Cenzo's 2

Zoutmanstraat 8A 2518 GP Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Cenzo's 2

DeSnob .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Zoals eerder gesteld, dit is een buurtrestaurant met een formule om nog eens terug te komen met je kinderen. De pizza's zijn weer lekker, de calzone is goed heet van binnen en niet zwart van buiten en de tortellini is ook echt prima. De bediening is weer vlot en hartelijk. Wel op tijd komen, want op zondagen loopt het na zessen snel vol en dan moet je wat langer wachten.

Alleen... het is niet echt heel schoon. WC's zijn oud en wat viezig en het restaurant wat stoffig. Ik vraag me af wat dat dan zegt over de mate van hygiëne in de keuken. Kan daar nog wat aan gedaan worden?
Heleen H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Het is mijn vaste stekkie, natuurlijk deels vanwege de prijs (5 euro per pizza of pasta) maar ook omdat het eten lekker is. Intussen heb ik nu ook andere gerechten geprobeerd van de kaart en alles is goed bevallen. Als je niet zo'n trek hebt in pizza of pasta, is er nu ook een ovengerechtje met vlees, vis of vegetarisch en veel groentes voor 8 euro. De bediening is gemoedelijk en toen mijn tafelgenoot laatst om verse muntthee vroeg werd er gewoon een busje munt bij de buurtsuper gehaald (het was toen niet erg druk, maar toch)
Amor O.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Deze avond hier wezen eten en ik voel mij werkelijk genaaid. Een afrader om hier heen te gaan!

Het brood dat mijn moeder besteld had kwam niet op tafel tijdens mijn voorgerecht, toen ik het weer vroeg kwam het een tijd later op tafel. De knoflookboter is keihard en kwam net uit de koelkast. Er zat geen knoflooksmaak aan, dus die moest opnieuw met knoflook worden bereid en hij kwam keihard weer terug. Toen het eindelijk terug kwam, kwam ook het hoofdgerecht van mijn moeder. Dit was een pizza, voor een klein prijsje: 6,50 voorheen waren ze wel een stuk lekkerder.

Toen kwam mijn hoofgerecht, De taigatelli met kreeft. De taigatelli was NIET gaar, dus die ging weer terug de pan in. Toen de tagliatelle eindelijk terug kwam had mijn moeder( terwijl zij erg langzaam eet) ondertussen haar pizza al op en toen moest ik nog beginnen aan mijn hoofdgerecht. Ik had de scharen van de kreeft op de tagliatelle... dus ik moest eerst nog om een kraker vragen en de kreeft kraken... De tagliatelle was nog steeds niet smakelijk!

Er is niet gevraagd of alles naar wens was, of wij nog iets wilde drinken, geen excuses voor het ongemak, kortom, een slechte service. Note: ik ging hier heen met mijn zieke moeder in de rolstoel, het was niet druk, dan verwacht je toch op zijn minst wat vriendelijkheid

Ondanks dit alles 40 euro moeten afrekenen, voor een voorgerecht, twee drankjes, pizza en tagatelli en het brood.

Ik ben altijd van de fooien( nu uiteraard niet) een ontzettend makkelijke eter en vriendelijk maar ik kon deze eigenaar maar moeilijk een fijne avond wensen, zo teleurgesteld ging ik hier weg!
Emveebee _.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2014
Goede prijs/kwaliteit pizza's. Attente bediening. Pizza met spinazie/ricotta: een verrassend lekkere combinatie!
Inrichting niet echt sfeervol alhoewel de binnentuin een leuke bijkomstigheid is.
Selah M.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
Zeer lekker eten. Soms een beetje lang moeten wachten, maar voor de rest alles top. Mooie oude beelden in het restaurant en je kan daar ook goed buiten eten. Verder hele aardige mensen, niet te duur.
Heleen H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2013
uitstekende pizza en vooral de caneloni is erg ekker. Naast de 6,50 pizza/pasta kaart heb je ook nog een kaart met vlees en vis (die heb ik nog niet geprobeerd) en ook nog verse handgmaakte pasta's. Deze zijn erg smakelijk, maar wel wat duurder. Ik kom er al jaren en er is een tijd geweest dat de bodem niet zo goed was, maar die is nu weer dik in orde, lekker dun.
Lekurf01 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2013
Goed gegeten, lage prijs, leuke eigenaar, kortom aanrader. Buitentuin is leuk, binnen tikje gedateerd. De pizza's zijn van uistekende kwaliteit, met zn 4'en gegeten voor x50 euro, incl broodjes vooraf en 2 drankjes pp
Elske .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2012
Ik ging dit restaurant erg sceptisch binnen (€6,50, dat kan toch niets zijn?), maar liep er blij verrast weer uit. Het is een echte Italiaan: geen tierelantijntjes, wel goed eten. Ik had een pizza, mijn tafelgenoot een pasta en hebben beiden genoten.
Cecile H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2012
Eten:
Het eten was prima, gewoon zoals het hoort, het brood vooraf was alleen een beetje te droog.

Service:
De service duurde een beetje lang aan het begin, verder zijn ze wel aardig maar allemaal niet echt heel geweldig voor een avond met drie tafels. De bediening is in ieder geval niet vaak aanwezig rond de tafel.

Decor:
Het is een leuk restaurant, maar beetje grauw allemaal en het zou er heel makkelijk veel leuker uit kunnen zien.
Danilo .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Goedkoop en lekker! Nooit teleurgesteld geweest, Pasta is wel lekkerder dan de Pizza. Zeker een fan van de kip pasta en de tortellini's zijn aan te raden. Heerlijk hoe ze je oprecht vriendelijk behandelen als buurman. M'n vriendin mocht absoluut niet sip kijken daar, anders kreeg ik op me kop! Echte ras-italiaan dus.