Catwalk

Meer informatie over restaurant Catwalk

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Culiensie .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2014
Heerlijke koffie en thee hebben ze bij dit gemoedelijke en relaxte tentje op de beestenmarkt. Ze hebben ook een groot en fijn terras dus een aanrader met lekker weer.

Het hartige gedeelte van de high-tea was uitgebreid en lekker! Het zoete gedeelte viel ons een beetje tegen. Niet de lekkere taart (of kleine stukjes daarvan) die op het het reguliere menu staat, maar kleine koekjes en dergelijken (uit een pakje?) die meer op het schoteltje bij de koffie horen wat mij betreft. De high-tea is met 13,50 zeer betaalbaar dus misschien anders de prijs verhogen en het het zoete gedeelte net zo lekker maken als de hartelijke heerlijkheden?
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
Lekkerste koffie in Nederland, echt verukkelijk! Volgens mij is de koffie beter geworden, of dit keer zette de beste barista van de zaak mijn koffie? Leuke plek om te zitten. De zalm bagel is ook erg lekker.
ESmit .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2013
Voor een gewone lunch, is het hier gewoon. Beetje een Amerikaanse draai met de bagels. De uitgebreide koffiekaart is een feestje voor de koffieliefhebber/zoetekauw. Jaren geleden liep hun menukaart 'voor' op de trends in Nederland, nu is deze 'gewoon' geworden.

De High Tea bij de Catwalk is een aanrader! Veel hapjes, voldoende soorten thee en heerlijk zitten smullen in de zon op het terras!
Sammi .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2013
Loop er eigenlijk altijd langs, maar vandaag dan toch wezen lunchen. Ziet er altijd druk uit, misschien omdat het wat klein is. Was verrast door de koffiekaart...veel verschillende soorten koffie-variaties). Lekkere broodjes op de kaart (tosti's, pistolets en bagels). Bediening was vlot. Vond het alleen jammer dat er koffie in mijn CHAI latte zat (het staat als OPTIE op de kaart (meerprijs), maar vraag dan aan de klant of ze het willen - het hoort niet namelijk!). Kreeg geen bestek bij mijn tosti, waar rauwkost bij zat.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2013
Ben hier inmiddels 2 keer gaan lunchen. Gezellig tentje met lekkere koffies en sinds kort ook chocolademelk op z'n Italiaans, weet even niet meer hoe het heet, maar was wel lekker met witte chocolade en kokos. De bagels zijn lekker smeuig en rijk belegd en niet zo duur. Goede prijs/kwaliteit verhouding: voor een bagel en twee drankjes ben je ongeveer 10 euro kwijt
Andrea M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
Piepklein tentje, dus gewoon met lekker weer gaan want dan kun je buiten zitten. Lekker bagels eten met lunch, goede smaak, prima kwaliteit voor een prima prijs. Favoriet voor lunch!