Cencalli, La Casa del Maíz

Korte Houtstraat 14C 2511 CD Den Haag Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Available on the booked timeslot.

Meer informatie over restaurant Cencalli, La Casa del Maíz

5 minuten lopen vanaf Den Haag Centraal
  • : Diverse parkeergarages: Muzenplein aanbevolen

Dinsdag t/m Zaterdag: 11:00 tot 16:00
Woensdag t/m Zaterdag: 17:00 tot 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Cencalli, La Casa del Maíz

Silvia K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Het eten was lekker, de bediening uitmuntend, wij hadden alleen iets meer smaak van de vulling van de taco’s zelf verwacht nu kwam de smaak vooral van de salsa.
Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk gegeten en zeer snelle service. De rijstmelk was ook erg lekker. Vriendelijke bediening. Komen zeker nog eens terug
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Alle gerechten waren heerlijk, leuk concept. Groot voordeel bijna alle gerechten glutenvrij.
Goede uitleg en info over gerechten en drankjes. Het is een niet al te grote zaak, waardoor het wel iets rumoerig is, maar hoort ook een beetje bij de sfeer.
Manisha K.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Ik heb hier eerder de taco's gegeten en die waren echt heerlijk. Maar met de lunch kan je die niet kiezen. De quesedilla was op zich prima, alleen proefde je de pollo vulling niet. Geen smaak en de kaas overheerste te veel.
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Prima gegeten en een hele vriendelijke bediening. Ook met kinderen een prima keus.
Daisy V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Wauw wat een heerlijke authentieke taco’s! Er zit veel passie en liefde in dit restaurant. En laten we daar nou net van houden :-) lekkere simpele cocktails en mooie biertjes.
De zuidamerikaanse radio snapten we niet zo goed, maar ach iedereen zijn smaak. Commercieel zouden wij nog een refresh aan de kaart geven, maar dat zal niet wegnemen dat we zeker gaan terug komen!
Janette B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heerlijk gegeten in een leuke omgeving. Restaurant is van binnen origineel aangekleed. Vergeet al het Mexicaanse eten dat je ooit at, hier eet je echt authentiek Mexicaans. Bestel schalen met 5 taco's en deel met elkaar. En bestel er daarna nog een en nog een.......Met een Mexicaans biertje erbij. We hadden het toetje van de dag; courgettecake met een room/ limoen achtige topping. Lekker! Wij komen zeker terug. Aanrader voor wie van verse smaken houdt.
Richard M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
lekker mexicaans sfeertje
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Restaurant waar ze weten waar ze het over hebbem. Kennis en passie voor de gerechten, echter zijn de hoeveelheden zeer teleurstellend. We hebben de hoeveelheden besteld die de gastheer ons heeft aangeboden maar dit was veel, veel te weinig. Het hoofdgerecht was meer een voorgerecht.

Kwaliteit van de gerechten was in orde, maar niet bijzonder. De prijs was in verhouding met de hoeveelheid aan de hoge kant.
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
We hebben lekker gegeten!
Norbert H.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Lekkere tacos!
Michel M.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Lekker eerlijk Mexicaans gegeten. Goed gekruid/pittig. Verse ingrediënten en lekkere zelfgemaakte taco’s.
Alleen wat lawaaierig. Wel sfeervol en fijne muziek.
Mariska D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Het eten was geweldig. Niet duur, authentiek, en lekker. Je waant je in Mexico, zowel door de inrichting, sfeer als het eten. Het eten kwam vlot op tafel, alleen de bestelling opnemen duurde soms wat lang. Ontzettende aanrader wat mij betreft!
Victor V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
heerlijk eten, vriendelijke bediening, super ambiance!
De tortillas zijn huisgemaakt van mais en dit proef je terug! Veel lekkerder dan die fabrieks tarwe frisbees.
Ik hoop dat dit restaurant nog jaren mag voortbestaan, hier wil ik vaker eten!
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
We zijn gegaan voor een aansluiting van het jaar. Ik heb het ergens op een instagramspost gezien, en het leek me lekker. Eten was super, de tortilla zijn dagvers en zij maken ze op het moment. Het is wel een typisch, probeer de tacos chile en Tinga de pollo, aanraders!! Enig probleem, service kan beter en sneller, prijs ij ok voor 3 tacos betaal je €13 maar het is niet genoeg zal ik de volgende keer 5 tacos bestellen. Drankjes waren ook heerlijk
Jeroen Z.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Lekker gegeten, leuke locatie maar cocktails serveren als het eten op is, dat kan beter! Toch goed genoeg om terug te komen.
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Heerlijk gegeten bij Cencalli! De taco's deden mij denken aan Mexico! De geur van de verse tortillas bracht me gelijk weer terug, ik kom snel weer langs!
Elise K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Echt super lekker gegeten! De mensen die er werken zijn echt heel aardig. De inrichting is ook heel gezellig. Hier gaan we zeker nog een keer eten!
Marli M.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Bediening super vriendelijk en het eten echt zoals je het in Mexico eet. Echt een aanrader. Ik kom zeker terug.
Nam N.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel; aanrader!