Over het restaurant Cedars

Restaurant Cedars is in een nieuw jasje gestoken! Naast het opvallende terras aan het water beschikt het restaurant nu ook over een cocktailbar en een trendy loungegedeelte. Binnen is het lichte meubilair modern en uitnodigend. De gerechten voelen als een droomvlucht door het culinaire Libanon. Of je nou met vrienden, familie of collega's komt: hier kun je met zijn allen genieten van fantastische specialiteiten uit het Midden-Oosten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Cedars

Tram 2
  • : Gratis parkeren op eigen parkeerterrein

Maandag t/m zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Cedars

Wendy E.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Eten was lekker, service minder goed, naarmate de avond vorderde kwam niemand meer vragen of je iets wilde. Daar moest je zelf het personeel op aanspreken. Interieur kan ook veel beter nog in de Libanese sfeer, het plafond met de soort van spots is echt afschuwelijk.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Een gerecht bleek deels nog bevroren, maar dat werd keurig opgelost. Verder heerlijk eten en gastvrije bediening in mooie entourage
Sergio B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Geweldig restaurant met fijne bediening op een mooie locatie in Amsterdam. Alles is heerlijk en de presentatie maakt het een wat intieme ervaring met je eten. Bijzonder.
Roos B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Dit goede restaurant bevindt zich op een mooie locatie. Daarnaast is de bediening erg vriendelijk en kan je er heerlijk eten!
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Great dinner!
Mahmoud G.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
bedankt voor mooie dag dat was prima
Coen W.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Hier een mooie kookworkshop gehad om SOS kinderdorpen te steunen. Hulde aan de organisatie die dit mogelijk maakte en aan de kok voor zijn enthousiaste verhalen. Na de workshop heerlijk gegeten in een fraaie ambiance. Het moet in de zomer op het terras zalig toeven zijn. We komen graag nog eens terug!
hanasan H.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Alles heel vers en smakelijk. Vooral de kip en de lamskoteletten heel goed.
De mezze (mazza?) vonden we een beetje saai, daar is meer van te maken.
Bastienne T.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Gezellig en goed gegeten met vijf volwassenen en drie kinderen. Zeer vriendelijke en snelle bediening. We waren allemaal heel tevreden.
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Sfeervolle omgeving, vriendelijk personeel en goede bereikbaarheid. Het eten is puur en van zeer goede kwaliteit. Een leuke avond uit!
Justine A.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Prettige ontvangst, lekker eten, uitgebreide kaart.
Wijn klopte niet met kaart ( pinot noir uit 2014 stond op de kaart, maar we kregen pinot noir uit 2016....)
Dany D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Très bien
Guus V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Heel vriendelijk personeel. Het was een mooie zonnige avond waardoor wij op het terras konden zitten. Heerlijk rustige plek. Het eten is erg goed, volle smaak en de wijn die met het eten geserveerd werd, paste precies bij het gerecht. Kom er zeker weer terug!
Martijn W.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
We werden erg leuk ontvangen, mensen waren vriendelijk en namen echt de tijd voor je. De keuze was uitgebreid en het eten was goed zeker een aanrader en wij gaan absoluut een keertje terug.
Jacyntha S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We aten hier op een vrijdagavond met een Groupon bon. We hadden gehoopt buiten te kunnen zitten maar het weer liet het helaas niet toe. We kozen een lekkere wijn en al snel stond de tafel vol met tal van heerlijke mezze.
Toen werd gevraagd of alles naar wens was zeiden we volmondig ja, maar gaven aan dat we in ieder geval nog geen haast hadden met het hoofdgerecht (het was erg veel), maar nog geen minuut nadat een aantal lege schaaltjes was weggehaald werd het hoofdgerecht al op tafel gezet.
