Cé - Brasserie Eten en Drinken

Markt 51-57 5211 RX Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Cé - Brasserie Eten en Drinken

Bourgondisch genieten in het stadscentrum

In hartje Den Bosch aan een middeleeuws marktplein vind je Hotel Central met daarin gevestigd restaurant De Leeuwenborgh. In de keuken eren ze het bourgondische karakter van de stad met gerechten uit de Frans-Nederlandse keuken. Een uitstekende plek voor een uitgebreid diner. Laat je in de watten leggen!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Cé - Brasserie Eten en Drinken

• : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Cé- Brasserie Eten en Drinken is 7 dagen per week geopend van 10.00 uur tot 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Cé - Brasserie Eten en Drinken

gerdenheijer .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Vriendelijke ontvangst. Goede service. Mooie kamer zonder geluidsoverlast. Eten (oudejaarsmenu) was goed. De ligging van het hotel is zeer strategisch gelegen in het centrum. Alle bezienswaardigheden, horeca en winkels op loopafstand.
Liesbeth S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
We hebben genoten van de Kerst lunch tweede Kerstdag, Enkele positieve opmerkingen: De gerechten mogen best iets warmer worden geserveerd, De broodjes met boter/olijfolie mogen van ons warm worden geserveerd i.p.v. koud. Verder heerlijk gegeten in de Brasserie met een gezellig uitzicht op de Markt.
Een echte aanrader met de Brabantse gezelligheid! Gratis meegeleverd!
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
We hebben genoten van een heerlijke kerstlunch en mochten zelf bepalen wanneer het volgende gerecht geserveerd werd. Uitstekende servies en ontvangst. Genoten van allerlei verschillende smaken in een gerecht. Tot ziens.
Hans en Connie V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
De kerstbrunch was fantastisch.in de brochure stond dat je verwelkomt werd met een drankje was niet gebeurd,erg jammer.toen ik er na vroeg zouden ze er op terugkomen niks meer gehoord.
We zaten te wachten tot het buffet geopend werd,gingen dit toch maar navragen,ze attendeerde ons erop dat we aan tafel uitleg hadden moeten krijgen,niet gehad,iedereen liep op en neer maar sommige tafels werden slecht bijgehouden qua drank of je drank werd vergeten.dus service was onder niveau.
Esteban T.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Bij aankomst was de "opvang" mevrouw net even weg en daarom wat gezoek naar de bar beneden.
Aperatief prima geregeld. Prettige begeleiding naar dinertafel. Bediening prima door jong personeel wat nog wel wat meer ervaring mag opdoen. Wachttijd tussen gangen prima. Muziek uitstekend.
Een heel prettige avond welke voor herhaling vatbaar is. S & A Termeer.
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
We hebben een heerlijk Kerstdiner gehad. Alles tot in de puntjes verzorgd.
Op de live muziek nog een dansje kunnen maken
Tjibbe K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
prijs/kwaliteit is prima, wel jammer dat het enige moeite kostte om een tafel te krijgen waar we niet op de tocht zaten. Na enig aandringen kregen we een andere tafel.
lucroos .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Voor de 2e maal de kerstbruch meegemaakt. Verwachtingen waren hoog na de ervaring van vorig jaar. Kwaliteit dit jaar was beduidend minder. Een voorgerecht was nog redelijk, viscocktail, rest van de voorgerechten was smakeloos, soep was goed, hoofdgerechten was niet om over naar huis te schrijven, desserts waren een tegenvaller. Hoop dat ze volgend jaar de weg omhoog weer mogen inslaan. Je mag natuurlijk voor zo een prijs niet te veel verwachten. Dan liever de prijs omhoog.
Wilma K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Genoten van een heerlijk kerstdiner. Servicegerichte houding van het personeel en een prettige ambiance. Gerechten waren bijzonder en lekker.
thieuvaes .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Bediening wilde witte wijn inschenken in champagneglazen !!!!
