CEO baas van het vlees

Sumatraweg 1 3072 ZR Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant CEO baas van het vlees

Koeien in vakjes op de muur

Vlees. En nog veel meer vlees. De chique hippe stijl van CEO sijpelt door in bediening, het eten en decor. Runderkop karkassen op de bar en schilderingen van koeien in vakjes ter uitleg waar welk stuk vlees vandaan komt. Voor een optimale smaak gebruikt de chef een broiler, een bijzonder hete grill. Hier geen nonsense, maar steengoed Amerikaans, Iers en Japans vlees.

Meer informatie over restaurant CEO baas van het vlees

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi
6,7

Jouw recensie over het restaurant CEO baas van het vlees

Paul S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Restaurant viel in meerdere opzichten tegen. De prijs/kwaliteit verhouding scheef: vlees met wat friet en 3 slablaadjes voor €39; is het niet waard. Een chardonnay waarbij ober glas te leeg schenkt voor €8,50 ook teleurstellend. We bestelden brood vooraf, wat nooit kwam, maar wel op de rekening werd gezet. Deel van de obers erg nors. Al met al een teleurstellende ervaring.
Christine V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
In tegenstelling tot mijn vorige (positieve) ervaringen ging ik nu teleurgesteld weg bij CEO. De kaart is erg ingekort en het lijkt of de kwaliteit van het vlees daarmee ook heeft ingeboet. Het was niet zo mals als ik van CEO gewend ben en had ook minder smaak. Nadat het eten was weggeruimd en ons de desertkaart was beloofd, hebben we niemand meer aan onze tafel gezien. Uiteindelijk hebben we maar om de rekening gevraagd. Helaas, ik kwam hier graag.
Nante O.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Fijne locatie op Katendrecht, vlak achter de hippe Fenixloods waar je kunt borrelen met happen. Het restaurant: industriële stijlvolle inrichting. Geweldige kwaliteit vlees! Fantastisch bereid!!! Bijgerechten ook prima. Wijnen heerlijk. Bediening vriendelijk, alert en kundig. Kortom: gauw weer!
Edwin O.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Na 2 jaar weer eens geweest. Nog even goed als toen. Heerlijke voorgerechten top wijnkaart. Vlees als hoofdgerecht verrukkelijk. Toetjes jammie. Thx was top complimenten.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Goed, maar prijzig eten. Aardige dames in de bediening en hardwerkende koks in de open keuken.
Bart H.
Goed
Thea P.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten . Leuk en gezellig personeel!!!
Beste Thea, Dank voor je reactie en tot snel!
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Op 5 april hier met twee personen gaan eten. Op het moment van binnenkomen was het totaal niet druk (misschien 6 tafeltjes), maar de twee dames van de bediening verre van gastvrij. Op vragen over het verschil tussen twee gerechten zei ze letterlijk: je kan het toch zo lezen wat het verschil is. Vervolgens hoorden wij ze achter de bar lachen en wat opmerkingen maken over onze vraag. Na het bestellen, kregen wij het eten binnen 10 minuten. Het was gewoon een snelle hap en absoluut geen leuke ervaring. Het vlees zelf was goed, maar dit niet meer.
Ik dacht echt even in een soort van candid camera te zijn. Jammer.
Dick R.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Het prijsniveau en de hele tamtam rond dit restaturant - vermeend beste vleesrestaurant - staan niet met elkaar in verhouding. Bij binnenkomst en overhandiging van de kaart kregen we ongevraagd van de bediening te horen: "ik zeg het u alvast maar even dat we geen Malbec wijn hebben." Opmerkelijk, want een uitstekende wijngroothandel bevind zich op nauwelijks 350 meter. Maar goed, er waren prima bordeaux wijnen en die vielen zeker niet tegen.

Het voorgerecht deelde ik met mijn tafelpartner; de pata negra. Als onaangename verassing was er een soort van dunne plakjes brood op de helft van de portie gelegd. Kwam ons heel goed uit: ondergetekende heeft een gluten-allergie. Ik kon gelukkig een onbesmet deel nuttigen. De ham zelf was overigens prima.

Doch toen werd het hoofdgerecht geserveerd... Tot mijn opperste verbazing was de ribeye van mijn tafelgenote zeker 30% kleiner dan die van mijzelf. We hadden allebei de groet ribeye besteld. Nog voor dat de bediening van tafel wegliep, attendeerde ik er meteen op. Ik gaf aan; dit kan toch niet! Mijn Ribeye was in alle opzichten veel groter. De bediening zag dat anders en gaf aan dat het gewicht identiek zou zijn. Het was absurd! Ik heb daarop beide vorken gepakt en ben gaan voelen qua gewicht; er zat zeker ca. 80 gram verschil in. Indien de keuken enkel nog maar twee ribeye's zou hebben gehad - wij arriveerden om 20:15 uur -, van twee dusdanig afwijkende maten, dan was overleg met ons m.i. verstandig geweest. Nu voelden we ons bekocht omdat de bediening het ook duidelijk kon zien en niet anticipeerde op mijn constatering. Tsja, daarna is je beleving van een leuke avond uit wel meteen helemaal weg. Voorts was het ergerlijk dat het vlees op een bakplaat bereid was of in een pan en niet op een grill. De smaakbeleving van een goed stuk vlees is dan niet optimaal.

