Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Central Park, by Ron Blaauw

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag
- Ontbijt 07:00 - 10:00
Zaterdag
- Ontbijt 08:00 - 11:00
Zondag
- Ontbijt 08:00 - 11:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Bar , Catering , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Kookcursus , Lift aanwezig , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Rookruimte , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Annelieke H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Na een aantal gastrobarren van Ron Blauw te hebben bezocht, stond afgelopen zondag Central Park by Ron Blaauw op de agenda. We keken er ontzettend naar uit!

Bij binnenkomst kregen we een warm welkom en kregen een mooie plek op het terras. Het was heerlijk weer en op het terras zat je fantastisch. Van te voren had ik de kaart al bestudeerd en mijn oog was gevallen op de burrata. Bij het overhandigen van de kaart werd ons echter gemeld dat de burrata niet meer voorradig was. Helaas. We begonnen met twee soorten happen (bapao en kaaskroketjes), die beide heerlijk smaakten. Daarna gekozen voor de steak tartare (ipv de burrata) en ook deze was goed op smaak. Tijdens ons tweede gerecht zagen we erg interessante desserts voorbij komen.

Bij het overhandigen van de dessert kaart vroeg ik meteen welk dessert dat was. En wat bleek; ook deze was inmiddels op. Hiervan baalde we toch behoorlijk. Dat was het tweede gerecht wat niet meer voorradig was. Toen we hier wat van zeiden werd er een beetje laconiek op gereageerd, iemand van de bediening zou wel een dansje doen om het goed te maken. Niet helemaal de reactie die we verwacht hadden. Zeker omdat er toch duidelijk te merken was dat we voor een tweede keer teleurgesteld waren.

De gerechten waren prachtig opgemaakt en smaakten fantastisch. We zaten ook heerlijk relaxt in een bosrijke omgeving. Alleen aan de service/bediening kan wat ons betreft nog wel wat geschaafd worden.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
We zijn al een paar keer hier geweest en het is iedere keer weer een feestje. Omdat de gerechten het maatje tussengerecht hebben. Heb je de mogelijkheid meerdere gerechten te proeven. De kaart wisselt regelmatig, al blijven enkele gerechten er altijd op staan, zoals de spare ribs zonder bot die echt een aanrader zijn. De steak tartaar en de polderhoen met asperges zijn een aanrader op deze kaart. En natuurlijk afsluiten met het magisch ijs!
Het is een prachtig pand en vandaag
konden we eten op het mooie terras. De bediening was attent, vriendelijk en had verstand van zaken.
Kortom we hebben een heerlijke middag gehad!
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Als je van verfijnde gerechten wil genieten dan ben je bij Central Park op je plaats. We zijn hier nu al een aantal keren geweest en nooit teleurgesteld. Bediening is attent. Wel een opmerking over de wijn per glas : uitstekenf van smaak maar wel benepen ingeschonken. Na mij opmerking hierover werd niet moeilijk gedaan en prima gecorrigeerd.
Wel kreeg ik de opmerking dat fde wijn conform de instructie van de baas was ingeschonken tot een bepaalde rand. Dat komt zeer benepen over en een slokje meer in het glas bevordert de sfeer.
Bij andere tafel werden de glazen wel wat royaler ingeschonken zoals dat ook bij eerdere bezoeken het geval was.
Ondanks mindere reviews is naar onze mening Central Park een aanrader.
Kester M.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
We hadden gereserveerd om een heerlijke verjaardag avond te hebben en dat is uitstekend gelukt. Bij binnenkomst werden onze jassen door een glimlachende dame aangepakt. We werden vervolgens naar een tafel gebracht die leuk gesitueerd was. Onze tafeldame heette ons welkom en feliciteerde mijn vrouw heel attent met haar verjaardag. We hebben vervolgens gekozen voor een glas cava met kaviaar waar we flink van hebben genoten. De drie gangen die hierop volgde waren zonder uitzondering van uitstekende kwaliteit en begeleid door een heerlijke Rioja. De service was uitstekend, bij iedere gang kregen we uitgebreide toelichting en de benadering was attent en persoonlijk. Ook onze wensen om alle gerechten samen te delen werd vriendelijk en vlot ingevuld. Het diner hebben we afgesloten met dessert op advies van onze vlotte tafeldame en dat was wederom buitengewoon smakelijk. Normaliter nemen we geen dessert maar deze keer waren we blij dat we het advies opgevolgd hebben. Alles was subliem, chapeau Central Park! We komen zeker snel terug, Kester en Renate
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Met een groupon wezen eten bij Central Park. Gewoon om een keer geprobeerd te hebben. Mooi gelegen. Bij binnenkomst wordt de tussendeur geopend en gevraagd of onze jas mag worden aangenomen. De man brengt onze jas weg en de volgende persoon vraagt ook of onze jas mag worden aangenomen. Het komt meteen wat onpersoonlijk over. Meer 'gedwongen' netheid. En als wij ergens niet van houden is het daarvan.
