Over het restaurant Cedars

Restaurant Cedars is in een nieuw jasje gestoken! Naast het opvallende terras aan het water beschikt het restaurant nu ook over een cocktailbar en een trendy loungegedeelte. Binnen is het lichte meubilair modern en uitnodigend. De gerechten voelen als een droomvlucht door het culinaire Libanon. Of je nou met vrienden, familie of collega's komt: hier kun je met zijn allen genieten van fantastische specialiteiten uit het Midden-Oosten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Cedars

Tram 2
  • : Gratis parkeren op eigen parkeerterrein

Dagelijks vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Cedars

Jessika P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Eerder gegeten en toen zeer tevreden. Dit keer minder. Eten nog steeds goed (met name de voorgerechten, hoofdgerechten bestaan uit veel vlees en rijst en zijn aan de prijs), maar service en gastvrijheid zijn erg achteruitgegaan sinds de vorige keer. Engels sprekend en weinig attent personeel, dat weinig ervaring leek te hebben met eten en menu. En 3 euro voor een karaf water per keer???
B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Smakelijk gegeten. We hadden verschillende mezzes genomen op aanraden van gastvrouw. Het was prima zeker met een glas Libanese wijn.
mamavansterre .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
We hebben hier wederom weer heerlijk gegeten. Wat mij echter verbaasde is de prijs van een fles Spa water. € 6,00 vind ik aan de veel te hoge kant.
C.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Heel prettige, mooie lokatie met een eigen parkeerterrein.
Maar de kok lijkt enige concessie te doen aan de 'hollandse' smaak....
John V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Ik was eerder bij Cedars (zakelijk) en was toen al onder de indruk van de gastvrijheid en uitstekende kwaliteit van het eten.
Nu met familie en vrienden op herhaling en wederom een uitstekende ervaring.
Alle gerechten gemaakt met verse producten. Zeer smaakvol.
Ook bediening netjes en rekening houdend met verschillende bestellingen (wel/niet voorgerecht/nagerecht).
Uiteraard als bonus ook de entourage en het geweldige uitzicht maakt dit restaurant tot een aanrader.
Martine G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Heel goed en mooi restaurant. Perfecte bediening en zeer goed eten. Echt een aanrader!
L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
De eten was lekker en de voor, hoofd en na gerechten werd goed en snel geserveerd.

De voorgerechten was lekker. Samen met de Libanese brood soorten maakt het een goed combinatie en zorgt dat je de kommen lekker schoon eet.
Mijn lamskotelet was goed voorbereid en samen met de rijst heeft het een goed balans. De Snijbonen gerecht was goed voorbereid en lekker.
De desserts was goed gebalanceerd samen met de verse aardbei en om het diner te kunnen afsluiten.

De enige wat nog verbeterd kan worden het hoofdgerecht menu. Er zijn veel vlees gerechten wat voor mij prima is, maar voor mijn partner die vegatarisch is er alleen 1 gerecht en helemaal geen andere keuzes heeft los van de kleine bijgerechten.
Misschien voor de vegetarische klanten zou het fijn zijn om nog een paar vegetarische gerechten er bij te zetten of misschien een improvisatie gerecht van de chef waar nog andere Libanese groente erbij gezet kan worden ipv alleen snijbonen.
Linda M.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
goed en keurig restaurant. Eten was goed met prijsverhouding zeker om weer terug te komen. Locatie is top .
Ook een leuke locatie voor een receptie
Liann H.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Gisteren heerlijk gegeten bij Cedars. Eten was heerlijk bediening top we hadden een verjaardag en alles was top geregeld door die Aziatische dame geweldig! Die avond was vol weinig personeel maar toch had niemand wat te klagen proffesioneel personeel top! Wij komen vaker terug.
Liann H.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Jessica W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Weer heerlijk gegeten hier! De service is hier altijd goed, net als de gerechten. En op het terras aan het water was het genieten van de najaarszon.
B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
We hebben een geweldige avond gehad. Het eten was fantastisch, het personeel vriendelijk. Een heerlijke ambience aan het water met voldoende parkeergelegenheid. Maar boven alles om op de dag zelf voor een groep van 14 mensen te reserveren en zo een goede service te krijgen, zegt voldoende over de professionaliteit van Cedars. Bedankt voor een geweldige avond uiteten met familie en vrienden
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Het eten is heerlijk! Het restaurant heeft een sjieke uitstraling en de bediening is goed. Het is echt een avondje uit. Alleen de wijn vind ik behoorlijk duur. Een glas chardonnay voor € 8.75 vind ik erg aan de prijs. Verder bleek er in tegenstelling tot wat er op de wijnkaart op de website stond, geen zoete witte wijn te zijn. Dat vind ik wel een minpuntje
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Mooi terras, gratis parkeren en toch metropool status.
Jessika P.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Prachtig ruim terras aan het water. Eten is uitstekend (vers en goed bereid). De gevarieerde mezzes zijn een aanrader. Heerlijke Libanese wijnen (probeer de rode). Vriendelijke bediening, kan wat sneller, maar was druk. Pluspunt: gratis parkeren.
Welmer J.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Bij Cedars is het altijd goed en gevarieerd eten. Deze keer konden we zelfs buiten in de zon zitten.
Wij hebben deze keer gekozen voor het meest uitgebreide mezze menu, waarbij na verloop van tijd de hele tafel volstaat met de lekkerste gerechtjes.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Prettige kennismaking en goede uitleg over het eten. Op het grote terras boven het water was het goed toeven.
DELPHINE F.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Excellent ! Service impeccable. Cuisine exceptionnelle
Koos T.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Mooi terras
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Goed en heerlijk eten, maar de bediening is ronduit slecht. Echt heel jammer, anders zou het een favoriet kunnen zijn geworden.
Maar blijf vooral zo koken, en zoek meer en geschoold personeel in de bediening, dan komt t helemaal goed!