen om nog een wijntje te bestellen en om af te rekenen. Omdat het prijsniveau toch bovengemiddeld is deze voorzichtig positieve score.
Gijs P.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Dit keer een lichte tegenvaller. Mijn Cote de Boeuf was prima, goede kwaliteit en goed klaargemaakt. Mijn tafelgenoten hadden steak Philadelphia en Steak new york, beide ook prima alleen twijfelden ze wel of het portie inderdaad de beloofde 300 gram was, het leek eerder 200 gram. De bediening viel tegen. Wel heel vriendelijk maar de organisatie klopte niet, te weinig contact met de zaal en onlogische taakverdeling zorgde voor regelmatig te lang wachten. Side dishes kwamen later (te laat) dan het vlees zelf. Tot slot de wijn, die is echt te duur, een ronduit slechte prijs-kwaliteitsverhouding.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Met zijn vieren wezen eten bij "CEO Baas van het vlees". Bij binnenkomst was het restaurant, op dat ene tafeltje dat wij gereserveerd hadden na, vol. Gezellig en altijd een goed teken als alle tafels bezet zijn.
De Ossenhaas van de dames beviel TOP. De shortrib was goed gegaard, complimenten, maar de smaak was smaak oppervlakkig en niet door-en-door, de homemade bbq saus moest dat wellicht iets verbloemen.
"CEO Baas van de wijn", wat mooie selectie wijn hebben ze hier. Zonde dat de serveer temperatuur van onze wijn te koud was.
Bij het bezoek aan de kelder voor uitzoeken kaasplankje werd duidelijk waarom de wijn zo koud was, de flessen liggen in de gekoelde kelder waar ook de kazen liggen opgeslagen.
Mooi concept om zelf je kaas uit te zoeken, de dame die ons hielp nam de tijd, was vriendelijk en terzakekundig met advies, echt een aanrader!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
We hebben hier op een vrijdagavond gegeten. Het eten was prima. We hebben alleen een hoofdgerecht gekozen deze avond. Erg smakelijk maar wel zeer prijzig. Weinig verfijnd opgediend. Gezien de locatie (veel goede vleesrestaurants in de omgeving) vermoed ik dat de naamsbekendheid van Mario wel veel voor deze zaak doet.
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Maar voor het geld wat je betaalt verwacht je wel een leuk opgemaakt bord en dat was totaal niet het geval. Het zag eruit alsof het (heerlijke) vlees zo op het bord gekwakt was, erg jammer! Kortom lekker gegeten maar te duur!
Martin M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Prijs kwaliteit verhouding helemaal zoek....
Kale borden Hoge rekening met 6 pers.
Kwaliteit vlees is goed. (Slagerij eigenaar )
Maar
Voor ons eenmalig
Hessel V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Met een hoog verwachtingspatroon kwamen we naar het restaurant. Omstreeks 19:00 uur was het nog rustig. We werden keurig ontvangen. De tafels zagen er netjes uit en de sfeer in de zaak is prettig. Kijk wel goed uit waar je gaat zitten, want er is nogal wat verschil tussen een druk gedeelte bij de ingang en rechts daarvan. Links zijn fijne hoekjes om rustig te zitten, met veel privacy.
Heel positief is dat je de gerechten in kleine of grote porties kan nemen. Voor ons waren in alle gevallen de kleine porties van voldoende omvang. Dat geldt zeker als je drie gangen neemt. Dat het een vleesrestaurant is weet je natuurlijk wel als je hier voor kiest, maar als je in je gezelschap iemand heeft die vleesloos eet is de keuze wel heel beperkt. Voor water en wijn betaal je hier behoorlijk (factor 4). Bij voorgerechten was er een mooie afwisseling, maar wel wat beperkt.
Bij het hoofdgerecht was de kwaliteit van het vlees in ons geval voor alle personen prima (van entrecote tot en met ossenhaas). De bijgerechten waren nu niet echt bijzonder: een puntzakje friet met een bakje aangeklede sla.
Het nagerecht was redelijk. De kaas is echter heel apart. Die mag je zelf selecteren in een aparte ruimte en is ook voortreffelijk van kwaliteit.
Jammer dat de service die we in het begin kregen niet afgerond werd bij het vertrek. Na betaling stonden we weer helemaal alleen en moesten ons door alle stapels met jassen heen wurmen ons onze, door het personeel verstopte kleding weer opnieuw te kunnen vinden. DIT MOET ECHT BETER KUNNEN CEO.
Kortom: het was een prima start met een mindere geslaagde finale.
R C.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Je komt hier voor het vlees en de wijn zou ik zeggen. Grote eters nemen als voorgerecht nog het plankje met diverse gerechtjes. Kaas assortiment is op zich prima. Wat extra smaakmakers als bijgerecht bij de kaas is toch vrij normaal tegenwoordig maar krijg je dus niet.

Bediening is zoals al door meerderen genoemd zeer matig. Bij binnenkomst krijg je alle aandacht. Naarmate de avond vordert moet je goed je best doen om uberhaupt nog de aandacht te krijgen. Bij vertrek wordt je gewoonweg genegeerd. Even je jas aanreiken of een dank je wel kan er niet meer vanaf. Loop je toch met gemengde gevoelens de straat op. Jammer.
mark B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Voorgerecht (Origineel assortiment), Bediening (vriendelijk en snel), Wijnen waren goed. Helaas maar twee soorten bier (Heineken en Budweiser) dus geen lekkere Trippel ofzo.

Hoofdgerecht was matig. Had een Ribeye van 500 gram van rond de 32 euro pp. Kon alleen besteld worden per twee mensen. Bleek dat ik deze moest delen. (1 ribeye voor 64 euro dus!) Daarnaast was de Ribeye taai. Friet was koud en oud.

Kortom : Geen aanrader!
Jeroen1971 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten, prima wijn, alles erg duur maar dat heb ik voor de kwaliteit graag over. Helaas hadden we een horkerige jongedame in de bediening die ook nog eens onze tafel nagenoeg negeerde. Zonde!
bajorn37 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Perfect bereide biefstuk, hoge kwaliteit vlees, mooie wijnen en lekkere, bijzondere kaasjes. Niet goedkoop, maar daar ging ik er niet voor heen. Ik kom terug en zal het iedereen adviseren die van goed eten kan genieten.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Goed eten en een aanrader voor de vleesliefhebber.
Niet goedkoop maar super service.
Tot de volgende keer
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten een echte aanrader. Wijn was fantastisch. Voorgerecht broodplank en hoofdgerecht ossenhaas. Heerlijk mals