Wij voelen ons meteen niet meer op ons gemak. Mijn jas hoeft niet te worden aangenomen en mijn stoel kan ik zelf wel naar achter schuiven om te gaan zitten. We vonden het beide ook wat onpersoonlijk. Er werd een zakje met brood op tafel gegooid. De bediening zei 'brood' en liep weer weg. Niet van goedenavond ik heb hier een zakje met brood voor u, en uitleg over hetgeen al op tafel stond (iets van opgeklopte boter).
Vervolgens werden we in het Engels aangesproken bij het opnemen van de bestelling (het opnemen van de bestelling doen ze dan weer gewoon op een Heineken kladblokje). Ik snap dat er waarschijnlijk veel Engelse gasten komen vanuit Den Haag, maar ik vind dat je op zijn minst Nederlands moet spreken en zo niet geef dat even van tevoren aan. Dus uit principe bestel ik dan gewoon in het Nederlands :P.
Het eten was erg lekker en mooi gepresenteerd. Voor mij qua hoeveelheid ook genoeg. Je bent aan het einde van de avond goed gevuld. Zelf had ik nog nooit truffel gegeten. Dit lag er bij mijn asperges bovenop, maar ik denk dat mijn smaakpapillen geen truffels herkennen, want ik proefde helemaal niks toen ik een los stukje had gegeten. Het toetje dat ik van tevoren in gedachten had (appeltaart) hadden ze helaas niet. Na onze cappuccino hebben we een half uur geprobeerd de rekening te vragen en zijn we uiteindelijk zelf naar de kassa gelopen, omdat niemand ons nog een blik gunde. Er werden wel tafels gepoetst, maar niemand kijk nog naar ons om. We probeerden nog te seinen maar ook dat merkte niemand op. Ik wil gewoon weg na mijn cappuccino. Dus je kan wat mij betreft gewoon vragen of ik nog wat wil en zo nee of ik anders de rekening wil. Maar we hebben uiteindelijk wel lekker gegeten, maar ik zal er niet snel naartoe teruggaan voor de volledige prijs.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Echt een erg leuke en lekkere lunch gehad bij Central Park in Voorburg. Alle toeters en bellen bij de ontvangst doen wat stijfjes aan, maar gelukkig is de bediening niet de hele tijd zo. We hebben geluncht met vrienden en maakten gebruik van een Groupon bon. Ook zonder bon zal ik hier nog eens heen gaan want het is erg goed bevallen. Ik had de steak tartaar, wagyu burger en appeltaartje besteld. Het was moeilijk kiezen want er staat veel lekkers op de kaart. De steak tartaar was geweldig!! De wagyu burger ook lekker, maar iets minder bijzonder van smaak dan ik verwacht had. We hadden er seizoensgroenten (pastinaak) en frietjes bij besteld en beiden waren erg lekker. Het appeltaartje vond ik qua vulling goed, maar het deeg vond ik te droog. Is waarschijnlijk beter voor je, maar ik heb dan toch de voorkeur aan een goed roomboter deeg (als je dan toch al aan het zondigen bent...). Enige nadeel vond ik dat de wijnen echt extreem duur geprijsd zijn. De prijzen worden duidelijk aangegeven bij het bestellen, maar het is toch even schrikken als de dranken rekening uiteindelijk hoger uitvalt dan het eten. Al met al een goede lunch gehad en ik zou hier ook zeker 's avonds nog eens heen gaan.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Het eten is prima maar niet van topniveau, de prijzen zijn dat wel. De kleine hamburger bijvoorbeeld werd geserveerd op een plakje aardappel en verder niets en kost 15 euro. De bediening was niet wat je zou verwachten bij dergelijke prijzen. De ober was het type student: vriendelijk maar hij vertelde niets over de wijn en ook bij de gerechten kwam geen toelichting. Het toetje (surprise caramelijs) was een feestje.
