Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Central Park, by Ron Blaauw

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag
- Ontbijt 07:00 - 10:00
Zaterdag
- Ontbijt 08:00 - 11:00
Zondag
- Ontbijt 08:00 - 11:00

• Af te huren , Bar , Catering , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Huisdieren welkom , Kookcursus , Lift aanwezig , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Rookruimte , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
IFD .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wouter D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
ontvangst was vriendelijk maar de bediening tijdens het eten liet te wensen over; weinig aandacht voor de gasten en een van de bedienden had wel erg veel oog voor zichzelf wat door de vele spiegels nog versterkt werd...hoewel t redelijk stil was koste t moeite om de bediening aan tafel te krijgen. eten was ok, porties iets klein maar qua smaak wel goed, inrichting vond ik erg sober en niet passend bij t prijsniveau.
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Sunday lunch met familie. Prachtige creaties, goede kwaliteit. Aantrekkelijke, klassieke ambiance. Goedwillende, jonge bediening past niet helemaal in dit rijtje. Je menukeuze niet in het Nederlands kunnen overbrengen aan de bediening, omdat de bediening dit niet verstaat, stoort. Het concept met de keuze uit meerdere kleine gerechten lijkt aantrekkelijk, maar indien het aantal gekozen gerechten aan tafel verschillend is tussen de disgenoten, verstoort een comfortabel ritme. Kortom, genoemde vlekjes wegwerken en op niveau van de keuken brengen, dan scoort dit restaurant nog beter.
R.J.H. G.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Met z´n tween afgelopen vrijdag hier gedineerd.
Als ervaren cuisinier ga ik niet uitweiden wat betreft de ( nieuwe ) gerechten maar het gaat natuurlijk om de beleving.
Deze keer was de salade bij de hoofdgerechten heerlijk en de patatjes ( incl.mayo. ) die soms onmisbaar zijn knapperig.
Oke, de jonge bediening moet nog veel leren ( om zich heen kijken ) maar dat vangen de vakmensen die hier werken goed op.
Heerlijke wijnen ( ook op advies ).
We komen gauw terug ( met kerst ).
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gisteren met 4 eetliefhebbers hier geweest, die bewust naar de betere restaurants gaan. Central Park is ons niet meegevallen. Het eten was goed, het leek er echter sterk op dat alles al van te voren was klaar gemaakt. toch net even anders dan dat je ven moet wachten omdat de keukenbrigade nog wat moet doen. De serveersters en kelners waren jong, onervaren, konden keurig de onderdelen van de gerechten opnoemen maar maakten zeker niet de indruk meer te weten. Sommigen waren ook, onbedoeld, nogal bruusk. De ruimte is mooi, maar wel erg vol; voller dan toen het was volgens mijn tafelgenoten onder de vorige uitbater.
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijke zondagmiddag,

vandaag uitgebreid geluncht. De aanrader neem maximaal 2 gerechten van de kaart hebben we gevolgd. Het kwam erop neer =dat we met z'n vieren op 2 na alle gerechten hebben geproefd. Oog- en tongstrelend allemaal. De sommelier nam uitgebreid de tijd om ons wijnen te laten voorproeven. Vrolijke bediening met een relaxte sfeer. We komen zeker nog eens terug een aanrader.
.. FATCAT ..
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Sinds Savelberg vertrokken is, hebben wij maandag voor het eerst weer gereserveerd in Vreugd en Rust (tafel voor zes). De aankleding en sfeer zijn zoals verwacht geheel gewijzigd, en stuk zakelijker en moderner. Niet onaangenaam maar zeker ook niet gezellig. De plafondverlichting vond ik wel erg fraai. Een deel van het tafelgezelschap vond de temperatuur ietwat laag. Ikzelf kon dat niet specifiek opmerken.
Ook het culinair concept is een stuk hedendaagser. Geen onderscheid meer tussen voor- en hoofdgerechten. Hoewel zo'n formule niet nieuw is, vind ik 'm vooralsnog erg prettig. De meeste gerechten kosten EUR 15,- of EUR 20,- De prijs-kwaliteitverhouding is naar mijn mening zeker niet slecht.
De gerechten zijn mooi van smaak, maar niet uitzonderlijk. Maar goed dat mag je ook niet verwachten voor die prijs. Ik bestelde vooraf de gerookte zalm met spiegelei en truffel. Dit was erg smakelijk en ik zou het gerecht zeker weer bestellen. Vervolgens kreeg ik de gegrilde griet. De vis zelf was erg lekker en de saus erg aanwezig, Jammer vond ik bij dit gerecht vooral de presentatie. Heel erg overdreven gezegd, vroeg ik mij af of ik het nog moest eten of dat ik het al had gegeten. Begrijp me niet verkeerd, deze kritiek mag niet te letterlijk opgevat worden. Naar mijn smaak behoeft dit gerecht enige fine tuning, maar heeft een mooi groeipotentieel. Daarna bestelde ik de gebakken foie gras. Ook hier was de foie zelf erg lekker. Jammer vond ik hier dat er enorm veel noten in het gerecht zaten. Maar goed, die heb ik gewoon laten staan. Als dessert kozen ik en twee anderen voor de "magische" ijsco. Hoewel de presentatie met droogijs juist leuk gedaan was, viel de smaak van het ijs erg tegen. Het smaakte vooral naar halfbevroren slagroom of mascarpone en de consistentie deed meer denken aan een softijsje. De toppings vond ik daarentegen wel weer smakelijk. Afgesloten heb ik met een voortreffelijke espresso met dito stroopwafel. De wijn was goed, maar slecht gekozen door onszelf. De bediening was vriendelijk, maar soms slecht te verstaan of onvoldoende geïnformeerd over de gerechten.

