Centraal Hotel-restaurant

Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 00:00
- Ontbijt 06:00 - 10:00
Zaterdag en Zondag 13:00 - 00:00
- Ontbijt 08:30 - 10:

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Loosnl .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
echt een aanrader de tournedos is top met een lekkere saus ,verse groente geb aard en friet
voor een redelijke prijs
de sliptong was ook top geb in de roomboter
we komen zeker terug
Rita M.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Zelden zo lekker mosseltjes gegeten als bij hotel-restaurant Centraal! Keurig opgediend, lekkere sausjes en frietjes er bij - uitstekend! Het was mooi weer en we konden lekker op het gezellige terras zitten. Heerlijk genoten; we komen zeker terug!
Annemieke12345 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Redelijk eten, zeker geen hoogstandje. Prijs/kwaliteit niet oké. Kinderstoel heel erg vies, van stof dus ook niet schoon te maken. Geen goede ervaring dus.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
De hele zaak ziet er anno 1965 uit. Mooi terras. Klassieke kaart. Er komen zeker geen hoogstandjes uit de keuken, maar gewoon goed. Niet goedkoop. Onvergetelijke fout: beschimmelde toast. Wel goed door het personeel opgelost. Voor het geld heb je al snel wat beters.
Lizette O.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Altijd heerlijk eten,metmeerdere verse producten tegen een schappelijke prijs,goede en vriendelijke bediening,met heerlijk terras,echt een aanrader
Steven 0.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Hier met zijn vijven op een doordeweekse avond gegeten, het was rustig, maar we waren ook vroeg. Qua decor ziet het er oubollig uit, het terras is wel modern en ziet er keurig uit.

De bediening was prima en de gerechten kwamen ook vlot.

Het eten was heerlijk, meestal krijg je wat groenten op het bord, en dan moet het maar net naar je smaak zijn. Hier krijg je warmhoudplaatjes op tafel met wel 4 soorten groenten, patat en gebakken aardappeltjes, voor ieder wat wils, echt een groot pluspunt. Het vlees en de vis, van goede kwaliteit en ook goed gebakken. Erg lekker.

Helaas moesten we het dessert ivm onze kleine overslaan, maar we komen zeker een keer terug.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Met vrouw en zoon hier weer eens gegeten.
Vooraf de website bekeken, helaas is deze niet actueel (kerstmenu ?? / valentijnsmenu ??) en ook de wijnkaart is niet te vinden op de website.