Wij hebben er een teleurstellende ervaring gehad en we gaan er niet meer heen.
Heel jammer want de ambiance is best goed.
Bete Dick, vervelend om te lezen dat je dit hebt ervaren! Onze excuses hiervoor. Wij willen graag contact met u opnemen, zou u uw contactgegevens kunnen mailen naar sales.marketing@marioridder.nl Wilt u zelf contact opnemen? Bel dan 06 42 77 11 00 Met vriendelijke groet, C.E.O baan van het vlees
Tamar D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Gisteravond bij CEO heerlijk gegeten, helaas was de bediening teleurstellend slecht en chagrijnig! Klanten weg kijken en dan opmerkingen plaatsen als ‘fijne avond... tot nooit meer’ (hoorbaar voor andere klanten). Om half 10 zit je te eten onder genot van een sterke schoonmaaklucht...we hadden goede ervaringen maar dit sloeg alles... jammer
Beste Tamar, vervelend om te lezen dat je dit hebt ervaren! Onze excuses hiervoor. Wij willen graag contact met u opnemen, zou u uw contactgegevens kunnen mailen naar sales.marketing@marioridder.nl Wilt u zelf contact opnemen? Bel dan 06 42 77 11 00 Met vriendelijke groet, C.E.O baan van het vlees
marije L.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Geen ontvangst, zeer onvriendelijke bediening. Eten zelf was goed maar prijs kwaliteit verhouding klopte niet. Veel te duur voor wat je kreeg en de hoeveelheid die je kreeg. We gaan er absoluut niet nog een keer eten met name door de slechte en ronduit chagrijnige bediening.
Beste Marije, vervelend om te lezen dat je dit hebt ervaren! Onze excuses hiervoor. Wij willen graag contact met u opnemen, zou u uw contactgegevens kunnen mailen naar sales.marketing@marioridder.nl Wilt u zelf contact opnemen? Bel dan 06 42 77 11 00 Met vriendelijke groet, C.E.O baan van het vlees
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Prijs-kwaliteit niet ok: te duur voor wat je krijgt en meemaakt. Geen hartelijke ontvangst, tikkie chagrijnige mevrouw zelfs. En niemand die je uitzwaait bij het verlaten van de zaak. Alles gaat snel, behalve het afrekenen, daar moet je dan weer heel lang wachten tot de dame langskomt met mobiele pin. EUR 100 per couvert schrik ik niet zo snel van, maar hier is het echt over de top voor een stuk vlees, wat frieten, beetje sla en een mooie fles wijn. De totaalbeleving klopt niet met de prijs.
Marijke K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Ik vond het verbazingwekkend dat het heel stil was. Het eten is lekker , maar wel erg prijzig. Ondanks dat een dessert van de kaart gehaald was hebben ze het toch gemaakt.
Lizz M.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Het eten is uitstekend, echter is de bediening ver beneden niveau! Als er geen wijn wordt gedronken dan word je als klant compleet genegeerd! Naast dat we voor ieder verzoek aan de bediening een kwartier moesten wachten en uiteindelijk zelf naar de bar moesten lopen o.i.d. zijn er meerdere gerechten nooit op tafel gezet maar wel op de factuur. Voor een restaurant van deze prijscategorie absoluut een NO GO!
Beste Lizz, Vervelend om te lezen dat je dit hebt ervaren! Onze excuses hiervoor. Wij willen graag contact met u opnemen, zou u uw contactgegevens kunnen mailen naar sales.marketing@marioridder.nl Wilt u zelf contact opnemen? Bel dan 06 42 77 11 00 Met vriendelijke groet, C.E.O baan van het vlees
Sander H.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Twee jaar geleden zijn we hier voor het eerst geweest. Het voelde toen aan als een luxer restaurant, waarbij sfeer en gastvrijheid hoog in het vaandel stonden. De bediening was persoonlijk en gaf veel uitleg bij gerechten en wijnen. Het voelde echt als een ervaring om te eten bij C.E.O. Baas van het vlees. Hoe anders was het gisteravond. Het aantal tafels in het restaurant is toegenomen, waardoor het op zaterdagavond te druk is. De luxe is overal in afgenomen. Stoelen zijn nu van het niveau buurtcafé, personeel lijkt uit een bistro te zijn gekomen en sfeer is een stuk minder. Zo wordt je jas niet meer aangenomen bij binnenkomst en is de Beef wagyu uit het CEO Plateau genomen. Prijzen zijn hetzelfde gebleven en dat zorgt ervoor dat de prijs/kwaliteit verhouding niet meer goed is. Jammer, want de locatie is top en het vlees van goede kwaliteit. Ik zou het restaurant niet meer aanraden, er zijn betere of goedkopere alternatieven.
ro D.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Het vlees is zonder meer goed, maar de manier waarop het geheel wordt geserveerd , je bestek van voorgerecht hergebruiken, frietjes en salade in kommetjes, allemaal op een veel te kleine tafel, doet een beetje Mc Donalds achtig aan . Ook de ontvangst is matig, je staat te wachten , eigenjas ophangen en ook weer halen op een doordeweekse dag waarbij het niet vol zat maakt de entoyurage toch wat basic en daarmee de prijs echt te hoog
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
geen decafe, geen chocola, geen rivella, geen sortering ijs, vlees minder goed dan verwacht, te weinig thee in de in het kannetje etc., te klein tafeltje voor drie personen, viel dus echt tegen
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Goed vlees, zeer smaakvol en zeer uitgebreide , maar dure, wijnkaart.

Prijs overall is te hoog voor wat geboden wordt
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Overzichtelijke kaart met heerlijk vlees, vlees en vlees. We hadden de ossenhaas en de steak San Francisco. Bijgerechten erg smaakvol, tip probeer de bulgur ipv de (wel heerlijke frites). Wijnen per glas ook zeer goed op smaak.
Marianne T.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Wij waren erg vroeg 17.30 ivm theater bezoek wat om 20.00uur begon.
We werden vriendelijk ontvangen, het eten was erg goed, de wijn smaakte er goed bij.
We baan nog een keer terug, om er een hele avond van te maken