Centraal

Stationsweg 2 3233 CT Oostvoorne Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Centraal

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Centraal

Helenamariacoomans .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Jaar geleden dat ik er geweest was. Nog steeds alles prima. En die Albert altijd zooo vriendelijk. Ook nu weer. Terwijl het heel druk was en warm.
Bedankt weer.
Leonieke V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Ruim van tevoren doorgegeven van een allergie van mijn vriend en bij het uitserveren van het eten bleek datgene toch op het bord te liggen.

Spareribs teruggestuurd naar de keuken. Met de mededeling dat het wel even kon duren voor er nieuwe waren en of het niet erg was om samen 1 portie te delen. Geen probleem. Maar vlak erna kwam hetzelfde bord met spareribs terug.
Dus tijdens het eten kreeg mijn vriend last van symptomen van zijn allergie.

2e portie spareribs duurden een half uur voor we ze kregen. En deze waren zo droog dat je ze met een glas water nog niet weg kreeg.

Al met al duseen vreselijk slechte ervaring en voor mij was het eens maar nooit meer.

Ons zien ze niet meer terug
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Vreemd dat Centraal niet recenter dan in 2016 is beoordeeld! Eetcafe Centraal is toch best een drukke zaak. Lees maar eens op Tripadvisor en zie hoe tevreden de klanten zijn.
En wij zijn dat ook! We hebben er met z’n 3en op een woensdagavond gegeten en het was gezellig druk. Wat opvalt is de attente en toch niet opdringerige bediening.
Dit geldt voor de gehele zitting, inclusief het uitserveren van het eten. Complimenten!
Wij kozen voor de tapas vleesplank. Je verwacht kleine verfijnde gerechtjes, maar niet is minder waar: een behoorlijke plank met 3 of 4 soorten vleeswaren, sla, paprika en los erbij olijfjes. Prima verzorgd, maar wat ons betreft voldoende om met 2 personen 1 zo’n gerecht op te peuzelen.
De anderen kozen voor de uiensoep, waarbij het opvalt dat het stokbroodje met kaas ernaast wordt opgediend. Je kunt dus zelf kiezen of je er lekker van hapt, of dat je het alsnog in je soep doet. Er werden bij de soep ook nog gesneden stukjes stokbrood geserveerd.
Als hoofdgerechten gingen wij voor spareribs (2*) en de kogelbiefstuk. Je kunt zelf aangeven of je er gebakken aardappelen, frietes of beiden bij wilt. Verder krijg je ook groeten (wij hadden salade en een koolsoort met warme kaas er over, lekker!).
De kogelbiefstuk was gevraagd medium rare te serveren en deze was dat ook. Complimenten aan de kok, want het komt nog al eens voor dat je dan gewoon medium op je bord krijgt.
Wij hadden genoeg gegeten om direct door te gaan met de koffie/espresso.
Conclusie: Centraal is gewoon goed!! We betaalden 90 euro voor ons 3, inclusief drankjes.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Authentiek restaurant zeer sfeer vol wij hebben er heerlijk gegeten super goede Franse uiensoep daarna een overheerlijke zalm moot voorzien van rijk gesorteerde groeten.
Dessert van ij was uit de kunst. Gehele diner voor een schappelijke prijs voor 2 personen.
Inufood .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Heb hier een paar keer gegeten, sate ok. Sparesribs erg vies! Sindsdien nooit meer geweest (alleen voor bier en bittegarnituur.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Slecht eten en niet-klantvriendelijke bediening!
De calamares vooraf dreven van het vet en leken wel elastiek. Tapenade bij het brood was ronduit vies. De friet bij het hoofdgerecht was slap en rauw en de gekookte worteltjes bruin en doodgekookt. De rauwkost geef je nog niet aan je konijn. Hebben bij twee serveersters aangegeven dat we niet tevreden waren en ze zeiden helemaal niets, smeten alleen de rekening op onze tafel. Wij komen hier nooit meer terug!
fam-willems .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
We hebben in april en in mei 2015 bij Restaurant Centraal gegeten en we zijn beide keren erg tevreden over dit restaurant. Het eten is van constante kwaliteit en alle gerechten die we bestelden waren erg lekker. De bediening is zeer vriendelijk en doet hun werk prima. Dit restaurant is een aanrader!
R-MUCK B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2014
Lekker eten in Oostvoorne, ja dat kan bij cafe restaurant centraal.
Verwacht geen hoogstaande culinaire prestaties, meer het type gezellige bistro met een goede kaart, wisselende "special" menus en een lekker biertje erbij.
Annika O.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Heerlijke spareribs gegeten! Onbeperkt en dat voor nog geen 17 euro. De kipfilet met blauwe kaas en noten was ook geweldig. Leuke ligging zo in het dorp!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2013
Eetcafé met lekker eten voor een klein prijsje.
Spare ribs waren goed mals en lekker gekruid en de kipsaté was ook niets mis mee. Salade die erbij kwam wat weinig.
Bediening allervriendelijkst en attent.
Verwarmd terras waar het op een van de laatste avonden in september nog prima te doen was.
Interieur wat gedateerd maar dat heeft ook welzijn charme.
franklin B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2013
Heerlijk in de zon op een nazomerse dag in september samen een lunch gebruikt. Saté was goed, maar jammer van de "potjes" pindasaus. Een eigengemaakte saus zou de saté naar een hoger plan brengen. Ook een omelet met spek besteld. Het werd een uitsmijter maar dat was zeker geen probleem. De eieren smaakten prima met heerlijk vers bruin brood. De eitjes hadden wat mij betreft ietsje korter mogen worden gebakken. De dooier was hard waar een beetje vloeibaar mijn voorkeur had gehad. Maar heerlijk lunchen in de zon op het terras is een geschenk.
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2013
Lekkere en malse spareribs gegeten bij Centraal in Oostvoorne. Gezellig eetcafé met mooie bar. Toilet is aardig gedateerd. Verder vriendelijke en attente bediening.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2013
Hier heerlijk ge-lunched, lekkere uitensoep en tomatensoep, we bestelden een ruim belegd bruin broodje rosbief en twee (teveel)tosties zalm en kaas. Vlotte en aardige bediening, met veel leuke, oude foto's van Oostvoorne aan de wand. De prijs is alleszins redelijk, prijs kwaliteit verhouding dik in orde. Aanrader als je in Oostvoorne vertoeft.
judith V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Weer eens ongegeneerd volgegeten bij Centraal in het centrum van Oostvoorne voor een leuke prijs. Hier eet je altijd heel goed. Er is een redelijke keuze. Bediening is vlot en heb ik altijd gezellig meegemaakt, ook nu weer. Het is een echt eetcafé aan de ene kant en aan de andere kant een echte bar; ook een leuk terras bij mooi weer. Echt een aanrader om af en toe te eten. Probeer eens de spare-ribs of een visgrecht.