Over het restaurant Cedars

Restaurant Cedars is in een nieuw jasje gestoken! Naast het opvallende terras aan het water beschikt het restaurant nu ook over een cocktailbar en een trendy loungegedeelte. Binnen is het lichte meubilair modern en uitnodigend. De gerechten voelen als een droomvlucht door het culinaire Libanon. Of je nou met vrienden, familie of collega's komt: hier kun je met zijn allen genieten van fantastische specialiteiten uit het Midden-Oosten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Cedars

Tram 2
  • : Gratis parkeren op eigen parkeerterrein

Maandag t/m zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

Nanda S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Eten is heerlijk wij hadden de grillmix heerlijke kruiden en 2 mazza, babba ghanoush en champions met kaas en tomaat ook erg lekker zeker voor herhaling vatbaar!Ontvangst ook goed werden meteen geholpen en er werd ook meteen gevraagd of we iets wilden drinken...top!
Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Al eens eerder in Cedars gegeten, alweer een tijd geleden. Sindsdien is het restaurant qua interieur mooier geworden. Echt een plaatje aan het water. Ook de gastvrijheid vind ik toegenomen. We hebben de proeverij voor twee via groupon uitgeprobeerd, alles was prima en lekker. Gezellig druk en gemêleerd op de maandagavond en erg handig dat je er (gratis nog wel) kunt parkeren. Prachtig terras aan het water. Prachtige zaak.
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Op zaterdag 24 juni in dit schitterende restaurant met een Groupon deal gegeten. Het etablissement is gebouwd op het water (fundering in het water) van de Westlandgracht en door de enorme oppervlakte van de ramen heb je een fantastisch zicht op die gracht. Alles aan dit restaurant is zeer modern en de witte kleur binnen draagt bij tot het gevoel van ruimte. Het diner dat we hier aangeboden kregen, is volgens het “shared dining” concept en bestond uit 5 gangen, waarbij de eerste gang door twee verschillende salades werd gevormd en de tweede door zeven koude mazza’s. De salades en de mazza’s werden gelijktijdig opgediend. De koude mazza’s waren allemaal heel verschillend van smaak, zodat je je eigen smakenpalet kon samenstellen. Daarbij werd een ruime hoeveelheid gebakken Libanees brood (lijkt sterk op Indiase papadums) geserveerd. Samen met de salades vormden de mazza’s een zeer smakelijk geheel. Later kregen we nog drie warme mazza’s (derde gang): gefrituurde snacks, waarbij een met spinazie, een soort loempia met kaas en een met bulgur.
Uiteraard zaten we toen eigenlijk al vol, terwijl het hoofdgerecht nog moest komen. Dat bleek een mixed grill te zijn met spiesen van kip en lam en kebab. Helaas moesten we daarvan het grootste deel laten staan: de mazza’s waren te overvloedig geweest.
Het dessert tenslotte was een combinatie van watermeloen, galiameloen en druiven en zes stuks baklava (drie soorten). Daarbij nam mijn partner de baklava voor haar rekening (vind ik te zoet) en ik de meloen en druiven.
De bediening was heel vriendelijk en vlot, alleen is het jammer dat er een meisje rondloopt die geen Nederlands spreekt. Ze verstaat het Nederlands volgens mij wel, maar durft onze taal (nog) niet te spreken. Opmerkelijk vind ik dat hier alcohol wordt geschonken, zelfs in de vorm van speciaal bier.
Helene V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Was warm weer, heerlijk op terras aan het water gezeten (binnen was het een oven, er wordt gewerkt aan zonwering). Eten was goed. We hadden een menu met meerdere kleine hapjes besteld, wat uiteidelijk voor 2 personen veel te veel eten bleek te zijn. Maar wel erg lekker.
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Wat een fantastisch restaurant! Mooie ligging, vriendelijk personeel (hoewel moeilijk te verstaan) en het eten is verrukkelijk.
Met een groep op maandagavond buiten gegeten op het terras aan het water. Doorlopend kwamen koele en warme hapjes. Stuk voor stuk verfijnde smaken. Etend van gezamenlijke schalen.
Zeker herhaling waard!
Roeland G.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
