Over het restaurant Centraal Ketelhuis

Heerlijk op je eigen manier én in stijl lunchen bij lunchcafé Het Centraal Ketelhuis in Amersfoort!

Hier lunch je op een unieke locatie met een vernieuwend mix&match concept. Je stelt door middel van kleinere gerechtjes je eigen lunch samen. Een ideale manier om van alles te proeven en je door verschillende gerechten te laten verrassen!

De wisselende en gevarieerde menukaart is ingedeeld in de categorieën vis, vlees, kaas en plantaardig. Per categorie heb je keuze uit drie soorten broodjes: van vertrouwde klassiekers tot avontuurlijke verrassingen. Voor ieder wat wils! Ook kun je je broodjes combineren met één van de smakelijke soepen en frisse salades.

Ook voor een gezellige High Tea kun je hier terecht. Onbeperkt genieten van de lekkerste theesmaken en je laten verwennen door de verschillende hartige en zoete lekkernijen! Reserveer uiterlijk 1 dag van te voren en beleef je eigen High Tea moment.

Proef de heerlijke gerechten op de menukaart en laat je verassen door het vernieuwende concept bij lunchcafé Het Centraal Ketelhuis in Amersfoort!

Meer informatie over restaurant Centraal Ketelhuis

Odyle .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
K.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Sfeervolle locatie met leuk lunchconcept, deels shared-lunch. Makkelijk parkeren en een inspirerende vroeg-industieële omgeving. Relaxte informele sfeer en vriendelijke bediening.
Fijn om te horen! Hartelijk dank voor uw feedback.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
We hadden er iets meer van verwacht er gingen wat dingen mis, de salade die we helemaal niet kregen,
na dat gezegd te hebben vroeg ze wilt U dat alsnog
Niet voor herhaling vatbaar Jammer!
Hartelijk dank voor de recensie. Onze excuses voor het ongemak, we nemen uw feedback graag mee.
F.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
jammer dat de tafel niet was gedekt bij binnenkomst waar ik wel duidelijk om had gevraagd een paar x.
Goed opgelost door koffie en thee aan te bieden.
Bedankt voor de recensie, fijn dat er een passende oplossing is gevonden!
N.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Prettige bediening, vriendelijk. Sfeer was gezellig. Eten lekker. Een dressing over de salade heeft mijn voorkeur boven olie en azijn op tafel.
Hartelijk dank voor de recensie! Wij nemen jouw feedback zeker mee.
yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Ben er eerder geweest en nu met een vriendin, zij was verrast en vindt het leuk. We ervaren het beiden als een uitje.
Wat leuk dat je een vriendin hebt meegenomen Yvonne! Fijn dat jullie het als een uitje hebben ervaren, hopelijk tot een volgende keer.
Jasmin K.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
De ligging van het Centraal Ketelhuis is heel verrassend. Lunchen is hier heerlijk. Leuke kaart en relaxte, aardige bediening.
Een vestje/trui aan is wel fijn, want het is een hoge, oude ruimte waar het een beetje fris kan zijn. Maar dat maakt het ook meteen een heel gaaf restaurant.
Fijn dat je zo lekker hebt geluncht Jasmin! Het kan binnen inderdaad wel eens wat fris zijn, goed dat je het aangeeft want wij proberen er altijd rekening mee te houden.
Ingrid M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Lekker gegeten. Bij verandering van merk bier svp van tevoren aangeven en vragen of dat een bezwaar is.
Verder was het prima.
Dankjewel Ingrid, goed dat je het aan geeft. Wij zullen de feedback meenemen!
Daan en Bartha M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Prima service, heerlijke lunch en koffie/thee met iets lekkers was ook super. Het is een aanrader als je van een leuke, gevarieerde lunchkaart en van een gezellige en moderne inrichting houdt. Sfeervol en je voelt je thuis. De prijs is goed in verhouding tot de kwaliteit. Alles vers en het ziet er ook nog eens goed uit!
Dat maakt ons heel blij Daan en Bartha! Super om te lezen, hartelijk dank.
Ilja V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Hele leuke plek en lekker eten!
Fijn om te horen Ilja, bedankt!
Max A.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
We zijn naar dit establishment toegegaan voor een kopje koffie en wat gebak aangezien het op onze route lag.

Om te beginnen was de keus aan gebak erg beperkt. Het was midden op de dag en toch was vrijwel alles al op. Uiteindelijk dus appeltaart moeten kiezen. Helaas viel die vies tegen: Het was vooral korst en weinig appel. Ook werd het geserveerd op kapotte gebakschaaltjes die voor de kringloopwinkel nog te min zouden zijn (laat staan voor in de horeca).

De koffie (cappuccino) was ook al een grote teleurstelling. Het werd geserveerd in normale mokken (koffiemokken) en was niet bijzonder lekker (leek niet op cappuccino). Ook kregen we er iets bij wat door moest voor een koekje maar meer weg had van droog hondenvoer, zo hard dat het was.

