Over het restaurant Cedars

Restaurant Cedars is in een nieuw jasje gestoken! Naast het opvallende terras aan het water beschikt het restaurant nu ook over een cocktailbar en een trendy loungegedeelte. Binnen is het lichte meubilair modern en uitnodigend. De gerechten voelen als een droomvlucht door het culinaire Libanon. Of je nou met vrienden, familie of collega's komt: hier kun je met zijn allen genieten van fantastische specialiteiten uit het Midden-Oosten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Cedars

Tram 2
  • : Gratis parkeren op eigen parkeerterrein

Maandag t/m zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Cedars

Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het eten was goed maar ik vond het wel prijzig. De bediening was eg vriendelijk. De muziek werd later op de avond iets te hard gezet vond ik
V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Teleurstellende ervaring.
Mazza waren prima.
Hoofdgerecht (gegrilde lam en kip ) was bijna koud. Daarna opgewarmd, maar toen was het niet zo mals meer. Ter compensatie (verras me maar) kregen we gestoofde lamskotelet. Saus is heerlijk, maar lamskotelet was heel taai, niet mals zoals we gewend zijn. De bediening ging hier wel goed mee om, gaf drankjes van het huis ter compensatie.
Verder is de bediening te snel en niet afgestemd op de klant.
Voorgerechten kregen we terwijl we nog met het aperitief bezig waren, hoofdgerecht kwam opeens en vrij snel. Had best wat langer mogen duren. Type eten vraagt om langdurig genieten van de mazza en daarna pas aan het hoofdgerecht beginnen (althans zo denken wij als Nederlanders).
Carolijn V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
feestelijke lokatie met uitzicht over het water, mooie inrichting, zeer vriendelijk personeel en heerlijk eten!
wij komen zeker terug
V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
We zijn al 10 jaar trouwe bezoekers van Cedars en voor de eerste keer zijn we gisteren teleurgesteld naar huis gegaan. De gerechten zijn wellicht hetzelfde maar de verfijnde smaak en kruiden van de Libanese keuken die er was, ontbreekt nu. Het was meer van het niveau van een Nederlandse kook die probeert de keuken van het Midden Oosten te imiteren of van het niveau van een shoarma tent. We hebben altijd heerlijke vegetarische hoofgerecht kunnen eten en gisteren was het ook echt matig; portie te groot en kwaliteit matig. Ik hoop dat jullie snel op het oude niveau kunnen terugkomen, de verfijnde Midden Oosten cuisine want er is in Nederland zo weinig keus op dit gebied.
Geachte heer van Aphen,

Dank voor uw recensie.
Wij hechten heel veel waarde aan de mening van al onze gasten.
Ik wil u graag mijn excuses aanbieden dat u niet helemaal tevreden was afgelopen keer dat u bij ons heeft gegeten. Dit is natuurlijk niet de bedoeling geweest, want u kent ons bedrijf en onze keuken al langer. Wellicht is het een momentopname geweest dat het niet helemaal is gegaan wat u verwacht had.
Ik kan u in ieder geval meegeven dat u de volgende keer bij ons wel tevreden naar huis zult gaan.

Ik bied u tevens graag een diner aan voor 2 personen om dit met u goed te maken.

Nogmaals mijn excuses en heel graag tot de volgende keer.

Met vriendelijke groet,

Elias Sumer
Cedars
Chelsy B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Heerlijk gegeten zoals altijd!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Vriendelijke bediening, heerlijk eten.
Jamy G.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Met de wijnvereniging Kerstdiner gehad. De Libanese wijnen zijn geweldig en de service en wijn kennis is erg goed. Ook de verschillende Libanese messe is kwa smaak geweldig. Inrichting is modern en toch warme, zeker de lounge gedeelte.
R-Leeuw .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten. Attente, vriendelijke bediening. Ze verrasten mijn jarige dochter met happy birthday en vuurwerk. Wij komen graag terug!
Sylvia G.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Het ontvangst was zeer hartelijk en het opnemen van de welkomsdrankjes vlot en vriendelijk.
Omdat we met een grote groep waren, met de nodige diet danwel allergieen, had het personeel dit snel en adequaat verwerkt. Het uit serveren van de dieet gerechten en gewone gerechten ging goed.
De avond was voor ons perfect, heerlijk gegeten, heerlijke wijnen, we gingen meer dan tevreden naar huis.
Wellicht een kleine feedback, een kleine uitleg van de Libanese keuken, wat koude en warme mezas inhouden alvorens naar het hoofdgerecht te gaan.
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
We komen hier vaak met veel plezier lekker eten. Bediening is altijd vriendelijk en behulpzaam en het eten is er altijd goed, tegen een gunstige prijs.
Kitty L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Werd later op de avond beetje koud
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Ik heb heerlijk gegeten, Net als mijn vrienden. Prima locatie, leuk aan het water en hele goede bediening. Dus echt een aanrader.
Wendy E.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Eten was lekker, service minder goed, naarmate de avond vorderde kwam niemand meer vragen of je iets wilde. Daar moest je zelf het personeel op aanspreken. Interieur kan ook veel beter nog in de Libanese sfeer, het plafond met de soort van spots is echt afschuwelijk.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Een gerecht bleek deels nog bevroren, maar dat werd keurig opgelost. Verder heerlijk eten en gastvrije bediening in mooie entourage
Sergio B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Geweldig restaurant met fijne bediening op een mooie locatie in Amsterdam. Alles is heerlijk en de presentatie maakt het een wat intieme ervaring met je eten. Bijzonder.
Roos B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Dit goede restaurant bevindt zich op een mooie locatie. Daarnaast is de bediening erg vriendelijk en kan je er heerlijk eten!
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Great dinner!
Mahmoud G.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
bedankt voor mooie dag dat was prima
Coen W.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Hier een mooie kookworkshop gehad om SOS kinderdorpen te steunen. Hulde aan de organisatie die dit mogelijk maakte en aan de kok voor zijn enthousiaste verhalen. Na de workshop heerlijk gegeten in een fraaie ambiance. Het moet in de zomer op het terras zalig toeven zijn. We komen graag nog eens terug!
hanasan H.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Alles heel vers en smakelijk. Vooral de kip en de lamskoteletten heel goed.
De mezze (mazza?) vonden we een beetje saai, daar is meer van te maken.