Meer informatie over restaurant Central

Donderdag en Vrijdag 10:00 - 02:00
- High Tea 11:00 - 22:00
Zaterdag 10:00 - 01:00
- Lunch 11:00 -

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Simone E.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Met een groep collega's gaan eten. Het was redelijk druk. Zoals gevraagd zaten we op de 1e etage. Er was erg veel lawaai waardoor je heel erg hard moest praten zelfs al met degene tegen over je. Het voorgerecht was goed van smaak. De bief van het hoofd gerecht daar integen helaas niet. Er werd niet gevraagd hoe we deze gebakken wilden hebben. Uiteindelijk was hij medium gebakken. Maar naar mijn mening ontzettend taai. Het ijs achteraf was redelijk er zaten wat bevroren ijsschilfers in helaas. De bediening was wel erg netjes en beleefd. Ondank dat het redelijk druk was niet lang hoeven wachten.
NellieL .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Zomaar een doordeweekse lunch in dit restaurant. Het was erg druk en daardoor belandden we met onze groep helaas aan een hoog tafeltje met niet al te veel plaats. Tafeltjes staan vrij dicht bij elkaar, het is heel eenvoudig ingericht en het staat nogal vol, vandaar de 6 voor entourage.
Maar het eten en de bediening waren goed! We waren met zijn zessen en iedereen koos voor (een andere) maaltijdsalade. Stuk voor stuk zagen deze salades er prachtig uit. Het waren royale porties die ook echt vol zaten met goede ingrediënten en niet alleen sla zoals je in veel restaurants ziet als je een salade besteld. Ik had een salade Italia, met mozarella, pesto en olijven. Een heerlijke dressing erover en 2 royale stukken lekker knapperig brood. Een heerlijke verse jus en een lekker kopje koffie. Prima prijs-kwaliteit verhouding!
Roel H.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Central, heeft een leuke avondkaart en heeft vaak mijn voorkeur om even snel een hapje te eten. Vanavond gekozen voor de runderbiefstuk (op de kaart vergezeld van een pepersaus of kruidenboter), salade en frites. De biefstuk was perfect medium gebakken en door lactose intolerantie werd de biefstuk netjes voorzien van jus als alternatief voor de saus of kruidenboter, keurige eigen ingeving van het keukenpersoneel. De bediening is altijd vrij vlot en vriendelijk en de prijs / kwaliteitsverhouding is goed. Ik blijf graag terugkomen, voor zowel lunch als diner.
Justeatit .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Central staat vaak hoog in het lijstje 'Waar gaan we vanmiddag lunchen?'. Vanmiddag gekozen voor Central wij hadden namelijk maar 20 minuten voor lunch. Service is altijd lekker snel, vriendelijk en correct. Broodjes zijn royaal belegd, zekers als je naar de kwaliteit en hoeveelheid kijkt. Wij stonden binnen een kwartiertje weer buiten met een voldaan gevoel en dat terwijl het beneden helemaal vol zat. Toch knap zo!
Jacoba G.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Erg gezellig en authentiek. Veel keuze aan gerechten. We gingen voor de Wild stoofpot. Bleek een zeer goede keuze. Smaakvol. Snelle bediening.
1e etage zeer geschikt ook voor rolstoel.
Beste Nina,

Hartelijk dank voor de recensie. Vinden het fijn dat je een fijne gastvrije ervaring hebt gehad.
Inmiddels sinds vorige week weer een nieuwe avondkaart met verrassende en lekkere gerechten http://www.cafecentral.nl/menukaart/avondkaart/

Graag tot ziens.