We zaten met vrienden uit de VS heerlijk buiten op het terras aan het water (het weer was onverwacht veel beter dan voorspeld!), dus over het geluidsniveau kan ik niets zeggen. Ontvangst en bediening zeer aardig en voorkomend, we hadden met 6 personen het 'middelste' menu Libanon à €45,= en dat was overvloedig en erg lekker, met 6 koude mazza, salade (fattoush), op houtskool gegrilde kip en kebab en diverse soorten vers fruit toe. Een minpuntje was dat de beloofde baklava zwaar onvoldoende leverbaar was: voor 6 personen lagen er 4 kleine rolletjes tussen het fruit "omdat we te weinig gemaakt hebben". Dat hoort niet voor een menu in deze prijsklasse. We hadden witte en rode wijn; de Libanese witte Domaine Clos St. Thomas is een aanrader! Ik had hier met radiocollega's al eens eerder gegeten; de hernieuwde kennismaking is uitstekend bevallen en ik kom hier zeker weer terug met familie en/of vrienden. Maar dan moeten ze wel voldoende baklava in huis hebben!
Sarah L.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Jadz .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Cedars is een fijn Libanees restaurant. We hebben genoten van allerlei Mazza en het hoofdgerecht was ook lekker, al had ik niet veel ruimte meer over om nog meer te eten. Ik zou aanraden om vooraal veel Mazza te nemen en veel te proeven van de Libanese keuken. Vooral heerlijk genieten bij Cedars op het mooie terras met fantastisch uitzicht en geweldig eten!
Ellen R.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heel gunstig om af te spreken vanwege eigen parkeerterrein. Het was een heerlijke avond dus we zaten geweldig lekker op het terras. Omdat we aansluiting moesten houden op ons theaterprogramma in de Meervaart, vroegen we om op redelijk tempo bediend te worden. Dat liep perfect en vlot. De soep wasbijzonder smaakvol, koude voorgerechten waren heerlijk, de hoofdgerechten waren prima (al sprong daar niet echt iets uit). De huiswijn was erg aan te raden. Wij hebben een erg lekkere avond gehad.
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Fijn personeel, mooi ruim terras en goed eten. Koude gerechten beter dan de warme al hebben we van de laatste er maar 3 geprobeerd. Entourage en sfeer erg goed. Een restaurant om vaker naar terug te gaan.
Roland P.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Heerlijk gegeten buiten op het terras. Een bijzondere plek in Amsterdam.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Het eten was lekker, maar met name het hoofdgerecht was simpeler dan verwacht. De smaak was goed, maar de aankleding minder.
Locatie is fantastisch, zo aan het water.
Tina E.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Fantastisch gegeten, zeer attente bediening en op een prachtige locatie aan het water. Elke euro waard.
Ruud K.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Lekker gegeten op een mooie plek.
S G.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, goede service en gezellige ambiance
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Heerlijke verse gerechten. Tapas om van te smullen. De vleesspiezen (kip!!) zijn op een heerlijke grill gemaakt. Het terras en locatie zijn top! En die gratis parkeerplaat is natuurlijk ideaal voor Amsterdam! Wij komen gauw terug!
Mi-Ja M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
hier meerdere keren al gegeten. De laatste keer met 2 vriendinnen. We hadden t goedkoopste menu genomen. Vooraf de mezzes zijn heerlijk en ook gezellig die hapjes die je met ekaar deelt. Als hoofd gerecht kregen we kofte kip groente en rijst.Dat was wel iets te veel. maar dat werd op verzoek ingepakt.
Cristina B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Ik heb eerder bij Cedars gegeten en het eten was van een betere/hogere kwaliteit. Een aantal gerechten waren niet meer te bestellen als starters/ meze, zoals de Riash maar slechts als hoofdgerecht. Wat jammer.
De Fattoush was vol met gebakken brood en had weinig smaak.
We hebben ook weinig uitleg gekregen over de verschillende gerechten.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Veel, lekker en vers eten. Je moet er wel de tijd voor nemen. Leuke Libanese muziek. Goede service. Toen wij er waren was het rustig. Aan de ene kant een pré (niet te veel herrie), maar aan de andere kant was het gezellig geweest als er iets meer mensen waren.
Yvette K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
mooie locatie aardige mensen prima eten