De witte wijn werd niet in eenkoeler gezet waardoor deze in de loop van de brunch te warm werd.
Tafel was te dicht bij de deur waardoor de bediening en gasten doorheen moesten lopen. Veel koude tocht.
Wijnhebben overigens wel genoten van de brunch en was erg goed.
Antoon R.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
In tegenstelling tot voorgaande jaren was de brunch dit keer niet in de brasserie maar in een zaal. Ik had een beetje een opgesloten gevoel, geen zicht naar buiten en behoorlijk rumoerig als gevolg van de inrichting van de zaal (geluid weerkaatste tegen de muur). Als de brucnch volgend jaar weer niet in de brasserie is was het dit keer tevens de laatste keer. Overigens de complimenten aan het personeel.
Een tip, als je een glas rode wijn van € 8,= schenkt (malbec|) dan mag deze wel in een goed (ruim) glas geschonken worden en tevens ook op temperatuur zijn. Wijn was te warm waardoor de alcohol in de smaak overheerst.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Algemene waardering van de brunch is matig. Andere jaren goed-zeer goed. Het was voor ons een teleurstelling om niet in de serre of brasserie te vertoeven maar in de kelder.
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Alles in de bediening wat verkeerd kon gaan, ging verkeerd. Het vlees was niet gebakken zoals besteld, verkeerde salade, verkeerde wijn, geen goed bestek voor schelpdieren, niet wetend wat in fruit de mer zat. Het teruggenomen vlees werd daarna vet gebakken teruggebracht en van de opmaak was niets meer over.
Veel excuses van de bediening, wat drankjes van het huis om het goed te maken. Jammer, want het was niet druk.
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Er ging veel mis bij de bestelling. Een verkeerde salade, verkeerd gebakken vlees, rode in plaats van witte wijn en te weinig frites. Geen prikkertjes om de schelpgerechten leeg te maken en in schaal met groentes zat geen opscheplepel. De serveerster wist niet wat er aan zeevruchten in de fruits de mer zat.
T.a.v. het verkeerd gebakken vlees: bij bestelling is duidelijk gemeld dat de rosbief doorbakken moest zijn. tenslotte kwam het gerecht met rosé vlees. Dit is later hersteld. Echter aanvankelijk was het gerecht mooi opgemaakt, maar toen het terug kwam lag alles door elkaar en was de groente en het vlees doordrenkt met bakvet. het hele gerecht lag in een flinke plas vet. Omdat we al langer moesten wachten hebben we het maar zo gelaten. Mijn vrouw is later ziek geworden van deze vette schotel.
Overigens is er vele malen zichtbaar gemeend excuses gemaakt en kregen we een aantal drankjes van het huis.
Esther T.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Heerlijke lunch gehad; de club sandwich en de garnalenkroketjes waren heerlijk! Goede kwaliteit/prijsverhouding, we komen zeker terug.
loontje16 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
aardig personeel, rustige avond maar had wat meer van de nieuwe keuken verwacht. Mooie locatie met uitzicht op de gezellige markt.
clasien45 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
wij hadden 2 zegelboekjes vol dus met zijn vieren 2 menu"s gratis.
Het eten was geweldig we hebben daar een gezellige avond gehad. Ook personeel heel vriendelijk.
Voor herhaling vatbaar, Dank jullie wel.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het eten was heerlijk, de bediening zeer vriendelijk, maar de wachttijden waren onacceptabel lang (veroorzaakt door grote drukte). Onze reservering voor zes personen bleek niet bekend te zijn (gelukkig was er een tafel voor zes personen vrij); toch hadden we een bevestigingsmail ontvangen.
William V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Genoten van een high tea. Heerlijk maar erg veel. Kregen niet alles op. Broodjes misschien vervangen door kleine sandwiches.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Lekker gegeten. Personeel stond voortdurend vlak bij onze tafel te kijken. Niet bepaald fijn.
De manier waarop de rekening werd afgehandeld was niet plezierig.