Centre Ville

Zondag Gesloten

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras
Babbel4ever .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Komen hier vaker. Erg gezellig personeel. Ook goed met eten. En zelfs bij drukte op het terras genoeg aandacht voor mensen die binnen zitten. Echt een aanrader!
Nikki R.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
We komen hier met regelmaat en elke genieten we van de goede service en lekkere eten. Ook vandaag weer. Mijn complimenten!
Fred-Leonie .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Gezellig, vooral bij mooi weer.
Leuk restaurant met prima terras
Centre Ville is een gezellig restaurant bij de Visbrug. Het restaurant heeft een groot terras dat zich uitstrekt over de visbrug. Voor het restaurant is het terras verwarmd. De tijden van het restaurant zijn afgestemd op winkelend publiek. Open tot 19.00 uur, donderdags tot 21.00 uur en zondags gesloten. Wij waren er zaterdagmiddag en toen de zon doorbrak om 4 uur ’s middags zat het hele terras vol. Ook binnen was het helemaal vol. Wij hebben hier heerlijk tot 6 uur gezeten met drankjes en hapjes. Gewoon goed, vriendelijk personeel, die je vragen na elk drankje af te rekenen en uitzicht op de achterkant van het stadhuis en het beeld van de gebroeders de Wit.
ASed .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Goede lunch. Broodje warme geitenkaas met honing en een twaalfuurtje (kop tomatensoep met boterham kroket). Boterham had iets beter gekund dan één kleine casino boterham. Advies geef twee "volwassen" boterhammen bij de kroket, welke uitstekend was. Prijs kwaliteit verhouding oké bij Centre Ville.
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Mooie locatie met gezellig terras met zicht op de gebroeders de Wit en stadhuis. Vlotte en vriendelijke bediening. Een omelet met groenten en zalm besteld met daarbij nog een apart bord patat. Was niet nodig geweest want de borden waren goed gevuld. Heel lekkere omelet (van 3 eieren) en 3 sneetjes lekker bruin brood en een heerlijke salade erbij. Toe nog een Dame Blanche, jammer dat er ijskristallen in het roomijs zaten maar verder ook weer een royaal gevulde coupe. Wijn was lekker en ook goedgevuld.
Jammer dat de keuken al vroeg sluit maar ik heb toch al gemerkt dat Dordrecht niet echt 's avonds leeft.
Alles bij elkaar een heerlijke maaltijd, echt een aanrader en we komen graag nog eens terug.
Amfrederici .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2014
Vorige week lunchte ik met een vriendin in dit restaurant. Het broodje van de week was kip Stroganov. Mijn vriendin bestelde dit, het zag er nogal vreemd uit. Bij het doorsnijden bleek het geitenkaas te zijn. De serveerster gaf als verklaring dat de Stroganov op was en ze toen maar geitenkaas had gegeven. Mijn vriendin bestelde toen alsnog een broodje tonijnsalade. Ik was zo mogelijk nog slechter af. Mijn broodje gezond zonder ham bleek een bord met sla, leek zo uit het zakje geschud, een broodje en 2 plakjes kaas. Geen dressing, geen boter, konijnenvoer. Beide broodjes kosten 8 euro per stuk! Heeel slecht, wij komen hier nooit meer.
Dirtsa .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Centre Ville ligt op een hoek van een drukke winkelstraat in het centrum en de visbrug. Als je op het terras zit, kijk je uit op oude huizen en de achterkant met toren van het imposante oude stadhuis. We hebben genoten van dit uitzicht. Binnen is het vrij ruim en hoog en aan één kant kijk je uit op het water.
Het was een zonnige zaterdagmiddag en het terras zat de hele tijd vol. Er liep een aantal vriendelijke dames rond die ons goed bedienden en ook nog tijd hadden voor een babbel.
Ons eten was goed, niet spectaculair: een uitsmijter met kaas, spek en, zoals gewenst, wit brood en een open bruin broodje met warme brie met royaal walnoten en apart honing erbij. Op de grote borden lag ook nog een gemende salade. Prima eten. Wat ik altijd heel prettig vind en wat helaas vaak te wensen overlaat, is de temperatuur van het theewater. Hier was het water goed heet zoals het zijn moet in mijn ogen.
Centre Ville is een gezellige no nonsens tent waar het prettig zitten is.
MP13 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Vanmiddag om 10 voor 1 op het terras neer gestreken. Na 4 pogingen om te bestellen, kreeg continu te horen mijn collega komt zo bij u, naar binnen gelopen om bestelling door te geven. Helaas, mijn collega komt er zo aan, was wederom het antwoord. Na 5 minuten kwam eindelijk de collega. Bestelling doorgegeven. Na een paar minuten kwamen de drankjes en om 10 voor 2 kwam de soep (voorgerecht van mijn man). Soep op, vervolgens een half uur gewacht, wederom gevraagd aan serveerster wanneer de broodjes kwamen, ze komen er zo aan was het antwoord. Geen excuus of sorry helemaal niks! Na wederom 10 minuten gewacht te hebben (we zaten toen al anderhalf uur op het terras), zijn we opgestapt en hebben onze drankjes en de soep betaald. Wederom geen excuses. Wat een on-klantvriendelijkheid. Ons zie je nooit meer bij Centre Ville!