Eten was weer prima, goede smaak en ruime porties. en 3 soorten groenten ! Geen lange wachttijden deze keer, eten komt snel door.
Jammer dat er maar een zeer beperkte keuze is om wijn per glas te bestellen.
Bij de kindermenu's kan best wat tomaat/komkommer/salade geserveerd worden. Nu zat er bijna niets van groente bij, alleen wat appelmoes.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Lang stond dit restaurant op het verlanglijstje om te bezoeken. Het ligt n.l. niet direct "in de loop". Maar verhalen die de ronde deden van "uitstekend eten tegen zeer schappelijke prijs", toch maar een keer naar Leidschendam gegaan. Speciaal de zeetong moesten we proberen.
Nou, dat hebben we gedaan en hebben we geweten. We waren met z'n drieën en alle drie dit zeebanket besteld. Fantastisch, puur natuur, zonder liflafjes uitstekend in roomboter gebakken. De begeleidende groente was lekker maar de frieten vond ik (persoonlijk) aan de dikke kant.
Op zondag was het een bijna volle zaak. Een teken dat meer mensen deze prijs/kwaliteit kunnen waarderen.
Blommetjuh .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Weer eens gezellig gegeten bij Hotel Centraal. Ondanks de wat "ouderwetse" inrichting/uitstraling, vind ik het super gezellig en altijd heerlijk eten! De tournedos Kobus blijft mijn favoriet; het dessert: coupe Romanoff was een smakelijk afsluiter. De bediening is bijzonder aardig en voorkomend. Wij hadden onze "viervoeter" bij ons en ook voor haar werd goed gezorgd (bakje water en koekjes). Prijs-kwaliteit verhouding prima!
Suzie Q.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Hotel Centraal was ons in het verleden altijd goed bevallen, voor lekkere biefstuk gingen we naar Centraal. Zo ook op vaderdag. Ik had een week van te voren telefonisch gereserveerd met de mededeling dat we twee kleine kinderen bij ons hadden. Eenmaal aangekomen in het restaurant waren de kinderstoelen al op, want ze hebben er maar twee. In één van de WC's hadden ze een verschoonkussen hangen, die is inmiddels verwijderd, dus moest ik een luier verschonen op de (weliswaar schone) vloer van de WC. Bij ons in dezelfde ruimte zat een grote familiegroep, waardoor wij elkaar aan ons tafeltje niet konden verstaan. De biefstuk was deze keer niet goed, er zat zo'n rare leverachtige bijsmaak aan. Kortom, geen leuke avond gehad. Misschien tot over een tijdje, voorlopig even niet meer.
Sonja B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2015
Hier ga je qua inrichting en bediening bijna twintig jaar terug in de tijd :-)) maar gelukkig gaat dit ook op voor de menukaart en de kwaliteit van het eten. De voorgerechten die wij namen oa garnalencocktail , vitello tonato , esgarcots waren van topkwaliteit en zeer goed op smaak.
Hoofdgerechten beenham, kriel, perfect gekookte asperges , ruime portie en de kalfslever met spek, ui en appel waar kan je dat nog zo lekker eten. De tournedo's die op tafel kwamen stroganoff en roquefort waren perfect gebakken , ruime porties en alles geserveerd met verse groenten. Kortom geen trendy zaak, geen hippe gerechtjes maar eerlijk . heerlijk en goed geprijsd eten.
Hairos2 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Met tien personen weer een heerlijke avond gehad bij Hotel Centraal. Gastvrij ontvangen met een vlotte bediening. Variatie aan bestellingen met een heerlijk menu met asperges en asperges zoals ze moeten zijn, tournedos die perfect gebakken waren en mensen erg blij met de kalfslever, waar kun je dat nog krijgen. Vele soorten verse groenten, andijvie, rode bietjes, worteltjes, salade, rabarber en gebakken en gekookte aardappelen en natuurlijk ook frites. Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving met attente bediening. Aanrader!
Boojordy .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Het eten was goed, de serves werd gedaan met een lach en het decor was authentiek. De gerechten zagen er prima uit en de bij gerechten ook.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Samen met vrouw en kind weer eens een bezoek gebracht aan deze horeca gelegenheid.
Vooraf niet gereserveerd deze keer, maar er waren voldoende tafels beschikbaar om uit te kiezen. Het was niet echt druk voor een zaterdagavond, wel ruim voldoende personeel aanwezig.

Zelf het menu van de maand genomen. Verrassend goed en lekker te noemen !
Alleen jammer dat de patat bij het hoofdgerecht niet gaar was en dat de gebakken aardappeltjes veel te zout waren (dit ook aangegeven aan de bediening). Slordig, controle vooraf in de keuken ??
De verse groentes zijn prima, goede porties.
Mijn vrouw heeft a la carte gegeten, was ook prima. Zoon had het kindermenu.
Nieuw vorm gegeven wijnkaart met enkele nieuwe wijnen tegen redelijke prijzen.
De gangen kwamen deze keer redelijk vlot door, dat is wel eens anders geweest in het verleden.
Adriana- .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2015
Gisteravond spontaan beland bij restaurant Centraal.
Gezellige rumoerige sfeer waar je eerst wordt uitgenodigd om een drankje te drinken aan de bar.
Ontzettend gezellige barman!
De zeer uitgebreide menukaart werd ons gepresenteerd en 2 van ons gezelschap gingen voor het maandmenu van 24,95, leuk menu met gamba's en zeewolf.
Mijn man en ik namen een tournedos Rossini, waar vind je dit nu nog op de kaart staan?
Klassieke gerechten, heerlijk bereid, garnituren worden los op tafel geserveerd, leuk!
Wachttijden? Perfect! Niet te gehaast, maar al helemaal niet te lang, zeker niet als de hele zaak vol zit! Chapeau!
Ontzettend lekker gegeten alle4!
De enige kanttekening zou zijn dat de bediening zich iets flexibeler op zou kunnen stellen naar de gast toe; als iemand niet zo van zoete desserts houdt, reken je toch gewoon een kleine meerprijs voor een kaasplankje, ipv melden dat OF het volledige kaasplankje berekend moet worden OF al je collega's worden ontzettend boos op je als je dit niet doet. Hoeven wij niet te weten, overbodige info voor je gasten.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Afgelopen zaterdagavond hier weer eens gegeten.
Deze keer gekozen voor het Menu van de Maand.
Is een prima keuze: smaak is goed, kwaliteit en kwantiteit is prima !
Zelfs 4 soorten groenten, 2 warme (witlof en worteltjes) en 2 koude (appelcompote en salade) in aparte pannetjes. Dat kom je tegenwoordig niet vaak meer tegen !

