Centraal

Stationsweg 2 3233 CT Oostvoorne Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Centraal

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Centraal

Frans V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Authentiek restaurant zeer sfeer vol wij hebben er heerlijk gegeten super goede Franse uiensoep daarna een overheerlijke zalm moot voorzien van rijk gesorteerde groeten.
Dessert van ij was uit de kunst. Gehele diner voor een schappelijke prijs voor 2 personen.
Inufood .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Heb hier een paar keer gegeten, sate ok. Sparesribs erg vies! Sindsdien nooit meer geweest (alleen voor bier en bittegarnituur.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Slecht eten en niet-klantvriendelijke bediening!
De calamares vooraf dreven van het vet en leken wel elastiek. Tapenade bij het brood was ronduit vies. De friet bij het hoofdgerecht was slap en rauw en de gekookte worteltjes bruin en doodgekookt. De rauwkost geef je nog niet aan je konijn. Hebben bij twee serveersters aangegeven dat we niet tevreden waren en ze zeiden helemaal niets, smeten alleen de rekening op onze tafel. Wij komen hier nooit meer terug!
Erwinenbrenda .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Wij hebben heerlijk gegeten bij centraal in onze vakantie!! Top gerechten top bediening en de zaak is super schoon,geen stofje of vuiltje te vinden daarow!!!! Een aanrader voor iedereen:erg goed eten voor een lage prijs!!! De beste sparen ribs die ik ooit heb gegeten. Erwin en brenda uit Ridderkerk.
fam-willems .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
We hebben in april en in mei 2015 bij Restaurant Centraal gegeten en we zijn beide keren erg tevreden over dit restaurant. Het eten is van constante kwaliteit en alle gerechten die we bestelden waren erg lekker. De bediening is zeer vriendelijk en doet hun werk prima. Dit restaurant is een aanrader!
Bert L.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Lekker geluncht bij Centraal met dochter en kleindochter. Prettige plek als je in alle rust van elkaars gezelschap wilt genieten. Het interieur is verzorgd en in stijl; er is wel muziek, maar zo op de achtergrond, dat het niet storend is. De kaart biedt volop keuze. Warme brie met boerenbruin mag voor twee eters worden geserveerd, de warme gamba's en de trio Noordzee met maisbrood komen elk in enkelvoud. De gerechten zien er onveranderlijk goed en verzorgd uit, smaken prima en we eindigen dan ook als tevreden gasten. Misschien geen haute cuisine, maar zeker met smaak en zorg bereid en opgediend. De porties zijn ruim bemeten, zeker voor een lunchgerecht. Iets minder was ook in orde geweest, maar omdat het allemaal goed in de smaak valt ervaren we dat toch niet als een probleem.
We rekenen vijftig euro af en dat is in alle opzichten passend.
R-Muck .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2014
Lekker eten in Oostvoorne, ja dat kan bij cafe restaurant centraal.
Verwacht geen hoogstaande culinaire prestaties, meer het type gezellige bistro met een goede kaart, wisselende "special" menus en een lekker biertje erbij.
annika O.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Heerlijke spareribs gegeten! Onbeperkt en dat voor nog geen 17 euro. De kipfilet met blauwe kaas en noten was ook geweldig. Leuke ligging zo in het dorp!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2013
Eetcafé met lekker eten voor een klein prijsje.
Spare ribs waren goed mals en lekker gekruid en de kipsaté was ook niets mis mee. Salade die erbij kwam wat weinig.
Bediening allervriendelijkst en attent.
Verwarmd terras waar het op een van de laatste avonden in september nog prima te doen was.
Interieur wat gedateerd maar dat heeft ook welzijn charme.
franklin B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2013
Heerlijk in de zon op een nazomerse dag in september samen een lunch gebruikt. Saté was goed, maar jammer van de "potjes" pindasaus. Een eigengemaakte saus zou de saté naar een hoger plan brengen. Ook een omelet met spek besteld. Het werd een uitsmijter maar dat was zeker geen probleem. De eieren smaakten prima met heerlijk vers bruin brood. De eitjes hadden wat mij betreft ietsje korter mogen worden gebakken. De dooier was hard waar een beetje vloeibaar mijn voorkeur had gehad. Maar heerlijk lunchen in de zon op het terras is een geschenk.
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2013
Lekkere en malse spareribs gegeten bij Centraal in Oostvoorne. Gezellig eetcafé met mooie bar. Toilet is aardig gedateerd. Verder vriendelijke en attente bediening.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2013
Hier heerlijk ge-lunched, lekkere uitensoep en tomatensoep, we bestelden een ruim belegd bruin broodje rosbief en twee (teveel)tosties zalm en kaas. Vlotte en aardige bediening, met veel leuke, oude foto's van Oostvoorne aan de wand. De prijs is alleszins redelijk, prijs kwaliteit verhouding dik in orde. Aanrader als je in Oostvoorne vertoeft.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2013
Wéér lekker gegeten bij Centraal. De bediening was prima en de ambiance prettig. Visje lekker, Wienerschnitzel goed en het favorietnummer de spareribs: zuigmals. Wat me dan een beetje tegen valt is dat je, omdat de bakjes voor zespersonen toch al klein waren en je bij de nieuwe bestelde ribbetjes graag en frietje en een gebakken aardappeltje lust, hiervoor op de rekening een surplus terug vindt van bijna € 4,--. Is dat nou nodig?
We komen gewoon weer terug hoor maar moest dit toch even kwijt!
judith V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Weer eens ongegeneerd volgegeten bij Centraal in het centrum van Oostvoorne voor een leuke prijs. Hier eet je altijd heel goed. Er is een redelijke keuze. Bediening is vlot en heb ik altijd gezellig meegemaakt, ook nu weer. Het is een echt eetcafé aan de ene kant en aan de andere kant een echte bar; ook een leuk terras bij mooi weer. Echt een aanrader om af en toe te eten. Probeer eens de spare-ribs of een visgrecht.