CEO baas van het vlees

Sumatraweg 1 3072 ZR Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant CEO baas van het vlees

Koeien in vakjes op de muur

Vlees. En nog veel meer vlees. De chique hippe stijl van CEO sijpelt door in bediening, het eten en decor. Runderkop karkassen op de bar en schilderingen van koeien in vakjes ter uitleg waar welk stuk vlees vandaan komt. Voor een optimale smaak gebruikt de chef een broiler, een bijzonder hete grill. Hier geen nonsense, maar steengoed Amerikaans, Iers en Japans vlees.

Meer informatie over restaurant CEO baas van het vlees

Metrostation Rijnhaven op loopafstand (10min), Watertaxi op loopafstand (5min)

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 17:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi
6,8

Jouw recensie over het restaurant CEO baas van het vlees

Paul S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Jeetje... dat personeel.....hoe slecht....
Als je de mededeling doet: ik neem aan dat jullie klaar zijn met eten....
Jammer..
Maar bel me aub zodat ik kan toelichten...
06-22520237
Simone J.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Wat een heerlijk restaurant. Steak Ribeye was zo mals dat je deze zonder kauwen naar binnen kan slurpen. Gezellige ambiance met de open keuken maar tijdens drukke avonden toch net wat te gehorig. In tegenstelling tot onderstaand was er niets mis met de bediening, zeer attente dames.
Remco D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Wij gingen voor de Cote de Boeuf USA. In NL nog nooit zo'n malse steak gegeten, heerlijk met een zoutig krokante laag om het vlees.
De bediening was ook goed, zeer attent. Komen zeker terug!
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Heerlijk gegeten, erg gezellig en hele fijne bediening. Top avond!
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Lekker gegeten, wel wat aan de prijs. Moesten wat lang wachten op bediening (en het was niet druk).
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Dinsdagaond daar heerlijk gegeten, het vlees was echt super. Besteld een groot stuk voor 2 personen en werkelijk meer dan voldoende. De bediening was echt enthousiast en attent. Kom daar zeker terug.
N.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
heerlijk eten, maar er ging nogal wat mis bij onze bestelling.
Voor de prijs hadden we wat meer verwacht van de bediening
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Een avondje naar Rotterdam met vrienden, nacht van de Kaap. Gezellig vooraf met allen eten. We zijn met een groep van zo'n 10 pers. Voor mij eerste keer in dit restaurant. De kaart is niet super uitgebreid maar betreft rund op diverse wijze bereid. Je hebt 300 gram porties of 150. Prijzen lijken mij wat hoog dus verwacht ik wat moois. Drankjes worden opgenomen, ik vraag om karafjes water, leiding water, is perfect en lekker. Verder worden er natuurlijk diversen alcoholische dranken genuttigd door de niet bestuurders. Klaarblijkelijk vond de bediening water serveren vreemd of vervelend want per keer kregen we 1 karafje met hooguit water erin voor 1 glas. Terwijl er echt meerdere Bob waren. Jammer dat hier zo zielig over wordt gedaan. De kaart is niet groot maar je kunt hier zeker een goede keuze maken. Porties zijn in 2 gewichten te bestellen. Bij het vleesgerecht wat je besteld wordt een heel simpele salade, friet en sauzen geserveerd. Het vlees is afgemeten en toont heel karig. De smaak is goed maar prijs cq gewicht verhouding is in mijn ogen niet juist. Ik vraag me af of het gewicht geserveerd wordt wat is besteld. Mijn algemene indruk en ervaring is dat ik hier niet meer naar zal terugkeren.
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Het eten is erg goed, maar ook prijzig. En dat strookt niet met een inrichting als een eetcafe en zeker niet met jonge dames in de bediening die nog een hoop moeten leren over het bedienen van gasten.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Echt top service en beste en lekkerste vlees van Rotterdam
Angel L.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
good
