Cava Andalusie

Meer informatie over restaurant Cava Andalusie

Jouw recensie over het restaurant Cava Andalusie

eemp .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijke tapas zoals het hoort te zijn.
Gambas heerlijk, kip heerlijk , lam heerlijk, Inktvis ringen lekker, alles was gewoon lekker.
We lazen ergens dat hier magnetron voedsel geserveerd zou worden.
Wat een onzin.
Wat zou dat dan geweest moeten zijn?
In ieder geval niet de hierboven genoemde gerechten.
Als dat zo zou zijn geweest kan dat hooguit hier en daar een sausje zijn geweest maar zelfs dat betwijfelen we.
En mijn vriendin is Spaanse en zij heeft echt wel een beetje kijk op Spaans eten.
Oh ja, de bediening was ook erg leuk.
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Mooie menu-aanbieding met diverse verschillende gerechtjes. Super gezellige plek in de kelder voor de open haard. Lekkere fles Graciano er bij en onze avond was een succes!
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Vriendelijke verwelkoming, mooie tafel in de kelder gekregen. Vlotte bediening, goed advies en verrukkelijk gegeten.
Helemaal blij!
Erik F.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Gezellig restaurant. Eten is niks bijzonders! te kleine porties. Lekker, maar thuis ook redelijk eenvoudig te bereiden. Een Fijne avond gehad, maar als ik naar een restaurant ga, dan moet het wel iets bijzonders zijn. Zijn geld niet waard.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2015
Een zeer gezellige dag afsluiten met z'n allen met goed eten. Dat is toch wat je wilt. Dat is verzekerd bij Cava Andalusië in Deventer. Ontzettend leuk om in de oude kelder te eten. Zeer sfeervol. Leuke bediening en het eten.... Kan niet anders zeggen prima de luxe. Blijkt dat het tapas diner uit 2 delen bestaat. Na het overheerlijke 1e deel met vele verschillende tapas gerechten, werd er meegedeeld dat we maar moesten roepen wanneer we toe waren aan het 2e deel. Dus voor grote eters extra aantrekkelijk. Voor mij net iets teveel. Toch wel even geproefd van de totaal andere opgediende nieuwe gerechten, het bleef heerlijk. We hebben zeer genoten.
Mirna B.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Heerlijk gezeten, maar niet dankzij het restaurant. Service laat te wensen over, bedienend personeel is bijna onbeschoft te noemen, de kelner is wel heel amicaal en brutaal.
De eerste tapas kregen we pas na ruim een anderhalf uur, de kelner was ons vergeten, het eten stond al lang klaar. Hierdoor smaakte het niet en moesten we het terug sturen. Er kwam geen verontschuldiging, geen excuus. Uiteindelijk met z'n tweeën 3 (!) tapas kunnen eten in 3,5 uur. Kleine rekening daardoor, we zijn wel met trek weg gegaan.

Als je lekker wilt zitten kan je prima hier naar toe. Wil je daadwerkelijk een hapje eten, dat zou ik voor een ander restaurant kiezen.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Het restaurant is aan de buitenkant erg onopvallend. Je zou er zo aan voorbij zou lopen. Het interieur is totaal anders. Met veel tegelwerk en de houten stoelen waan je je zo in Alicante. We kozen voor het restaurant maar het nagerecht hebben we beneden in de kelder bij de open haard gegeten. Erg leuk en relaxed. De tapas-kaart is gevarieerd en origineel. De porties zijn ruim en dat maakt de prijs-kwaliteitverhouding gunstig. De paella viel wat tegen, dat was meer rijst met wat vis dan de losse rijst die het hoort te zijn. Ook de aioli was meer een sausje met knoflook. Daarentegen waren de sardientjes en de mosselen in tomatensaus erg lekker. Ook de chorizo was lekker en niet zo vet als vaak gedaan wordt. De wijnen waren Spaans, gevarieerd en betaalbaar en werden op de wijnkaart goed toegelicht.
politie88 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Meerdere keren hier lekker gegeten. In de kelder bij het haardvuur is het zeer goed toeven! Je moet wel van lekker borrelen houden, want dat is de sfeer in dit restaurant. De sfeer in de kelder is leuk voor als je met een groter groep bent, ook boven kun je goed terecht voor een etentje voor 2.
maywes81 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
We waren er om 19.00 uur en stonden om 19.40 uur weer buiten. Het eten was absoluut niet lekker en veel te duur. De mensen die na ons naar buiten kwamen hadden ook nog nooit zo snel en zo slecht gegeten. Absoluut geen aanrader dus voor hetzelfde geld kun je in deventer veel lekkerder eten en zit je waarschijnlijk ook langer dan 40 minuten. Wij komen hier nooit meer.
Arjan T.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
Na een lekkere vakantie in Spanje wilden we nagenieten van tapas. Andalusie de enige in Deventer, dus kwamen we hier terecht. De service was vriendelijk en snel. De gerechten vielen nogal tegen. De smaak prima, maar alles erg droog en hard van de oven waarin het volgens mij warm gemaakt wordt. Gelegenheid is okay van binnen met mozaïek en gezellige kelder.
Nicky .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2013
slechte service en zeer matig eten, te duur! De paella was enkel rijst met een mossel en dat voor €5..!
Volgens de bediening hadden we de rest al opgegeten???? Na de opmerking van de ober "bekijk het maar" hebben we betaald en zijn we vertrokken. Wat een wanvertoning was dit!
Kortom, een afrader!!
camelia .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2013
eten was niet bijzonder. Te duur! Voor 2 rondes tapas. kleine schaaltjes. Is meer een voorgerecht dan een maaltijd. Ontevreden gevoel weg gegaan. Kom hier niet meer terug. Zijn betere restaurants in de omgeving!
erengee .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2013
Meerdere keren hier lekker gegeten. In de kelder bij het haardvuur is het zeer goed toeven! Je moet wel van lekker borrelen houden, want dat is de sfeer in dit restaurant. Geen snelle bediening, maar dat vind ik zelf niet zo erg. De wijn is OK, maar niet bijzonder lekker. Kies zelf de tapas uit, geen arrangement nemen, dan krijg je saaie gerechten of tapas die uit een grote bak zijn geschept (zoals bij veel tapas restaurants helaas...)
Kortom, een prima restaurant voor deze prijs, maar wel een beetje in de gaten houden wat je bestelt.