CEO baas van het vlees

Sumatraweg 1 3072 ZR Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant CEO baas van het vlees

Koeien in vakjes op de muur

Vlees. En nog veel meer vlees. De chique hippe stijl van CEO sijpelt door in bediening, het eten en decor. Runderkop karkassen op de bar en schilderingen van koeien in vakjes ter uitleg waar welk stuk vlees vandaan komt. Voor een optimale smaak gebruikt de chef een broiler, een bijzonder hete grill. Hier geen nonsense, maar steengoed Amerikaans, Iers en Japans vlees.

Meer informatie over restaurant CEO baas van het vlees

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

7,1

Jouw recensie over het restaurant CEO baas van het vlees

Linda E.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Een aanrader als je een echte vleeseter bent. Ze weten een mooi stuk vlees ook goed te bereiden. Heerlijk gegeten en de C.E.O plateau vooraf was geweldig.
Aletta D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Halve porties besteld, krijg je 6 kleine stukjes vlees met een karig sausje. Verder niets op het bord. 1 schaaltje patat en 1 schaaltje salade wat je met z’n 3en moet delen. kan je wel uitgekozen zijn als beste vleestestaurant 2017 dan mag je ook verwachten dat je voor de prijs iets op je bord krijgt!
Chagrijnige serveerster die verveeld vroeg op zo’n standaard toon of het smaakte....
Kortom het viel zwaar tegen. O ja, ook. Of van die vreselijke houten stoeltjes uit het jaar 0!
Do V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Wilde een tafel reserveren, dus wij naar binnen. Ja tafel was geen probleem maar moesten wel rekening houden dat de keuken tussen 9-9.30 sluit. Het was 18.15 uur!!! Als het privé was geweest hadden wij bedankt maar wij hadden een zakelijke relatie bij ons, dus tja dan slik je even.
Bij aankomst werden wij naar een tafel gebracht waar het bestek op tafel werd gelegd echter servetten hadden zij Nooit van gehoord.
Vlees was oké, bediening slecht en zij doen ook niet de moeite je welkom te voelen.
Geen aanrader!
Martin Z.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Woensdag 4 oktober bij CEO geweest. Bediening was prima.
Mooie grote ruimte maar geen vervelende galm. Het eten
was perfect! Vlees wordt met aandacht en kunde bereid door
mensen die zin hebben in hun werk! Ga er zeker weer heen!
Martin Zwaan. Maasland.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk eten, goede en vriendelijke bediening.
Peer K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Lekker gegeten, goed stuk en vooral smaakvol vlees. Werd geserveerd met een heel klein beetje patat en had er een waldorf salade bij besteld. De kwaliteit van de waldorf salade viel tegen en het was een eenhaps hoeveelheid. Als dessert de gecarameliseerde ananas, super lekker. De rekening was hoog. Prijs/kwaliteit is ver te zoek. Feitelijk is het gewoon te veel geld wat je moet afrekenen.
Cees P.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
geen goedkoop restaurant, maar goed eten.
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Verrukkelijk vlees!!!!
Henny D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Was niet echt wat wij er van verwachten, het eten was helaas niet van de verwachte kwaliteit. Er waren geen alcoholvrije biertjes te bestellen.
Wil M.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Echt heerlijk eten! Gezellige sfeer en heel vriendelijk personeel. Een echte aantader.
Vivian C.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Mooi concept, maar helaas heel lang op onze gereserveerde tafel moeten wachten. Service kan allemaal beter (b.v. Uitleg over soorten vlees) en een van onze gasten was zwanger en tot 2x toe vlees terug laten sturen (niet goed doorgebakken). Personeel moet getraind worden, locatie op de Kaap top maar kan en moet beter voor wat je betaalt.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Goed eten, gekozen voor Rib-eye voortreffelijk. Had voor twee personen iets meer verwacht. Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert gezien de smaak en opmaak perfect. Kom zeker terug
J. V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
voor herhaling vatbaar
Boudewijn P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Geweldige bediening (Anne Wil, horeca talent!), top kwaliteit eten, kortom super avond!
Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Met hoge verwachting dit restaurant bezocht. Vriendelijk ontvangen en begonnen met een biertje.
Tijdens het bestelling opnemen kozen we voor de kalswang vooraf, welke op de kaart staat als halve en hele portie.
Volgens de bediening is de hele portie voor hele grote eters, dus kozen we voor de halve portie.
Nog geen 5 minuten later stond het op tafel. Botermals, heerlijke saus, echt voortreffelijk... maar WEINIG!!
Er lag welgeteld 1 plakje vlees van nog geen centimeter dik en 5 cm lang. En dat voor 15 euro.
Toen we dit aankaartte bij de bediening zei de jongeman doodleuk: "dan bestel je toch nog een portie".
Bizar.
In de tussentijd een lekkere wijn (wijnkaart overigens veel te duur, totaal uit verhouding voor de ambiance) besteld welke pas tijdens het voorgerecht werd gebracht.
Het voorgerecht werd afgeruimd en terwijl we nog een slok van onze wijn namen werd tot onze verbazing het hoofdgerecht al op tafel gezet. in mijn geval de Steak Wellington.
Dan verwacht je toch een mooi stuk vlees in (blader)deeg. Niets van dat, het vlees was heerlijk, maar niks anders dan een kaal stuk vlees met een kwak saus ernaast. Geen bladerdeeg te bekennen. Hoe dit als "Wellington" op de kaart mag staan is mij een raadsel.
En zo werd binnen 1 uur dus de tafel afgeruimd. Een borrel, voorgerecht én hoofdgerecht in 1 uur uitgeserveerd, ik heb het nog nooit meegemaakt. Toen we de bediening aanspraken op de snelle "service", werd verteld dat het vlees van het hoofdgerecht nou eenmaal tegelijkertijd in de grill gaat als het voorgerecht omdat het vlees nog moet rusten. Als we langzamer hadden willen eten "moesten we dat zelf maar aangeven".
Te bizar voor worden. Het is geen fastfood keten. Voor een restaurant van dit (prijs)niveau mag je toch aannemen dat je klanten komen voor een gezellig avondje uit en niet om snel de maag te vullen.
Enigszins flabbergasted hebben we vriendelijk bedankt voor het dessert en afgerekend. 200 euro lichter in een uur tijd voor 3 personen. Redelijk anoniem liepen we het pand uit, want de bediening had al lang geen aandacht meer voor ons. Dit was eens maar nooit meer. Zonde!
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Prima eten mijn ossenhaas was zelfs super, echter schrok ik wel van de rekening, de prijzen zijn vrij hoog, vooral van de wijnen, een tikje overdreven.
Saphira S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Heerlijk vlees gegeten erg mals smelte zo in je mond
lisette L.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Leuke zaak met prima eten, ik had er alleen veel meer van verwacht. De bediening is niet top, en ik vind het jammer dat er bijna meer keuken dan restaurant is, dat voelt niet echt gezellig. De wijnen zijn wel leuk en verrassend.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Kleine porties tav de prijs vh gerecht tav sla en dergelijke. Geen kindvriendelijke gerechten. Wel lief dat er een simpel ijsje ( 2 bollen) voor mijn zoontje werd gemaakt.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Dit restaurant is gelegen in Katendrecht aan de overkant van Hotel New York. Dit is een leuk plein waar zich meerdere restaurants hebben gevestigd en bij mooi weer een mediterrane indruk heeft.
CEO baas van het vlees is een klasse vleesrestaurant met vlees van alle continenten der aarde . Het is topklasse vlees en daardoor niet goedkoop maar wel value voor money en geserveerd met verse en heerlijke frites .