Central Park, by Ron Blaauw

Oosteinde 14 2271 EH Voorburg Nederland Kaart
31-703872081

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Central Park, by Ron Blaauw

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m vrijdag
- Ontbijt 07:00 - 10:00
Zaterdag
- Ontbijt 08:00 - 11:00
Zondag
- Ontbijt 08:00 - 11:00

Jouw recensie over het restaurant Central Park, by Ron Blaauw

Marika G.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Wij zijn hier geweest op 10 maart via heerlijk.nl Een prachtig restaurant op een toplocatie. De gerechten zijn echt om je vingers bij af te likken. Smaken zijn fantastisch op elkaar afgestemd. Dit is een restaurant waar je wil blijven terug komen. Mocht je voor dit restaurant kiezen dan hoop ik dat het spectaculaire magische toetje er nog is. Behalve de smaak doet hier ook de magie zijn werk.
K.M. W.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Heerlijk zo’n restaurant waar gewoon alles klopt... heerlijk eten, prachtig opgemaakt, vriendelijke, attente betrokken service, mooie lokatie. De sfeer is fijn, mooi maar niet te formeel. Hoge verwachtingen vooraf, en helemaal waargemaakt. Complimenten!
Lex B.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Wat een geweldig restaurant. Wij zijn met z’n drieën gaan dineren. Wat een geweldige gastheer en bediening. Zij weten als geen ander hoe het hoort. Vriendelijk, gezellig en aandacht voor de gasten. Een mooie kaart met ruime keuze en een geweldige wijnkaart. Als je iets wilt buiten de kaart dan kan het ook. Heerlijke gegrilde oesters en wat een geweldige kreeft thermidor. Van ins een dikke 10. Jullie hebben ons een onvergetelijke avond bezorgd. Bedankt!!!!
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Al vele malen hier met veel plezier en verschillende mensen gegeten.
Als we aankomen en we zien het mooie pand waar het restaurant in gevestigd is, zijn we gelijk in de stemming voor een fijne middag of avond. De lunch en diner kaart is hetzelfde.
Bij de deur word je jas keurig aangenomen en je wordt naar je plaats begeleid. Op tafel staat een soort chips (heel lekker) en een zak brood en heerlijke boter met hazelnoten voor je klaar.
De gerechten zijn al jaren heerlijk en op hoog niveau, fijn dat de porties niet zo groot zijn zodat je verschillende gerechten kan proeven. Op de nieuwe kaart is de Veluwse eend met peen in zoutkorst mijn nieuwe favoriet.
De bediening vinden wij in de loop der jaren een stuk professioneler geworden. De kleding en de kennis van de gerechten zijn echt een stuk verbeterd.
Als het aan ons ligt zullen wij hier nog jaren van de heerlijke gerechten en fijne sfeer genieten.
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Eerste ervaring hier. Met een groep gegeten. Prima kwaliteit van de gerechten (alhoewel zelfs met 4 gangen redelijk weinig totaal), alleen heel jammer dat we na de eerste twee gerechtjes niet meer te horen kregen wat we aan het eten waren. Ook de bediening liet te wensen over. Ik snap dat met een groep de geplande tijden niet helemaal nageleefd worden, en dat dat logistiek best lastig is, maar dat de bediening daardoor wat chagrijnig werd is toch wel jammer voor zo'n mooie tent. De locatie is geweldig, de zaal was prachtig, maar jammer van de bediening!! Ik zal hier niet snel met mijn partner heen gaan.
Bep D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Samen met mijn echtgenoot heerlijk geluncht op zondagmiddag. De gerechten waren verrukkelijk: sashimi van makreel. Burrata met mango. Wat een mooie gerechtjes! Ook nog ,pittige, gelakte spareribs zonder de botjes, kalfswang en magisch ijs in combinatie met heerlijke wijnen. En dat allemaal verzorgd en opgediend een door de aardige en kundige zwarte brigade die veel aandacht geven aan de gasten. Chapeau lieve mensen van Central Park! En nu op niveau blijven presteren. Niet verslappen, maar iedere dag weer de lat hoog leggen.
Marie-Claire S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Na een lange tijd weer eens gegeten met familie bij Central Park. Was helaas erg teleurstellend. De menukaart is de helft kleiner geworden en weinig gevarieerd (na 3 jaar nog steeds dezelfde gerechten). Veel van de gerechten zijn veel te zout en veel te vet. Garnalen die geserveerd werden bevatten zelfs nog het darmkanaal. Het lijkt erop dat de kok weinig van zijn gerechten proeft alvorens deze geserveerd worden. De service was erg onpersoonlijk en weinig proactief. Al met al een weinig gastvrije en weinig positieve culinaire beleving zeker gelet op eerdere ervaringen. Central Park leek veelbelovend voor Voorburg en de regio. Erg jammer!
Diana T.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Met 4 personen hebben wij op afgelopen woensdag gedineerd bij Central Park. Mijn eega en ik hebben hier al een keer of 5 keer in ongeveer 1 jaar gedineerd, omdat het ons hier zo goed beviel. We waren fan van de mooie locatie, prachtige inrichting, fijne sfeer en het heerlijke eten. De kaart met een 12tal geweldige kleinere gerechten, met daarnaast nog keuze uit goed vlees uit de Big Green Egg, was geweldig. Het was steeds weer lastig kiezen: gaan we voor dat gerecht dat vorige keer zo lekker was of kiezen we iets anders? Maar dat alles is nu helaas voorbij. Het personeel is op zijn best ongeïnteresseerd te noemen. Niemand van de bediening heeft iets positiefs aan de avond bijgedragen. We hebben geen enkele toelichting over welk gerecht dan ook gekregen, ook niet over de amuse dat er overigens al op alle tafels stond toen we aan tafel gingen. Iedere keer als de bediening aan tafel kwam werd ons gesprek aan tafel bot geïnterrumpeerd. Eén keer had ik niet door dat er een gerecht bij mij geserveerd ging worden. Mijn handen had ik voor mij op de tafel gevouwen. Een tik van het bord tegen mijn arm attendeerde mij erop dat ik mijn handen diende weg te halen. We hadden een paar dagen vooraf gereserveerd met de mededeling dat 3 vd 4 personen aan tafel hun verjaardag vierden. Op zijn minst zou een felicitatie een vriendelijk gebaar zijn. Of een bonbonnetje bij de koffie. Maar dat vond de bediening blijkbaar teveel moeite. Het nagerecht met citrusfruit en caramel was bremzout. We kennen allemaal de succesvolle combinatie van caramel met een beetje zout, maar in dit gerecht overheersde het zout compleet. Ook het kokoskoekje dat iedereen kreeg bij de koffie was bremzout. We mochten €406 afrekenen. Het eten is nog steeds goed (maar niet beter) en ziet er prachtig uit op het bord, maar nu is er veel minder keuze en de gerechten zijn veel duurder geworden. Met de exclusievere gerechten is Central Park een geheel nieuwe weg ingeslagen en wat ons betreft niet de goede. Na de recente wijziging van de kaart zijn al die geweldige gerechten niet meer te bestellen (behalve de spare ribs zonder ribs!) en met deze onaangename bediening lijkt de grandeur en fijne sfeer van deze zaak te zijn verdwenen. We hebben dan veel fijnere adressen in Voorburg en omstreken om een goed en gezellig te eten. We vinden het erg jammer dat we dit moeten gaan missen. Het blijft een mooie locatie!
Marina R.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Met een groep van 8 personen een lunch gebruikt.
Eten was verzorgd en lekker alleen het magisch kaneelijs vond ik de smaak niet bijzonder. Volgende keer weer een ander nagerecht ;-)
Bij binnenkomst was het personeel attent. In de loop van de middag was er een wisseling van personeel die minder aandacht had.
Frami C.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Fantastisch genoten van een 4-gangen diner met bijpassend wijn-arrangement. De ontvangst op een stormachtige avond was warm en hartelijk. Na een heerlijke cava begon het echte genieten. Elk gerecht was bijzonder en de keuze van de wijnen, die in overleg met ons werd gemaakt, was voortreffelijk. Zelden een ober meegemaakt die zowel verstand had van de spijzen als wel van de wijnen. Na 3,5 uur vertrokken wij met een voldaan gevoel. Onze ober Max verdient een pluim!
Marina R.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten met goede bijpassende wijnen!!
Bediening is correct en niet te formeel.
De gerechten zijn formaat tussengerecht.
GROENE GAZPACHO MET GROENE GROENTEN, CHORIZO IBERICO EN TÛNE POER was apart en erg lekker.

