Over het restaurant Cedars

Restaurant Cedars is in een nieuw jasje gestoken! Naast het opvallende terras aan het water beschikt het restaurant nu ook over een cocktailbar en een trendy loungegedeelte. Binnen is het lichte meubilair modern en uitnodigend. De gerechten voelen als een droomvlucht door het culinaire Libanon. Of je nou met vrienden, familie of collega's komt: hier kun je met zijn allen genieten van fantastische specialiteiten uit het Midden-Oosten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Cedars

Tram 2
  • : Gratis parkeren op eigen parkeerterrein

Dagelijks vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Cedars

Laura Z.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Het kleinste menu mezze was voor ons meeer dan voldoende. Heerlijke Labne, hummus ed. Hoofdgerecht was niet heel bijzonder, ik zou het bij de koude en warme hapjes houden. Zeer goede prijs. Kom snel weer!
R.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Mooi terras en het eten was goed maar de bediening kon beter. Het duurde heel lang voordat het eerste drankje werd geserveerd en de voorgerechten en hoofdgerecht kwamen tegelijkertijd
Giorgia T.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Erg prijzig voor de kwaliteit van het eten
Yvonneblondgrijs .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Onderstaand onze ervaring. Kennelijk moet je 120 letters tikken

Prijzen van drank belachelijk hoog. Mezze was heerlijk
Amir Z.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Het eten was echt koud
En wij moes echt lang wacht voor ons eten
service Was wel oké
inrichting Was ook wel oké
Gratis parkeren Top
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Heerlijk eten, goede wijn, prettige bediening, in de zon op het terras. We hadden een topavond en gaan ook zeker nog eens terug!
Farida F.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Erg onvriendelijke ontvangst. Eten was oke, slechte prijs/kwaliteit verhouding. Lange wachttijden ondanks weinig bezoekers. Uitzicht was mooi.
Geachte mevrouw Fouad,

Wij hebben uw review gelezen en schrikken hier enorm van.
Wij zouden graag van u willen weten wat er precies niet goed is gegaan. U heeft het o.a. namelijk over de onvriendelijke ontvangst. Het is uiteraard niet de bedoeling dat onze gasten niet goed worden ontvangen.
Graag vernemen wij wie u heeft ontvangen en of u dit ook ter plekke kenbaar heeft gemaakt aan de dienstdoende manager.

Wij vernemen graag een reactie van u zodat wij hierop actie kunnen ondernemen.

Met vriendelijke groet,

Elias Sumer
Cedars
Tingeling .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Als vanouds weer heerlijk gegeten. Authentiek Libanees! Lekker gegeten, hartelijke ontvangst en als het weer ook nog meewerkt dan kan de avond niet meer stuk. Bedankt en we komen zeker weer terug!
Celine D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Enorm hartelijk en vriendelijk personeel en heerlijk eten. Prachtig en rustig gelegen aan het water, net op de rand van Amsterdam zuid/nieuw-west. Al twee keer teruggekomen en kom er zeker weer met grotere gezelschappen.
V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk gegeten! Wij hadden een menu gekozen en dit kon ook voor de vegetariër. Het eten was erg lekker en meer dan genoeg. De bediening kwam een aantal keer vragen of alles naar wens was. Het enige minpuntje is dat het wat moeilijk was om aandacht te krijgen toen we wilden afrekenen maar om eerlijk te zijn was het toen ook heel druk en was er een optreden van dansers dus het was begrijpelijk.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Fijn restaurant met heerlijk eten, prettig personeel en leuk gemengd publiek. En niet duur. Wij hadden een hele mooie avond en gaan zeker terug!
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Mooie locatie. Lekker gegeten. (voorgerechten & hoofdgerechten kwamen allemaal tegelijk, daar zullen wij de volgende keer rekening mee houden) Voor herhaling vatbaar.
Jamila E.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heel goed restaurant lekker eten
K.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Inrichting en sfeer is goed, service en leuke warme welcoming. We hebben helaas lang moeten wachten totdat we uiteindelijk konden eten. Te duur voor wat we hebben gegeten vergeleken met andere restaurants.
Coen W.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Na hier vorig jaar met SOS Kinderdorp een kookworkshop gevolgd te hebben, nu hier een verjaardag gevierd. We hebben er van een heerlijk diner met koude en warme mezzes genoten die ook keurig uitgelegd werden. De Libanese wijn en bier smaakten er prima bij. Een aanrader!
Loes G.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Zoals altijd: wat een heerlijk eten en vooral ook de bediening: je wordt echt verwend! Het eten is vers en alles homemade. Ik kom hier heel erg graag, een aanrader en niet alleen in de zomer met het mooie terras. Mooie inrichting, gewoon heerlijk. Dank!!
Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Lekker eten op mooie en praktische locatie met fijne bediening: helemaal prima!
Grietje S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Hele vriendelijk service.
Op een gegeven moment realiseerde we ons dat we ook nog een drankje hadden...
Toen we vol zaten wouden we nog bij bestellen, en met grote ogen naar het eten te kijken wat langs kwam
voor andere tafels...
Dat zegt genoeg denk ik :)
Ook hele prettige lokatie.
gmvanderflier .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Prachtige plek in Amsterdam Nieuw-West met gratis parkeren. Smakelijk eten, meer dan genoeg maar toch geen overvol gevoel. Zeer attente bediening. Wij gaan vaker!
Stephan H.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Zeer vriendelijk en relaxte sfeer. Erg lekker gegeten