CAU Amsterdam

Meer informatie over restaurant CAU Amsterdam

Maandag t/m Zondag

Christien J.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Goed eten, zorgvuldig klaargemaakt, en het smaakte prima, Was wel wat weinig.
Onaangename verrassing dat je nog extra servicekosten moet betalen, 'omdat dat niet in de prijs is inbegrepen'. Volgens mij mag dat helemaal niet in Nederland: je wordt geacht je personeel volgens de cao te betalen, en helder te zijn over je prijzen.
Shubadu .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Vandaag met Franse familieleden en vrienden daar gegete. Wat een deceptie. Na geruime tijd werden we door een enkel Engels sprekende ober geholpen. Vergat daarna bij het aperitief de ijsblokjes. Werd opgelost. Daarna de schamele Drie kleine kroketjes voor 7,75. Familielid had een steak, maar zonder ook maar enige aankleding van stukje groente of frite. Moest je apart bestellen. Doperwten kwamen uit de diepvries, nog koud.
Maar de grootste deceptie was dat we boven op de rekening nog 12 euro servicekosten moesten betalen, vanwege een wetswijziging in Nederlad...en dat tegen een Nederlander die daar nog nooit van gehoord had. Veel blabla uitleg in Engels, maar duidelijk werd dit niet. Ga morgen verder informeren.
Volgende keer ontwijk ik dit restaurant...veel te duur voor wat je krijgt.
Suze T.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Wezen lunchen !
Wat een leuke zaak
Service international
Eten zalig en op een leuke / aparte manier geserveerd !
Komen zeker terug !!
nurah .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Makkelijk en goed bereikbaar, daardoor voor toeristen een fijne plek. Het decor is hip, maar toch geeft het een 'fast-food-chain' gevoel. De bediening is vriendelijk, je krijgt echter wel steeds veranderende gezichten. Ondanks reservering ruim van tevoren, was de tafel niet optimaal (in de doorgang, bij deur). Het menu is ruim, veel keuze. De burgers waren zeer matig, weinig smaakvol. Het vlees was redelijk. De desserts waren prijzig en niet lekker (oa. een koude gesmolten marshmallow). Wat mij betreft geen 2e poging.
Juliette J.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
Ik was met een vriendin gaan lunchen. Het ziet er hip en strak uit, en de bediening erg on-Nederlands service gericht.
We waren zeer aangenaam verrast. Menu kaart ziet er veelbelovend uit, maar voor de lunch wilden we een lichte maaltijd.
Bruschetta met tomaat en geitekaas was heerlijk. Beef salad zalig, mixed salad heerlijk, en vlees tempura. De vlees tempura vond ik te vet, en zo aardig, ze hebben het niet op de rekening gezet.
Het was verrassend lekker voor relatief weinig geld, je zit er heerlijk, de bediening erg gastvrij en attent. Verder hadden we 2 verse munt thee en 2 cappuccino en dat allemaal voor 30 euro. We hebben een goeie fooi gegeven.
We komen zeker terug.
Wingetje V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
De Vacio steak was heerlijk! De bediening was heel vriendelijk en spontaan.
Jammer dat ze geen gepofte aardappel of franse frietjes hadden, maar dat maakte de ervaring niet minder leuk op hoor!
Christel P.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
samen met mijn dochter hier geluncht. we werden ook continu in het Engels aangesproken ( behalve in wat in onze ogen de manager/ eigenaar was?). leuke inrichting maar de stoeltjes zitten voor geen meter. menukaart niet overzichtelijk. wij kozen voor; LATIN BURGER, €14.95 Dressed with chimichurri mayo, jalapeños, guacamole, and topped with blistered peppers and fresh avocado. en: CHIVITO SANDWICH, €14.50 Grilled sirloin topped with smoked bacon, Cheddar cheese and a fried egg. op advies van bediende hebben we na navraag geen side dish erbij genomen daar de porties voor een lunch groot genoeg waren. burger heerlijk mals en licht pittig door de jalapenos. de sandwich smaakte heerlijk maar was wel erg vet. teven vonden we de prijs niet passen bij dat wat we op het bord kregen. dus wij zouden hier niet meer terug komen
Geke N.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2015
Wij aten tijdens de lunch een perfect gebakken burger en een steak met heerlijke garneringen op het zonnige terrasje. Wij zijn heel prettig geholpen. Binnen is het modern en praktisch ingericht en de toiletten zijn schoon. Prijs-kwaliteit is hier in orde. Prima adres!
LisetteSchouten .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2014
Restaurant CAU, ik wil heel graag erg positief zijn, want de sfeer is heel leuk hier. Maar...helaas. Veel andere complimenten kan ik niet geven. Ik heb hier drie klachten om mij heen zien gebeuren die ECHT niet kunnen. De tafel naast mij heeft een bord terug gestuurd omdat er een haar in het eten zat. Daarna hoorde ik twee tafels naast mij ook een bord terug sturen, ik was nieuwsgierig, en vroeg wat er in het bord lag...het was een beest! Een dikke bromvlieg.

