Centraal Ketelhuis

Soesterweg 320 3812 Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Centraal Ketelhuis

Heerlijk op je eigen manier én in stijl lunchen bij lunchcafé Het Centraal Ketelhuis in Amersfoort!

Hier lunch je op een unieke locatie met een vernieuwend mix&match concept. Je stelt door middel van kleinere gerechtjes je eigen lunch samen. Een ideale manier om van alles te proeven en je door verschillende gerechten te laten verrassen!

De wisselende en gevarieerde menukaart is ingedeeld in de categorieën vis, vlees, kaas en plantaardig. Per categorie heb je keuze uit drie soorten broodjes: van vertrouwde klassiekers tot avontuurlijke verrassingen. Voor ieder wat wils! Ook kun je je broodjes combineren met één van de smakelijke soepen en frisse salades.

Ook voor een gezellige High Tea kun je hier terecht. Onbeperkt genieten van de lekkerste theesmaken en je laten verwennen door de verschillende hartige en zoete lekkernijen! Reserveer uiterlijk 1 dag van te voren en beleef je eigen High Tea moment.

Proef de heerlijke gerechten op de menukaart en laat je verassen door het vernieuwende concept bij lunchcafé Het Centraal Ketelhuis in Amersfoort!

Meer informatie over restaurant Centraal Ketelhuis

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 10:00 - 16:00
Zaterdag 11:00 - 17:00

