Centraal Baarlo

Meer informatie over restaurant Centraal Baarlo

Jouw recensie over het restaurant Centraal Baarlo

Josephine K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Ontzettend leuk en sfeervol ingericht restaurantje in het centrum van Baarlo. Prima gegeten, maar de bediening was bijzonder traag. We zaten al een lange tijd zonder drankje terwijl we de dame van de bediening met haar telefoon zagen spelen.
Annelien J.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk (zeer betaalbaar) restaurant met vooral veel streekgerechten. Perfect klaargemaakt en een leuke ober die ons bediende. Het enthousiasme van de keuken spat van je bord! Aanrader!
fransrees R.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Wat kan ik nog toevoegen aan de lovende recensies over dit eetcafé.
Weinig, het is goed en de bediening heel goed. Bijzonder vond ik dat de ober meldde "We moesten de kaas op de vegetarisch soep helaas weglaten want die is met dierlijk stremsel bereid. Op mijn 'plenkske voor elk wat wils' lagen de grootste olijven die ik ooit had gezien en tamelijk bijzonder voor Limburg: banketbakkers- i.p.v. slagersbitterballen (verschil stukjes vlees en draadjesvlees). Drie tienen vind ik sterk overdreven, maar een aanrader is "Centraal' zeker.
De muziek buiten, via een luidspreker had van mij minder hard gemogen, maar we zaten er wel bijna pal onder.
roadrats J.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
We wilden vanuit Drenthe begin augustus even een paar dagen lekker met ons sportautootje genieten van het Limburgse heuvellandschap. Het werd Baarlo waar we met wat moeite nog een hotelkamer konden boeken. Voor het eten zochten we het centrum op en kwamen we bij Centraal Baarlo op de Markt terecht. Een heerlijk zomers avondje deed m'n speciaal biertje extra lekker smaken op een sfeervol en behoorlijk druk terras waar de gastvrije medewerkers(sters) er voor zorgen dat je je direct thuis voelt. Omdat het buiten ietsje frisser begon te worden zijn we voor het eten naar binnen gegaan. Mooi en warm ingericht etablissement waar nu eens de muziek echt als achtergrondmuziek fungeert. Als voorgerecht genoten we beiden van gemarineerde zalm, mijn hoofdgerecht was een mooi stuk bavette afkomstig van de Hereford. Goed klaargemaakt en je komt niets tekort. Mijn vrouw genoot van een voortreffelijke zeebaars, hier is duidelijk een keukenteam aan de gang die weet hoe gasten te verwennen !.We sloten af met een crumble seizoensfruit en een kaasplankje, er worden mooie huiswijnen geschonken maar de kaart laat ook nog wat te kiezen over. Kortom, hier kom je graag terug. Woensdagavond waren we ook nog in Baarlo, het weer was nog mooier dus het gezellige terras lonkte weer. Zal ook wel komen door de keuze uit 8 speciaalbieren van de tap of meer dan tachtig verschillende bieren op fles. Ik val in herhaling hoe heerlijk we weer gegeten hebben, 1 aanrader noem ik even wat als je gezellig buiten zit te genieten van een drankje mag eigenlijk het Plenske Centraal niet ontbreken. Met z'n tweeën heb je hier al een mooi voorgerecht mee te pakken met voor elk wat wils, een absolute aanrader. Dat in de keuken vakmensen aan het werk zijn had ik al geschreven maar de collega's in de bediening hebben ook duidelijk plezier in hun werk en stralen dat ook uit. Men wordt snel en attent geholpen en ondanks een behoorlijke drukte op woensdagavond vormt dat voor het team geen enkel probleem. Zelfs een praatje in die heerlijke Limburgse streektaal is ook dan geen enkel punt zonder dat dit ten koste gaat van de aandacht voor de andere gasten. Maar dat zal wel in de genen van de gastvrije Limburgers zitten. Samenvattend, gastvrije vaklui, een mooie gevarieerde kaart waar je absoluut voor een keurige prijs voortreffelijk kunt eten maar ook gewoon en lekkere kop koffie kunt drinken. Dit is zeker een aanrader.
Andre B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
wij hebben heerlijk gegeten. goede porties met heerlijke smaken.
prijs/kwaliteit is zeer goed.
bediening is ook top. Zeer vriendelijk en speelt goed in op de wensen van de gast.
echt een aanrader om te gaan eten.
Thea Ben D.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Doordat wij zo goed en gezellig bedient zijn in café / restaurant Centraalbaarlo als of we een familie lid waren en daarbij het eten was ook eenvoudig en goed verzorgt bijvoorbeeld de tosti is geen plat geslagen broodjes op elkaar, maar een mooie zelf gemaakte brood en er tussen kaas en ham daar naast wat garnituur van klein zure bommetjes en kleine uitjes op een mooi eenvoudig houten plankje, dat was voor ons heel goed verzorgt en dat we erg enthousiast werden.
Hartelijk dank aan de mensen die bedienen en de rust namen om het uit te leggen hoe het eten gemaakt werd. In bijna alle talen met handen en voeten (gebarentaal) maar ook in spreektaal Nederlands en ook in Engels.
Een vriendelijke groet Ben & Thea
Birgit G.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Toplocatie, h(eerlijke) keuken en gastvrijheid een 10! Mooi groot en zonnig terras, heerlijke speciaalbieren van de tap en de zeebaars is mijn persoonlijke favoriete gerecht... Ook binnen een gezellige en toegankelijke sfeer.