CEO baas van het vlees

Sumatraweg 1 3072 ZR Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant CEO baas van het vlees

Koeien in vakjes op de muur

Vlees. En nog veel meer vlees. De chique hippe stijl van CEO sijpelt door in bediening, het eten en decor. Runderkop karkassen op de bar en schilderingen van koeien in vakjes ter uitleg waar welk stuk vlees vandaan komt. Voor een optimale smaak gebruikt de chef een broiler, een bijzonder hete grill. Hier geen nonsense, maar steengoed Amerikaans, Iers en Japans vlees.

Meer informatie over restaurant CEO baas van het vlees

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 17:00
Zondag Gesloten

7,2
Duur
R C.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Voorgerecht (Origineel assortiment), Bediening (vriendelijk en snel), Wijnen waren goed. Helaas maar twee soorten bier (Heineken en Budweiser) dus geen lekkere Trippel ofzo.

Hoofdgerecht was matig. Had een Ribeye van 500 gram van rond de 32 euro pp. Kon alleen besteld worden per twee mensen. Bleek dat ik deze moest delen. (1 ribeye voor 64 euro dus!) Daarnaast was de Ribeye taai. Friet was koud en oud.

Kortom : Geen aanrader!
Jeroen1971 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten, prima wijn, alles erg duur maar dat heb ik voor de kwaliteit graag over. Helaas hadden we een horkerige jongedame in de bediening die ook nog eens onze tafel nagenoeg negeerde. Zonde!
Bajorn37 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Perfect bereide biefstuk, hoge kwaliteit vlees, mooie wijnen en lekkere, bijzondere kaasjes. Niet goedkoop, maar daar ging ik er niet voor heen. Ik kom terug en zal het iedereen adviseren die van goed eten kan genieten.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Goed eten en een aanrader voor de vleesliefhebber.
Niet goedkoop maar super service.
Tot de volgende keer
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten een echte aanrader. Wijn was fantastisch. Voorgerecht broodplank en hoofdgerecht ossenhaas. Heerlijk mals
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Geweldig vlees en prima bijpassende wijn. Voorgerecht CEO is een goede keur van hetgeen het restaurant te bieden heeft. Tip, neem kaas als dessert en zoek zelf uit wat je wil hebben in de kelder! Restaurant heeft een druk deel bij binnenkomst en naast de keuken en wat rustiger aan de zijkant/doorsteek want het zijn 2 panden.
De tafel van Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten, vlees is van zeer goede kwaliteit (we hadden een mooie cote du boeuf) . Proeverij van voorgerechten is mooi gepresenteerd en zeer smakelijk. De rode huiswijn (Malbec) smaakte eveneens prima. Goede, spontane en attente bediening. Sfeer is leuk, muziek was wel wat aan de harde kant. De prijzen zijn stevig.
Saskia V.
Ondanks dat dit een restaurant is met veel tafeltjes, merk je dat niet omdat ze het zo ingericht hebben dat er allerlei hoekjes zijn ontstaan. Heerlijk gegeten, veel vlees maar dat was van te voren bekend. Fantastische variant op cheesecake als toetje. Goed, gezellig, vriendelijk en kundig personeel. Kortom een fantastische avond.
Suzanna L.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Het restaurant is mooi ingericht, sfeervolle en heeft ambiance. De eten was uitstekend en de service was ook zeer goed. De bediening waar vriendelijk en dit terwijl de restaurant was vol. Wij gaan zeker terug.
Kenny R.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Bij binnenkomst wekt het vlees in de droogkasten je al hoge verwachtingen van het vlees dat je gaat eten. De open keuken biedt ook een leuk zicht om naar te kijken als je een goed plekje hebt aan die kant. Nadeel is dat de afzuiging het niet bijhoudt en je gegarandeerd naar frituur en rook ruikt bij vertrek.

De service was prima. Toen het goed vol zat was het lastig de aandacht te krijgen, maar zodra je iemand te pakken had werd de tijd genomen. De koud geleverde koffie werd netjes opnieuw gebracht met excuses.

Om met het deur in huis te vallen - het vlees viel tegen. De Cote du Boeuf voor bijna 40 euro p.p. was niet mals, maar lastig te kauwen. Het gehele middenstuk waar het minste vet zit had erg veel spier, en soms wat nog onvoldoende doorgebakken vet. Dit zorgde voor vermoeide kaken en drastisch verminderd eetplezier. De zijkantjes, waar al het goed gebakken vet zat, waren wel vol smaak en mals. De hoeveelheid is goed voor twee personen, zelfs met flinke trek. De bijgeleverde sla was erg simpel, wat gelukkig past bij veel vlees, maar die 3 slabladen mogen wel voorgesneden worden. De verschillende voorgerechten waren gelukkig wel erg smakelijk en divers, en de cheesecake die op originele wijze was gepresenteerd smaakte ook goed.