Jouw recensie over het restaurant Centraal Ketelhuis

Heleen W.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
We hebben heerlijk geluncht hier. Ik vond de prijzen wel wat hoog voor een lunch.
M.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Allereerste voordeel is: makkelijk en gratis Parkeren. Rustig, mooi en aparte omgeving. Daarna warm welkom door aardig personeel. Heerlijk buiten gezeten. Kleine Kaart met voldoende keuze. Borden mooi opgemaakt en lunch was heerlijk.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Goede vriendelijke bediening. Weten goed wat er op het menu staat. Goed in Adviezen.
De Lunch was smaak vol met verrassende smaken. Vriendelijkheid en rust straalde de sfeer uit wat je een huiskamer gevoel ga. Wij zaten buiten op een een heerlijk terras waar niet gerook werd. Dit was super
Het is zeker de moeite waard om nog een keer langs te gaan. Wat we ook zeker zullen doen
Hoi Peter, wat een fijne positieve recensie. Dank daarvoor, tot een volgende keer!
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Met een vriendin samen heb ik genoten van een uitgebreide high-tea. Het water voor de thee werd steeds bijgevuld zonder dat we daar om hoefden te vragen, heel fijn. Waar je even op moet letten is dat de locatie sluit om 16.00 uur, dus als je graag uitgebreid geniet van je high-tea moet je deze begin van de middag plannen. Wij gingen om 13.45 uur en dat paste voor ons net. Echt een aanrader!
Hoi Sylvia, bedankt voor de complimenten. Wij zijn blij dat de high tea zo goed in de smaak is gevallen, tot een volgende keer!
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Gezellige sfeer, leuke inrichting en leuke presentatie van de gerechten. Alles smaakte prima! Wel een paar verkeerde broodjes geserveerd. Werd goed/snel opgelost.
Bij reservering aangegeven dat het een verjaardagslunch betrof van iemand die 93 werd. Jammer genoeg nog geen felicitatie gekregen.
Hoi van Dalsen, allereerst wil ik je (alsnog) feliciteren! Bedankt voor de mooie complimenten. Vanuit ons vinden wij het erg jammer om te lezen dat er door onze medewerkers niets speciaals is gedaan voor de verjaardag, vooral als iemand 93 wordt! We gaan jouw opmerking meenemen en proberen daar in de toekomst scherper op te zijn.
Rianne W.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Prachtige locatie, heerlijk terras, leuke gevarieerde kaart en erg aardig personeel. Kortom: Top! Ik kom binnenkort graag nog eens terug.
Hoi Rianne, bedankt voor de complimenten. Tot een volgende keer!
Joost M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
na 2 high tea's met verschillende groepen zijn wij super tevreden. beide keren op het terras kunnen zitten. alle medewerking en meedenken, erg goed. gaan hier vaker wat organiseren!!
Hoi Joost, bedankt voor de complimenten. Leuk om te lezen dat de high tea tot tweemaal toe goed in de smaak is gevallen. Tot een volgende keer!
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Goed ontvangen en een hele leuke gast vrouw die ons gedurende de middag super heeft geholpen. Complimenten hiervoor en het eten was super goed lekker vers!
Hoi V., bedankt voor de complimenten. Fijn dat het zo goed is bevallen, hopelijk tot een volgende keer!
B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Mijn vader en moeder hebben onderweg naar een surprise weekendje weg voor mijn moeder´s 70e verjaardag bij jullie gelunched. Ik (haar dochter) had jullie van te voren gesproken en gevraagd of er een mooi tafeltje kon worden gereserveerd voor deze speciale gelegenheid. Ze waren helemaal verrast door jullie aardige ontvangst, lieve bediening en spontaan verjaardagstaartje met kaars. Heel veel dank daarvoor!
Hoi Brands, wat leuk zeg! Allereerst nog van harte gefeliciteerd met de 70e verjaardag van jouw moeder. Erg leuk om te lezen dat wij hebben mogen bijdragen aan een fantastisch weekend, dat doen we graag. Ik hoop dat het surprise weekend verder ook geslaagd was!
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Lekker geluncht, zeker voor herhaling vatbaar.
Een paar weken geleden de high tea geprobeerd, ook erg goed, 120 tekens gaat niet lukken
Beste Annette, leuk om te horen dat je voor de tweede keer bij ons hebt genoten! Bedankt voor het geven van de beoordeling!
Ingrid M.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Helaas geen rivella te verkrijgen, verder was alles top.
Beste Ingrid, bedankt voor het geven van je beoordeling.
Rachida F.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
high tea voor 3 personen gedaan. de inrichting en sfeer was heel gezellig, maar de high tea zelf n beetje eenzijdig en karig . zo waren er bijvoorbeeld maar 2 verschillende taartjes en voor de rest alleen 'fabriekskoekjes' en chocolaatjes. niet echt wat je bij een high tea verwacht.
Beste Rachida, bedankt voor de review. Jammer dat het niet helemaal naar wens is geweest, we gaan je feedback meenemen.
Lonneke V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Superleuke plek. Heerlijke lunch gehad met heerlijke kleine broodjes. Je hoeft dus niet te kiezen je neemt gewoon van alles wat. Sfeervolle plek met een leuk terras. Fijne vriendelijke bediening die regelmatig even kwamen checken of alles naar wens was. Aanrader!
Beste Lonneke, goed om te horen dat het allemaal is bevallen. Wat leuk dat jullie de mix 'n match hebben gekozen!
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Babyshower georganiseerd bij Centraal Ketelhuis met een high tea. Tafel was erg gezellig gedekt en we hebben heerlijk gegeten. Zeker een aanrader!
Beste Vosman, bedankt voor de recensie. Goed om te horen dat het allemaal naar wens is geweest!
Bea E.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Genoten van een heerlijke lunch! Mijn tafelheer vond de dagsoep verrukkelijk! Ook de salades (kip en zalm) waren uit de kunst. Dat in een geweldige ambiance met vriendelijke en attente bediening maakte het weer top!
Beste Bea, wat leuk om te horen dat de lunch goed is bevallen! Wellicht tot de volgende keer.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Wat een gezellige locatie met super goed eten, vriendelijke bediening.
Echt een aanwinst voor Amersfoort. Heerlijk ontspannen dag gehad.
Beste Henk, wat leuk om te horen dat het goed is bevallen! Bedankt voor het geven van deze beoordeling!
Arthur O.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Voor het eerst hier gegeten. Ontvangst prettig, informeel maar wel netjes. Leuke kaart, wordt ook duidelijk toegelicht. Allergie-informatie wordt goed begrepen en toegepast. Tijdsduur tussen bestellen en serveren precies goed, de gelegenheid om eerst even met tafelgenoot bij te praten. De lunchbroodjes zijn groot genoeg om 'trek' te stillen en goed belegd. Soepje op eettemperatuur, prima. Salade precies goed aangemaakt, niet druipend van de balsamico zoals je wel eens ziet. Er hadden meer zongedroogde tomaatjes in gemogen, maar t was zo ook lekker.
Ik kan iedereen dit restaurant aanbevelen, Goede service, goede kwaliteit in een prachtig pand!
Hallo Arthur, wat goed om te horen dat het zo goed bevallen is. Bedankt voor de beoordeling en hopelijk tot een volgende keer!
dinerdame G.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Heerlijk lunchen bij Centraal Ketelhuis.
Alles tiptop verzorgd. Bediending keurig netjes.
Een aanrader om daar te lunchen!!!
Goed om te horen dat de lunch zo in de smaak is gevallen! Bedankt voor het geven van deze beoordeling.
Cjcm V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
2 lekkere broodjes met een zelf uitgezocht beleg gegeten. Daarnaast werd er een heerlijk soepje geserveerd van
broccolli en spinazie. Een aanrader.
Hallo Cjcm, leuk om te horen dat het goed is bevallen!
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
In een rustige en plezierige sfeer hebben wij genoten van het eten en de vriendschap kunnen vieren.
Goed contact met de medewerkers.
Hallo V, bedankt voor jouw beoordeling!