Cé - Brasserie Eten en Drinken

Markt 51-57 5211 RX Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Cé - Brasserie Eten en Drinken

Bourgondisch genieten in het stadscentrum

In hartje Den Bosch aan een middeleeuws marktplein vind je Hotel Central met daarin gevestigd restaurant De Leeuwenborgh. In de keuken eren ze het bourgondische karakter van de stad met gerechten uit de Frans-Nederlandse keuken. Een uitstekende plek voor een uitgebreid diner. Laat je in de watten leggen!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Cé - Brasserie Eten en Drinken

• : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Brasserie Cé- Eten en Drinken is 7 dagen per week geopend. Onze openingstijden zijn:
Maandag vanaf 11.00 uur - Dinsdag t/m zaterdag vanaf 09.00 uur - zondag vanaf 11.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Cé - Brasserie Eten en Drinken

Arthu T.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Het was een bijzondere avond omdat er ook live muziek was in het kader van Jazz in Duketown. Tempo van gerechten serveren werd op onze wens aangepast. Vergeten te melden dat iemand allergisch is voor knoflook en dat werd door personeel op alle mogelijke wijzen geprobeerd te ondervangen en een alternatief te verzorgen.
Marina W.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Het eten was wel goed, maar eigenlijk te weinig. We hadden een erg karig hoofdgerecht en dat waren we zo niet gewend, maar 2 hele dunne kleine plakjes vlees ????. We zijn al vaker geweest, maar dit keer viel het ons een beetje tegen in vergelijk met voorgaande keren. Ook de bediening kwam maar mondjesmaat. Die moesten we zelf roepen voor een drankje. Verder was de muziek goed en de sfeer ook.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Gezellige sfeer en prima gegeten. Heerlijke buchers choice, steak met asperge en sjalotten jus. Verse frites van de Friteszaak uit Den Bosch. Attente service.
Beste Martijn, wat fijn dat u zo genoten heeft! We doen ons best om onze gasten te verrassen met wisselende "butcher's choice" en "catch of the day" gerechten. Daarnaast vinden we samenwerken met lokale leveranciers (zoals de Friteszaak) erg belangrijk. De asperges zijn ook lokaal geteeld bij aspergeboerderij Ter Stege in St. Michielsgestel. Graag tot ziens in Cé. Hartelijke groet Ellen
jol2070 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Jammer dat er geen kruidenboter meer is. Ook is de kaart niet uitgebreid, mag van ons wel meer variatie inzitten. Wel was hetgeen besteld, goed en service ook prima.
Beste jol2070, dank voor uw review! Kruidenboter staat dan niet expliciet vermeld op de kaart, maar onze koks kunnen dit wel vers voor u klaarmaken. Ook al staat iets niet op de kaart, we willen u toch graag uitnodigen om uw wensen kenbaar te maken bij onze bedieningsmedewerkers. Het u naar de zin maken, daar houden we van bij Cé! Graag tot een volgende keer! Hartelijke groet Ellen.
Wil S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
De kwaliteit van het 3-gangenmenu laat echt te wensen over. De combinatie van producten klopte niet. De gekozen gerechten werden geserveerd voor de verkeerde persoon. Geen aanrader om er te eten. De bediening was erg vriendelijk. dat maakte het bezoek aan dit restaurant een beetje goed.
Beste Wil, we vinden het erg vervelend om te lezen dat u schrijft 'geen aanrader om er te eten'. Met ons gehele team doen we ons uiterste best om onze gasten in de watten te leggen en wanneer dat niet is gelukt vinden we dat oprecht een gemiste kans. Per ongeluk had mijn collega van de bediening de borden verwisseld, waardoor u het gerecht van uw tafelgenoot had en vice versa. Onze sous-chef is bij u aan tafel geweest en heeft voorgesteld om voor u beiden nieuwe gerechten te maken maar u gaf aan dat dat niet nodig was. Op uw wens hebben we frietjes gebakken en deze zijn door ons aangeboden. Mijn collega van de bediening heeft nog haar oprechte excuses aangeboden. We hadden zelf het gevoel dat het naar tevredenheid opgelost was en vinden het dan ook erg jammer om te lezen dat dit gevoel niet wederzijds is. Ondanks uw lage reviewscore hopen we dat u nog een keer voor Cé kiest, zodat we u kunnen laten ervaren dat het normaal anders gaat. Hartelijke groet, Ellen
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en heel vriendelijk personeel ? Ik kom er regelmatig en het is altijd goed !
Het ligt midden in de stad .
Dank u wel voor uw review! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over het team (zowel de keuken vanwege het lekkere eten, als de bediening vanwege de vriendelijkheid). Graag tot ziens! Hartelijke groet Ellen
a M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
zoals altijd... een prima locatie, met uitstekende gastvrouwen en -heren die duidelijk plezier hebben om gasten een mooie middag/avond te bezorgen. De gerechten waren niet alleen heel smakelijk maar ook fraai opgemaakt.
Dank voor uw mooie review en idem cijfers! Fijn dat u heeft genoten tijdens Pasen. We gaan uw complimenten delen met het team (we delen álle reviews intern, complimenten maar ook opmerkingen zodat we onze service naar een hoger level kunnen tillen). Graag tot ziens, hartelijke groet Ellen
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Lekker gegeten, de Paasbrunch doen we al jaren. Is erg lekker, echt een middagje weg. Het kost wast 37, 50 exclusief drank, maar dat is bekend en zoals ik al zei je bent een lekker middagje weg.
Dank voor uw review. We doen ons uiterste best om een mooie brunch samen te stellen en onze gasten in de watten te leggen. We vinden het fijn om te lezen dat u dat waardeert! Tot de volgende keer! Hartelijke groet, Ellen
