Caulils delicatessen & catering

Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Per boot te bereiken
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Dit is uiteraard de beste delicatessenwinkel van Nederland, ook zonder die verkiezing trouwens. Wat een geweldige producten worden hier verkocht. Heb je iets bijzonders nodig voor je bijzondere diner en kun je het nergens vinden? Probeer t hier! Met een beetje mazzel kun je ook nog boven aanschuiven voor een thema-avond of een proeverij, zeer aan te raden! Maarten, Kes, Huib en de anderen hebben ongelofelijk veel kennis van zaken, en zijn ook nog eens zeer hartelijk. Dit is echt een grote aanrader voor iedereen die van echt goed eten en wijn houdt. Waarom geen 10 dan? Dat is omdat je een goed gevulde portemonnee moet meenemen. Begrijp me goed, de producten zijn het meer dan waard, je wordt hier zeer zeker niet afgezet.Het is alleen jammer dat mijn portemonnee vaak overzichtelijk leeg is, waardoor ik niet alles kan proeven, helaas.
Deppie .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Fijne winkel, heerlijke spulletjes, leuke bediening! ik kom hier met veel plezier. Dit soort winkels maakt Amsterdam nu zo leuk. Je kunt er 's middags heerlijke broodjes krijgen, en er zijn regelmatige proeverijen van kaas of wijn en allerlei andere fijne dingen... zelfs gehaktballen
Allardj .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Met veel plezier ga ik eens in de week naar Maarten die niet voor niets de prijs voor de beste delicatessenzaak van Nederland heeft gewonnen en onlangs in het Parool stond met het lekkerste broodje van Amsterdam. Maarten verkoopt allen maar dingen die hij zelf lekker vindt en gelukkig deel ik zijn smaak. Oesters, Oosterscheldekreeft, kaviaar, Joselito, Remeker, gerookte eend en zalm en last but not least fantastische wijnen in alle categorieën.
Maikel B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Caulils is een traiteur, winkel en catering op Michelinsterniveau. De wijnen zijn zonder uitzondering top in hun categorie, of ze nu onder de €10 of boven de paar tientjes kosten. De maaltijden zijn uitstekend en royaal geportioneerd. Kazen en charcuterie doen voor niemand onder. Kreeft en oesters leven in een speciale oesterbox. Voor een aantal Nederlandse producten wordt rechtstreeks samengewerkt met producenten. Het personeel houdt van een grap en een praatje en is zeer ter zake kundig. Regelmatig speciale proeverijen. Catering van Caulils is origineel en een feest voor fijnproevers.
Jørgen B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Maarten verkoopt alleen maar wat hij zelf lekker vindt en zijn smaak is uitstekend. Heerlijke winkel voor foodies en een uitgebreiden en uitstekende collectie aan wijn. Lekkere broodjes en op zaterdag vaak heerlijke hapjes. Een aanrader in de Haarlemmerbuurt.