Centennial (Hotel Chariot)

Oosteinderweg 243 1432 AT Aalsmeer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Centennial (Hotel Chariot)

7,2
Loux .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Om 19 uur hadden wij een tafel gereserveerd. En om 21.30 uur hadden wij pas ons eten. Wat een chaotische bedoening is het daar, sinds ze die serre hebben aangebouwd. Het aantal zitplaatsen is enorm uitgebreid, maar de keuken en het personeel kunnen het duidelijk niet aan. Erg onprofessioneel allemaal. De eigenaar zit lekker aan de bar.. Terwijl het personeel niet meer weet waar ze beginnen moeten. Maar er kan nog geen verontschuldiging of een drankje vanaf. Het eten blijft ook duidelijk te lang staan. En de Black Angus steak, was meer een homp vlees. De carpaccio was wederom heerlijk.
Sonja T.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Het eten was redelijk. Mijn omelet was niet goed doorbakken dus nog zacht op sommige stukken. M'n vriend had n hamburger, het broodje was goed. De bediening wS vriendelijk het eten duurde erg lang. Gelukkig waren ze wel open als 1 Vd weinige.
CathyB B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Dit is eigenlijk bij uitstek wel ons restaurant. Krabsoep en ribeye zijn er heerlijk. En Hennie is op en top een gastheer. Hij stuurt zijn jonge garde perfect aan. Mocht er wat misgaan, wat natuurlijk overal kan gebeuren, dan wordt het prima opgelost!
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Met 9 man gegeten op het overdekte terras. De visgerechten waren lekker, de vis was nèt gaar. De vleesgerechten waren niet gaar, de biefstuk Black Angus 200gr. was rood en niet warm van binnen. De ossehaas was ook niet gaar, rood tegen bloederig aan. De varkenshaasspies was nèt aan gaar.

De bediening had m.b.t. de Black Angus en ossehaas ook niet vooraf gevraagd hoe we het vlees wilden. Beetje salade en een miniatuur frituurmandje friet erbij en dat was het. De bediening vroeg irritant vaak of we nog wat wilden drinken. Teveel gezichten in de bediening aan tafel. Het decor was saai en een beetje shabby, dat zou je toch niet verwachten. Wat ons enorm verbaasde dat het geaccepteerd werd dat er gerookt werd. Dat was zelfs extreem. De halve tent stond blauw door een gezelschap van 4 man die vrijwel continue zaten te paffen. Voor ons eens en nooit meer.
Rakesh A.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Met 6 plus 2 kinderen hier gegeten. Kwaliteit van eten is goed, met mooie visgerechten (o.a. gebakken zeebaars, griet, kreeft). Wij zijn dus allen voor vis gegaan! Een minpunt betreft de lange wachttijden, bij ons in totaal 3.5 uur van begin tot eind. Een ander minpunt betreft het klimaat binnen. Het is er veel te benauwd wanneer de tent vol zit. Dit zorgde uiteindelijk ondanks het goede eten toch tot een teleurstellend gevoel bij vertrek.
Jjvanleeuwen .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
We hebben hier met groep van 12 gegeten. Ontvangst hartelijk. Geweldige kaart. Maar ook een heel goed en uitgebreid 3 gangen arrangement (met keuze uit 12 voor- en 12 hoofdgerechten).
We hebben allemaal gebruik gemaakt van het 3 gangen arrangement en hebben allemaal heerlijk gegeten.
Kwaliteit heel goed, bereiding geweldig en porties meer dan voldoende.
Kortom: een aanrader!!!!!!
Gorbatsjov .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Vandaag met de familien, een groep van 7, hier voor het eerst gegeten. De andere familieleden komen hier regelmatig en ik begrijp waarom. Fantastisch malse en smaakvolle Blank Angus steak gegeten. Je krijgt voor een bijbetaling van € 4 wel 100 gram extra, normaal 200 gram. De carpaccio vooraf was ook zeer smaakvol, niet van die vooraf ingevroren rommel maar met een heerlijk rooksmaakje. Voor de inwoners van Aalsmeer en omgeving is dit hotelrestaurant echt een blijvertje!
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2014
Op 23 december met een goede vriend uit eten gegaan. Het door mij beoogde restaurant was dicht, dus hij stelde Restaurant Grand Cafe Centennial voor in Hotel Chariot in Aalsmeer. Never heard of, en was niet direct enthousiast om in een hotel te gaan eten. Dat doe ik voor mijn werk al zo vaak...

Enfin, we kwamen binnen, tafeltje gekregen met menu kaart. We hadden (misschien) geluk met de ober, want toen ik mijn bestelling doorgaf adviseerde hij toch met klem de Black Angus steak te nemen. Zo gezegd zo gedaan.

Wat ik nog meer gegeten heb weet ik niet meer, want die Black Angus steak hier doet je gewoon de rest vergeten. Ik kan me niet heugen zo'n lekkere steak ooit gegeten te hebben, misschien ooit eens in Las Vegas. De fles wijn die we erbij hadden besteld was prima, mooi ondersteunend, maar ook die ben ik vergeten. Ik prefereer lichte maaltijden, maar voor deze steak rij je om!

Met de ober gesproken hoe het kan dat zij zo'n bijzonder lekkere steak serveren. Hij legde uit dat dat niet alleen aan de inkoop ligt, maar met name de gespecialiseerde koks en hun bereidingswijze. Heel bijzonder...

