Centraal Ketelhuis

Soesterweg 320 3812 Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Centraal Ketelhuis

Heerlijk op je eigen manier én in stijl lunchen bij lunchcafé Het Centraal Ketelhuis in Amersfoort!

Hier lunch je op een unieke locatie met een vernieuwend mix&match concept. Je stelt door middel van kleinere gerechtjes je eigen lunch samen. Een ideale manier om van alles te proeven en je door verschillende gerechten te laten verrassen!

De wisselende en gevarieerde menukaart is ingedeeld in de categorieën vis, vlees, kaas en plantaardig. Per categorie heb je keuze uit drie soorten broodjes: van vertrouwde klassiekers tot avontuurlijke verrassingen. Voor ieder wat wils! Ook kun je je broodjes combineren met één van de smakelijke soepen en frisse salades.

Ook voor een gezellige High Tea kun je hier terecht. Onbeperkt genieten van de lekkerste theesmaken en je laten verwennen door de verschillende hartige en zoete lekkernijen! Reserveer uiterlijk 1 dag van te voren en beleef je eigen High Tea moment.

Proef de heerlijke gerechten op de menukaart en laat je verassen door het vernieuwende concept bij lunchcafé Het Centraal Ketelhuis in Amersfoort!

Meer informatie over restaurant Centraal Ketelhuis

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 10:00 - 16:00
Zaterdag 11:00 - 17:00

Jouw recensie over het restaurant Centraal Ketelhuis

Tbeijleveld B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Ik was hier voor de 2e keer, en net als de vorige keer was de bediening goed en vriendelijk .
De lunch was heerlijk, daarnaast is het ook prettig om in mooie omgeving te zitten.
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Een parel in Amersfoort! Cool ingericht, heerlijk eten, en de service mag wel iets sneller.
Beste Laura,

Bedankt voor jouw recensie!
Christina K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Wij zijn er verschillende keren geweest voor een high tea. Het is iedere keer weer heerlijk. Prachtige locatie, goede service, lekker eten. Top!
Beste Christina, bedankt voor jouw fijne recensie! Wij verwelkomen jullie graag nog eens in de toekomst.

Kleine tip: deze maand heeft het Centraal Ketelhuis een speciale aanbieding! 10% korting op onze luxe high-tea, bij vermelding van de actiecode; dlcnieuwsbrief!
W.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Locatie en bediening zijn top!
Misschien dat de hoeveelheid eten iets omhoog mag. (of we hadden gewoon teveel trek maar we zaten na de lunch nog niet helemaal "vol" en wij zijn niet de grootste eters...)
Maar over het algemeen zeer tevreden!
Beste Wilfred, bedankt voor jouw fijne recensie. Ik hoop dat het wel allemaal gesmaakt heeft, ondanks dat jullie nog niet helemaal voldaan waren!
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Het was een erg goede high tea. Fijn dat alles in etappes werd opgediend. Alleen jammer dat de broodjes een beetje taai waren. Verder was alles uitstekend!
Beste Verburg, fijne dat de high-tea in de smaak is gevallen! De feedback over de taaie broodjes gaan we zeker iets mee doen, dat is niet de bedoeling. Hopelijk mogen wij u in de toekomst laten zien dat dit eenmalig is geweest!
S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
ontvankelijk voor het vragen naar glutenvrije gerechten. Smaakte heerlijk!
Dit ook ingewilligd.
Een gebakken eitje op verzoek van onze kleindochter werd gehonoreerd. Top!!!!!!!!!! Stond niet op de menue kaart.
Zeer gezellige middag gehad in combie met verkeerstuin.
Voor herhaling vatbaar.
Jaren geleden mijn 60ste verjaardag gevierd met high tea.
We komen vast nog eens terug
met vriendelijke groeten
Clementine Stellaard
Beste Clementine, bedankt voor jouw fijne recensie! Wat leuk om terug te keren op de plek waar jij je 60ste verjaardag heb gevierd. Tot de volgende keer!

