CEO baas van het vlees

Sumatraweg 1 3072 ZR Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant CEO baas van het vlees

Koeien in vakjes op de muur

Vlees. En nog veel meer vlees. De chique hippe stijl van CEO sijpelt door in bediening, het eten en decor. Runderkop karkassen op de bar en schilderingen van koeien in vakjes ter uitleg waar welk stuk vlees vandaan komt. Voor een optimale smaak gebruikt de chef een broiler, een bijzonder hete grill. Hier geen nonsense, maar steengoed Amerikaans, Iers en Japans vlees.

Meer informatie over restaurant CEO baas van het vlees

Metrostation Rijnhaven op loopafstand (10min), Watertaxi op loopafstand (5min)

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 17:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi
7,1

Jouw recensie over het restaurant CEO baas van het vlees

Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Eddy O.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Een prachtige zaak met voortreffelijk eten en een zeer uitgebreide wijnkaart
CEO de baas van het vlees maakt haar naam meer dan waar.
Eeb toprestaurant voor vleesliefhebbers.
Een bezoek meer dan waard
Stefan P.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Gewoon goed vlees en mooie wijnen op de kaart die elders aanzienlijk duurder zijn. Als je van rood vlees houdt zonder poes pas in een toegangkelijke setting dan heb je hier een mooie avond
Sven H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
De prijs staat NIET in verhouding met de kwaliteit van het eten, dat was redelijk ( het was niet slecht maar ook zeker niet uitmuntend) .
Geen reden voor ons om hier weer terug te komen.
M C.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Het eten was lekker maar niet bijzonder gezien de prijs die ervoor gerekend wordt. De tafel die we toegewezen kregen viel erg tegen omdat die heel laag was (konden onze benen niet goed onderzetten). Niet voor herhaling vatbaar.
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Helaas troffen we het niet met de dronken gasten naast ons. Des ondanks toch echt een toptent.
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Uiterst vriendelijke bediening
Tino R.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
met groep buitenlandse collegas gegeten. kwaliteit en service waren weer erg goed. ik blijf gewoon komen! suggestie van personeel gevolgt. CEO starter en daarna een aantal plateaus met div soorten erg mals vlees. zalig
SNG .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Het eten was redelijk van kwaliteit maar niet verrassend. Prijs/kwaliteit naar mijn mening niet geweldig. Bediening slecht; langzaam, niet op elkaar afgestemd, matige of geen communicatie. We waren met acht personen, de meerderheid vond het zo zo. All in bleek toch niet helemaal all in te zijn. Wijnen matig tot redelijk. Prijs per gang is aan de hoge kant en ons inziens niet het geld waard. Eenmalig.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Jeetje... dat personeel.....hoe slecht....
Als je de mededeling doet: ik neem aan dat jullie klaar zijn met eten....
Jammer..
Maar bel me aub zodat ik kan toelichten...
06-22520237
Simone J.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Wat een heerlijk restaurant. Steak Ribeye was zo mals dat je deze zonder kauwen naar binnen kan slurpen. Gezellige ambiance met de open keuken maar tijdens drukke avonden toch net wat te gehorig. In tegenstelling tot onderstaand was er niets mis met de bediening, zeer attente dames.
Remco D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Wij gingen voor de Cote de Boeuf USA. In NL nog nooit zo'n malse steak gegeten, heerlijk met een zoutig krokante laag om het vlees.
De bediening was ook goed, zeer attent. Komen zeker terug!
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Heerlijk gegeten, erg gezellig en hele fijne bediening. Top avond!
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Lekker gegeten, wel wat aan de prijs. Moesten wat lang wachten op bediening (en het was niet druk).
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Dinsdagaond daar heerlijk gegeten, het vlees was echt super. Besteld een groot stuk voor 2 personen en werkelijk meer dan voldoende. De bediening was echt enthousiast en attent. Kom daar zeker terug.
N.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
heerlijk eten, maar er ging nogal wat mis bij onze bestelling.
Voor de prijs hadden we wat meer verwacht van de bediening
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Een avondje naar Rotterdam met vrienden, nacht van de Kaap. Gezellig vooraf met allen eten. We zijn met een groep van zo'n 10 pers. Voor mij eerste keer in dit restaurant. De kaart is niet super uitgebreid maar betreft rund op diverse wijze bereid. Je hebt 300 gram porties of 150. Prijzen lijken mij wat hoog dus verwacht ik wat moois. Drankjes worden opgenomen, ik vraag om karafjes water, leiding water, is perfect en lekker. Verder worden er natuurlijk diversen alcoholische dranken genuttigd door de niet bestuurders. Klaarblijkelijk vond de bediening water serveren vreemd of vervelend want per keer kregen we 1 karafje met hooguit water erin voor 1 glas. Terwijl er echt meerdere Bob waren. Jammer dat hier zo zielig over wordt gedaan. De kaart is niet groot maar je kunt hier zeker een goede keuze maken. Porties zijn in 2 gewichten te bestellen. Bij het vleesgerecht wat je besteld wordt een heel simpele salade, friet en sauzen geserveerd. Het vlees is afgemeten en toont heel karig. De smaak is goed maar prijs cq gewicht verhouding is in mijn ogen niet juist. Ik vraag me af of het gewicht geserveerd wordt wat is besteld. Mijn algemene indruk en ervaring is dat ik hier niet meer naar zal terugkeren.
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Het eten is erg goed, maar ook prijzig. En dat strookt niet met een inrichting als een eetcafe en zeker niet met jonge dames in de bediening die nog een hoop moeten leren over het bedienen van gasten.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Echt top service en beste en lekkerste vlees van Rotterdam
Angel L.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018