Centopercento

Dinsdag t/m Vrijdag 16:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 10:00 - 22:00

Carly K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Lunch gehad met een vriendin en het was erg lekker. We hebben eerst buiten op het terras gezeten, maar zijn later naar binnen gegaan vanwege regen. Ik vond vooral de bediening erg attent en vriendelijk (wellicht een family business?) en dat is tegenwoordig moeilijk te vinden in Nederland. Zal zeker terugkomen voor het diner een keer!
Elisabeth S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Geluncht. Ravioli met zalm en op verzoek kregen we er ook een kleine salade bij. Lekker glaasje wijn erbij en top gegeten.
Mark G.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Vanavond fantastisch gegeten bij Centopercento. Decor is typisch zuid italiaans, wat afbeeldingen uit Italië maar verder weinig spannends. Daarentegen is het eten HEERLIJK! prima Antipasti, heerlijke bruchetta's, Ravioli gevuld met pesto met courgette, rode lof en een geheime dressing was overheerlijk. Spaghetti met champions en pikante worst was een genot en de desserts bestaande uit baba's en torta limone maakte het geheel compleet. Zeker een aanrader!
LotteBos .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Geweldig restaurant! Het eten is super lekker, de bediening is leuk, de locatie is top! Alleen hier in Haarlem kunt u pizza en pasta eten voor de lunch. Pizza primavera is echt aanrader - met vers gesneden parmaham , rucola en stukjes van parmiggiano. heerlijk .
Christine G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Ik eet regelmatig bij centopercento. Altijd een gezellige sfeer, heerlijk eten en vriendelijk personeel. Ook hebben ze een ruime keuze uit gerechten zonder vlees/vis. Wat voor mij als vegetariër erg fijn is. Een echte aanrader op een top locatie!
Jola M.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Leuke avond gehad bij Centopercento. Wij wilden een pasta die niet op de kaart stond maar dit was geen probleem. Penne arrabiata en spaghetti met vongole. Het was druk dus we moesten iets langer wachten maar de mevrouw bood ons warm brood met huisgemaakte tapenades aan! De pasta's waren erg lekker, vers en op de echte italiaanse wijze bereid. Zo hebben wij ze nog niet eerder gevonden in Haarlem. Als dessert namen wij een tiramisu die ook zeker niet telleur stelde. Er werd veel italiaans gesproken door het personeel en de gasten waardoor wij echt het gevoel hadden dat we in Italie waren. We hadden over dit restaurant gelezen op internet. Het zit op een hoekje van de Grotemarkt bij het stadhuis en wij konden het niet meteen vinden, maar het is echt de moeite waard om even twee keer te kijken! Een aanrader.
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Bijzonder leuk ontvangen met een drankje, het was leuk dat we van alles konden proberen qua gerechten. Het was ruim voldoende qua hoeveelheid (je komt niets tekort) lekker, betaalbaar, voor ieder wat wils.
Heerlijke desserts en de bediening was erg vriendelijk. Wij gaan zeker nog een keer terug.
EdenLindaVanSchie .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
We waren met ons 5en waarvan er maar 1 iemand van de groep alles lekker vond. Aspergessoep soep dik en smakeloos. Zwaardvis leek wel kattevoer. Pasta van de Liddle lekkerder. Kortom geen succes. Wel aardige bediening. Maar ga niet meer
Jammer dat jullie niet tevreden waren, maar vooral erg jammer dat jullie dit niet bij het personeel hebben gemeld. Wij doen altijd erg ons best om voor een leuke avond met lekker eten te zorgen. Als iemand iets besteld wat hij of zij niet lust is het nooit een probleem om dit aan te geven. Wij zorgen dan dat u een nieuw gerecht krijgt wat wel naar wens is. Wij bereiden de gerechten altijd met verse ingredienten naar orginele Italiaanse recepten. Pasta saus van de Lidl komt uit blik en is niet te vergelijken met wat wij vers voor u maken.
Marijke J.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Het eten was bijzonder lekker de beste pasta die ik ooit op heb. Vriendelijke bediening fijne muziek. Alles super. Toetjes uit de kunst. Groeten Hetty, Elly, Marijke en Ingrid 4 zussen uit Wijchen. XXXX
Astrid1977 .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Gisteravond gegeten bij Centopercento. Begonnen met de ham met buffelmozzarella en de bressaola. Bij de ham kregen we letterlijk een grote bol mozzarella op het bord met wat plakken prosciutto eromheen. De bol mozzarella was nog op koelkasttemperatuur en het hele gerecht oogde wel erg fantasieloos; was iets veel mooiers (én lekkerders) van te maken geweest.... De bressaola was basic maar verder wel goed en had qua opmaak gelukkig iets meer om het lijf.