Kleine tip: het Centraal Ketelhuis heeft een speciale aanbieding voor de luxe high-tea, deze maand met 10%korting! Bij vermelding van de actie code; dlcnieuwsbrief.
Conny Z.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Helaas duurde het wat lang voordat we een drankje mochten bestellen en de menukaart kregen. Gasten na ons gingen helaas voor. Het bedienend personeel was erg vriendelijk. De lunch smaakte goed. Er was helaas geen keuze in een wit of bruin broodje.
Juist door de industriële look en bijzondere locatie werden wij nieuwsgierig en hebben hier geluncht. We hadden wat moeite om de plek te vinden. Dat had nog net iets beter aangegeven mogen worden.
Beste Conny, bedankt voor jouw feedback dat gaan we zeker meenemen voor in de toekomst! Ik hoop dat jullie wel een gezellige en vooral smakelijke middag hebben gehad!
S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
We zaten buiten met mooi weer, vrijdag 17 augustus, waar het gezellig druk was. Heerlijk gegeten en goede bediening. Het is een leuke, sfeervolle omgeving (industrieel erfgoed). Wij waren hier al eerder en komen t.z.t zeker terug.
Beste S., bedankt voor jouw fijne recensie. Hopelijk tot een volgende keer!
L.H. V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Erg toffe en rustige plek voor een lunch met de familie. Ambiance is fantastisch. Parkeergelegenheid is ook erg fijn.
Jammer dat ze (nog) geen diners doen. Ik zou er ook wel s'avonds willen rondkijken.
Beste L.H.V, bedankt voor jouw fantastische beoordeling! Het Centraal Ketelhuis is s'avonds exclusief af te huren voor een bruiloft of andere festiviteiten. Dit is de reden dat je s'avonds niet bij ons kan dineren. Gelukkig hebben we wel een naast gelegen zusje 'het DLC Restaurant' (200m. verder), hier kan je wel s'avonds terecht voor een heerlijk diner! www.DLCRestaurant.nl
Heleen W.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
We hebben heerlijk geluncht hier. Ik vond de prijzen wel wat hoog voor een lunch.
Beste Heleen, fijn dat de smaak van de lunch in ieder geval wel goed is bevallen!
Debby M.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Allereerste voordeel is: makkelijk en gratis Parkeren. Rustig, mooi en aparte omgeving. Daarna warm welkom door aardig personeel. Heerlijk buiten gezeten. Kleine Kaart met voldoende keuze. Borden mooi opgemaakt en lunch was heerlijk.
Beste Meerveld, bedankt voor de fijne beoordeling. Leuk om te lezen dat de lunch zo goed in de smaak is gevallen. Tot een volgende keer!
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Goede vriendelijke bediening. Weten goed wat er op het menu staat. Goed in Adviezen.
De Lunch was smaak vol met verrassende smaken. Vriendelijkheid en rust straalde de sfeer uit wat je een huiskamer gevoel ga. Wij zaten buiten op een een heerlijk terras waar niet gerook werd. Dit was super
Het is zeker de moeite waard om nog een keer langs te gaan. Wat we ook zeker zullen doen
Hoi Peter, wat een fijne positieve recensie. Dank daarvoor, tot een volgende keer!
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Met een vriendin samen heb ik genoten van een uitgebreide high-tea. Het water voor de thee werd steeds bijgevuld zonder dat we daar om hoefden te vragen, heel fijn. Waar je even op moet letten is dat de locatie sluit om 16.00 uur, dus als je graag uitgebreid geniet van je high-tea moet je deze begin van de middag plannen. Wij gingen om 13.45 uur en dat paste voor ons net. Echt een aanrader!
Hoi Sylvia, bedankt voor de complimenten. Wij zijn blij dat de high tea zo goed in de smaak is gevallen, tot een volgende keer!
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Gezellige sfeer, leuke inrichting en leuke presentatie van de gerechten. Alles smaakte prima! Wel een paar verkeerde broodjes geserveerd. Werd goed/snel opgelost.
Bij reservering aangegeven dat het een verjaardagslunch betrof van iemand die 93 werd. Jammer genoeg nog geen felicitatie gekregen.
Hoi van Dalsen, allereerst wil ik je (alsnog) feliciteren! Bedankt voor de mooie complimenten. Vanuit ons vinden wij het erg jammer om te lezen dat er door onze medewerkers niets speciaals is gedaan voor de verjaardag, vooral als iemand 93 wordt! We gaan jouw opmerking meenemen en proberen daar in de toekomst scherper op te zijn.
Rianne W.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Prachtige locatie, heerlijk terras, leuke gevarieerde kaart en erg aardig personeel. Kortom: Top! Ik kom binnenkort graag nog eens terug.
Hoi Rianne, bedankt voor de complimenten. Tot een volgende keer!
Joost M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
na 2 high tea's met verschillende groepen zijn wij super tevreden. beide keren op het terras kunnen zitten. alle medewerking en meedenken, erg goed. gaan hier vaker wat organiseren!!
Hoi Joost, bedankt voor de complimenten. Leuk om te lezen dat de high tea tot tweemaal toe goed in de smaak is gevallen. Tot een volgende keer!
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Goed ontvangen en een hele leuke gast vrouw die ons gedurende de middag super heeft geholpen. Complimenten hiervoor en het eten was super goed lekker vers!
Hoi V., bedankt voor de complimenten. Fijn dat het zo goed is bevallen, hopelijk tot een volgende keer!
B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Mijn vader en moeder hebben onderweg naar een surprise weekendje weg voor mijn moeder´s 70e verjaardag bij jullie gelunched. Ik (haar dochter) had jullie van te voren gesproken en gevraagd of er een mooi tafeltje kon worden gereserveerd voor deze speciale gelegenheid. Ze waren helemaal verrast door jullie aardige ontvangst, lieve bediening en spontaan verjaardagstaartje met kaars. Heel veel dank daarvoor!
Hoi Brands, wat leuk zeg! Allereerst nog van harte gefeliciteerd met de 70e verjaardag van jouw moeder. Erg leuk om te lezen dat wij hebben mogen bijdragen aan een fantastisch weekend, dat doen we graag. Ik hoop dat het surprise weekend verder ook geslaagd was!
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Lekker geluncht, zeker voor herhaling vatbaar.
Een paar weken geleden de high tea geprobeerd, ook erg goed, 120 tekens gaat niet lukken
Beste Annette, leuk om te horen dat je voor de tweede keer bij ons hebt genoten! Bedankt voor het geven van de beoordeling!
Ingrid M.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Helaas geen rivella te verkrijgen, verder was alles top.
Beste Ingrid, bedankt voor het geven van je beoordeling.