3 gerechtjes gekozen en kaas als dessert.
Een volgende keer gaan we voor het MAGISCH” KANEELIJS MET INGREDIËNTEN VAN EEN APPELTAART ;-)

Wij gaan zeker nog een keer.
H P.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Slecht , zo goed als de lunch bij Ron Blauw in Amsterdam is. Zo slecht is het 4 gangen diner in Voorburg.
De bediening , die ons heeft bedient heeft , slecht.
Het eten is matig tot niets bijzonders.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Eten is smakelijk en goed. Bediening redelijk. De akoestiek is zeer slecht. Je kunt nauwelijks met elkaar praten. Portie van Rossinisteak zeer minimaal: 30 g vlees pp voor € 42 !!
Dus zoals zo vaak lijkt het heel goedkoop, maar uiteindelijk ben je gewoon veel geld kwijt. Het enige positieve is de kwaliteit.
Joop J.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Topper in de regio! Meerdere malen hier gedineerd en keer op keer constante kwaliteit voor wat de keuken betreft! Bij mooi weer heeft men een fantastisch mooi terras om buiten te eten. De ligging en ambiance
is super.Min puntje, helaas geen gedekte tafels wat nog meer cachet aan het geheel kan geven. De wijn spijs combinatie is voortreffelijk. De bediening is gastvrij en zéér vriendelijk. Kortom, een bezoek is meer dan de moeite waard!
thehague .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij Central Park. Mooie gerechtjes, goed bereid en mooi opgediend. Lekkere bijpassende wijnen. Het prijsniveau klopt echter niet. Ter vergelijking: bij Beluga Maastricht (2 Michelinsterren) betaalde ik € 79,= voor een 5-gangen menu van inderdaad sterrenkwaliteit. Bij Central Park was ik voor 4 gangen (1 persoon) en 1 hoofdgerecht (1 persoon) samen net zo veel kwijt. Lekker, maar geen sterrenkwaliteit. Doe wat aan die prijzen en ik kom terug!
marinan .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Op donderdag geluncht bij Central Park met de Groupon actie. Het eten was heerlijk, de bediening prima en de sfeer gezellig. We hebben erg genoten samen met vrienden. Gehuisvest in een oud en sfeervol gebouw in Voorburg. De inrichting van de eetzaal is gezellig en modern. Het contrast met de mooie plafonds en sfeervolle omgeving is smaakvol. Alleen de twee roze potten gevuld met een nep-boeket zou ik verwijderen. Deze passen geheel niet bij de rest. We komen vast nog eens terug.
Annelieke H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Na een aantal gastrobarren van Ron Blauw te hebben bezocht, stond afgelopen zondag Central Park by Ron Blaauw op de agenda. We keken er ontzettend naar uit!

