Over het restaurant Cedars

Restaurant Cedars is in een nieuw jasje gestoken! Naast het opvallende terras aan het water beschikt het restaurant nu ook over een cocktailbar en een trendy loungegedeelte. Binnen is het lichte meubilair modern en uitnodigend. De gerechten voelen als een droomvlucht door het culinaire Libanon. Of je nou met vrienden, familie of collega's komt: hier kun je met zijn allen genieten van fantastische specialiteiten uit het Midden-Oosten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Cedars

Tram 2
  • : Gratis parkeren op eigen parkeerterrein

Dagelijks vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Cedars

V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Het personeel was heel vriendelijk maar voordat we konden beginnen met een drankje duurde ruim een half uur.
Toen we de dinerkaart vroegen duurde dat ook weer bijna een half uur. Het voorgerecht was heerlijk dus we waren nog steeds positief. Eindelijk konden we het hoofdgerecht afwachten. Dit wachten duurde ook weer ruim een half uur of langer. Toen we dat kregen, had ik geen bestek. Dat zou direct gebracht worden. Na 10min. gewacht te hebben ben ik maar met de lepel van mijn vriendin gaan eten. Irritatie alom. Na bijna drie uur met heel veel wachten zijn we maar gegaan. Afgerekend bij de kassa want wachten op de rekening zou ook weer eeuwig gaan duren. Ons ongerief bij de kassa vermeld waarop de persoon waar we afrekende ons als troost de paar drankje die we kregen, van de rekening aftrok omdat wij niet meer op het dessert wilde wachten.
Niet fijn.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
dag, wij (twee dames) hadden een fijne avond op jullie zonnige terras met heerlijk eten.
wij vonden aanvankelijk de muziek wat luid, maar we waren vroeg, en toen het met gasten drukker werd, was het geluid beter in balans.
wij hadden de indruk dat de bediening het erg druk had. was niet erg omdat wij geen haast hadden. wel beetje jammer dat het dessert niet tegelijk met onze koffie kwam zoals gevraagd. maar dat is geen klacht en wij komen zeker weer terug.
Winni W.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Erg lang moeten wachten op ons eten.
Zelfs dingen 2 keer moeten vragen.
Het voordeel was dat het eten wel erg lekker is.
Loes G.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Het is een prachtige plek, aan het water. Altijd vriendelijk personeel en het eten is geweldig lekker! Dank! Altijd weer een cadeau hier te zijn en te geneieten!
Herman W.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Leuk restaurant en lekker eten. Vriendelijke bediening, maar wel traag en niet erg attent dus er valt nog wel iets te verbeteren!
Laura Z.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Het kleinste menu mezze was voor ons meeer dan voldoende. Heerlijke Labne, hummus ed. Hoofdgerecht was niet heel bijzonder, ik zou het bij de koude en warme hapjes houden. Zeer goede prijs. Kom snel weer!
R.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Mooi terras en het eten was goed maar de bediening kon beter. Het duurde heel lang voordat het eerste drankje werd geserveerd en de voorgerechten en hoofdgerecht kwamen tegelijkertijd
Giorgia T.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Erg prijzig voor de kwaliteit van het eten
Yvonneblondgrijs H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Onderstaand onze ervaring. Kennelijk moet je 120 letters tikken

Prijzen van drank belachelijk hoog. Mezze was heerlijk
Amir Z.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Het eten was echt koud
En wij moes echt lang wacht voor ons eten
service Was wel oké
inrichting Was ook wel oké
Gratis parkeren Top
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Heerlijk eten, goede wijn, prettige bediening, in de zon op het terras. We hadden een topavond en gaan ook zeker nog eens terug!
Farida F.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Erg onvriendelijke ontvangst. Eten was oke, slechte prijs/kwaliteit verhouding. Lange wachttijden ondanks weinig bezoekers. Uitzicht was mooi.
Geachte mevrouw Fouad,

Wij hebben uw review gelezen en schrikken hier enorm van.
Wij zouden graag van u willen weten wat er precies niet goed is gegaan. U heeft het o.a. namelijk over de onvriendelijke ontvangst. Het is uiteraard niet de bedoeling dat onze gasten niet goed worden ontvangen.
Graag vernemen wij wie u heeft ontvangen en of u dit ook ter plekke kenbaar heeft gemaakt aan de dienstdoende manager.

Wij vernemen graag een reactie van u zodat wij hierop actie kunnen ondernemen.

Met vriendelijke groet,

Elias Sumer
Cedars
Tingeling .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Als vanouds weer heerlijk gegeten. Authentiek Libanees! Lekker gegeten, hartelijke ontvangst en als het weer ook nog meewerkt dan kan de avond niet meer stuk. Bedankt en we komen zeker weer terug!
Celine D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Enorm hartelijk en vriendelijk personeel en heerlijk eten. Prachtig en rustig gelegen aan het water, net op de rand van Amsterdam zuid/nieuw-west. Al twee keer teruggekomen en kom er zeker weer met grotere gezelschappen.
V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk gegeten! Wij hadden een menu gekozen en dit kon ook voor de vegetariër. Het eten was erg lekker en meer dan genoeg. De bediening kwam een aantal keer vragen of alles naar wens was. Het enige minpuntje is dat het wat moeilijk was om aandacht te krijgen toen we wilden afrekenen maar om eerlijk te zijn was het toen ook heel druk en was er een optreden van dansers dus het was begrijpelijk.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Fijn restaurant met heerlijk eten, prettig personeel en leuk gemengd publiek. En niet duur. Wij hadden een hele mooie avond en gaan zeker terug!
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Mooie locatie. Lekker gegeten. (voorgerechten & hoofdgerechten kwamen allemaal tegelijk, daar zullen wij de volgende keer rekening mee houden) Voor herhaling vatbaar.
Jamila E.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heel goed restaurant lekker eten
K.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Inrichting en sfeer is goed, service en leuke warme welcoming. We hebben helaas lang moeten wachten totdat we uiteindelijk konden eten. Te duur voor wat we hebben gegeten vergeleken met andere restaurants.
Coen W.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Na hier vorig jaar met SOS Kinderdorp een kookworkshop gevolgd te hebben, nu hier een verjaardag gevierd. We hebben er van een heerlijk diner met koude en warme mezzes genoten die ook keurig uitgelegd werden. De Libanese wijn en bier smaakten er prima bij. Een aanrader!