Wachttijd op het (eenvoudig te bereiden) voorgerecht is veel te lang (ca. 45 minuten), kan best wat korter. Ook als het druk is.
Hoofdgerecht en dessert kwamen gelukkig sneller door.

Vis- en vleeshoofdgerecht was prima van smaak!

We komen hier zeker weer terug.

Prima wijnkaart met ruime keuze tegen redelijke prijzen.
Hairos2 .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2014
we kwamen met een groep van 11 man
hartstikke druk op terras
maar we werden gelijk op gevangen was nog niets vrij maar er werd alles aan gedaan om ons te plezieren
werden even aan een sta tafel gezet en kregen heel snel een tafel
eten is er werkelijk vorteffelijk wel oud bollig maar een stroganoff zo als die hoort 4 soorten verse groente en geen 2 erwtwen maar vole schalen
gekookte aardappels frites gebakken aardappels kon niet op
met ouderwets warmhoud plaatjes
het restaurant is stil blijven staan in 1970 maar heeft top kwaliteit en top bediening
Vleesje .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2014
Onze ervaring is niet zo bijzonder met dit restaurant.
Enorm tegengevallen eigenlijk.
Rommelig interieur. Rumoerig. Bar midden in het restaurant . Wij hadden lallende en luid klagende bargasten die klaagden over Ajax-Ado.
Sowieso hangt er nogal volkssfeertje in het restaurant. Moet je van houden misschien.
Wij hadden met 4 personen het menu genomen van 24.95 euro.
De Vissoep was prima. Maar 2 tafelgenoten hadden de Cappachio en die was smaakloos en droog. Hoofdgericht allen de mixed grill. Geen succes. Kleine smaakloze portie. De kleine worstjes zagen er kansloos uit. Garnituur werd vergeten en lange tijd later pas gebracht na aandringen en navragen van ons allen. Personeel reageerde ongeinteresseerd en lakoniek.
Toetje een combinatie van ijs en appelgebak was wel prima. Koffie met chocolaatjes ook prima. Toch nare smaak aan overgehouden. Kwaliteit en prijsverhouding past niet.
Maar de toko was zeer druk en vol. Dus ze doen het toch goed op een of andere manier.
Voor ons een teleurstelling.

Geachte mevr/heer Vleeshouwer,
Excusses dat het garnituur iets later op tafel kwam gisteravond.
Als mensen 2 x ajax kampioen roepen in het restaurant kunnen wij niks aan doen helaas.Volkssfeertje
dat zou u moeten uitleggen wat u daarmee bedoeld?? Vriendelijke groeten ...
Sherlockholmes .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Wij hadden al van vele veel goeds over deze zaak gehoord en nu besloten om nu maar is zelf te gaan proeven. Voor de zekerheid gereserveerd want dit schijnt een erg drukke zaak te zijn, vooral in het weekend. En dat is zeker waar. Maar niet dat we hier last van hadden. Drankjes en brood snel geserveerd. We kozen voor zalm en grote scampies vooraf. Smaakte goed. Toen 2 biefstuk met verschillende garnituur en sausjes, ook weer erg lekker. Rekening viel enigzins mee. Wij stonden met een tevreden en volle buik weer buiten! Ons zien ze snel weer terug.
AnjaJANSSEN1 .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Met 14 personen hier gegeten. Het restaurant straalt ouderwetse warme uit, iets wat je deze tijd in al die trendy tenten niet meer ziet. Maar hier moet je van houden. De kaart was erg veelzijdig. Veel vlees, maar ook zeker aan de visliefhebber was gedacht. Ik begon met een Hollandse garnalen cocktail, daarna een bieftstuk met champions. Wat me gelijk al opviel waren de grote porties, veel frites aardappels en groente. Was er iets op dat konden we gratis bijbestellen. Maar dit was niet nodig ,er was genoeg!! We hebben hier echt een heerlijke avond gehad!