Over het restaurant Cedars

Restaurant Cedars is in een nieuw jasje gestoken! Naast het opvallende terras aan het water beschikt het restaurant nu ook over een cocktailbar en een trendy loungegedeelte. Binnen is het lichte meubilair modern en uitnodigend. De gerechten voelen als een droomvlucht door het culinaire Libanon. Of je nou met vrienden, familie of collega's komt: hier kun je met zijn allen genieten van fantastische specialiteiten uit het Midden-Oosten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Cedars

Tram 2
  • : Gratis parkeren op eigen parkeerterrein

Dagelijks vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Cedars

Argyris D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Goed!
Sohela A.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Super gezellig en goed eten. Vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar met familie en vrienden. Mooi aan het water gelegen, in de zomer ook mooi.
Freya L.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Cedars is een heerlijk Libanees restaurant met heel lekkere mezzes! De bediening is vriendelijk en gastvrij.
V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
We hebben een zeer geslaagde avond gehad bij Cedars. Een goede ambiance heerst er. Verrukkelijk eten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Een prima avond met heerlijk eten. Wellicht een suggestie om de prijzen af te stemmen op de ingrediënten. Voor een hele vis betaal ik graag 20+ maar voor (smakelijke) kipstukjes met rijst verwacht ik een prijs onder de 20 euro.
Maar voorop stond een heerlijke avond met heerlijk eten.
Norman H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Als je iets speciaals te vieren hebt, kan ik deze Libanese keuken aanraden. Je kan er gratis parkeren en de service is wat je niet veel meer ziet in Amsterdam. Zeeg geschikt voor vergetariers
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Fijn parkeerterrein erbij. Heerlijk gegeten, onwijs aardige bediening. Prachtige locatie met mooi uitzicht. Kortom Top!
Elineklaverr .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Heerlijk gegeten! Vers, en goede balans in de smaken. Het is smaakvol ingericht, strak maar toch warm, met fijne rustige achtergrond muziek. Aardig personeel en fijne omgeving.
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Wij hebben zaterdagavond in dit restaurant gegeten. Het was erg koud omdat de kachel het niet deed. Zo koud dat mensen hun jas aantrokken en wij uiteindelijk verkleumd weggegaan zijn. De chef gaf aan dat hij een monteur vanaf 15.00 uur gebeld had maar dat deze nog niet lang geweest was. Persoonlijk vind ik dat hij andere maatregelen had moeten treffen. Het is m.i. mogelijk om een andere vorm van verwarming te regelen (hittekanon o.i.d.) of de klanten af te bellen. We kregen wel een excuus en maar ook stevige rekening! Dit was niet het gezellige intiem avondje eten waar wij op gerekend hadden.
S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Iedereen in het gezelschap was het er over eens: geweldige ambiance, heerlijk eten, vlotte bediening en gezellig. Absoluut een aanrader.
Zaina B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
N.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Cedars is een fijne, sfeervolle locatie met eten wat niet teleurstelt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. En het uitzicht maakt het af!
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Prima eten!
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Afgelopen weekend bij restaurant Cedars gegeten. Wat een teleurstelling! Niet smaakvol en waanstaltig duur (prijs-kwaliteit in geen verhouding). Hoofdgerecht van het duurste 3-gangen menu (Euro 55) bestond bv uit brokken kip en stukken kebab terwijl wij uitdrukkelijk hadden verzocht om geen lamsvlees. (Ter compensatie kregen wij een kop koffie aangeboden.) Er werd uitsluitend droge rijst bij het hoofdgerecht geserveerd. Toetje bestond uit wat verschillende soorten fruit, ook weinig creatief. Voor ons nooit meer Cedars.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Heerlijk eten, prettige bediening, mooie plek en uitzicht. Het afrekenen kan wat vlotter.
Jessika P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Eerder gegeten en toen zeer tevreden. Dit keer minder. Eten nog steeds goed (met name de voorgerechten, hoofdgerechten bestaan uit veel vlees en rijst en zijn aan de prijs), maar service en gastvrijheid zijn erg achteruitgegaan sinds de vorige keer. Engels sprekend en weinig attent personeel, dat weinig ervaring leek te hebben met eten en menu. En 3 euro voor een karaf water per keer???
Thea B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Smakelijk gegeten. We hadden verschillende mezzes genomen op aanraden van gastvrouw. Het was prima zeker met een glas Libanese wijn.
mamavansterre .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
We hebben hier wederom weer heerlijk gegeten. Wat mij echter verbaasde is de prijs van een fles Spa water. € 6,00 vind ik aan de veel te hoge kant.
C.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Heel prettige, mooie lokatie met een eigen parkeerterrein.
Maar de kok lijkt enige concessie te doen aan de 'hollandse' smaak....
John V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Ik was eerder bij Cedars (zakelijk) en was toen al onder de indruk van de gastvrijheid en uitstekende kwaliteit van het eten.
Nu met familie en vrienden op herhaling en wederom een uitstekende ervaring.
Alle gerechten gemaakt met verse producten. Zeer smaakvol.
Ook bediening netjes en rekening houdend met verschillende bestellingen (wel/niet voorgerecht/nagerecht).
Uiteraard als bonus ook de entourage en het geweldige uitzicht maakt dit restaurant tot een aanrader.