Over het restaurant Cedars

Restaurant Cedars is in een nieuw jasje gestoken! Naast het opvallende terras aan het water beschikt het restaurant nu ook over een cocktailbar en een trendy loungegedeelte. Binnen is het lichte meubilair modern en uitnodigend. De gerechten voelen als een droomvlucht door het culinaire Libanon. Of je nou met vrienden, familie of collega's komt: hier kun je met zijn allen genieten van fantastische specialiteiten uit het Midden-Oosten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Cedars

Tram 2
  • : Gratis parkeren op eigen parkeerterrein

Dagelijks vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Cedars

Liann H.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Gisteren heerlijk gegeten bij Cedars. Eten was heerlijk bediening top we hadden een verjaardag en alles was top geregeld door die Aziatische dame geweldig! Die avond was vol weinig personeel maar toch had niemand wat te klagen proffesioneel personeel top! Wij komen vaker terug.
Liann H.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
We hebben een geweldige avond gehad. Het eten was fantastisch, het personeel vriendelijk. Een heerlijke ambience aan het water met voldoende parkeergelegenheid. Maar boven alles om op de dag zelf voor een groep van 14 mensen te reserveren en zo een goede service te krijgen, zegt voldoende over de professionaliteit van Cedars. Bedankt voor een geweldige avond uiteten met familie en vrienden
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Het eten is heerlijk! Het restaurant heeft een sjieke uitstraling en de bediening is goed. Het is echt een avondje uit. Alleen de wijn vind ik behoorlijk duur. Een glas chardonnay voor € 8.75 vind ik erg aan de prijs. Verder bleek er in tegenstelling tot wat er op de wijnkaart op de website stond, geen zoete witte wijn te zijn. Dat vind ik wel een minpuntje
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Mooi terras, gratis parkeren en toch metropool status.
Jessika P.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Prachtig ruim terras aan het water. Eten is uitstekend (vers en goed bereid). De gevarieerde mezzes zijn een aanrader. Heerlijke Libanese wijnen (probeer de rode). Vriendelijke bediening, kan wat sneller, maar was druk. Pluspunt: gratis parkeren.
Welmer J.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Bij Cedars is het altijd goed en gevarieerd eten. Deze keer konden we zelfs buiten in de zon zitten.
Wij hebben deze keer gekozen voor het meest uitgebreide mezze menu, waarbij na verloop van tijd de hele tafel volstaat met de lekkerste gerechtjes.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Prettige kennismaking en goede uitleg over het eten. Op het grote terras boven het water was het goed toeven.
DELPHINE F.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Excellent ! Service impeccable. Cuisine exceptionnelle
Koos T.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Mooi terras
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Goed en heerlijk eten, maar de bediening is ronduit slecht. Echt heel jammer, anders zou het een favoriet kunnen zijn geworden.
Maar blijf vooral zo koken, en zoek meer en geschoold personeel in de bediening, dan komt t helemaal goed!
Amin K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Het eten was prima, de medewerkers waren onvriendelijk. Niet aanbevelen aan vrienden!
Madeleine S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Prachtig buiten op terras gegeten, heel aardige bediening. Het was druk dus soms moesten we wat langer wachten maar dat was geen probleem. Geen menu genomen maar meerdere kleine gerechten gedeeld, erg lekker. Goed voor vegetariers.
Tilly D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Prima kwaliteit gerechten: goede ambiance: alleen de waterpijp wel redelijk aan de prijs.
Vriendelijke bediening. Ga beslist nog eens terug.
Z.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Prettige sfeer op een fantastisch terras!
Het eten was heerlijk en we kregen een uitstekend advies over de hoeveelheid te bestellen gerechten.
Alleen op het dessert moesten we erg lang wachten, dat was voor de kinderen een beetje lastig.
Laura K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Mezzes supergoed, vleesgerechten voor mijn smaak wat grote porties en zout.
Bediening heel prettig, had wel wat sneller gekund bij drankjes opnemen na binnenkomst. De rest van dd avond wel heel correct en creëerden een precies goede sfeer. Alcoholvrije cocktails erg lekker. Wijn prima. Lokatie fantastisch op een mooie zomerdag buiten op t terras!!
Lucas D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Mezzes vooraf erg lekker. Het hoofdgrecht en het nagerecht bij menu € 35 per persoon bij die prijs erg eenvoudig en daardoor wel heel teleurstellend.
V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Het personeel was heel vriendelijk maar voordat we konden beginnen met een drankje duurde ruim een half uur.
Toen we de dinerkaart vroegen duurde dat ook weer bijna een half uur. Het voorgerecht was heerlijk dus we waren nog steeds positief. Eindelijk konden we het hoofdgerecht afwachten. Dit wachten duurde ook weer ruim een half uur of langer. Toen we dat kregen, had ik geen bestek. Dat zou direct gebracht worden. Na 10min. gewacht te hebben ben ik maar met de lepel van mijn vriendin gaan eten. Irritatie alom. Na bijna drie uur met heel veel wachten zijn we maar gegaan. Afgerekend bij de kassa want wachten op de rekening zou ook weer eeuwig gaan duren. Ons ongerief bij de kassa vermeld waarop de persoon waar we afrekende ons als troost de paar drankje die we kregen, van de rekening aftrok omdat wij niet meer op het dessert wilde wachten.
Niet fijn.
Winni W.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Erg lang moeten wachten op ons eten.
Zelfs dingen 2 keer moeten vragen.
Het voordeel was dat het eten wel erg lekker is.
Loes G.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Het is een prachtige plek, aan het water. Altijd vriendelijk personeel en het eten is geweldig lekker! Dank! Altijd weer een cadeau hier te zijn en te geneieten!