Ik zou het restaurant willen adviseren om van hun Black Angus steak een 'thema' van te maken, en die te verwerken in voor-, tussen- en hoofdgerecht, zoals sommige restaurants doen met (witte) truffel, oesters of asperges.

Hou je van een waanzinnig lekkere en betaalbare steak, dan is dit de aanrader van het jaar.
Aalsmeerder .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Ik sluit me bij alle positieve recensies aan. Echt heerlijk eten, gezellige sfeer en aardig personeel.
Echter is er 1 maar, en dat is de snelheid waarmee de gerechten worden geserveerd. We hadden ons verheugd op een avondje uit eten, maar konden de oppas na nog geen anderhalf uur alweer aflossen. En dit na een drie gangen menu en een kopje koffie na.
Anja1957 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Hebben hier gisteren met z'n drieën fantastisch gegeten. Alle drie een ander voorgerecht. Tomatensoep, carpaccio en paling. Alle drie heerlijk. Als hoofdgerechten de burger en de spareribs. Ook allemaal heerlijk. Goede porties. De spareribs waren heerlijk gemarineerd en vielen van het bot. Bediening ook prima. We hadden ons laten ontvallen dat we een 80 jarige verjaardag vierden. De Jarige nam vanwege de goede porties geen dessert, maar men kwam toch met een klein ijsje met daarin natuurlijk het verjaardagsvuurwerk. Prima actie. Dank hiervoor.
Evelien S.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Een van de weinige restaurants waar je paling kan krijgen, vers gekweekt in Aalsmeer.
Het gegrilde vlees is precies zoals het hoort te zijn. Boterzacht ! De koks zijn niet zuinig in de hoeveelheden vlees en vis. De garnituur steekt daar wat schril bij af, maar per saldo is het een heel bord vol.
Het is erg druk in het restaurant en dan word je gemakkelijk over het hoofd gezien. De bediening doet zijn best maar zal nog een tandje zijn best moeten doen om de gasten niet het gevoel te geven dat ze vergeten worden.
Het decor is prima maar je zit wel heel dicht op elkaar. Bij volle bak is er nagenoeg geen gesprek te voeren op normaal volume, zeker als er hele groepen zijn.
Christina H.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2014
Bij binnenkomst hartelijk ontvangen al het personeel was erg vriendelijk en snel, het interieur ziet er sjiek en netjes uit leuk de ontvangstruimte met bar en daarachter gelegen het restaurant. Ik vind het moeilijk om een goed cijfer te geven voor het eten omdat ik geregeld uiteten ga en ik hier toch wat puntjes had , ik had vooraf de carpatio en vond er weinig smaak aan zitten het kaaskoekje overheerste erg daardoor viel het vlees in het niet weinig dressing dus een matige smaak , daarna de varkenshaas spies met champignonsaus het werd zeker leuk opgediend maar de spies was koud en de saus ook ( terug sturen vind ik dan niet een optie omdat mijn tafelgenoten dan klaar zijn met eten en ik dan nog zou moeten beginnen ) het toetje de huisgemaakte cheescake was erg lekker , het was druk met grote groepen dus misschien dat het een momentopname is wat betreft mijn koude hoofdgerecht .
Savatara .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2014
Gisterenavond heerlijk gegeten bij Centennial , na een vriendelijke ontvangst een heerlijk diner.
Zelf als voorgerecht een combinatie van tonijn,zalm,garnaaltjes ( mooi van smaak en een waar kleurenpalet) daarna een prachtige en heerlijke zeetong met garnituur.
Mijn vrouw genoot van een heerlijk/puur tomatensoepje en een mooi stukje zalm van de grill.
Als afsluiter een crème brûlée zoals het moet zijn ( knapperig van buiten en romig van binnen)
Mooie Chardonnay erbij en regelmatig ( maar niet opdringerig ) een vraag van de leuke medewerkers in de bediening, of het smaakte en of er nog wensen waren.
Dank en compliment voor een heerlijk avondje
Petervdh .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2013
Je verwacht in een hotel niet zo snel zo,n gezellig resturant , maar centennial is hierop een positieve uitzondering.
Een biertje vooraf in de altijd gezellige bar , an daarna eten in het achtergelegen resturant.
Prima gerechten met veel smaak.
Vis uitstekend en ook de steaks prima.
De voorafjes zijn zeker culinair te noemen , de hoofdgerechten ook heel goed , maar wat meer basic.
Vaak geweest , en altijd goed !.
Service bovenmatig goed .
Noortje B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
Vrijdag 23-11-2012 hier gegeten met 7 personen.
Eerst even geborreld aan de bar en daarna gezellig aan de ronde tafel in het restaurant gezeten.
Voor-, hoofd- en nagerecht genomen.
Alles was even goed. Prijs - Kwaliteit verhouding kloppen.
Bedankt Henny voor je super bediening.
We gaan hier zeker nog een keer terug komen!
Kaenha .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2012
Hier nu 3 keer gegeten. Ik ben erg te spreken over dit restaurant. De carpaccio is heerlijk net als de krabsoep, de gamba's en de black agnus. Inrichting is in orde. Ik zit graag in het lounche hoekje.