Conclusie:
Hoewel er best wat constructieve kritiek was, hebben wij heerlijk gegeten en komen zeker weer terug.
Fijnproevers_R_T .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Geluncht op en mooie nazomerdag in september. Konden nog heerlijk buiten zitten op het mooie terras. Heerlijke Runderhaas van de BBQ met artisjok en jus van zwarte olijven, perfect gegaard vlees! Daarbij lekkere frietjes, geroosterde venkel en de seizoenssalade. Als nagerecht een overheerlijk frambozengerecht. Uitstekende keuken en bediening, zeker voor herhaling vatbaar.
Bacchus67 ..
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
We hadden een groupon voor de lunch. Vandaag was prachtige dag en we konden op het mooie terras in het nazomer zonnetje zitten. Begonnen met een Cava met knapperend vers brood uit papieren zak, gecarameliseerde boter met kaantjes en ingelegde augurken. We konden kiezen uit twee gerechtjes en 1 nagerecht. We hebben hadden gekozen voor Wagyu Burgertje met patatas brava en BBQ Spare ribs zonder bot. Prachtige gerechtjes op mooie stoneware borden. Als nagerecht had ik een Snickerstaartje (met bladgoud!) en mijn parnter een Frambozen Meringue. Allebei weer echt fotogenieke gerechtjes. Prachtig qua opmaak en heerlijk van smaak. We hebben heerlijke lunch gehad. Mannelijke bediening was nogal gerserveerd. Dame in kwestie was vakvrouw en erg vriendelijk. Zeker met Groupon bon aan eind van de rekening voor zeer goede prijs/kwaliteit verhouding genoten van heerlijke lunch.
IFD .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Ik was ook bij de picknick @ Central Park, had een feestje voor 34 man. Prachtige tuin, lekker eten en drinken en een hele verrassende bediening (ik verklap het niet, ga zelf maar kijken/luisteren)....
Peter.luken .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
We waren te gast bij de picknick at the park. prachtige setting buiten met dank aan mooie weer. Zuid Afrikaanse tinten en muzikale omlijsting. Tafels niet echt comfortabel voor lange zit, maar smakelijk en prima genoten.
R. M.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Het is aangenaam eten hier, prettig interieur en een prachtig terras waar het heerlijk zitten is. Vaak gaat het om ogenschijnlijk kleine accenten die een gast dat extra gevoel van een gastvrij welkom geven. Nu leverde Wieger ons dat. Het terras was gesloten; te koud. Maar toch bracht hij ons het eerste glas dat we nog lekker buiten in de zon konden genieten. Hij bracht ons nog een kussentje voor onder de billen. Dan voor het eten naar binnen, zoals altijd kleine porties, goed op smaak, mooie wijnen erbij. Een fijne avond. Dank je wel Wieger.
Valentina K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Gisteren hier samen gegeten met de groupon voor 4 gangen.
We kregen een klein rond tafeltje bij het raam en de aperitief kaart.
we wilden graag een glaasje cava, maar moesten zeker 15 min wachten voor er weer iemand langskwam om te bestellen.
de menu kaart zag er heerlijk uit, we kozen voor sashimi van makreel en steak tartaar om mee te beginnen. beide echt ontzettend lekker zeg! goede porties ook. erbij dronken we de gewurztramminer.
Daarna hadden we tartaar van coquille en ganzenlever. wederom heerlijk, enige nadeel was dat bij de coquille appel met schil was gebruikt, dit is niet zo fijn om te eten...
3e gang bbq spareribs zonder bot en wagyu burger. erbij wat patat. echt super zeg en toen zaten we eigenlijk al vol. de zelfgemaakte sambal was heerlijk en veel vlees kregen we ook zeg.
erbij een malbec en tempranillo.
na snickertaart!!! en kaas. we hebben echt overheerlijk gegeten, helaas moesten regelmatig lang tegen lege glazen aankijken, dat is wel een verbeter puntje, bij lekker eten moet je ook wat kunnen drinken en er eigenlijk ook niet om hoeven vragen.
wat wel erg storend was... de overvloed aan beesten in de zaak, dikke vieze bromvliegen, muggen, fruitvliegjes en mieren.... we hebben ze allemaal gezien en weg moeten meppen...
niet prettig tijdens zo'n heerlijk diner.