Verder kreeg de andere tafel naast mij bijna geen aandacht, ze wilde nog een bakje mayonaise bestellen, maar dit lukte niet, dus heb ik met mijn armen gezwaaid voor hen.

Zelf had ik het buikspek in tempura. Buikspek was erg mals, maar zonder het sausje ernaast, verder dan de tempura, niet afgekruid. Dus smaakloos.

Mij gaf de bediening wel veel aandacht, en ik ben erg goed geholpen verder. Toch mag dit niet wisselend zijn. Elke tafel hoort tijdig geholpen te worden.
Rita M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2014
ik vond de gamba's als voor gerecht wel lekker maar toen het hoofd gerecht kwam was het niet te vreten en er zat een haar in!!! we hebben de rekening gevraagd en had aangegeven dat er een haar in zat maar moest het nog wel afrekenen ga daar nooit meer eten.
Wing Lun F.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Afgelopen week hier gegeten met de lunch.
Werden direct geholpen alleen drankjes moesten we wel even op wachten maar was ook vrij druk.

Nadat we besteld hadden en de bestelde gerechten op tafel kregen zag alles er perfect uit!
De sirlion was heerlijk mals en goed van smaak en de burger was ook heerlijk van smaak en ook weer heerlijk mals.

Heb er eigenlijk niks om over aan te merken en kom hier gouw weer terug!
Vanessabuitenhuis .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Weekendje Amsterdam en met toeval bij Cau terecht gekomen. Wat een leuk restaurant. Bij binnenkomst moesten we op een tafel wachten omdat het zo druk was. Uiteindelijk heerlijk gegeten echt super mals vlees wat je in de openkeuken bereid ziet worden. Nadeel is wel dat je allemaal op elkaar zit. Verder een top avond gehad. Kom hier zeker nog eens terug!!
Zdg .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Een hele mooie zaak midden in het centrum maar daar houdt het ook op. Ik kwam hier voor een speciale gelegenheid eten. Toen we de zaak binnen liepen, was het erg druk en moesten we even wachten op een tafel, dit was voor ons geen probleem alleen was degene die ons ontving erg arrogant.

Ik kreeg mn biefstuk helemaal doorgebakken, terwijl ik duidelijk om medium vroeg. Ik heb dit doorgegeven en ze hebben mn biefstuk gelukkig netjes omgewisseld maar hier moest ik wel op wachten, dus toen mijn biefstuk eindelijk klaar was, was mn gezelschap al klaar. Slechte bediening, en veel moeite moeten doen om de aandacht van de bediening te trekken. Ook vind ik het slordig dat een deel van het personeel niks doet, terwijl andere leden van de bediening zich helemaal rot werken. Biefstuk was van slecht kwaliteit, taai en met draadjes.