Om ons leed te verzachten dachten we slim te zijn door een wijntje te bestellen. Dit hadden we beter niet kunnen doen. De wijn werd geserveerd in oncomfortabel grote glazen en leek nog het meest op goedkope supermarktwijn. Ik vind het moeilijk te geloven dat ze dit bocht durven te serveren.

Het meest vervelend vond ik nog wel dat de bediening erg onprofessioneel was. Het waren volgens mij gewoon scholieren die nul training hadden gehad. Het kostte ons een half uur om iets te bestellen en de manier waarop ze ons aanspraken was beneden gemiddeld gastvrij. Ik snap niet dat ze deze mensen op deze manier durven in te zetten.

Tenslotte viel mij op dat het meer op een dagopvang leek dan op een restaurant. Er waren opvallend veel kinderen en het was vrij rumoerig. Het kan aan het tijdstip hebben gelegen, maar ik vond het wel ietwat storend.

Als je van goede bediening houdt en kwaliteit dan zou ik deze zaak mijden. Als je van rumoerig en 'authenticiteit' houdt dan moet je hier heen gaan, want dan ben je op de juiste plek.
Wat vervelend om te horen dat het niet naar wens is geweest Max. Wij gaan deze feedback zeker meenemen om ervoor te zorgen dat dit niet weer gebeurt. Het is voor ons fijn om dit ook op de dag zelf te horen, zodat wij dit gelijk kunnen verbeteren en met een passende oplossing kunnen komen. Voor nu zou ik willen vragen of je contact met ons kunt opnemen via info@centraalketelhuis.nl zodat wij dit alsnog kunnen bieden, hartelijk dank.
FRIS .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Onze kerstbrunch met 7 volwassenen, 2 kinderen en een baby was voor de tweede keer een succes: er werd rekening gehouden met onze eetwensen en -beperkingen, de dames van de bediening waren zeer hulpvaardig, reageerden super vriendelijk op een omgevallen tafel en maakten een mooie groepsfoto. De sfeer in het Centraal Ketelhuis is relaxed met alle ruimte voor rondrennende kinderen. Het was tot de laatste stoel bezet, maar daar hadden we geen last van. Dus volgend jaar komen we weer!
Ontzettend bedankt voor deze leuke recensie! Fijn dat jullie zo'n goede ervaring hebben gehad en heel leuk dat jullie volgend jaar weer terug komen!
Hedi L.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Het was geweldig!! Het eten was super en het "meisje"die aan onze tafel serveerde was ontzettend goed.
Al het eten wat we niet op konden kregen we mee in een tas.. super service
gertkeurhorst .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
De laatste jaren gebruiken wij deze locatie voor een familie -lunch.Deze locatie is voor ons bijzonder, omdat onze ouders en onze in dit gebouw gewerkt hebben toen het nog een echt ketelhuis was van de NS.
Wat ontzettend leuk dat jullie hier lunchen met de hele familie! En hoe bijzonder dat jullie ouders daar vroeger hebben gewerkt, heel speciaal. Tot een volgende keer.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Wij hebben genoten van een High Tea de Luxe. Heerlijke quiche, zalig soepje met daarna fruit, slagroom, scones, clotted cream, jam en allerlei andere zoetigheden. Met als topper: de beruchte worteltaart. Kortom....echt een aanrader.
Fijn om te horen dat je zo hebt genoten Claudia! Leuk dat je de High Tea een aanrader vindt. Tot een volgende keer.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Klantvriendelijk, voldoende parkeerplaatsen, slimme en lekkere kaart, grootte gerechten prima. Goede sfeer met open ruimte en toch knusse hoekjes.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
ontzettend leuke ontvangst en aandacht, heerlijk geluncht goede salades en broodjes met grote keuze aan beleg. De ambiance is ruim en goed ingericht, de stoeltjes zijn voor oudere niet om lang op te zitten.
Francien V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Prachtige, sfeervolle locatie met heerlijke lunchgerechten en ruime parkeergelegenheid! Helaas was het weer te slecht voor het terras, want dat zag er ook fantastisch uit.
Hartelijk dank Francien! Leuk om te lezen, fijn dat je hebt genoten. Tot een volgende keer.
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Genoten van een uitgebreide, verse en heerlijke high tea, top bediening op een bijzondere locatie. Voor herhaling vatbaar!
Hartelijk dank Simone, heel leuk om te lezen. Tot een volgende keer!
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Met een groep (opa, oma, kinderen en kleinkinderen) aan de lange tafel gezellig geluncht. We zaten ver van de andere gasten weg wat voor iedereen wel prettig was. Kids konden hun gang gaan.
Misschien wat spellen die voor kleinere kinderen leuk zijn neer leggen naast de volwassen spellen om ons nog wat langer te kunnen laten zitten.
Daarna wel lekker even los op de skelters. Gezellige middag voor iedereen