Centraal Ketelhuis

Soesterweg 320 3812 Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Centraal Ketelhuis

Heerlijk op je eigen manier én in stijl lunchen bij lunchcafé Het Centraal Ketelhuis in Amersfoort!

Hier lunch je op een unieke locatie met een vernieuwend mix&match concept. Je stelt door middel van kleinere gerechtjes je eigen lunch samen. Een ideale manier om van alles te proeven en je door verschillende gerechten te laten verrassen!

De wisselende en gevarieerde menukaart is ingedeeld in de categorieën vis, vlees, kaas en plantaardig. Per categorie heb je keuze uit drie soorten broodjes: van vertrouwde klassiekers tot avontuurlijke verrassingen. Voor ieder wat wils! Ook kun je je broodjes combineren met één van de smakelijke soepen en frisse salades.

Ook voor een gezellige High Tea kun je hier terecht. Onbeperkt genieten van de lekkerste theesmaken en je laten verwennen door de verschillende hartige en zoete lekkernijen! Reserveer uiterlijk 1 dag van te voren en beleef je eigen High Tea moment.

Proef de heerlijke gerechten op de menukaart en laat je verassen door het vernieuwende concept bij lunchcafé Het Centraal Ketelhuis in Amersfoort!

Meer informatie over restaurant Centraal Ketelhuis

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 10:00 - 16:00
Zaterdag 11:00 - 17:00

Jouw recensie over het restaurant Centraal Ketelhuis

Lonneke V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Superleuk hightea gehad met mijn vriendinnen. Echt een aanrader, bediening komt regelmatig even checken of alles naar wens is. Eten is heerlijk en de zaak zelf is gewoon heel mooi.
N.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Wat een warme ontvangst en aandacht van de dames!
We hadden om een extraatje gevraagd vanwege de verjaardag van onze dochter.
En dat is helemaal in goede aarde gevallen.
Geen vraag is te veel gevraagd.
We zijn heel hartelijk en gastvrij ontvangen!

Het was een goede keuze om naar het Ketelhuis te komen.
We hebben genoten!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Wat een geweldig restaurant. Heerlijk rustig, hoewel alle tafels bezet zijn.
Het eten was heerlijk maar wat onze dag heeft gemaakt is het geweldige personeel. Vriendelijk en bereid tot een praatje. Ze bedienen keurig en zien als iemand iets nodig heeft.
Zo gezellig gegeten. Wij komen terug. En de omgeving is ook nog eens interessant met alle treinen etc
Beste Paul, bedankt voor je fijne recensie! Leuk om te lezen dat jullie bezoek bij het Centraal Ketelhuis zo goed is bevallen, tot de volgende keer!
L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Wij hadden de luxe variant van de high-tea arrangement, dat bestond uit 3-gangen... We konden niet alles op, maar het was erg lekker allemaal!
Beste Lammertse, dat klinkt erg goed. Wij zijn blij dat het gesmaakt heeft!
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Heerlijk geluncht buiten op het terras. Erg vriendelijke bediening. We komen graag een keer terug.
Beste Astrid bedankt voor jouw fijne recensie. Tot de volgende keer!
M.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Het personeel wat ons ontving en het eten kwam uit serveren was super vriendelijk m.u.v. de dame die bij ons de bestelling kwam opnemen. Erg kortaf en onvriendelijk. Wij vroegen naar een bepaald lunch gerecht wat vanaf 2 personen besteld kon worden (wij waren met 3). Volgens haar kon dit niet omdat het voor twee personen is. Wij legden uit dat als dit zo is de tekst niet juist is. Ze liep geïrriteerd weg om te overleggen. Bij terugkomst werd ons verteld (met een zucht) dat het wel kon.
Eten en drinken erg lekker, de Latte wordt aan je tafel 'opgegoten'. erg netjes en smaakvol. Jammer dat alleen deze dame het niet begrepen heeft en haar collega's wel.
Beste M, erg vervelend dat één van onze medewerkers zo negatief heeft gereageerd. Dit is niet waar het Centraal Ketelhuis voor staat. Gastvrijheid staat voor ons op nummer één, wij zullen jouw feedback dan ook meenemen om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Excuses vanuit het Centraal Ketelhuis. Wij hopen dat we je in de toekomst mogen laten zien dat het ook zeker anders kan!
R.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Met de reservering is doorgegeven wat we wilden eten i.v.m. de krappe beschikbare (pauze)tijd. Hier is niets van terecht gekomen, de wachttijd was echt te lang. Nu moest een collega eerder afhaken en kon niet lunchen.
Beste Rikkie, dat is zeker een domper. Vooral als het door jullie van te voren netjes is aangegeven. We gaan jouw feedback meenemen en ons uiterste best doen om dit in de toekomst te voorkomen. Nogmaals excuses vanuit het Centraal Ketelhuis.
L.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
heerlijke lunch gebruikt. verse ingredienten,veel keuzemogelijkheden.
ik vond alleen de appeltaart erg koud toen het stukje werd opgediend. kan beter.
ik vraag me wel af :hoe vaak wordt de menukaart verandert ?
dit is een prima plek, om gezellig tegen redelijke prijs, n lunch te gebruiken.
ik ga beslist nog n keer !
Beste Lutgens, allereerst bedankt voor jouw fijne recensie. Vanaf volgende week gaat de nieuwe kaart van start! Proeven! Benieuwd? Hij staat op de website www.centraalketelhuis.nl.
Tbeijleveld B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Ik was hier voor de 2e keer, en net als de vorige keer was de bediening goed en vriendelijk .
De lunch was heerlijk, daarnaast is het ook prettig om in mooie omgeving te zitten.
Beste Tbeijleveld, bedankt voor jouw fijne recensie. We zijn blij dat we je ook voor de tweede keer blij hebben kunnen maken. Hopelijk tot een volgende keer!
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Een parel in Amersfoort! Cool ingericht, heerlijk eten, en de service mag wel iets sneller.
Beste Laura,

Bedankt voor jouw recensie!
Christina K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Wij zijn er verschillende keren geweest voor een high tea. Het is iedere keer weer heerlijk. Prachtige locatie, goede service, lekker eten. Top!
Beste Christina, bedankt voor jouw fijne recensie! Wij verwelkomen jullie graag nog eens in de toekomst.