Dit was smakelijk maar stond in schril contrast met alle smaken die we daarvoor hadden geproefd. Gegrild vlees en wat rijst en tomaat. Helaas geen verrassende kruiden of groenten. Ook zaten we nog te vol om er echt van te kunnen genieten.
We vroegen of het nagerecht nu écht even op zich kon laten wachten. We zaten er immers pas 50 minuten. Toen na nog geen 10 minuten ook dat op tafel verscheen hebben we wat hapjes genomen en uiteindelijk de rekening gevraagd.
Naar ons idee toch jammer, want we hadden ons verheugd op een avondje tafelen. Het menu werd desnoods gepresenteerd als 5 gangen (de 2 salades en het warme hapje kwam tegelijk met de rest van de mezze).
Kortom: de mezze waren erg lekker en de bediening vriendelijk, maar we voelden ons erg opgejaagd. Het restaurant was overigens voor meer dan de helft leeg..
Nanda S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Eten is heerlijk wij hadden de grillmix heerlijke kruiden en 2 mazza, babba ghanoush en champions met kaas en tomaat ook erg lekker zeker voor herhaling vatbaar!Ontvangst ook goed werden meteen geholpen en er werd ook meteen gevraagd of we iets wilden drinken...top!
Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Al eens eerder in Cedars gegeten, alweer een tijd geleden. Sindsdien is het restaurant qua interieur mooier geworden. Echt een plaatje aan het water. Ook de gastvrijheid vind ik toegenomen. We hebben de proeverij voor twee via groupon uitgeprobeerd, alles was prima en lekker. Gezellig druk en gemêleerd op de maandagavond en erg handig dat je er (gratis nog wel) kunt parkeren. Prachtig terras aan het water. Prachtige zaak.
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Op zaterdag 24 juni in dit schitterende restaurant met een Groupon deal gegeten. Het etablissement is gebouwd op het water (fundering in het water) van de Westlandgracht en door de enorme oppervlakte van de ramen heb je een fantastisch zicht op die gracht. Alles aan dit restaurant is zeer modern en de witte kleur binnen draagt bij tot het gevoel van ruimte. Het diner dat we hier aangeboden kregen, is volgens het “shared dining” concept en bestond uit 5 gangen, waarbij de eerste gang door twee verschillende salades werd gevormd en de tweede door zeven koude mazza’s. De salades en de mazza’s werden gelijktijdig opgediend. De koude mazza’s waren allemaal heel verschillend van smaak, zodat je je eigen smakenpalet kon samenstellen. Daarbij werd een ruime hoeveelheid gebakken Libanees brood (lijkt sterk op Indiase papadums) geserveerd. Samen met de salades vormden de mazza’s een zeer smakelijk geheel. Later kregen we nog drie warme mazza’s (derde gang): gefrituurde snacks, waarbij een met spinazie, een soort loempia met kaas en een met bulgur.
Uiteraard zaten we toen eigenlijk al vol, terwijl het hoofdgerecht nog moest komen. Dat bleek een mixed grill te zijn met spiesen van kip en lam en kebab. Helaas moesten we daarvan het grootste deel laten staan: de mazza’s waren te overvloedig geweest.
Het dessert tenslotte was een combinatie van watermeloen, galiameloen en druiven en zes stuks baklava (drie soorten). Daarbij nam mijn partner de baklava voor haar rekening (vind ik te zoet) en ik de meloen en druiven.
De bediening was heel vriendelijk en vlot, alleen is het jammer dat er een meisje rondloopt die geen Nederlands spreekt. Ze verstaat het Nederlands volgens mij wel, maar durft onze taal (nog) niet te spreken. Opmerkelijk vind ik dat hier alcohol wordt geschonken, zelfs in de vorm van speciaal bier.
Helene V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Was warm weer, heerlijk op terras aan het water gezeten (binnen was het een oven, er wordt gewerkt aan zonwering). Eten was goed. We hadden een menu met meerdere kleine hapjes besteld, wat uiteidelijk voor 2 personen veel te veel eten bleek te zijn. Maar wel erg lekker.
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Wat een fantastisch restaurant! Mooie ligging, vriendelijk personeel (hoewel moeilijk te verstaan) en het eten is verrukkelijk.
Met een groep op maandagavond buiten gegeten op het terras aan het water. Doorlopend kwamen koele en warme hapjes. Stuk voor stuk verfijnde smaken. Etend van gezamenlijke schalen.
Zeker herhaling waard!