Bij binnenkomst kregen we een warm welkom en kregen een mooie plek op het terras. Het was heerlijk weer en op het terras zat je fantastisch. Van te voren had ik de kaart al bestudeerd en mijn oog was gevallen op de burrata. Bij het overhandigen van de kaart werd ons echter gemeld dat de burrata niet meer voorradig was. Helaas. We begonnen met twee soorten happen (bapao en kaaskroketjes), die beide heerlijk smaakten. Daarna gekozen voor de steak tartare (ipv de burrata) en ook deze was goed op smaak. Tijdens ons tweede gerecht zagen we erg interessante desserts voorbij komen.

Bij het overhandigen van de dessert kaart vroeg ik meteen welk dessert dat was. En wat bleek; ook deze was inmiddels op. Hiervan baalde we toch behoorlijk. Dat was het tweede gerecht wat niet meer voorradig was. Toen we hier wat van zeiden werd er een beetje laconiek op gereageerd, iemand van de bediening zou wel een dansje doen om het goed te maken. Niet helemaal de reactie die we verwacht hadden. Zeker omdat er toch duidelijk te merken was dat we voor een tweede keer teleurgesteld waren.

De gerechten waren prachtig opgemaakt en smaakten fantastisch. We zaten ook heerlijk relaxt in een bosrijke omgeving. Alleen aan de service/bediening kan wat ons betreft nog wel wat geschaafd worden.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
We zijn al een paar keer hier geweest en het is iedere keer weer een feestje. Omdat de gerechten het maatje tussengerecht hebben. Heb je de mogelijkheid meerdere gerechten te proeven. De kaart wisselt regelmatig, al blijven enkele gerechten er altijd op staan, zoals de spare ribs zonder bot die echt een aanrader zijn. De steak tartaar en de polderhoen met asperges zijn een aanrader op deze kaart. En natuurlijk afsluiten met het magisch ijs!
Het is een prachtig pand en vandaag
konden we eten op het mooie terras. De bediening was attent, vriendelijk en had verstand van zaken.
Kortom we hebben een heerlijke middag gehad!
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Als je van verfijnde gerechten wil genieten dan ben je bij Central Park op je plaats. We zijn hier nu al een aantal keren geweest en nooit teleurgesteld. Bediening is attent. Wel een opmerking over de wijn per glas : uitstekenf van smaak maar wel benepen ingeschonken. Na mij opmerking hierover werd niet moeilijk gedaan en prima gecorrigeerd.
Wel kreeg ik de opmerking dat fde wijn conform de instructie van de baas was ingeschonken tot een bepaalde rand. Dat komt zeer benepen over en een slokje meer in het glas bevordert de sfeer.
Bij andere tafel werden de glazen wel wat royaler ingeschonken zoals dat ook bij eerdere bezoeken het geval was.
Ondanks mindere reviews is naar onze mening Central Park een aanrader.
Kester M.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
We hadden gereserveerd om een heerlijke verjaardag avond te hebben en dat is uitstekend gelukt. Bij binnenkomst werden onze jassen door een glimlachende dame aangepakt. We werden vervolgens naar een tafel gebracht die leuk gesitueerd was. Onze tafeldame heette ons welkom en feliciteerde mijn vrouw heel attent met haar verjaardag. We hebben vervolgens gekozen voor een glas cava met kaviaar waar we flink van hebben genoten. De drie gangen die hierop volgde waren zonder uitzondering van uitstekende kwaliteit en begeleid door een heerlijke Rioja. De service was uitstekend, bij iedere gang kregen we uitgebreide toelichting en de benadering was attent en persoonlijk. Ook onze wensen om alle gerechten samen te delen werd vriendelijk en vlot ingevuld. Het diner hebben we afgesloten met dessert op advies van onze vlotte tafeldame en dat was wederom buitengewoon smakelijk. Normaliter nemen we geen dessert maar deze keer waren we blij dat we het advies opgevolgd hebben. Alles was subliem, chapeau Central Park! We komen zeker snel terug, Kester en Renate