Centraal Ketelhuis

Soesterweg 320 3812 Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Centraal Ketelhuis

Heerlijk op je eigen manier én in stijl lunchen bij lunchcafé Het Centraal Ketelhuis in Amersfoort!

Hier lunch je op een unieke locatie met een vernieuwend mix&match concept. Je stelt door middel van kleinere gerechtjes je eigen lunch samen. Een ideale manier om van alles te proeven en je door verschillende gerechten te laten verrassen!

De wisselende en gevarieerde menukaart is ingedeeld in de categorieën vis, vlees, kaas en plantaardig. Per categorie heb je keuze uit drie soorten broodjes: van vertrouwde klassiekers tot avontuurlijke verrassingen. Voor ieder wat wils! Ook kun je je broodjes combineren met één van de smakelijke soepen en frisse salades.

Ook voor een gezellige High Tea kun je hier terecht. Onbeperkt genieten van de lekkerste theesmaken en je laten verwennen door de verschillende hartige en zoete lekkernijen! Reserveer uiterlijk 1 dag van te voren en beleef je eigen High Tea moment.

Proef de heerlijke gerechten op de menukaart en laat je verassen door het vernieuwende concept bij lunchcafé Het Centraal Ketelhuis in Amersfoort!

Meer informatie over restaurant Centraal Ketelhuis

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 10:00 - 16:00
Zaterdag 11:00 - 17:00

Jouw recensie over het restaurant Centraal Ketelhuis

Greetje C.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Vriendelijke en goede bediening! Met de High Tea konden we zelf tempo bepalen. Heel prettig. Het Ketelhuis is zeer sfeervol ondanks de grote ruimte. Geschikt voor elke soort maaltijd. Of alleen een bakje koffie met wat lekkers natuurlijk.
Elsbeth V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Zoals altijd weer heerlijk geluncht! Super vriendelijk en attent personeel. Een van ons met een gluten/lactose allergie, super allert!
Beste Elsbeth bedankt voor het delen van je positieve ervaring!
Mineke Noot N.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
We hebben prima en heerlijk geluncht bij het ketelhuis. Prima ontvangen en alles verzorgd.
prijs kwaliteit prima maar wel wat aan de hoge kant..maar goed dat is onze mening
Beste Mineke bedankt voor het delen van je fijne recensie!
O.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Zeer tevreden. Leuke locatie . Klantvriendelijk.
Aanbevelenswaardig.
...................................................................................................
Beste Oosterling bedankt voor het delen van je recensie, kort maar krachtig!
Kitty K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Hele vriendelijke en vrolijke bediening die maakten dat je je meteen welkom voelde. Je krijgt de ruimte om lekker samen te zijn zonder pusherige langslopende bediening en door de opzet waardoor de tafels niet op elkaar gepropt staan.
Lekker eten en mooie niet alledaagse menu kaart. Erg sfeervol ingericht en door de ruime opzet en hoogte van de ruimte geen oorverdovend lawaai. Zeker een aanrader en ook de ruimte voor grotere groepen!
Beste Kitty bedankt voor het delen van deze fijne recensie!
gezina T.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Als conservator van het Wijkmuseum Soesterkwartier is de wagenwerkplaats een belangrijke locatie .
Goed ontwikkeld met interessante , gevarieerde invulling . Vooral in de zomer voor jong en oud goed toeven .we hebben ook een goede samenwerking b.v. met de verkeerstuin
Beste Gezina bedankt voor het delen van je fijne recensie!
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
We hebben met de hele familie (18 volwassenen en 3 kinderen) gebruncht bij het Centraal ketelhuis, hier was wel het een en ander op aan te merken. De bediening was ronduit slecht, drankjes en eten kwamen heel langzaam door en 30 kleine broodjes is erg weinig voor 18 volwassenen. Koffie als besluit was niet voor iedereen mogelijk. Ook moesten de kinderen erg lang wachten, al met al was het geen succes.
Beste Annette bedankt voor het delen van je recensie. We vinden het heel vervelend om te lezen dat jullie de kerstbrunch in het Centraal Ketelhuis als ronduit slecht hebben ervaren. Onze excuses daarvoor, we gaan je opmerkingen dan ook zeker meenemen voor verbeteringen in de toekomst. Ondanks jullie slechte ervaring hoop ik dat wij jullie nog eens kunnen laten zien dat dit slechts eenmalig was.
Remco T.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Gebruik gemaakt van de Kerstbrunch op eerste kerstdag, nou beter thuis een broodje kunnen smeren. Melige kastanje soep in het kleinste waterglaasje dat maar gevonden kon worden, een hertenragout waar de bitterheid van de slecht ingekookte rode wijn nog in zat dit vervolgd door een plankje met brood wel geteld 2 pp, Naja brood.. iets wat je bij de Lidl koopt van die kleine breekbroodjes, minuscuul dus.. en dan een pompoen humus erop smeren waar zoveel komijn in zit dat je de rest niet meer proeft.. vervolgd door een laf dessert, chocolademousse, eerder meer chocoladelijm zo’n slecht gemaakte mousse!! en dat met twee bolletje vanille ijs en wat warm rood fruit.. coulis uit een boironpakje en dat was het.. Ohja prijs van de gerechten €22,50 per persoon.. drankjes erbij kom je uit op een slordige €35 pp.. ongekend slecht! Slordig en dit is gewoon snel geld willen verdienen met slechte kwaliteit over de rug van gasten. Had hoge verwachtingen na alle recensies en verhalen.. gemiste kans! Oh laatste puntje, de bediening gaven ons gelijk in onze kritische punten.. vreemd dat ze dit niet hebben aangegeven aan de keuken voordat het geserveerd werd! Krijgen we een drankje van het huis, bestel je een verse jus... krijg je vieze laffe zooi uit een pak. Ongekend!
Beste Remco bedankt voor het delen van je recensie. Heel erg spijtig om te lezen dat de brunch niet aan de verwachtingen heeft kunnen voldoen. Dat vinden wij heel erg vervelend en zien we inderdaad als een enorme gemiste kans. Ik hoop dat wij jullie in de toekomst toch nog eens positief kunnen verrassen en kunnen laten zien dat het ook echt anders kan in het Centraal Ketelhuis.
Kelly H.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Hartstikke goede service genoten tijdens onze Kerstlunch met collegas. Fijn rekening gehouden met onze dieetwensen en prachtig in kerstsfeer versierd de locatie!
Beste Kelly bedankt voor je fijne recensie!
L. B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Zo'n leuke, sfeervolle plek om rustig te genieten van heerlijk eten en het gezelschap. Het eten is lekker, het personeel is altijd erg vriendelijk en vrolijk. Je krjgt rustig de tijd om te eten. Ik kom hier altijd graag weer terug!
Beste Louise bedankt voor je fijne recensie! Tot de volgende keer.
Carolien V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Met een grote groep geluncht bij t Ketelhuis, heerlijke salades , soep en broodjes,
Beste Carolien bedankt voor je fijne recensie!
gertkeurhorst .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
De laatste jaren zijn wij ( als neven en nichten ) weer bij elkaar gekomen om van een uitgebreide lunch in het ketelhuis Amersfoort te genieten. Wij doen dit één keer per jaar in december.Voor ons ( mensen die uit verschillende delen uit het land komen) is dit een prima locatie om weer eens bij te praten, te genieten van een uitgebreide lunch, met gezellige bediening en gunstige gelegen t.o.v. openbaar vervoer. We hopen dit nog lang te kunnen volhouden !
Beste Gert wat een fantastische recensie! Leuk dat jullie elkaar jaarlijks nog opzoeken. Wij hopen jullie volgend jaar weer te mogen verwelkomen!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Heerlijk en gezellig gegeten! Goede bediening die aan alles denkt! Zeker een aanrader.
Beste Hans bedankt voor het delen van zo'n fijne recensie!
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Een perfecte locatie om een verjaardag te vieren, zeer gastvrij en lekkere lunch!
Alleen af toe koude wind vanwege de deur die open en dicht ging.
Beste Maaike bedankt voor je fijne recensie!
Lonneke V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Superleuk hightea gehad met mijn vriendinnen. Echt een aanrader, bediening komt regelmatig even checken of alles naar wens is. Eten is heerlijk en de zaak zelf is gewoon heel mooi.
Beste Lonneke, bedankt voor je fijne recensie!
N.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Wat een warme ontvangst en aandacht van de dames!
We hadden om een extraatje gevraagd vanwege de verjaardag van onze dochter.
En dat is helemaal in goede aarde gevallen.
Geen vraag is te veel gevraagd.
We zijn heel hartelijk en gastvrij ontvangen!