Daarna het diner voortgezet met een biefstuk die zwom in de balsamicosaus en een pasta met pikante salami die ik zelf thuis lekkerder had kunnen maken...
Van een dessert hebben we uiteindelijk maar afgezien in verband met de geboden kwaliteit. Ook qua sfeer was er van dit restaurant veel meer te maken geweest. Gezellig is het helaas niet echt, wel lekker warm. En om toch met iets positiefs af te sluiten: de bediening is echt Italiaans en vriendelijk.
Desalniettemin gaan wij volgende keer naar een ander Italiaans restaurant in Haarlem aangezien er ons inziens veel betere zijn... Jammer.
Shaz12 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Heerlijk bij Centopercento te Haarlem gegeten.
Het restaurant bevindt zich aan de Grote Markt, in het centrum van Haarlem. Dit is tevens hun nieuwe locatie!

Na een warm welkom genoten mijn vriendin en ik van een heerlijk voor, hoofd en nagerecht.
De prijs is perfect, maar wat de gastvrouw ons zelf zei: het eten is het belangrijkst!
En dat proef je want het is echt héérlijk Italiaans eten bij Centopercento!

Kortom, bent u op zoek naar lekker Italiaans eten voor een goede prijs dan is dit zeker een aanrader!!
Marja L.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Enorm gastvrije ontvangst en bediening. We voelden ons echt te gast en welkom.
Prettige benadering, en heerlijk gegeten.
Echte Italiaanse gerechten en smaken zoals je dit in Italië tegenkomt!
Een aanrader!
WillemBernard .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
Omdat we nog andere afspraken hadden op Hollandse tijd gegeten 18.15uur. We kenden de zaak niet, het ligt natuurlijk prima aan de Grote markt, ook al zit het in een hoekje. De kaart ziet er goed uit (Internet loopt wat achter) , de tapas bestaan niet meer, maar dat is geen probleem. We gaan voor de straccetti primavera en de tagliatelle gorgonzola e noci. Samen met huiswijn en lemonsoda (moest nog rijden). Ik heb beide gerechten geproefd en het smaakte goed. Vlees was mals, rucola voldoende en parmezaan. De tagliatelle was redelijk veel , dus machtig met roomsaus, walnoten. Smaakte prima. Daarna nog twee toetjes gegeten, de cassata siciliana en de tartufo cioccolato. Ik ben zelf niet zo'n toetjesmens, maar het smaakte goed. In menig Italiaans ristorante (in Italie) heb ik zo toetjes gegeten. Die staan daar meestal al in een soort koelkast die je kunt zien en aanwijzen. Enfin, daar deed het mij aan denken. De entourage is vooral bepaald door de smalle situatie, maar niet storend. De recensies die ik had gelezen is vermoedelijk wat langer geleden. Het is duidelijk dat Calabria hier een rol speelt. Afgelopen zomer heb ik dat bezocht en het zou zo daarvandaan komen. Geen opsmuk, eenvoudig met inderdaad twee gezellige zitjes. Als suggestie zou ik mee willen geven dat je het brood ( dat trouwens lekker smaakte) al meteen op tafel zet, zodra je gaat zitten. Of anders soepstengels (Grossini). Het staat iets vrolijker en daarnaast meteen water. Wij hebben een goede avond gehad en vonden het eten goed.
Leah A.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2013
Gister hier gegeten met mijn vriend. Schaaltje zoutjes eerst. Vond ik onzin. Is allereerst niet italiaans en ten tweede niet echt restaurantwaardig. Zet gewoon brood neer of iets dergelijks. Als voorgerecht namen we het assortiment van kaas en vlees. Serveerster vertelde er alleen niet bij wat voor soorten vlees en kaas het waren. Maar het smaakte verder prima. Hoofd had mijn vriend pasta carbonara, die was goed. Precies de goede verhoudingen. Ik had een pizza Capricciosa. Die was nattig. Er dreef heel veel vocht op de pizza waardoor de bodem zompig en klef werd.
Al met al was het eten niet heel slecht, maar ook niet goed. De bediending heeft moeite met de Nederlandse taal, maar dat is nog wel aandoenlijk. Redelijk restaurant, maar zou er niet nog eens eten.
Kmkranenborg .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2013
Wij hebben hier alleen een hoofdgerecht gegeten en zowel de pasta Centopercento als de pasta carbonara was voortreffelijk. Precies de goede verhoudingen van ingrediënten. De huiswijn kon beter en het schaaltje zoutjes had achterwege mogen blijven maar de Irish Coffee was ook weer perfect gedoseerd.
