Centwich

9,1
9,2
Voordelig
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Vanavond weer eens gaan genieten bij Centwich. 15 Tapas per persoon en de lekkerste vers gemaakte sangria zorgen ervoor dat je hier echt heel tevreden en na een echt lekkere maaltijd voldaan naar huis gaat. Tel hierbij op de vriendelijke correcte bediening en je hebt een fantastische avond.
Marno J.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Al een paar keer geweest.
Alles vers gemaakt, heel vriendelijk en zorgzaam personeel.
Gezellig en knus, geen vreetschuur.
De beste Tapas van Breda.
Van tevoren wordt er gevraagd wat je niet lust of waar je een allergie voor hebt dan houden ze daar rekening mee.
Uiteraard moet je dit wel van tevoren aangeven.
Iedere keer weer heerlijk gegeten
We komen zeker weer terug.
Herald R.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Via social deal deze tapas zaak ontdekt. Je moet weten dat het in een zijstraat van de winkelstraat zit anders moeilijk te vinden maar het was het zeker waard. We kregen 15 verschillende (verse) tapas (vis, vlees en groente) met zeer vriendelijke bediening. Paar stoelen buiten en binnen maar je kunt zien dat er met liefde wordt gekookt en geserveerd. Misschien beter om de gerechten niet te snel op tafel te zetten of in etappes omdat je binnen een uur weer buiten staat. Verder zeker de moeite waard! dank!
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
We hebben bij Centwich ontzettend lekker gegeten. Alles wordt vers bereid en vooral de vriendelijke klantvriendelijke houding van de eigenaars is erg fijn. De lekkerste tapas van Breda vindt je hier.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
We hebben vanavond met social deal bij Centwich gegeten , en we hebben genoten. Allerlei kleine smaakvolle vers bereide gerechten. We kregen zoveel lekker eten dat we helemaal voldaan weer naar huis zijn gegaan. De heerlijke vers gemaakte sangria en de vriendelijke bediening van Karin en Azis helpen hier ook aan mee. Kortom een plek om naar terug te gaan.
Gewoonanja .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Piepklein restaurantje, heerlijke tapas, de lekkerste calamares die ik ooit heb geproefd. Zowel de kok als de bediening (eigenaar?) gaven je het gevoel dat je van harte welkom was. De sangria was even wachten maar dat kwam omdat hij vers werd gemaakt. Hier kom ik zeker nog eens terug.
Breda2 D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
In een woord, geweldig. Heerlijk gegeten in een piepklein restaurantje met geweldige huiselijke bediening. Wat een prima gastheer. Alle ingredienten zijn vers en deels biologisch. Heerlijk kip gegeten uit een tajine en daarna grote porties tapas, echte tapas !! De Spaanse en Marokkaanse invloed is duidelijk merkbaar. En als je jezelf echt wilt verwennen, laat de gastheer dan sangria maken en vraag dan om de sterke versie. Heerlijk. Qua prijs hoef je het allemaal niet te laten.
Marieke M.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Een klein restaurant waar ze maar 2 merken bier serveren (Corona en San Miguel). Bediening was prima, maar het eten was niet lekker. De paella proefde niet als echte paella en de garnalen waren niet goed gebakken en het waren bovendien geen lekkere verse garnalen. De albondigas waren prima, maar niet bijzonder. Eerste broodmandje was lekker, de tweede was oud. We hebben 3 hapjes besteld en zijn daarna bij de snackbar gaan eten, stuk beter!