al met al wel echt een aanrader hoor!
Leo B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Omdat tijdens de schoolvakantie het nog een toer is om op zondagmiddag ergens te lunchen kwamen we weer bij Central Park terecht. Daar bleek de formule van Ron Blaauw springlevend te zijn. Het terras zat dus goed vol. Keus uit meer dan een dozijn gerechtjes van het formaat tussengerecht. Ze waren helemaal niet slecht, maar verder dan ruim voldoende kun je niet gaan. De prijs tussen de 15 en 20 euro is er dan ook naar. Het zelfde geldt voor de wijn, keurig in het veilige middensegment.
Het weer werkte goed mee en beneden op het gras werd er gepicknicked, heel gezellig.
De bediening was vriendelijk en in flink aantal aanwezig.
En zo werd het alsnog een aangename middag

Laura V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Vanmiddag geluncht op deze mooie locatie, met een Groupon. We hebben ons geen moment minderwaardige gasten gevoeld, hier hebben ze het prima begrepen!

Jong maar professioneel personeel dat niet te 'stijf' is, wat wij persoonlijk erg prettig vinden.
2 gerechten en een dessert p.p. (en wat frietjes) was ruim voldoende als lunch. We hebben eigenlijk van alle gerechten genoten maar wil toch de 'ijskoude' soep van watermeloen even noemen.

We komen graag nog eens terug!

Tip, ga voor het 'magische' dessert!
Marijke G.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Gisteravond wezen eten bij Ron Blaauw (voormalig savelverg). Wat een schitterende locatie is het toch! Het concept van elk gerecht 15 euro en je kan er zoveel kiezen als je wil is echt top. Het eten was gewoon goed, mistte een beetje de finesse in de gerechten.
Komen zeker snel een keer terug!
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Wij zijn hier wezen eten om ons 3,5 jarig huwelijk te vieren en het was fantastisch.
Mooi restaurant, aardige bediening en het eten smaakte heerlijk. De gerechten zagen er uit als schilderijen.
Hier komen wij zeker terug.
Cor S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Wat ik zo leuk vind is dat sommige mensen in hun recensies, beter kunnen tafelen als op deze lokatie. Mijn vrouw en ik tafelen regelmatig in leuke michelinsterrenlokaties. Hier is het gewoon goed.
Van Ron Blaauw kenden wij zijn gehaktballen, die wij thuis maakten, met een recept van het internet.
Vandaag werden wij met een Groupon arrangement voor een lunch uitgenodigd bij Central Park Voorburg, een toplocatie waar Ron Blauw zijn naam aan verbindt, maar onder de bezielende uitvoering van de chef kok Gijs Verbeek.
Een uitstekende lunchkaart in een fijn lunchconcept.Twee gangen van twee mooie kleine lunchgerechten, in een uitgebreide keus. Daarnaast keuze uit een leuke dessertkaart. Wij zaten met mooi weer buiten.
Ik ga de gekozen gerechten niet beschrijven. Ze waren ronduit voortreffelijk.
Als je jezelf wilt laten verwennen met een prachtige en lekkere lunch, ga hier naartoe. Wij werden van de keuzes van de chefkok, blij evenals van het personeel dat on bediende daar.

Veel plezier daar gewenst. Het was voortreffelijk.
Dortje D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Kiezen uit drie kleine gerechten. Heerlijke ganzenlever / steak tartaar / soft shell crab / zwezerik / tartaar van coquilles. Verrukkelijke toetjes. Noem het op en het was er. Bediening aardig maar een beetje te overdreven. Kortom een heerlijke avond, mooie entourage, verrukkelijk gegeten en voor herhaling vatbaar.
Irene D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Erg goed gegeten. Op aanraden van onze bediening allebei 3 verschillende gerechtjes gekozen. Ik ben kritisch maar alle 3 degerechten waren finger-licking-good ;) De bediening was jong maar uiterst professioneel. Mooie gerechten. Bijzondere wijnen. Zeker de moeite waard! Het ijsdessert met stikstof is alleen qua uiterlijk al de moeite waard om te bestellen. Wij komen zeker terug!