Jtukker .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
Wij Hadden hoge verwachtingen van dit restaurant leek ons gezellig en authentiek Italiaans voor 10 personen gereserveerd .als ik nu de reactie van avannoort lees in deze recencies kan ik mij hier helemaal bij aansluiten.o.a ook 3x Saltimbocca alla Romana besteld inderdaad een paar plakjes droog vergrijst vlees met wat parmaham en wat tomaatjes en dat was het van tevoren vroegen wij nog of hier nog wat extra bij werd geserveerd er werd gezegd dat het werd opgediend met aardappelen uit de oven echter toen het opgediend werd zat er niets extra bij en toen wij hier naar moesten vragen werd er gezegd dat de aardappelen op waren?...aardappelen op? zaterdagavond om 19.00uur ? zeg dat er dan bij op het moment dat je het besteld!
als compensatie kregen wij een schaaltje tomaten met mozzarella die we wel zelf op smaak moesten brengen met zout peper en olie net als het droge brood wat ze serveren.
De keuze aan ingredienten van de pizzas vond ik ook niet bijzonder vrij basis allemaal en er wordt gewoon een berg droge
ruccolla over gegooid dat het nog wat lijkt .De bodem van de pizzas ook wat slap.
We bestelden ook een Tonno alla Messinese 18 euro er werd gevraagd of die rose of doorgebakken moest ik had om rose gevraagd maar kreeg hem gewoon droog doorbakken opgediend en ook zonder bijgerecht .Ik ben een flinke eter en je zou van een gerecht van 18 euro toch wel wat verwachten maar dit was wel een karig beetje voor een forse prijs.
De bediening was ook niet oplettend en attent .
Al met al teleurstellend
ik ben helemaal niet zon zeikerd maar hier zal toch wel een en ander veranderd moeten worden willen de klanten nog een keer terugkomen .
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2012
Lunch. Twee panini's. Een met pittige salami, kaas, geroosterde aubergine. Salami is ook echt pittig, heel goed. De ander met mortadella, kaas en geroosterde paprika met kappertjes. De broodjes zijn vers gebakken en warm, de garnering is heerlijk: echt fantastisch lekkere broodjes en dat voor € 7 en € 6,50. De man in de bediening is vriendelijk en alert. Zaak is wat donker en tafeltjes in het midden staan dicht op elkaar. Voor een lekker broodje een aanrader.
Avannoort .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2012
Gezellig ogend restaurant. Lekkere wijn. Als voorgerecht zalm. Deze werd opgediend met heel veel rucola, een beetje zalm en pijnboompitten. Zonder dressing. Ken er weinig die er minder van maken... Als hoofd saltimbucco a la romana. Vier dunne lapjes vlees met plakje parmaham. Volgens mij in de dressing die eigenlijk over de zalm had gemoeten... Erg zuur. Zag er grijs uit, beetje als orgaanvlees. Als men als excuus had gegeven dat vlees over de datum was, had ik dit zonder meer geloofd. Laten staan dus. De droge rucola die erbij zat (oh, dat had ik natuurlijk moeten mengen met de vleesdressing, dom, dom) gedeeltelijk maar opgegeten. Oja, er zat ook nog een portie droog brood bij. Nu werd (itt bij het voorgerecht) wél gevraagd of het gesmaakt had. Eh... sorry maar...
Met onze reactie werd niets gedaan. Ook niet door de eigenaar, die duidelijk van onze kritiek wist. Jammer, maar ik ken een Italiaans restaurant in Haarlem dat 10 keer beter is. Soms moet je wat nieuws proberen... Zal dit restaurant echter niet aanraden... En dat voor 80 euro. Zeer teleurstellend na lovende recensies. Misschien verkeerde moment, verkeerde voorgerecht, verkeerde hoofdgerecht, verkeerde bediening?
Pascal V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2012
Fantastische locatie, maar de meerdere voorgaande uitbaters waren niet echt succesvol. En nu nog een andere nu italliaanse eigenaar. Nou dat is eigenlijk een goed teken. Wij hadden het idee dat het eten met passie was bereid en hebben lekker genoten. Het feit dat er opvallend veel italiaans werd gesproken door de klanten en dat het er opvallend druk was is een bevestiging dat het de moeite waard is om hier nog eens terug te keren.
Annamaria H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2012
De kleine Italiaanse traiteur is verhuisd van de kleine houtstraat naar de grote markt en is nu een volwaardig restaurant geworden. Bekend om hun pizza's en pasta's maar heeft ook goede secundi's. Toetjes zijn niet echt hun ding en op de saaie tiramisu na niet uit eigen keuken dus laat die maar staan, je kunt hier beter jezelf verwennen met een extra glas wijn, want die zijn meer dan uitstekend. Achterin de zaak hebben ze een erg gezellige hoek voor wat grotere gezelschappen (6-8 man) en voorin bij het raam is de leukste tafel voor 4-6. Ben je met z'n tweeën pas dan op dat je niet een benauwde tafel in het gangpad krijgt. Leuke aanwinst voor de grote markt.