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Super mooi authentiek pand in een park. Lekker licht binnen overdag. Ruim opgezet.
Via Groupon hier geluncht, 3 gangen. BBQ ribs, Wagyu burger en eendenborst, allemaal super gepresenteerd en erg smaakvol. Als dessert hadden we het magic karamel ijs, dat rokend naar je tafel wordt gebracht, heel bijzonder.
Vriendelijke bediening.
Zomers schijnen ze ook een picknick te hebben, hier komen we zeker nog een keer voor terug.
Op zondag hebben ze ook Central Park meets Ron Gastrobar Indonesia, dus kan je ook rijsttafel eten.
Ciska G.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
heerlijk gegeten, ieder gerecht tot in de puntjes verzorgd, mooi opgemaakt. Puur gekookt zodat de ingrediënten niet overspoeld werden door teveel verschillende smaken.
pascal01 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
hier toch niet echt goed gezeten, bediening letten niet erg op jongen mensen die aandacht voor elkaar belangrijker vonden. het eten was niet helemaal naar wens. ookal was de opmaak zeker een feestje om te zien. dit wel aangeven maar werd niet veel mee gedaan, jammer gemiste kans komen zeker nog een keer langs om te kijken of het dan beter is
wouter D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
ontvangst was vriendelijk maar de bediening tijdens het eten liet te wensen over; weinig aandacht voor de gasten en een van de bedienden had wel erg veel oog voor zichzelf wat door de vele spiegels nog versterkt werd...hoewel t redelijk stil was koste t moeite om de bediening aan tafel te krijgen. eten was ok, porties iets klein maar qua smaak wel goed, inrichting vond ik erg sober en niet passend bij t prijsniveau.
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Sunday lunch met familie. Prachtige creaties, goede kwaliteit. Aantrekkelijke, klassieke ambiance. Goedwillende, jonge bediening past niet helemaal in dit rijtje. Je menukeuze niet in het Nederlands kunnen overbrengen aan de bediening, omdat de bediening dit niet verstaat, stoort. Het concept met de keuze uit meerdere kleine gerechten lijkt aantrekkelijk, maar indien het aantal gekozen gerechten aan tafel verschillend is tussen de disgenoten, verstoort een comfortabel ritme. Kortom, genoemde vlekjes wegwerken en op niveau van de keuken brengen, dan scoort dit restaurant nog beter.
R.J.H. G.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Met z´n tween afgelopen vrijdag hier gedineerd.
Als ervaren cuisinier ga ik niet uitweiden wat betreft de ( nieuwe ) gerechten maar het gaat natuurlijk om de beleving.
Deze keer was de salade bij de hoofdgerechten heerlijk en de patatjes ( incl.mayo. ) die soms onmisbaar zijn knapperig.
Oke, de jonge bediening moet nog veel leren ( om zich heen kijken ) maar dat vangen de vakmensen die hier werken goed op.
Heerlijke wijnen ( ook op advies ).
We komen gauw terug ( met kerst ).
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gisteren met 4 eetliefhebbers hier geweest, die bewust naar de betere restaurants gaan. Central Park is ons niet meegevallen. Het eten was goed, het leek er echter sterk op dat alles al van te voren was klaar gemaakt. toch net even anders dan dat je ven moet wachten omdat de keukenbrigade nog wat moet doen. De serveersters en kelners waren jong, onervaren, konden keurig de onderdelen van de gerechten opnoemen maar maakten zeker niet de indruk meer te weten. Sommigen waren ook, onbedoeld, nogal bruusk. De ruimte is mooi, maar wel erg vol; voller dan toen het was volgens mijn tafelgenoten onder de vorige uitbater.
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijke zondagmiddag,

vandaag uitgebreid geluncht. De aanrader neem maximaal 2 gerechten van de kaart hebben we gevolgd. Het kwam erop neer =dat we met z'n vieren op 2 na alle gerechten hebben geproefd. Oog- en tongstrelend allemaal. De sommelier nam uitgebreid de tijd om ons wijnen te laten voorproeven. Vrolijke bediening met een relaxte sfeer. We komen zeker nog eens terug een aanrader.
.. FATCAT ..