Het was een goede keuze om naar het Ketelhuis te komen.
We hebben genoten!
Beste Nyst, bedankt voor je fijne recensie. Allereerst nog van harte gefeliciteerd met je dochter! We zijn blij om te lezen dat de verjaardag in het Centraal Ketelhuis geslaagd was.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Wat een geweldig restaurant. Heerlijk rustig, hoewel alle tafels bezet zijn.
Het eten was heerlijk maar wat onze dag heeft gemaakt is het geweldige personeel. Vriendelijk en bereid tot een praatje. Ze bedienen keurig en zien als iemand iets nodig heeft.
Zo gezellig gegeten. Wij komen terug. En de omgeving is ook nog eens interessant met alle treinen etc
Beste Paul, bedankt voor je fijne recensie! Leuk om te lezen dat jullie bezoek bij het Centraal Ketelhuis zo goed is bevallen, tot de volgende keer!
L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Wij hadden de luxe variant van de high-tea arrangement, dat bestond uit 3-gangen... We konden niet alles op, maar het was erg lekker allemaal!
Beste Lammertse, dat klinkt erg goed. Wij zijn blij dat het gesmaakt heeft!
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Heerlijk geluncht buiten op het terras. Erg vriendelijke bediening. We komen graag een keer terug.
Beste Astrid bedankt voor jouw fijne recensie. Tot de volgende keer!
Mattijs M.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Het personeel wat ons ontving en het eten kwam uit serveren was super vriendelijk m.u.v. de dame die bij ons de bestelling kwam opnemen. Erg kortaf en onvriendelijk. Wij vroegen naar een bepaald lunch gerecht wat vanaf 2 personen besteld kon worden (wij waren met 3). Volgens haar kon dit niet omdat het voor twee personen is. Wij legden uit dat als dit zo is de tekst niet juist is. Ze liep geïrriteerd weg om te overleggen. Bij terugkomst werd ons verteld (met een zucht) dat het wel kon.
Eten en drinken erg lekker, de Latte wordt aan je tafel 'opgegoten'. erg netjes en smaakvol. Jammer dat alleen deze dame het niet begrepen heeft en haar collega's wel.
Beste M, erg vervelend dat één van onze medewerkers zo negatief heeft gereageerd. Dit is niet waar het Centraal Ketelhuis voor staat. Gastvrijheid staat voor ons op nummer één, wij zullen jouw feedback dan ook meenemen om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Excuses vanuit het Centraal Ketelhuis. Wij hopen dat we je in de toekomst mogen laten zien dat het ook zeker anders kan!