Mylène V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Zelden zo'n heerlijke biefstuk gegeten!
L. G.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heerlijk gegeten maar we gaan hier nooit meer naar toe. Geholpen door een dame die er duidelijk geen zin in had. Chagarijnig, ongeinteresseerd en arrogant.
Gelukkig was het eten lekker, maar de service was uitermate slecht. De tent zat voor eenderde vol op een vrijdagavond, en achteraf begrepen wij waarom.
L. W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Het eten is hier top! Kom hier graag voor een lekker stuk vlees.
De bediening daarentegen...... kon geen glimlach vanaf.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Prima gegeten en de bediening was vriendelijk, accuraat en behulpzaam. Zaten prima op het terras en hebben een fijne avond gehad. Eten was gewoon goed en meer dan voldoende.
Ricardo B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Hier vorige week gegeten, lees nu pas de recensies... Dit hebben wij met onze vriendengroep totaal niet ervaren! Leuk ontvangst, gezellige dames. De kaart alleen maar vlees en daar houden we van. Plateau met meerdere voorgerechten vooraf genomen en als hoofd verschillende soorten vlees gedeeld, alles was echt perfect van smaak en top gebakken! Als dessert nam de helft kaas wat we zelf mochten kiezen in de kelder.
Echt complimenten voor de bediening! Wij komen hier zeker nog eens terug.
Yvette62 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Na veel over het restaurant gelezen te hebben, gingen wij met hoge verwachtingen op 26/5/2018 naar CEO. Maar helaas viel het in meerdere opzichten tegen. Bij de bestelling gevraagd om brood vooraf, toen het hoofdgerecht kwam hebben we het brood maar afbesteld. Ze hebben zelfs niet gevraagd hoe we ons vlees wilde. Zou je toch wel verwachten met een kaart waar voor 99% vlees op staat. Ik vond mijn steak dus helaas ook iets te ver doorgebakken. Daarnaast is de prijs/kwaliteit verhouding scheef: Rib Eye met wat friet en wat tomaat/veel uien voor €32; is het niet waard. Een witte huis wijn (6,50 per glas) en een rose huiswijn (8,50 per glas) besteld, waarbij de kleine wijn glazen niet echt vol werden geschonken, ook zeer teleurstellend. Helaas hadden wij ook nergens de prijzen van de glazen wijn gezien en de ober heeft ons er natuurlijk ook niet opgewezen, dus we schrokken achteraf van die prijzen. Als we het van te voren hadden geweten, dan was het echt onze keuze geweest om de duurste huiswijn in Nederland te gaan drinken. Ik had trouwens een half hoofdgerecht besteld, maar dat bleek achteraf ook te moeilijk. Heel hoofdgerecht gekregen en moesten ook heel afrekenen. Al met al een teleurstellende ervaring. Advies, als je snel van je geld af wilt, ga naar dit in alle opzichten verhouding te dure restaurant.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Restaurant viel in meerdere opzichten tegen. De prijs/kwaliteit verhouding scheef: vlees met wat friet en 3 slablaadjes voor €39; is het niet waard. Een chardonnay waarbij ober glas te leeg schenkt voor €8,50 ook teleurstellend. We bestelden brood vooraf, wat nooit kwam, maar wel op de rekening werd gezet. Deel van de obers erg nors. Al met al een teleurstellende ervaring.
Christine V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
In tegenstelling tot mijn vorige (positieve) ervaringen ging ik nu teleurgesteld weg bij CEO. De kaart is erg ingekort en het lijkt of de kwaliteit van het vlees daarmee ook heeft ingeboet. Het was niet zo mals als ik van CEO gewend ben en had ook minder smaak. Nadat het eten was weggeruimd en ons de desertkaart was beloofd, hebben we niemand meer aan onze tafel gezien. Uiteindelijk hebben we maar om de rekening gevraagd. Helaas, ik kwam hier graag.
Nanet O.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Fijne locatie op Katendrecht, vlak achter de hippe Fenixloods waar je kunt borrelen met happen. Het restaurant: industriële stijlvolle inrichting. Geweldige kwaliteit vlees! Fantastisch bereid!!! Bijgerechten ook prima. Wijnen heerlijk. Bediening vriendelijk, alert en kundig. Kortom: gauw weer!