Celeste

Donderdag en Vrijdag 16:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 12:00 - 21:30

Ranco B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Via een Facebook actie waren wij de gelukkige winnaars van 2 3-gangen menu's. We besloten om het menu uit te breiden naar 4-gangen. Het restaurant zit in een oud kerkje. Van binnen is het heel erg warm en romantisch/sfeervol. Het eten was dik in orde en het was elke keer een genot om de presentatie te zien op het bord. Een hele vriendelijke correcte gastvrouw maakte onze avond compleet. Wij hebben genoten. Voor ons een adresje waar we zeker nog gaan komen.
Eva D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Aardig interieur, niet bijzonder wel gezellig. De bediening was goed, hoe wel er een jongen stond, die het echt nog moest leren, maar zijn best deed. De rosé was niet koud, het glas sloeg niet aan, na het eerste glas en het opdienen van het hoofdgerecht, werd er niet gevraagd of we nog een glaasje wijn wilden.
Mijn man nam de Strand krabbetje cappucino en een biefstuk van de haas. de strandkrabbetjes cap. was niet echt goed van smaak, die hebben we al eens beter op. De biefstuk met frite en sla was prima, maar ook niet bijzonder. Er was de keuze tussen champignon-, knoflook- of pepersaus ook standaard dus.
Ik nam twee voorgerechten, omdat ik geen grote eter ben. n.l. garnalencroquettes en bouillabaisse, de garnalencroquettes waren goed van smaak, maar de hoeveelheid garnalen die er in zat was minimaal, de bouillabaise was niet slecht, maar veel te veel voor een voorgerecht! Al met al was het eten zeker niet beter dan de gemiddelde strandtent of restaurant aan de kust.
Ankie D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Zeer vriendelijke bediening. Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding. Ook de gereserveerde huiscocktail en wijnen waren prima. Al met al een aanrader.