Arno Hendericks
HannahenBastian .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
We hebben hier ongeveer anderhalf uur gezeten. Het duurde alleen al 40 minuten voor er een mandje brood op tafel stond (er werd eerst een verkeerd voorgerecht geserveerd) en vervolgens hebben we bijna nog een uur moeten wachten op het hoofdgerecht. Toen begonnen we ons af te vragen of we überhaupt nog wel eten konden verwachten. Bij navraag, bleek de bestelling compleet niet doorgekomen te zijn. De eigenaar kwam excuses maken en gaf aan dat er met de rekening wel wat gedaan zou worden. Vervolgens gaven we aan de rekening te willen hebben, maar deze liet ook weer op zich wachten. Uiteindelijk zelf maar weer naar binnen toe, om de rekening te betalen. Er was een, let op, korting van wel 4 euro gegeven. Erg teleurgesteld en verbaasd dat wij zelf het verwijt kregen er niet eerder naar gevraagd te hebben, zijn we vertrokken. Vervolgens een heerlijke hamburger gegeten bij de burgertent ernaast (Burgerstore) Qua service kunnen sommige medewerkers nog het één en ander leren.
Gabz .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2015
Ga hier vaker borrelen en ook wel eens dineren. AlTijd prima. Lekkere borrelplankjes en lekkere maaltijdsalades.
Sfeer is goed en buiten op het terras is de bediening goeD!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
Vriendelijke en vlotte bediening. Terras mooi gesitueerd op het marktplein.
Slibtong gerecht zeer goed van smaak, evenals de kroketten
Christel P.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2014
gisteren hier een gerechtje genuttigd (gebakken vis in kreeftensaus met spinazie) in het kader van de Wijn en Spijs wandeling. dit arrangement bestaat uit een strippenkaart waar je in 5 uur tijd bij 7 locaties een gerechtje krijgt en een glaasje wijn. kosten: 50 euro p.p inclusief wijn.
wij komen uit de buurt van Venlo maar hebben nu in zaken gegeten waar we nog nooit binnen zijn geweest. erg verrassend en erg lekker. Bij Centraal zijn we na het arrangement nog op terras gaan zitten ( weer heerlijk gesmuld van het koekje bij de koffie) en tijdens een plensbui naar binnen verhuisd. hier nog enkele snacks genuttigd. vriendelijk personeel en gezellige locatie. voor herhaling vatbaar.
Christel P.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
deze keer alleen geweest om koffie/ thee te drinken. en eigenlijk alleen maar voor het koekje dat je er bij krijgt. knapperig van buiten en plakkerig van binnen, heerlijk!
hier ook al vaker geluncht en is nog nooit tegengevallen. vooral de salade met ossehaaspuntjes kan ik eenieder aanraden.
Hartelijk dank voor deze recensie, over de koekjes krijgen we zeer veel complimenten. Ze zijn ook lekker. We streven er continu naar om voor een normale prijs een hoge kwaliteit te bieden.
Graag tot ziens
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
We waren met een grote groep en kwamen om te borrelen. Prima geregeld, de hele hoek rechtsachter mochten we gebruiken. Daarna blijven eten. En niet kiezen uit standaard menuutjes; ondanks de grote groep (24) koos iedereen van de kaart en werd het mooi gelijktijdig uitgeserveerd. Goed op temperatuur en lekker op smaak. Top prestatie, dan heb je het voor elkaar!
Beste Rob, was leuk om de reünie voor jullie te verzorgen. Eerst gezellig borrelen en daarna lekker dineren. Wij prijzen ons bij Café Restaurant Central zeer gelukkig met ons keukenteam en bediening die zulke groepen ook a la carte kunnen verzorgen. Hartelijk dank voor deze recensie
Graag tot ziens
Yopinokkio .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
het gemixte borrelplankje was erg verrassend... met name de noten en druiven erbij! zeker een aanrader. ook de fontein in het herentoilet vonden wij erg leuk.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2013
Hier maandag 1 juli lekker op het terras gegeten. We namen het weekmenu: vooraf een soep van knolselderij en mosterd, afgemaakt met gerookte zalm. Erg lekker en smaakvol. Beetje slappe soep, had wel iets steviger gemogen. Ook de hoeveelheid zou best iets minder mogen, vooral als je nog een hoofdgerecht neemt.
Als hoofdgerecht: Poon met wat garnering. Lekkere vis en goed gebakken op de huid.
Vooral omdat je op het terras kan zitten met de verwarming aan, is het erg goed toeven daar. De bediening is wat te opdringerig met de vraag of je nog wat wilt drinken. Voordat het glas echt leeg is, wordt dit alweer gevraagd.
Lekkere stek voor een eenvoudige maaltijd.
Conny-Elizabeth T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Geen aanrader als je van lekker eten houdt. We waren daar met een groep en onze ¨gastheer¨ presteerde het om te vragen of de wijn nog goed was! Met de mededeling dat hij geen verstand had van wijn.
En... de wijn was inderdaad zuur...
Leuk cafe om een biertje te drinken niet meer dan dat, want is het blijft een leuke stek.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2012
Wo. 26-9 hier gegeten met 2 personen. Onbekend in Venlo dus op aanraden hier naar toe gegaan. Zoals eerder is gemeld: beneden is het (eet-)cafe, boven het restaurant. Wij kozen ervoor om naar boven te gaan. Ruimte ziet er redelijk standaard uit, de bediening was vriendelijk.
Het eten was goed. we hadden een 3-gangen diner genomen met de weekspecialiteiten als voor- en hoofdgerecht. Eerst een venkelsoep met forel die goed smaakte en daarna heerlijke eendenborstfilet in een portsaus. Kleine kanttekening, de groenten van het hoofdgerecht hadden wel iets mooier, uitdagender, maar vooral meer smaakvol mogen zijn, desondanks een goed cijfer voor het eten, mede door de leuke desserts (mijn tafelgenoot had kwarktaart en ik ging voor de 'alles-(water-)meloen'.
Spoeuhk .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
Boven het café is het restaurant. Er heerst een vriendelijke sfeer en erg aangenaam om een avond te spenderen.
Zowel in het restaurant als het café

Vriendelijk personeel dat tijdig ter beschikking staat.
We hebben er met een groep van ongeveer 8 personen gegeten. Persoonlijk ben ik voor het verrassingsmenu (vlees) gegaan. Dit is mij zeer goed bevallen.
Er werd prima rekening gehouden met de wensen (ook van mijn metgezellen) en de prijs/kwaliteit staat zeer zeker in verhouding.
Er is dan ook voldoende keuze op de menukaart om voor ieder wat wils te vinden.

Het zag er net en leuk uit.