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Sinds Savelberg vertrokken is, hebben wij maandag voor het eerst weer gereserveerd in Vreugd en Rust (tafel voor zes). De aankleding en sfeer zijn zoals verwacht geheel gewijzigd, en stuk zakelijker en moderner. Niet onaangenaam maar zeker ook niet gezellig. De plafondverlichting vond ik wel erg fraai. Een deel van het tafelgezelschap vond de temperatuur ietwat laag. Ikzelf kon dat niet specifiek opmerken.
Ook het culinair concept is een stuk hedendaagser. Geen onderscheid meer tussen voor- en hoofdgerechten. Hoewel zo'n formule niet nieuw is, vind ik 'm vooralsnog erg prettig. De meeste gerechten kosten EUR 15,- of EUR 20,- De prijs-kwaliteitverhouding is naar mijn mening zeker niet slecht.
De gerechten zijn mooi van smaak, maar niet uitzonderlijk. Maar goed dat mag je ook niet verwachten voor die prijs. Ik bestelde vooraf de gerookte zalm met spiegelei en truffel. Dit was erg smakelijk en ik zou het gerecht zeker weer bestellen. Vervolgens kreeg ik de gegrilde griet. De vis zelf was erg lekker en de saus erg aanwezig, Jammer vond ik bij dit gerecht vooral de presentatie. Heel erg overdreven gezegd, vroeg ik mij af of ik het nog moest eten of dat ik het al had gegeten. Begrijp me niet verkeerd, deze kritiek mag niet te letterlijk opgevat worden. Naar mijn smaak behoeft dit gerecht enige fine tuning, maar heeft een mooi groeipotentieel. Daarna bestelde ik de gebakken foie gras. Ook hier was de foie zelf erg lekker. Jammer vond ik hier dat er enorm veel noten in het gerecht zaten. Maar goed, die heb ik gewoon laten staan. Als dessert kozen ik en twee anderen voor de "magische" ijsco. Hoewel de presentatie met droogijs juist leuk gedaan was, viel de smaak van het ijs erg tegen. Het smaakte vooral naar halfbevroren slagroom of mascarpone en de consistentie deed meer denken aan een softijsje. De toppings vond ik daarentegen wel weer smakelijk. Afgesloten heb ik met een voortreffelijke espresso met dito stroopwafel. De wijn was goed, maar slecht gekozen door onszelf. De bediening was vriendelijk, maar soms slecht te verstaan of onvoldoende geïnformeerd over de gerechten.

Conclusie:
Hoewel er best wat constructieve kritiek was, hebben wij heerlijk gegeten en komen zeker weer terug.
Fijnproevers_R_T .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Geluncht op en mooie nazomerdag in september. Konden nog heerlijk buiten zitten op het mooie terras. Heerlijke Runderhaas van de BBQ met artisjok en jus van zwarte olijven, perfect gegaard vlees! Daarbij lekkere frietjes, geroosterde venkel en de seizoenssalade. Als nagerecht een overheerlijk frambozengerecht. Uitstekende keuken en bediening, zeker voor herhaling vatbaar.
Bacchus67 ..
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
We hadden een groupon voor de lunch. Vandaag was prachtige dag en we konden op het mooie terras in het nazomer zonnetje zitten. Begonnen met een Cava met knapperend vers brood uit papieren zak, gecarameliseerde boter met kaantjes en ingelegde augurken. We konden kiezen uit twee gerechtjes en 1 nagerecht. We hebben hadden gekozen voor Wagyu Burgertje met patatas brava en BBQ Spare ribs zonder bot. Prachtige gerechtjes op mooie stoneware borden. Als nagerecht had ik een Snickerstaartje (met bladgoud!) en mijn parnter een Frambozen Meringue. Allebei weer echt fotogenieke gerechtjes. Prachtig qua opmaak en heerlijk van smaak. We hebben heerlijke lunch gehad. Mannelijke bediening was nogal gerserveerd. Dame in kwestie was vakvrouw en erg vriendelijk. Zeker met Groupon bon aan eind van de rekening voor zeer goede prijs/kwaliteit verhouding genoten van heerlijke lunch.
IFD .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Ik was ook bij de picknick @ Central Park, had een feestje voor 34 man. Prachtige tuin, lekker eten en drinken en een hele verrassende bediening (ik verklap het niet, ga zelf maar kijken/luisteren)....
peter.luken .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
We waren te gast bij de picknick at the park. prachtige setting buiten met dank aan mooie weer. Zuid Afrikaanse tinten en muzikale omlijsting. Tafels niet echt comfortabel voor lange zit, maar smakelijk en prima genoten.