Cencalli, La Casa del Maíz

Korte Houtstraat 14C 2511 CD Den Haag Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Meer informatie over restaurant Cencalli, La Casa del Maíz

9,1

Jouw recensie over het restaurant Cencalli, La Casa del Maíz

Janette B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heerlijk gegeten in een leuke omgeving. Restaurant is van binnen origineel aangekleed. Vergeet al het Mexicaanse eten dat je ooit at, hier eet je echt authentiek Mexicaans. Bestel schalen met 5 taco's en deel met elkaar. En bestel er daarna nog een en nog een.......Met een Mexicaans biertje erbij. We hadden het toetje van de dag; courgettecake met een room/ limoen achtige topping. Lekker! Wij komen zeker terug. Aanrader voor wie van verse smaken houdt.
Richard M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
lekker mexicaans sfeertje
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Restaurant waar ze weten waar ze het over hebbem. Kennis en passie voor de gerechten, echter zijn de hoeveelheden zeer teleurstellend. We hebben de hoeveelheden besteld die de gastheer ons heeft aangeboden maar dit was veel, veel te weinig. Het hoofdgerecht was meer een voorgerecht.

Kwaliteit van de gerechten was in orde, maar niet bijzonder. De prijs was in verhouding met de hoeveelheid aan de hoge kant.
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
We hebben lekker gegeten!
Norbert H.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Lekkere tacos!
Michel M.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Lekker eerlijk Mexicaans gegeten. Goed gekruid/pittig. Verse ingrediënten en lekkere zelfgemaakte taco’s.
Alleen wat lawaaierig. Wel sfeervol en fijne muziek.
Mariska D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Het eten was geweldig. Niet duur, authentiek, en lekker. Je waant je in Mexico, zowel door de inrichting, sfeer als het eten. Het eten kwam vlot op tafel, alleen de bestelling opnemen duurde soms wat lang. Ontzettende aanrader wat mij betreft!
Victor V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
heerlijk eten, vriendelijke bediening, super ambiance!
De tortillas zijn huisgemaakt van mais en dit proef je terug! Veel lekkerder dan die fabrieks tarwe frisbees.
Ik hoop dat dit restaurant nog jaren mag voortbestaan, hier wil ik vaker eten!
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
We zijn gegaan voor een aansluiting van het jaar. Ik heb het ergens op een instagramspost gezien, en het leek me lekker. Eten was super, de tortilla zijn dagvers en zij maken ze op het moment. Het is wel een typisch, probeer de tacos chile en Tinga de pollo, aanraders!! Enig probleem, service kan beter en sneller, prijs ij ok voor 3 tacos betaal je €13 maar het is niet genoeg zal ik de volgende keer 5 tacos bestellen. Drankjes waren ook heerlijk
Jeroen Z.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Lekker gegeten, leuke locatie maar cocktails serveren als het eten op is, dat kan beter! Toch goed genoeg om terug te komen.
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Heerlijk gegeten bij Cencalli! De taco's deden mij denken aan Mexico! De geur van de verse tortillas bracht me gelijk weer terug, ik kom snel weer langs!
Elise K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Echt super lekker gegeten! De mensen die er werken zijn echt heel aardig. De inrichting is ook heel gezellig. Hier gaan we zeker nog een keer eten!
Marli M.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Bediening super vriendelijk en het eten echt zoals je het in Mexico eet. Echt een aanrader. Ik kom zeker terug.
Nam N.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel; aanrader!
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
samen met vrienden eens een keer wat anders gezocht. Het eten is perfect. Alle soorten taco's toppings staan op de kaart. De kaart is relatief klein, maar dat komt de smaak zeker ten goede.
Zeer gastvrij ontvangst.
Tom H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Cencalli is een uitserst knus restaurantje met écht authentiek Mexicaans fingerfood. We hebben met zn tweeen echt zitten genieten, heeeeeerlijke wijn ook! Komen zéker snel terug <3
Hauke J.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Heerlijk eten voor een prima prijs en zeer vriendelijke bediening.
Ian P.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Fantastische eetgelegenheid! Authentieke gerechten met zorg bereid. De bediening is super! Aardig, legt het verhaal van Cencalli uit, je voelt je direct welkom door de sympathieke uitstraling van het personeel en het restaurant.
Als je Tex-Mex met veel vlees en kaas wilt, dan kan je hier misschien bedrogen uit komen. Maar goed, daarvan heb je al dertien in een dozijn dus is Cencalli wat mij betreft een geweldige vondst!
Douglas B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Wil je authentiek Mexicaans eten in ongedwongen sfeer en typisch Mexicaanse cantina-style dan moet je hier zeker eens langs gaan, (h)eerlijke tortilla’s met een verrassende Mango juice erbij!
Cindy K.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Een echte aanrader.
Heerlijke tetelas rajas con crema en chilaquiles con huevos gegeten. Genoten van een frisse Agua de Horchata.
Vriendelijk personeel. Gepassioneerd vertellend over de uit Oaxaca geïmporteerde mais, het eeuwenoude proces van het vermalen hiervan als basis voor heerlijke verse tortilla's. Die passie komt tot zn recht in de pure en verse smaak. Ook de salsa's waren verrukkelijk.
Hele fijne sfeer binnen. Kom zeker vaker terug.