Wat ik geproefd had van de ribeye was goed, dus ik hoop dat ik net een verkeerd stuk vlees had gekregen. Alsnog zet ik mijn vraagtekens bij de prijzen; hierdoor had ik aanzienlijk beter verwacht.
Cees S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Het eten (Ierse en Amerikaanse rosbief) was heerlijk klaar gemaakt en ruim voldoende. De bediening was zeer hartelijk en heel professioneel. De ruimte iets rumoerig maar niet storend.
Roy R.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Altijd goed!
Mili K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Vlees was lekker mals. Bijgerechten waren simpel maar goed. Het gaat immers om het vlees. Porties vielen mee. Niet overdreven groot. Snelle bediening. Stoelen zatten niet lekker waardoor ik niet lang bleef hangen. Maar misschien is dat juist de bedoeling? Verder prima .
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Goed eten, redelijk decor. Alleen de bediening is vrij ongeschoold voor een restaurant met dit prijsniveau. Wijn werd zo ingeschonken en alles werd eigenlijk maar een beetje op tafel "gegooid" en geen uitleg over het eten. Engels sprekende gasten in het Nederlands aangesproken, kregen ook geen Engelstalige kaart.
Viel mij erg tegen. Ik zal dus niet snel meer kiezen voor dit restaurant.
Eric-Yvonne .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Donderdag 25 Augustus 2016 voor het eerst bij de CEO baas van het vlees wezen eten.
Waanzinnig lekker,perfecte sfeer,en uitstekende bediening.
De prijs is het meer dan waard.
Mede door het warme weer lekker buiten gegeten.
Op weg naar het toilet (echte gasten-handdoekjes i.p.v.papier of droger) de zaak even van binnen bekeken,en ook deze is mooi en stijlvol ingericht.
Vriendelijke koks in de keuken!! (lekkere verse patatjes)

Voor ons is de CEO echt de baas van het vlees.

Eric & Yvonne uit Heijplaat

Kees D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Na een uitstekende uitleg over de diverse soorten vlees gekozen voor cote du boeuf wat een hele goede keuze bleek te zijn!
Bekertje .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Ik had hoge verwachtingen toen ik hier kwam, maar het viel tegen. Ik vind de prijs niet in verhouding staan tot de kwaliteit. Voor deze prijzen verwacht je een luxere eetervaring en een hogere kwaliteit van het eten. De bediening was vriendelijk, maar ik vond het jammer dat ze geen toelichting gaven bij het eten (zowel bij menu als bij servering). Als dat wel was gebeurd dan was het hoofdgerecht misschien ook wat minder tegengevallen. Mijn steak New York bestond voor 50% uit puur vet en daar ben ik niet zo'n liefhebber van. Misschien dat dit hoort, maar dan had ik dat graag van tevoren geweten. Een beetje vind ik echt niet erg, maar de helft vind ik veel. Daarnaast waren er nog een aantal aspecten die mijns inziens niet bij een restaurant uit dit segment horen: het tempo lag te hoog (we werden terwijl we het menu nog aan het bestuderen waren een aantal keer door de bediening gevraagd of we het al wisten en de tijd tussen de gangen was te kort), wijn proeven was er niet bij, zoals al gezegd; de uitleg ontbrak en mijn opmerking over het vet werd niet echt serieus genomen. Dan de kwaliteit van het eten. Het voorgerecht was lekker, maar het hoofdgerecht viel tegen. Vlees en saus waren beiden niet bijzonder. Wij hebben 90 euro moeten afrekenen voor 2 glazen wijn, 2 voorgerechten (halve porties), 2 hoofdgerechten (halve porties). Het was niet slecht maar voor deze prijs onvoldoende.
Linda G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Aanrader als voorgerecht is het CEO Plateau dat een heerlijke verzameling is van alle voorgerechten. Na het tonen van de biefstukken uit de verschillende landen aan tafel met goede uitleg wat de verschillen zijn en waar dit door komt, kozen we voor de Nieuw Zeelandse steak. Deze was perfect gegrild. Eindelijk weer eens in een restaurant dat snapt wat ‘blue’ is. De mate van grillen was direct zichtbaar omdat de steak in reepjes gesneden werd geserveerd. Je kon ‘m ook in z’n geheel op je bord krijgen. De sausjes werden in aparte bakjes geserveerd waardoor we makkelijk konden delen. Er was veel keuze in wijn per glas (ook qua prijs). Wilde er graag een Pinot Noir bij, maar vond die te duur. De Valpolicella was een goed alternatief. Voor het dessert mocht ik in de gechillde kelder zelf kaasjes uitkiezen. Ook hier weer goede uitleg gekregen. Het goede eten, brede keuze in wijnen, persoonlijke uitleg en service waren de rekening waard. Kom hier zeker terug.
Joopmetzelaar .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Het eten is prima. De bediening eigenlijk ook, maar dit geldt tot het drukker wordt.
Tijdens het eten werd het al minder door de drukte. Wel een dessertkaart gekregen maar na ca. 20 min. wachten nog geen reactie. We hebben afgerekend en zijn weggegaan. De rekening voor zes personen bedroeg € 361,00 wat niet weinig is zal ik maar zeggen. We hadden mensen uitgenodigd en het restaurant aanbevolen. Het gevaar als het ergens goed gaat en het dan minder wordt is hier dus ook duidelijk aanwezig. Binnen het prijskaartje kies ik niet meer snel voor dit restaurant.
Hilbert V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Erg lekker gegeten, herken de negatieve commentaren op de bediening absoluut niet, daar hebben ze zeker een verbeterslag gemaakt. Voorgerecht entrecote met meloen en rettich was een prachtige combinatie. De ossehaas was heerlijk boterzacht en de entrecote ook lekker mals.