Ghislaine B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Lekker en gevarieerd, alleen erg teleugesteld dat de kinderen (12, 10 en 4) precies hetzelfde kregen als de volwassenen en daardoor niet genoten hebben van hun high tea. Prachtig eten voor volwassenen, veel te gecompliceerd en gevorderd voor kinderen. Erg jammer, omdat het menu met zorg en originaliteit was samengesteld. (Klein puntje: een scone hoort te worden geserveerd met clotted cream, niet met cottage cheese!)
Dank voor uw review. We zullen uw opmerking over de samenstelling van de High Cé intern bespreken. Het is inderdaad een goed idee om voor kinderen wat meer toegankelijkere items te serveren. Graag tot ziens in Cé Brasserie. Hartelijke groet, Ellen
Nayobé R.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Ik ging met mijn oma high teaën en dit was erg gezellig. De sandwiches vielen niet helemaal bij ons in de smaak maar de rest van de gangen waren erg lekker. Het enige nadeel was dat het ERG veel was wij zaten bij de 2de gang al bijna vol en toen konden we er nog 2 verwachten. Verder zijn wij zeer te spreken over de service en de inrichting van restaurant Cé
Dank voor uw review! We gaan uw opmerking over de hoeveelheid van de High Cé intern bespreken. We willen onze gasten graag uitgebreid in de watten leggen, maar we letten ook op voedselverspilling vanwege de belasting op het milieu. We zien u graag terug! Hartelijke groet, Ellen
A.H. M.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Eten was in beginsel goed, maar bediening had 4-gangen diner niet goed doorgegeven, waardoor tussengerecht vergeten werd. Later alsnog gekregen, maar was veel te koud en dus niet goed van smaak. Bij de koffie werd vergeten de suiker en melk te presenteren, uiterst slordig! Sfeer was verder erg gezellig omdat er live muziek was van een heel behoorlijk niveau.
Dank voor uw review, we willen graag onze service verbeteren en uw feedback helpt ons daarbij. Wat vervelend om te lezen dat het diner niet goed verlopen is. We gaan uw opmerkingen met het team bespreken om herhaling te voorkomen. We hebben iedere eerste vrijdag van de maand "Live Jazzy Sounds@Cé: fresh jazzy sounds, funky drinks and ‘soul’food. We zien u graag terug! Hartelijke groet, Ellen
Jet S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Voortreffelijk was de high tea
2 mensen hebben last van een allergie en daar maakte ze iets anders voor . Echt heel goed .
Geachte mevrouw Smits, wat fijn dat u heeft genoten van onze High Cé. We houden er van om onze gasten in de watten te leggen, zeker óók de gasten die vanwege een allergie niet alles mogen eten. Graag tot ziens! Hartelijke groet, Ellen.
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Prima plaats in de serre. We gingen lunchen met 4 personen, degene die n warme maaltijd had besteld kreeg deze veel te laat ondsnks herinnering. Daarna wel zeer netjes excuses en kopje koffie aangeboden.
Tip: betere logistiek
Ine vd L
Geachte mevrouw van der Laan, we waarderen het enorm als gasten ons tips geven om onze service te verbeteren en vooral wanneer ze dat aangeven als ze nog bij ons zijn. Zo kunnen we direct actie ondernemen om u met een tevreden gevoel naar huis laten gaan. Graag tot ziens in Cé!
gerardvandeven .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Samen met een vriendin genoten van een heerlijke High Tea een aanrader alle gerechten heerlijk en ruim voldoende!!!!! WIJ gaan dit zeker meer doen alles was toppie!!
S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk gegeten in gezellige ambiance, prijs in verhouding met vooral de hoeveelheid is discutabel, kwaliteit is goed, ben zelf ook geen voorstander van dan ook nog extra moeten betalen voor bijgerechten.
gerdenheijer .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Vriendelijke ontvangst. Goede service. Mooie kamer zonder geluidsoverlast. Eten (oudejaarsmenu) was goed. De ligging van het hotel is zeer strategisch gelegen in het centrum. Alle bezienswaardigheden, horeca en winkels op loopafstand.
Liesbeth S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
We hebben genoten van de Kerst lunch tweede Kerstdag, Enkele positieve opmerkingen: De gerechten mogen best iets warmer worden geserveerd, De broodjes met boter/olijfolie mogen van ons warm worden geserveerd i.p.v. koud. Verder heerlijk gegeten in de Brasserie met een gezellig uitzicht op de Markt.
Een echte aanrader met de Brabantse gezelligheid! Gratis meegeleverd!
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
We hebben genoten van een heerlijke kerstlunch en mochten zelf bepalen wanneer het volgende gerecht geserveerd werd. Uitstekende servies en ontvangst. Genoten van allerlei verschillende smaken in een gerecht. Tot ziens.
Esteban T.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Bij aankomst was de "opvang" mevrouw net even weg en daarom wat gezoek naar de bar beneden.
Aperatief prima geregeld. Prettige begeleiding naar dinertafel. Bediening prima door jong personeel wat nog wel wat meer ervaring mag opdoen. Wachttijd tussen gangen prima. Muziek uitstekend.
Een heel prettige avond welke voor herhaling vatbaar is. S & A Termeer.
Hans en Connie V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
De kerstbrunch was fantastisch.in de brochure stond dat je verwelkomt werd met een drankje was niet gebeurd,erg jammer.toen ik er na vroeg zouden ze er op terugkomen niks meer gehoord.
We zaten te wachten tot het buffet geopend werd,gingen dit toch maar navragen,ze attendeerde ons erop dat we aan tafel uitleg hadden moeten krijgen,niet gehad,iedereen liep op en neer maar sommige tafels werden slecht bijgehouden qua drank of je drank werd vergeten.dus service was onder niveau.