Kleine tip: deze maand heeft het Centraal Ketelhuis een speciale aanbieding! 10% korting op onze luxe high-tea, bij vermelding van de actiecode; dlcnieuwsbrief!
W.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Locatie en bediening zijn top!
Misschien dat de hoeveelheid eten iets omhoog mag. (of we hadden gewoon teveel trek maar we zaten na de lunch nog niet helemaal "vol" en wij zijn niet de grootste eters...)
Maar over het algemeen zeer tevreden!
Beste Wilfred, bedankt voor jouw fijne recensie. Ik hoop dat het wel allemaal gesmaakt heeft, ondanks dat jullie nog niet helemaal voldaan waren!
V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Het was een erg goede high tea. Fijn dat alles in etappes werd opgediend. Alleen jammer dat de broodjes een beetje taai waren. Verder was alles uitstekend!
Beste Verburg, fijne dat de high-tea in de smaak is gevallen! De feedback over de taaie broodjes gaan we zeker iets mee doen, dat is niet de bedoeling. Hopelijk mogen wij u in de toekomst laten zien dat dit eenmalig is geweest!
S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
ontvankelijk voor het vragen naar glutenvrije gerechten. Smaakte heerlijk!
Dit ook ingewilligd.
Een gebakken eitje op verzoek van onze kleindochter werd gehonoreerd. Top!!!!!!!!!! Stond niet op de menue kaart.
Zeer gezellige middag gehad in combie met verkeerstuin.
Voor herhaling vatbaar.
Jaren geleden mijn 60ste verjaardag gevierd met high tea.
We komen vast nog eens terug
met vriendelijke groeten
Clementine Stellaard
Beste Clementine, bedankt voor jouw fijne recensie! Wat leuk om terug te keren op de plek waar jij je 60ste verjaardag heb gevierd. Tot de volgende keer!

Kleine tip: het Centraal Ketelhuis heeft een speciale aanbieding voor de luxe high-tea, deze maand met 10%korting! Bij vermelding van de actie code; dlcnieuwsbrief.
Conny Z.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Helaas duurde het wat lang voordat we een drankje mochten bestellen en de menukaart kregen. Gasten na ons gingen helaas voor. Het bedienend personeel was erg vriendelijk. De lunch smaakte goed. Er was helaas geen keuze in een wit of bruin broodje.
Juist door de industriële look en bijzondere locatie werden wij nieuwsgierig en hebben hier geluncht. We hadden wat moeite om de plek te vinden. Dat had nog net iets beter aangegeven mogen worden.
Beste Conny, bedankt voor jouw feedback dat gaan we zeker meenemen voor in de toekomst! Ik hoop dat jullie wel een gezellige en vooral smakelijke middag hebben gehad!
S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
We zaten buiten met mooi weer, vrijdag 17 augustus, waar het gezellig druk was. Heerlijk gegeten en goede bediening. Het is een leuke, sfeervolle omgeving (industrieel erfgoed). Wij waren hier al eerder en komen t.z.t zeker terug.
Beste S., bedankt voor jouw fijne recensie. Hopelijk tot een volgende keer!
L.H. V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Erg toffe en rustige plek voor een lunch met de familie. Ambiance is fantastisch. Parkeergelegenheid is ook erg fijn.
Jammer dat ze (nog) geen diners doen. Ik zou er ook wel s'avonds willen rondkijken.
Beste L.H.V, bedankt voor jouw fantastische beoordeling! Het Centraal Ketelhuis is s'avonds exclusief af te huren voor een bruiloft of andere festiviteiten. Dit is de reden dat je s'avonds niet bij ons kan dineren. Gelukkig hebben we wel een naast gelegen zusje 'het DLC Restaurant' (200m. verder), hier kan je wel s'avonds terecht voor een heerlijk diner! www.DLCRestaurant.nl
Heleen W.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
We hebben heerlijk geluncht hier. Ik vond de prijzen wel wat hoog voor een lunch.
Beste Heleen, fijn dat de smaak van de lunch in ieder geval wel goed is bevallen!
Debby M.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Allereerste voordeel is: makkelijk en gratis Parkeren. Rustig, mooi en aparte omgeving. Daarna warm welkom door aardig personeel. Heerlijk buiten gezeten. Kleine Kaart met voldoende keuze. Borden mooi opgemaakt en lunch was heerlijk.
Beste Meerveld, bedankt voor de fijne beoordeling. Leuk om te lezen dat de lunch zo goed in de smaak is gevallen. Tot een volgende keer!
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Goede vriendelijke bediening. Weten goed wat er op het menu staat. Goed in Adviezen.
De Lunch was smaak vol met verrassende smaken. Vriendelijkheid en rust straalde de sfeer uit wat je een huiskamer gevoel ga. Wij zaten buiten op een een heerlijk terras waar niet gerook werd. Dit was super
Het is zeker de moeite waard om nog een keer langs te gaan. Wat we ook zeker zullen doen
Hoi Peter, wat een fijne positieve recensie. Dank daarvoor, tot een volgende keer!