Cedars

Heemstedestraat 80 1058 NP Amsterdam Nederland Kaart
31-204083702

Over het restaurant Cedars

Restaurant Cedars is in een nieuw jasje gestoken! Naast het opvallende terras aan het water beschikt het restaurant nu ook over een cocktailbar en een trendy loungegedeelte. Binnen is het lichte meubilair modern en uitnodigend. De gerechten voelen als een droomvlucht door het culinaire Libanon. Of je nou met vrienden, familie of collega's komt: hier kun je met zijn allen genieten van fantastische specialiteiten uit het Midden-Oosten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Cedars

Tram 2
  • : Gratis parkeren op eigen parkeerterrein

Maandag t/m zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

Roland P.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Heerlijk gegeten buiten op het terras. Een bijzondere plek in Amsterdam.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Het eten was lekker, maar met name het hoofdgerecht was simpeler dan verwacht. De smaak was goed, maar de aankleding minder.
Locatie is fantastisch, zo aan het water.
Tina E.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Fantastisch gegeten, zeer attente bediening en op een prachtige locatie aan het water. Elke euro waard.
Ruud K.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Lekker gegeten op een mooie plek.
S G.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, goede service en gezellige ambiance
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Heerlijke verse gerechten. Tapas om van te smullen. De vleesspiezen (kip!!) zijn op een heerlijke grill gemaakt. Het terras en locatie zijn top! En die gratis parkeerplaat is natuurlijk ideaal voor Amsterdam! Wij komen gauw terug!
Mi-Ja M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
hier meerdere keren al gegeten. De laatste keer met 2 vriendinnen. We hadden t goedkoopste menu genomen. Vooraf de mezzes zijn heerlijk en ook gezellig die hapjes die je met ekaar deelt. Als hoofd gerecht kregen we kofte kip groente en rijst.Dat was wel iets te veel. maar dat werd op verzoek ingepakt.
Cristina B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Ik heb eerder bij Cedars gegeten en het eten was van een betere/hogere kwaliteit. Een aantal gerechten waren niet meer te bestellen als starters/ meze, zoals de Riash maar slechts als hoofdgerecht. Wat jammer.
De Fattoush was vol met gebakken brood en had weinig smaak.
We hebben ook weinig uitleg gekregen over de verschillende gerechten.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Veel, lekker en vers eten. Je moet er wel de tijd voor nemen. Leuke Libanese muziek. Goede service. Toen wij er waren was het rustig. Aan de ene kant een pré (niet te veel herrie), maar aan de andere kant was het gezellig geweest als er iets meer mensen waren.
yvette K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
mooie locatie aardige mensen prima eten
Max O.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Echt genieten! Heerlijke gerechten en de sfeer is top. De bediening weet waar ze mee bezig is en heeft er duidelijk zin in. Interessante verhalen bij het eten en de wijn. Eigen parkeerplaats. Een aanrader!