Dimphy A.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
afgekomen op de goede recensies bij IENS gingen wij vol verwachting naar dit restaurant in het zeer gezellige Dordrecht. We streken neer op het terras omdat het weer heerlijk was. Het was half 7 en we zagen op het menu dat de keuken tot 7 uur open is. Dus wij hadden geluk. Biefstuk met pepersaus en varkenshaasreepjes in stroganoffsaus. Patat op het ene en gebakken aardappeltjes op het andere bord. Onze verwachtingen waren niet te hoog geweest: het eten was heerlijk. Alles zeer vers, goed gebakken en ook de gebakken aardappeltjes waren zelf gemaakt. Goede wijn, dito bediening! Kortom een aanrader! Jammer dat de tent zo tegen 8 uur dicht gaat.
Winfred .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2014
Het mooiste terras van Dordt. Je kan er heerlijk mensen kijken die op de drukke winkelstraat aan het winkelen zijn. Uitkijkend op de mooie gebouwen, bruggen van de oude binnenstad is het met een zonnetje erbij heerlijk toeven. Het eten is er goed, niet overdreven, maar het is en blijft gewoon een terras. Zeker een paar keer per jaar kom ik er em dat zal zeker zo blijven
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2014
Een leuk terras in het centrum van Dordrecht. Heerlijke koffie verkeerd met citroen merengue taart.
Aardig personeel en je werd snel & correct geholpen.
Pontes .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Komen geregeld een saté eten heerlijk of het broodje geitenkaas zalig leuke meisjes in de bediening mogen er op zaterdag met mooi weer misschien iets meer zijn ...en misschien op zondag/ koopzondag open??? Ga zo door ;)
Eduard P.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2014
Wederom een Uitsmijter genomen met spek(meegebakken). Dit is echt een uitsmijter zoals het moet zijn volgens mij. Bruin brood- 3 eieren- genoeg meegebakken spek en volop garnituur erbij. Topper! Mijn tafelgenoot een bruin broodje Serrano ham. Op en top verzorgd- aardige bediening- vlot en correct. Prijs/kwaliteit verhouding zeker okay! Kom er zeker weer terug voor een uitsmijter.
E B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2014
Deze mensen hebben begrepen hoe het moet. Mooi restaurant, niet modern maar smaakvol. Het eten was heel verzorgd en bijzonder goed. We hadden vijf verschillende dingen en allemaal even lekker!!!!! In de bediening zaten aardige, vlotte meiden. Echt een aanrader.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Vandaag heerlijk geluncht bij dit eetcafé. Midden in het centrum gelegen aan een gracht. Hele vriendelijke bediening die uit zichzelf ons tafeltje wiebel vrij kwam maken. Mijn man koos voor een tosti met geitenkaas (5 euro) en ik voor de waldkornbol met warme geitenkaas, gedroogde tomaatjes en honing (8 euro). Goed gevuld bord, rijk gegarneerd. Mijn man had eigenlijk wit brood besteld maar kreeg bruin. De serveerster had dit zelf opgemerkt en wilde het al gaan ruilen.
Heerlijke verse jus.
Ultimateproever .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2013
Neergestreken op het terras in het heerlijke najaarszonnetje voor een lunch, was echt onovertroffelijk!

Je krijgt een bord vol met alleen maar heerlijkheden.
Mijn partner had een soep maar ook deze is zo aangevuld dat je niet met honger naar huis gaat!!
Christel B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2013
In de zon is het altijd top om op een terras te vertoeven. Lekker middenin het centrum van dordrecht waar je uren kunt zitten om mensen te kijken. We hebben hier lekker gelunched. Broodje warm vlees en een heerlijke verse tomatensoep met parmezaan. Dit is zeker een aanrader voor een heerlijke zomerdag.
Joseph26 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2013
Altijd goed eten hier. Broodjes zijn heerlijk en de maaltijden zijn super. Prijs/kwaliteit is zeer goed. En vaak goede wisselende gerechten. Kom hier vaak lunchen/dineren. Historische plek aan de gracht en centraal gelegen. Ideaal.
Ballie .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Op het mooi gelegen terras in de binnenstad koffie met gebak genomen. Prima koffie en heerlijk gebak. Daarna een goede uitsmijter. Deze smaakte zeer goed en er zat veel salade bij. Prima!! De bediening van de twee blonde meisjes was uitstekend. Zeer aardig personeel en je werd snel geholpen. Uitstekend restaurantje om te lunchen!