Kort samengevat: slecht eten, slechte bediening, arrogant personeel, en geen leuke sfeer. Zeer zeker niet voor herhaling vatbaar.
J-kila .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2013
moet eerlijk zeggen dat ik zwaar verrast was door de goede kwaliteit van het vlees ... de bediening was goed en de wijnen ok. de ruimte is indrukwekkend , hoog en goed ingericht .. natuurlijk op toeristen gerichten maar je kunt heel goed eten.
Peyo_Zouthoet .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2013
Precies wat je van een Amsterdamse toeristenfuik verwacht: de biefstuk is van goede kwaliteit en lekker gegrilld, maar verder is eigenlijk alles mis én er moet voor alles-maar-dan-ook-alles extra in de buidel worden getast. Aan het einde van de maaltijd wordt er dan ook nog ongevraagd 10% fooi aan je rekening toegevoegd, wat ik te schandalig voor woorden vind.

De dame die mij bediende was echter snel en attent, dus die kreeg een fooitje, maar dan wel pas nadat ik dat naar 5% had laten bijstellen. Ze had namelijk duidelijk de opdracht gekregen om vooral veel bijgerechten en drankjes te verkopen, dus was ze soms ook wat pushy. Ik kan me voorstellen dat de bedrijfsleider dat een wenselijke houding vindt, maar voor gasten is het niet echt prettig.

De wijn vond ik oké (maar ik ben absoluut geen kenner) en het mierzoete toetje was erg smakelijk, maar zo’n peperduur bodempje pepersaus wat direct uit de magnetron lijkt te komen doet dan weer erg verdrietig aan.

Kortomo: de zoveelste veel te prijzige biefstuk-met-patattent in Amsterdam en wat mij betreft absoluut geen aanwinst. Daarnaast zijn er pretenties in de richting van een 'concept', waar ik als klant/gast helemaal niet op zit te wachten. Zeker niet als geen van de details kloppen. Want die zijn voor de kwaliteit van een horecaervaring bepalend, zeker als je één deur verderop ook een biefstuk en een glaasje wijn kunt halen.

Dat je aan het eind van de rit een klein fortuin kwijt bent aan iets waarvoor je twintig jaar geleden in een willekeurig eetcafé een schijntje betaalde, zorgt ervoor dat ik me oud voel. Voor zulk geld ga ik liever ergens anders eten. Betere steakhouses zijn er zeker te vinden.
GertSok .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Op een zaterdagavond genoten van een goed bereidde biefstuk. Het restaurant kenmerkt zich wel door zoveel mogelijk stoelen per vierkante meter icm een donkere uitstraling. Bestelling van de drankjes had wel vlotter gemogen.
Ingeping .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2013
Als Amsterdammer verwacht ik niet veel van 'toeristische hotspots' nabij de dam, maar de menukaart van Cau sleepte ons toch naar binnen. Vriendelijk ontvangen, iets te goede service aan tafel (ze kwam continue langs en wilde na elke gang de tafel schoon vegen; ik heb liever iets meer 'vrijheid'). Het eten was heerlijk, zalm en vlees van de grill, goed gegaard en sappig!
Ik snap dat ze graag zoveel mogelijk omzet willen maken, maar de iets te kleine tafels, die te dicht op elkaar staan, elk plekje in het restaurant benut, vind ik persoonlijk jammer.
Becr .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2013
Trendy, druk modern restaurant, personeel spreekt slecht Nederlands (Engels is de voertaal)
Burgers zijn van zeer goede kwaliteit en lokatie is perfect
Jack L.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2013
Fantastisch Argentijns vlees tref je hier. Niet goedkoop, maar prima kwaliteit. Sauzen zijn helaas niet huisbereid allemaal, dat proef je. Maar al met al prima steaks, smaakvol en niet te lange wachttijd. Leuk ook om boven te zitten.
Nadine K.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2013
Lekkere malse steak, goed advies over welke 'cut' te kiezen en lekkere bijgerechten. Het interieur is een beetje industrieel en volgens mij vooral gemaakt om makkelijk schoon te houden, niet een plek om echt even gezellig te eten. Gewoon een goed steakhouse in een toeristische straat.